Gå til innhold

Kattepusen vår har ikke kommet tilbake


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Håper ts bare er et troll og er ute etter å provosere. Lov å håpe. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kan bli så provosert du bare vil Ts av at jeg kaller deg en uansvarlig katteeier. For det provoserer meg mer at du gir blanke i all tiden dyrebeskyttelsen osv bruker på å rydde opp etter folk som deg! 

Anonymkode: 249d3...990

Jeg er egentlig ikke så provosert. Ler litt egentlig 😂

Anonymkode: 6501c...52d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette kan du vel ikke i fult alvor mene? Chip er ikke vondt eller fælt for katten, det er oppriktig noe av det beste du kan gjøre for pus. Hvordan mener du veterinær skal vite at det er din katt som er funnet når den ikke er chippet?

Anonymkode: 7fe16...791

Det mener jeg i fullt alvor.

Anonymkode: 6501c...52d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er egentlig ikke så provosert. Ler litt egentlig 😂

Anonymkode: 6501c...52d

Ja de som ikke eier medfølelse for dyr gjør vel gjerne det :) 

Anonymkode: 249d3...990

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det mener jeg i fullt alvor.

Anonymkode: 6501c...52d

Skjønner egentlig ikke hvorfor du har katt jeg altså 

Anonymkode: 249d3...990

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner egentlig ikke hvorfor du har katt jeg altså 

Anonymkode: 249d3...990

Jeg har katt som en musefanger når hun blir stor nok og kjæledyr. 

Anonymkode: 6501c...52d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja de som ikke eier medfølelse for dyr gjør vel gjerne det :) 

Anonymkode: 249d3...990

Eskalerer fort. 

Anonymkode: 6501c...52d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Poppit skrev:

Kan jeg spørre hvorfor du ikke vil chippe pus

Hun klarer seg uten :-) Unødvendig utgift. 

Anonymkode: 6501c...52d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gi bort katten til noen andre du, som vet å ta vare på den. Jeg tar den gjerne imot. Har over 20 års erfaring med katter. Katter har ikke utviklet retningssans før de er et år og skal derfor ikke slippes ut før! Spesielt ikke alene!! Du bør skaffe deg en Tamagotchi i stedet og se om du klarer å ta vare på den først. Det er bra katten kom til rette, men det virker etter holdningen din her inne som du er totalt blottet for empati for dyr og ikke bryr deg en dritt om hva som kunne skjedd. Skam deg! 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror denne tråden er et godt eksempel på at kjeft ikke er særlig virkningsfullt som metode for å få noen til å slutte med en bestemt oppførsel eller endre mening - verken for mennesker eller dyr.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun klarer seg uten :-) Unødvendig utgift. 

Anonymkode: 6501c...52d

Det koster penger å ha katt, og vil du ikke bruke penger burde du ikke ha katt. Chip er absolutt ikke en unødvendig utgift.

Jeg anbefaler at du omplasserer denne stakkar pusen.

Anonymkode: 7fe16...791

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun klarer seg uten :-) Unødvendig utgift. 

Anonymkode: 6501c...52d

Og når den blir borte er det bare å skaffe seg ny mener du? Fy faen... Håper du kødder. Er det unødvendig utgift å kastrere også da eller? Kjøpe ordentlig mat til den? Vaksinere? 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun klarer seg uten :-) Unødvendig utgift. 

Anonymkode: 6501c...52d

 

LOL! Nei vet du hva, da tenker jeg at du oppretter en finn-annonse nå i ettermidag og gir bort denne katten. Kastrere + Chip + vaksine er alfa omega for en trygg og frisk katt. Vær så snill og si at du kommer til å kastrere før du slipper hun ut igjen? Eller er det også en utgift som er "neh, kun klarer seg"? 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, dillyduzit skrev:

LOL! Nei vet du hva, da tenker jeg at du oppretter en finn-annonse nå i ettermidag og gir bort denne katten. Kastrere + Chip + vaksine er alfa omega for en trygg og frisk katt. Vær så snill og si at du kommer til å kastrere før du slipper hun ut igjen? Eller er det også en utgift som er "neh, kun klarer seg"? 

Hun får ormekur, blir sterilisert når hun er 6 mnd og vaksiner. Hun kommer garantert til å være ute før sterilisering flere ganger. 

19 minutter siden, Salka skrev:

Og når den blir borte er det bare å skaffe seg ny mener du? Fy faen... Håper du kødder. Er det unødvendig utgift å kastrere også da eller? Kjøpe ordentlig mat til den? Vaksinere? 

Pusekatten får vanlig kattemat ? Siste pusen vår var 15 år gammel da den måtte avlives og hverken veterinær eller noen andre reagerte på vårt dyrehold. 

Anonymkode: 6501c...52d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hun får ormekur, blir sterilisert når hun er 6 mnd og vaksiner. Hun kommer garantert til å være ute før sterilisering flere ganger. 

Pusekatten får vanlig kattemat ? Siste pusen vår var 15 år gammel da den måtte avlives og hverken veterinær eller noen andre reagerte på vårt dyrehold. 

Anonymkode: 6501c...52d

 

Nei nei nei nei nei. 

Du ønsker ikke å chippe for å slippe utgiftene, vet du hva utgiftene er dersom katten blir gravid? Hold katten inne til den er kastrert. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Og forresten puser klarer seg godt uten sterilisering. Vi tar jo fra dem forplantningsevnen for at det ikke skal bli så mange puser. 

Anonymkode: 6501c...52d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun får ormekur, blir sterilisert når hun er 6 mnd og vaksiner. Hun kommer garantert til å være ute før sterilisering flere ganger. 

Pusekatten får vanlig kattemat ? Siste pusen vår var 15 år gammel da den måtte avlives og hverken veterinær eller noen andre reagerte på vårt dyrehold. 

Anonymkode: 6501c...52d

Har du fortalt veterinær at kattungen din er ute alene og at den ikke skal chippes? For da tror jeg du blir å få deg et alvorsord fra veterinær, som jeg håper du hører på

Anonymkode: 7fe16...791

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hun får ormekur, blir sterilisert når hun er 6 mnd og vaksiner. Hun kommer garantert til å være ute før sterilisering flere ganger. 

Pusekatten får vanlig kattemat ? Siste pusen vår var 15 år gammel da den måtte avlives og hverken veterinær eller noen andre reagerte på vårt dyrehold. 

Anonymkode: 6501c...52d

Er du klar over at hun kan bli gravid allerede ved 4mnd? Hun  KAN kastreres rundt den tiden. Dyrlegen jeg bruker reagerte ikke på dyreholdet til en pasient som hadde en hund som fikk alle 4 labbene brukket heller..akurrat som det er et kvalitetsstempel lissom. Du skriver at KG folk er crazy, men utifra dine holdninger er det du som er det. Mange av oss har jobbet i dyrebeskyttelsen og sett hvordan mangelfull kattehold er i praksis. Utrolig fælt for  de stakkars pusene som ikke blir tatt vare på.  

Anonymkode: 5a770...c0d

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Og forresten puser klarer seg godt uten sterilisering. Vi tar jo fra dem forplantningsevnen for at det ikke skal bli så mange puser. 

Anonymkode: 6501c...52d

Er du egentlig bare ute etter å provosere? Har du egentlig katt?

Anonymkode: 7fe16...791

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...