AnonymBruker Skrevet 26. februar 2017 #301 Del Skrevet 26. februar 2017 7 timer siden, Cathrine88 skrev: Noen tenker faktisk så mye at de må ha noe å holde på med for å koble ut tankene. Jeg fargelegger ikke, men jeg tegner. Jeg har tykke bøker med tegninger på hver eneste side og de fungerer som en form for dagbøker fordi jeg kan bla gjennom dem og huske nøyaktig hva som foregikk i livet mitt mens jeg tegnet. Kanskje TS har et lignende forhold til fargeleggingsbøkene sine? Jeg forstår i hvert fall veldig godt at hun ble lei seg. Viktig poeng for dere som tror det handler om penger Anonymkode: 9feb6...9d7 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2017 #302 Del Skrevet 26. februar 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: (....) -Hun kom for tidlig. Det kan være ganske stressende for dem som skal ha besøk. Hadde hun kommet når dere avtalte, så hadde du kanskje ryddet bort tegnesakene, og denne situasjonen hadde aldri oppstått. -Hun forsynte seg av dine ting. -Hun klarte ikke ta imot din tilbakemelding. -Hun dro- forlot situasjonen Alle de tre tingene er ting som kan skje. Det jeg synes er verst, er at hun dro. Hadde hun blitt, kunne du kanskje fått forklart hvor mye denne hobbyen betydde for deg. Kanskje hun simpelthen ikke forstår at dette ikke bare var noen ark, men noe du har brukt tid, krefter og penger på, noe som kan gi deg glede over tid. Jeg ser for meg hvordan hun hadde reagert om du hadde begynt å tegne over album hun har eller noe annet som hun har som betyr mye for henne. (...) Anonymkode: e790b...d5e Det gikk litt for i svingene da jeg skrev innlegget. "Alle de tre første tingene" skulle det stå Tenker at det å velge å dra fra hele situasjonen er mer et bevisst valg hun tok- ikke en misforståelse, ikke bare et uhell. Jeg lurer også på om denne venninnen har vært på besøk hos deg med barn tidligere, og hvordan det eventuelt har vært da? Anonymkode: e790b...d5e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hysj Skrevet 26. februar 2017 #303 Del Skrevet 26. februar 2017 4 minutter siden, _LanciA_ skrev: Jeg fargelegger også, men hadde som sagt ikke satt vennskapet på spill for noe som dette. Ts fremstiller hobbyen som dyr, det vil jeg absolutt ikke si den er. Derfor eksemplet med dressen Fremstilles som store dyre ødeleggelser. Fatter ikke at noen gidder lage så mye fuss om så lite. Jeg tror denne saken har fått mer oppmerksomhet enn nødvendig fordi enkelte her inne har degradert hobbyen til TS til en slags betydningsløs greie. En slags "pytt, pytt, bare rist skuffelsen av deg, og gå videre"-hendelse, men for henne så betyr det jo enormt mye å holde på med denne aktiviteten, og når noen bare forsyner seg av hennes eiendeler uten å spørre først, så er det jo klart det blir drama. Men hvis vennskapet er sterkt nok, så går det nok bra. (ville heller ikke ha likt at venner, eller venners barn, kom og rotet i permen min, som nesten alltid ligger tilgjengelig i stua/arbeidsrommet mitt. Den ligger der fullt tilgjengelig, men det betyr ikke at jeg anser mine eiendeler som noe andre kan ta seg til rette med selv om de er på besøk!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strawberry Fields Skrevet 26. februar 2017 #304 Del Skrevet 26. februar 2017 2 timer siden, Cata skrev: Hvorfor skulle hun liksom være så fryktelig hyggelig når venninnen tar ting uten å spørre? Ja, det tenkte jeg å. Selvsagt hadde jeg hatt en sur tone dersom noen hadde tatt seg til rette med mine ting, og attpåtil ødelagt dem. Utrolig at noen mener dette er noe TS bare burde "forvente" når ting ligger synlig. Det hadde aldri falt meg inn å finne fram noe av mine venners greier uten å spørre, med mindre de spesifikt har sagt ifra at det er greit. Dette var veldig korttenkt av venninna, virker som om hun lever i en mamma-boble hvor alt eksisterer for å underholde barna hennes. OT: Denne tråden fikk faktisk meg til å gå ut og kjøpe tegneblokk og fargeblyanter i dag. Utrolig avslappende nå i siste perioden med bachelor-oppgave 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2017 #305 Del Skrevet 26. februar 2017 En diskusjon om en konflikt mellom to voksne kvinner fordi den enes barn som tar tusjer og fargeleggingsbok fra den andre - OVER 17 SIDER!!? Jeg elsker KG! Anonymkode: 3a077...7d0 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2017 #306 Del Skrevet 26. februar 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: En diskusjon om en konflikt mellom to voksne kvinner fordi den enes barn som tar tusjer og fargeleggingsbok fra den andre - OVER 17 SIDER!!? Jeg elsker KG! Anonymkode: 3a077...7d0 Vi skal være glad for at det ikke var en mann involvert = 100 sider. Anonymkode: 57b33...414 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2017 #307 Del Skrevet 26. februar 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi skal være glad for at det ikke var en mann involvert = 100 sider. Anonymkode: 57b33...414 haha, spot on! Anonymkode: 9b3f4...258 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 26. februar 2017 #308 Del Skrevet 26. februar 2017 38 minutter siden, Strawberry Fields skrev: OT: Denne tråden fikk faktisk meg til å gå ut og kjøpe tegneblokk og fargeblyanter i dag. Utrolig avslappende nå i siste perioden med bachelor-oppgave Jeg begynte å vurdere blokk og papir jeg også etter denne tråden . Ser ut som vi er en del som har latt oss påvirke. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2017 #309 Del Skrevet 26. februar 2017 48 minutter siden, Strawberry Fields skrev: OT: Denne tråden fikk faktisk meg til å gå ut og kjøpe tegneblokk og fargeblyanter i dag. Utrolig avslappende nå i siste perioden med bachelor-oppgave Uff, det hadde jeg også hatt godt av nå med eksamen neste uke. Får huske på det til neste eksamen. Anonymkode: d4343...626 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
absinthia Skrevet 26. februar 2017 #310 Del Skrevet 26. februar 2017 1 time siden, Cata skrev: Jeg begynte å vurdere blokk og papir jeg også etter denne tråden . Ser ut som vi er en del som har latt oss påvirke. Haha.. Jeg også, men skal vente, slik at jeg kan kjøpe i belønning til meg selv, når jeg har brukt opp noen andre hobbysaker, samt ryddet ut av et rom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sulosi Skrevet 27. februar 2017 #311 Del Skrevet 27. februar 2017 Tråden er ryddet for hetsende innlegg, avsporinger, brukerdebatt og spekulasjoner. Sulosi, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2017 #312 Del Skrevet 27. februar 2017 2 timer siden, absinthia skrev: Haha.. Jeg også, men skal vente, slik at jeg kan kjøpe i belønning til meg selv, når jeg har brukt opp noen andre hobbysaker, samt ryddet ut av et rom. 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Uff, det hadde jeg også hatt godt av nå med eksamen neste uke. Får huske på det til neste eksamen. Anonymkode: d4343...626 3 timer siden, Cata skrev: Jeg begynte å vurdere blokk og papir jeg også etter denne tråden . Ser ut som vi er en del som har latt oss påvirke. Bare å begynne jenter! Klokka er 01:45 og jeg sitter enda med det. Zombiemode. - TS Anonymkode: 3614b...2e0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2017 #313 Del Skrevet 27. februar 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bare å begynne jenter! Klokka er 01:45 og jeg sitter enda med det. Zombiemode. - TS Anonymkode: 3614b...2e0 Lurer også på hvordan det ente med venninna di, svarte du på meldingen og har hun sagt noe mer eller beklaget? Er enig med flere her at jeg ikke hadde giddet å lage noe styr over det, MEN venninna di burde absolutt si unnskyld PG tilby seg å erstatte det. Man skal jo ikke bare ta seg til rette med andres ting. Anonymkode: 7b18d...350 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snuppi Skrevet 27. februar 2017 #314 Del Skrevet 27. februar 2017 På 25.2.2017 den 18.45, AnonymBruker skrev: Jeg hadde ikke sett at det var dyre tusjer og tegnebok. Jeg har noe lignende hjemme som jeg fikk gratis i en bokklubb. Og det er tydeligvis ikke det samme, men jeg hadde ikke sett forskjell fordi jeg er totalt uinterresert i sånn. Anonymkode: 432cc...bd9 Du er ganske så nedlatende i kommentaren din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2017 #315 Del Skrevet 27. februar 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Lurer også på hvordan det ente med venninna di, svarte du på meldingen og har hun sagt noe mer eller beklaget? Er enig med flere her at jeg ikke hadde giddet å lage noe styr over det, MEN venninna di burde absolutt si unnskyld PG tilby seg å erstatte det. Man skal jo ikke bare ta seg til rette med andres ting. Anonymkode: 7b18d...350 Ja, jeg svarte at jeg følte ikke selv jeg var frekk, men at jeg bare sa ifra om at hun kunne spurt før hun tok ting. Men om hun følte det så var jo ikke det meningen. Hun svarte med at det var rart at tusjer og sånt lå fremme når jeg visste at de kom på besøk. Jeg svarte igjen og at grunnen for at de lå fremme var jo fordi de var tidlig ute og jeg ikke hadde rukket å rydda de bort. "Ok, men du visste jo at vi kom? Alle pleier da alltid rydde i forveien før de får besøk. Det er jo litt rart å la sånt ligge fremme da, de fleste tror jo sånne ting er for barn. Jeg sitter ihvertfall ikke å fargelegger for meg selv. *lattersmiley* Men da var det en misforståelse, og sånt skjer. " var det siste hun skrev. TS Anonymkode: 3614b...2e0 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2017 #316 Del Skrevet 27. februar 2017 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, jeg svarte at jeg følte ikke selv jeg var frekk, men at jeg bare sa ifra om at hun kunne spurt før hun tok ting. Men om hun følte det så var jo ikke det meningen. Hun svarte med at det var rart at tusjer og sånt lå fremme når jeg visste at de kom på besøk. Jeg svarte igjen og at grunnen for at de lå fremme var jo fordi de var tidlig ute og jeg ikke hadde rukket å rydda de bort. "Ok, men du visste jo at vi kom? Alle pleier da alltid rydde i forveien før de får besøk. Det er jo litt rart å la sånt ligge fremme da, de fleste tror jo sånne ting er for barn. Jeg sitter ihvertfall ikke å fargelegger for meg selv. *lattersmiley* Men da var det en misforståelse, og sånt skjer. " var det siste hun skrev. TS Anonymkode: 3614b...2e0 Så hun bare for hun ikke gjør noe så kan ingen andre heller ? Jeg rydder også før besøk, men om de er altfor tidelig ute kan det ligge fremme ting jeg har holdt på med 😛 Anonymkode: 7b18d...350 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snippsnapp Skrevet 27. februar 2017 #317 Del Skrevet 27. februar 2017 53 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, jeg svarte at jeg følte ikke selv jeg var frekk, men at jeg bare sa ifra om at hun kunne spurt før hun tok ting. Men om hun følte det så var jo ikke det meningen. Hun svarte med at det var rart at tusjer og sånt lå fremme når jeg visste at de kom på besøk. Jeg svarte igjen og at grunnen for at de lå fremme var jo fordi de var tidlig ute og jeg ikke hadde rukket å rydda de bort. "Ok, men du visste jo at vi kom? Alle pleier da alltid rydde i forveien før de får besøk. Det er jo litt rart å la sånt ligge fremme da, de fleste tror jo sånne ting er for barn. Jeg sitter ihvertfall ikke å fargelegger for meg selv. *lattersmiley* Men da var det en misforståelse, og sånt skjer. " var det siste hun skrev. TS Anonymkode: 3614b...2e0 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så hun bare for hun ikke gjør noe så kan ingen andre heller ? Jeg rydder også før besøk, men om de er altfor tidelig ute kan det ligge fremme ting jeg har holdt på med 😛 Anonymkode: 7b18d...350 Grenser for hva man rydder også før besøk, og hvertfall for en venninne. Skal jo se ut som det bor noen der også, så om det ligger noen ting fremme ser jeg det bare som hjemmekoselig 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambador Skrevet 27. februar 2017 #318 Del Skrevet 27. februar 2017 Jeg er overrasket over all støtten TS får her. Jeg forstår ikke hvordan noen kan reagere på at barn låner fargeleggingsutstyr? Mor passet vel litt på sidem det åpenbart var voksentegnesaker? Jeg hadde blitt tatt på sengen om noen hadde reagert negativt på at jeg lot barnet få låne dette under mitt oppsyn. Dessuten. Hvor lenge var TS på do da? Kan umulig ha vært så lenge at ungen holdt på? Og det er jo vesentlig å vite hvor gammelt barnet var. 2 år kan jeg forstå er lott tidlig med de tegnesakene der. Men var ungen 6 år så må det vel være greit? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cleopatra. Skrevet 27. februar 2017 #319 Del Skrevet 27. februar 2017 TS Nå driver jeg og ser på farger og blokker jeg også Anbefaler du tusjer eller fargeleggingspenner? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2017 #320 Del Skrevet 27. februar 2017 4 minutter siden, Fireball skrev: TS Nå driver jeg og ser på farger og blokker jeg også Anbefaler du tusjer eller fargeleggingspenner? Oi, liker at jeg har fått flere til å like dette! Og ja jeg er våken enda, jeg som skulle legge meg for flere timer siden. Jeg kjøpte noen tusjer fra ARK bokhandel for ikke så lenge siden, og de liker jeg. De har tynn spiss, noe som gjør at det er lett å farge små ting og få det nøyaktig. Merket er Staedtler og da får du ett sett til 199 kroner (Orginal pris er 350 kroner, men disse var på tilbud. Tror tilbudet varer enda.) Anonymkode: 3614b...2e0 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå