Gå til innhold

Uenighet om vaksiner

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og så? Jeg svarte på en kommentar om at vaksiner ikke inneholder kvikksølv, men noen vaksiner inneholder kvikksølv enda, så posteren tok feil. Om de brukes i Norge eller ei er et annet tema.

Forøvrig innrømmer FDA at kvikksølv er farlig ved å ta det bort, og det samme kommer nok til å skje med aluminium som vi fortsatt pumper spedbarn fulle av. Hvis kvikksølv i vaksiner er helt trygt, hvorfor bruker de det ikke i barnevaksinene lenger?

Anonymkode: c2417...065

Kvikksøvforbindelser brukes ikke lenger i vaksiner fordi de ikke er nødvendige, nå brukes stort sett endoseglass. Det er ikke en innrømmelse at kvikksølv er fjernet fra de fleste vaksiner, det er et praktisk spørsmål.

Og at spedbarn "pumpes fulle" med aluminium er bare tull. 

Anonymkode: e2360...3a5

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Uoffisielt er det etterhvert faktisk en del i helsevesenet som støtter vaksinemotstanderene hvis du bare graver litt. 

Det andre du påstår faller på sin egen kappe. 

Anonymkode: aa500...58e

Hvor er de hen, da? Jeg jobber i helsevesenet, og møter aldri disse påståtte støttespillerne deres. Jeg kan bare huske én som var slik - hun drev også med krystaller, healing og snakket med døde sykepleiere som gikk igjen i avdelingen om natten.

Jeg tror vi trenger en enormt stor spade for å finne de du henviser til....

Anonymkode: 88d1e...0ce

• Liker 4
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ellen Degeneres er helt uvaksinet, hun har sagt det to ganger foran kamera, begge klippene finnes på YouTube.

Er de på nivå med det ene som nettopp er postet, kom gjerne med en link. Jeg liker humor.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Liste over 150 leger og vitenskapsmennesker som er kritiske til vaksinasjon: http://www.greatergoodmovie.org/news-views/doctors-and-scientists-with-concerns-about-vaccines/

Side drevet av leger: http://www.vaccinationcouncil.org/about/

Ellen Degeneres er helt uvaksinet, hun har sagt det to ganger foran kamera, begge klippene finnes på YouTube.

Greatergoodmovie er en kjedebrevside som ber deg verve betalinfmedlemmer, og det kaller du en pålitelig kilde? 

Og de "150 legene" er kun navn uten referanser, så ingen håndfastebeviset for at de menneskene finnes. Sannsynligvis falsk-genererte navn for lure folk til å betale nettsiden deres, for når du går inn på "about us" så er det åpenbart at det er en kjedebrevside som prøver å tappe uskyldige mennesker for penger. 

Og NEI det med at Ellen sier hun er uvaksinert blir sagt i to sketsjer. Så hun er nok vaksinert, ettersom at hun støtter vaksinekbempere med penger å midler. Flaut at du ikke forstår hva sketsj eller stand-up er, pinlig.

Anonymkode: 488e9...b66

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Greatergoodmovie er en kjedebrevside som ber deg verve betalinfmedlemmer, og det kaller du en pålitelig kilde? 

Og de "150 legene" er kun navn uten referanser, så ingen håndfastebeviset for at de menneskene finnes. Sannsynligvis falsk-genererte navn for lure folk til å betale nettsiden deres, for når du går inn på "about us" så er det åpenbart at det er en kjedebrevside som prøver å tappe uskyldige mennesker for penger. 

Og NEI det med at Ellen sier hun er uvaksinert blir sagt i to sketsjer. Så hun er nok vaksinert, ettersom at hun støtter vaksinekbempere med penger å midler. Flaut at du ikke forstår hva sketsj eller stand-up er, pinlig.

ettersom at hun støtter vaksineFORKJEMPERE med penger og midler*

AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Liste over 150 leger og vitenskapsmennesker som er kritiske til vaksinasjon: http://www.greatergoodmovie.org/news-views/doctors-and-scientists-with-concerns-about-vaccines/

Side drevet av leger: http://www.vaccinationcouncil.org/about/

Den listen er helt uinteressant, all den tid de ikke oppgir hvilke fagfelt disse folkene har. PhD kan være hva som helst. Om man har en doktorgrad i arkeologi, gir det ingen kvalifikasjoner til å uttale seg om vaksiner. Legene er i mindretalll på den listen, og skulle det virkelig være noe hold i dette, burde man kunne finne mange, mange flere. At det finnes noen "nutcases" i alle fagfelt er forventet.

Vaccinationcouncil snakker mot vitenskapelig empiri og konsensus. De har fryktelig mye å bevise om de skal fremstå som noe annet enn uvitenskapelige propagandister. Det var i hvert fall ingen ting troverdig eller godt underbygget som kom frem på den siden, og de fremmer bare en masse påstander.

Kan vi snart få noen faglig funderte argumenter fra antivaxxerne, eller skal dere bare fortsette å kaste ut propaganda?

Hva er det som er mer naturlig med immunitet fra gjennomgått infeksjon enn immunitet fra vaksiner?

Hvilken fysiologisk mekanisme skaper immuniteten i hvert av scenariene?

Hvorfor er det farligere å injisere et stoff i kroppen enn å innta det gjennom munnen hvis blodkonsentrasjonen blir den samme?

Jeg venter i spenning. Ingen svarer på de essensielle spørsmålene jeg og andre har stilt i denne tråden.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hehe, god strategi, bare nekt for alt  Joda, legene finnes, og Degeneres driver ikke og lyver på TV. Hun sier hun er oppvokst Christian Science, og de vaksinerer ikke.

Her er en som ikke tar influensavaksine, han finnes :) 

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hehe, god strategi, bare nekt for alt  Joda, legene finnes, og Degeneres driver ikke og lyver på TV. Hun sier hun er oppvokst Christian Science, og de vaksinerer ikke.

Her er en som ikke tar influensavaksine, han finnes :) 

Var DET den smarteste vaksinemotstanderen du kunne finne????

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Var DET den smarteste vaksinemotstanderen du kunne finne????

Nei, men den mektigste :) 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker - hvilke motiver skulle haugevis med vaksinemotstandere ha for å bløffe?  Klarer ikke se noen motiv.

Anonymkode: 6ec48...3c7

Nei, hvilke motiver skulle motstanderne kunne ha?

Andrew Wakefield fikk godt betalt for sin fabrikerte studie, og ville ha tjent enorme summer på om hans ønskede patenter fikk markedsandeler. Alternativbransjen har enorme økonomiske interesser i å få folk vekk fra skolemedisin og over til deres livsfarlige forestillingsverden. En hel del forstyrrede mennesker har nærmest religiøse tvangstanker om overdrevent snusk satt i system i noen av de mest transparente fagmiljøer som finnes, og atter andre er så paranoide at de kjærlig omfavner alt negativt om helsevesen og myndigheter. Alle,disse er nyttige idioter for alternativbransjen - og enten dere liker det eller ikke - for lobbyister som prøver å presse andres patenter ut av farmasimarkedet for å fremme sine egne.

KLARER du virkelig ikke å se noen motiver?

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, men den mektigste :) 

Da har du ikke mye til kilder, når det beste du kan finne er en youtube video hvor noen imiterer Trump. 

Du forstår at det hadde vært videointervju om det var ekte? Eller vet du ikke hva imitasjon er?

AnonymBruker
Skrevet

KOMMER det noen sinne noen faglig funderte begrunnelser for antistandpunktet? Eller skal dere bare fortsette å spy ut propaganda og la være å besvare spørsmål?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Vel, det høres faktisk ikke ut som Trump's stemme......

Skal du snart besvare noen av de fundsmentale spørsmålene du har fått?

Nei, skal du?

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, skal du?

Jeg har stilt dem. Du skal besvare dem. Det vil fortelle noe om hva du baserer dine standpunkt på. Hvis du mener du er velinformert, har du ingen ting å tape på å besvare.

Kom igjen. Jeg venter!

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

AnonymBruker
Skrevet

Dere som ikke gir barna deres vaksiner pga giften og bivirkningen. Er det sånn at dere også takker nei til behandling ved kreft og heller ønsker å dø? For DER snakker vi gift og bivirkninger. 

For vaksiner er jo for å holde de fleste av oss i live. Sånn at de fleste barn som blir født vokser opp. OM noen skulle vise seg å ha en bivirkning fra en vaksine, er det bedre å ha bivirkningen fra sykdommen eller være død?

For om barnet overlever sykdommen i seg selv, så er det mange som sliter med komplikasjoner etter sykdommen. Feks en jeg gikk i klasse med som fikk meslinger, overlevde med fikk da hjernehinnebetennelse (følgesykdom av meslinger) og overlevde utrolig nok men er døv på ene øret. Så sykdommene kommer ikke uten noen følger de heller. Må da være bedre at stort sett alle barn overlever og kanskje noen får en bivirkning, enn at veldig mange barn dør og mange får komplikasjoner etter gjennomgått sykdom. For disse sykdommene er veldig smittsomme.

Men dere som ikke vaskinerer, dere skulle blitt sent tilbake i tid og sett hvordan det faktisk var før vaksinen kom. Da mange opplevde å se barnet sitt dø av sykdommen, og de færreste opplevde at alle barna de fødte vokste opp. 

Anonymkode: 27c84...4e0

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dere som ikke gir barna deres vaksiner pga giften og bivirkningen. Er det sånn at dere også takker nei til behandling ved kreft og heller ønsker å dø? For DER snakker vi gift og bivirkninger. 

Kreft er symptomet på en syk tilstand i kroppen. Candida-sopp som liker surt miljø.

Ikke så mystisk som man skulle tro. Det handler gjerne om feil kosthold over lengre tid.
Sykehuset behandler eller fjerner symptomet, men gjør ikke noe med årsaken.
Lærer man seg dette selv så kanskje man slipper kreft i det hele tatt.
Stikkord er lav PH (surhetsgrad). Sørg for mest mulig alkalisk kosthold og PH-verdien øker og kreften dør av seg selv.
Dette alene er kanskje ikke nok, så sørg for mat med nok mineraler og vitaminer - så naturlig som mulig.
vanskelig nok, siden mat dyrkes i utarmet matjord og i tillegg sprøytes i hjel.

Søk opp selv om kosthold, PH-verdi, mineraler og vitaminer.
Det kan være alt du trenger for et godt liv.

The leading cause of cancer is the food we eat.  A long time ago we consumed a diet of mainly alkaline food, but that has changed, and rate of cancer has increased. The majority doctors don’t inform you on the correct food to eat to stay free of cancer and what to eat to cause the body to remove it naturally.

How Cancer is Mainly Caused by The Intake of Acidic Food
http://blogs.naturalnews.com/cancer-mainly-caused-intake-acidic-food/

Natron er et billig stoff som kan brukes for å "rette opp" sur tilstand i kroppen (lav PH).
Ikke å anbefale som redningen for å spise drit-mat støtt og stadig, men den høyner PH-verdien i kroppen.
Kroppen skal naturligvis regulere surhetsgraden selv, men med elendig kosthold i lengre tid går det en vei...
Sodium Bicarbonat = Natron.  Butikker tar langt over 100,-/kilo, men kjøper man på rett sted får man større sekker for 20-30 pr kg eller mindre. Flott middel som kan brukes til alt, vasking, fotbad, som surhetsregulerende middel (som Nyco), luktfjerner osv.
Alle husholdninger brukte dette tidligere, før vaskemiddelbransjen fikk lurt husmødrene over på såpeprodukter.

https://natureworksbest.com/dr-tullio-simoncini-sodium-bicarbonate-cancer-treatment/

En pilleselger ser naturligvis rødt hver gang dette temaet bringes på bane, fordi det betyr at det lukrative medisinmarkedet ødelegges sakte men sikkert.

Cancer is Fungus and curable with Baking soda part1

Every Cancer Can be Cured in Weeks explains Dr. Leonard Coldwell
https://www.youtube.com/watch?v=DgbdNNfotwM

Anonymkode: 6ec48...3c7

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Dette er grunnen til at jeg har gitt opp å diskutere seriøst med dere. Jeg får bare ekle personangrep i retur uansett.

Ellen Degeneres kødder ikke med at  hun er uvaksinert. Hun er uvaksinert. Når dere ikke engang kan godta det, så er det jo helt håpløst. Når man har diskutert seriøst i 15 sider og bare fått dritt så blir man lei.

Når du nekter å besvare spørsmål som kan føre oss noe sted, så står vi ikke igjen med noe annet alternativ enn at du ikke er seriøs. Jeg har over mange sider prøvd å få deg til å besvare noen enkle spørsmål som kan føre oss inn i en konstruktiv debatt, men du vil jo heller snakke om anekdotiske bevis enn å diskutere mekanismene ved henholdsvis infeksjonsmediert og vaksineindusert immunitet.

Det er jo du som blokkerer en saklig diskusjon, når du ikke vil gå inn i de tekniske sodene av saken, men heller vil snakke om at kjendiser ikke vaksinerer seg, men lever likevel. Jeg bryr meg ikke om hvorvidt Ellen Degeneres er vaksinert eller ikke, og jeg bryr meg ikke om argumenter fra folk som ikke har forskningen sin i orden (det er f. eks. umulig å finne en skikkelig cv på Tetyana Obkunachy, og argumentasjonen hennes henger ikke på greip..)

Det er opp til deg å gå inn i en saklig diskusjon. Jeg har prøvd over mange sider, men du nekter....

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...