The Kitten Skrevet 19. april 2017 #721 Del Skrevet 19. april 2017 På 18. april 2017 den 22.38, AnonymBruker skrev: Sa Alex at det var rompesex? Anonymkode: e3797...4b9 Tror han sa humpesex. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
helloAdele Skrevet 19. april 2017 #722 Del Skrevet 19. april 2017 Herregud så dum Petter er Hvorfor i alle dager skulle han låst seg med hun nye når guttene ikke er i fare en gang 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2017 #723 Del Skrevet 19. april 2017 Blir helt tam av Petter, hva tenkte han med (bortsett fra penisen)? Er det mulig, hahah. Anonymkode: 64333...da7 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
melly666 Skrevet 20. april 2017 #724 Del Skrevet 20. april 2017 Blir spennende å se hvilken fordel hun nye får for å ha klart oppdraget sitt. Hun er jo låst, så det kan jo ikke være noe hun selv kan benytte (denne uken iallefall). Kanskje hun (og Petter) får en fredning å dele ut til en av jentene, og på den måten kan redde Andrea? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Halloi Skrevet 20. april 2017 #725 Del Skrevet 20. april 2017 3 timer siden, melly666 skrev: Blir spennende å se hvilken fordel hun nye får for å ha klart oppdraget sitt. Hun er jo låst, så det kan jo ikke være noe hun selv kan benytte (denne uken iallefall). Kanskje hun (og Petter) får en fredning å dele ut til en av jentene, og på den måten kan redde Andrea? Kanskje hun får mulighet til å bytte ut den som ryker med en annen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 20. april 2017 #726 Del Skrevet 20. april 2017 Tråden er ryddet for kommentarer om kropp. Mynona, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fralle Skrevet 20. april 2017 #727 Del Skrevet 20. april 2017 Ikke rart Petter stolte på Morten, når alle er så kompiser der inne. Det er virkelig problemet i år. Snart er vel alle i samme allianse? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2017 #728 Del Skrevet 20. april 2017 Jeg har en ekkel følelse om at Morten velger Soph i kveld, og Andrea ryker (hvis ikke Tele har en makt, da). Jeg forstår ikke helt hva Soph og Morten tenker med? Joda, de kan sikkert stå trygt sammen en liten stund, men hvis det er noen som ryker først så er det jo en av de? Soph kommer jo egentllig ingen vei med det såkalte skuespillet hennes. Eneste hun har oppnådd er at folk misliker henne enda mer... og hvis Morten velger Soph i kveld vil de jo ha hele hotellet mot seg. Skjønner ikke at de er så taktisk dumme? Har ingenting jeg vil si om Petter. Æsj. Anonymkode: d3225...7d0 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2017 #729 Del Skrevet 20. april 2017 Jeg håper virkelig hun Teele (vet ikke helt hvordan det skrives...) får fredet ei jente, eller byttet om eller et eller annet sånt.. Men på slutten sa de ikke noe om at de skulle ta Sofie isteden? eller husker jeg helt feil nå... Har de da kanskje allerede fått noe info om makta til Teele? Anonymkode: db9b6...dbc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2017 #730 Del Skrevet 20. april 2017 Hvis Morten har et eneste snev av den intelligensen han fremstiller at han har, så sender han hjem Soph i kveld. Uansett hvor mye han måtte like henne og stole på henne, kan han ALDRI komme langt, og i hvert fall ikke vinne med henne på hans side. I en evtuell finale ville alle valgt motsatt par ene og alene på grunn av hans dårlige valg i partner. Hadde Soph faktisk vært normalt oppegående så hadde hun skjønt at det eneste smarte når hun nå kom inn igjen, ville vært å spilt mest mulig ydmykt og heller spilt en motsatt skuespill og å komme best mulig inn i gruppa. Ikke gjøre seg dårlig likt, og skape uro og helvete som hun tror er så genialt. PH handler om å bli godt likt for å vinne! Men jeg har en følelse på at Morten overhodet ikke er så smart som han tror han er, og dessverre ikke evner å se lengre enn å gi et tilbakeslag til motalliansen etter alt som har hendt. Anonymkode: 29a4f...b98 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2017 #731 Del Skrevet 20. april 2017 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Blir helt tam av Petter, hva tenkte han med (bortsett fra penisen)? Er det mulig, hahah. Anonymkode: 64333...da7 Blir du tam av Petter? Anonymkode: edebe...e17 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shai Skrevet 20. april 2017 #732 Del Skrevet 20. april 2017 Herregud, så kjedelig gårsdagens var. Verdens korteste Pandoras. Jeg begynner å se den danske istede ettersom alle liker den så mye bedre, så kanskje er det mer drama der! Er det noen som vet hvordan man skrur på teksting på viafree.dk, forretsen? Jeg finner ingen tekst-knapp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raiu Skrevet 20. april 2017 #733 Del Skrevet 20. april 2017 Har ingen knapp for teksting på viafree.dk, regner med at folk snakker om PH Danmark på viafree.no som har tekst? Etter å ha sett en episode eller to så skjønner man nok dansk til å følge med På .dk er det alle sesonger men på .no er det bare ett par og ikke årets sesong tilgjengelig. Man får ikke region block ved å se på .dk slik som man gjør på .no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2017 #734 Del Skrevet 20. april 2017 1 time siden, Shai skrev: Herregud, så kjedelig gårsdagens var. Verdens korteste Pandoras. Jeg begynner å se den danske istede ettersom alle liker den så mye bedre, så kanskje er det mer drama der! Er det noen som vet hvordan man skrur på teksting på viafree.dk, forretsen? Jeg finner ingen tekst-knapp Jeg ser både den danske og svenske PH i år, på viaplay. Bruker Hola (VPN) som gjør at jeg kan se det MYE bedre enn det norske! Svenske og danske paradise gjør så mye mer ut av oppholdet, og det er ingen som går rundt og holder på som de gjør i norske PH. Anonymkode: d3225...7d0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2017 #735 Del Skrevet 20. april 2017 Hvordan vil tattoveringen til kevin oppfates når han er 20 år eldre? Anonymkode: e3797...4b9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2017 #736 Del Skrevet 20. april 2017 Haha....Petter ser ut som en 12-åring, og oppfører seg som en. Enig med Morten, som kalte han en løk. Hva med å ta egne valg og stå for de, i stede for å la se påvirke av alle andre rundt? Nei, send han hjem, så kan han heller komme tilbake når han har fått skjeggvekst. Anonymkode: aadde...7ba 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2017 #737 Del Skrevet 20. april 2017 håper ho soph ryker i dag hadde vært morro Anonymkode: d21fa...089 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cherries Skrevet 20. april 2017 #738 Del Skrevet 20. april 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: håper ho soph ryker i dag hadde vært morro Anonymkode: d21fa...089 Hadde hun bare spilt litt smartere så hadde hun nok vært kjempe underholdene å ha på hotellet! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2017 #739 Del Skrevet 20. april 2017 Håper også Soph ryker idag, drittlei av hun. Anonymkode: 931c1...de8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2017 #740 Del Skrevet 20. april 2017 Huff jeg syns faktisk litt synd på Soph, men dette har hun lagt opp til helt selv. Hvorfor måtte hun på død og liv sette seg selv i så dårlig lys? Det eksploderte i ansiktet hennes sist, og gjør det nå også. Hun har seg selv å takke, dessverre. MEN det er aldri gøy å se på at noen har det vondt... Anonymkode: d3225...7d0 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå