Gå til innhold

Den store depresjonstråden


dillyduzit

Anbefalte innlegg

39 minutter siden, Becka skrev:

Jeg vet på det innlegg du sikter til, og jeg syntes det var utrolig flott og inspirerende innlegg til deg. Det nådde ut til meg Å, og sikkert flere, som trenger å se et lys mot enden av tunnelen. ❤

Det er så bra når det kommer slike innlegg. :) Jeg har hatt noen greie timer i dag. Nå er jeg på vei ned igjen, men jeg prøver å huske på det innlegget og tankene jeg gjorde meg da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, Rainbowdash_90 skrev:

Det er så bra når det kommer slike innlegg. :) Jeg har hatt noen greie timer i dag. Nå er jeg på vei ned igjen, men jeg prøver å huske på det innlegget og tankene jeg gjorde meg da. :)

Bra! For det er så viktig å holde fast ved det ( lille ) positive som skjer. Et lysglimt, et håp. For det er det alltid. Men godt noen kan minne oss på det, og fortelle om erfaringer. Det er slike ting jeg setter selv veldig pris på. ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8.Oktober sendt jeg et "hei" til mine to venninner på facebook. 8. Oktober sendte jeg en snap, middagen min eller noe i den duren. 8.Oktober.... nå er det 8.Desember og de har ikke skrevet så mye som et "hei" eller en snap av middagen sin. Jeg gjorde det for å sjekke hvor lang tid det tok, før de først tok kontakt med meg. Fordi jeg føler at jeg maser og alltid er den som sier hei først, alltid den som sier "Skal vi finne på noe snart?" først. 
Tinder date i kveld. "Møtes klokken 7 da" sa jeg, "ja" sa han. Klokken 8 kom og gikk, ikke et pip. Litt over 8 "Beklager men jeg har vært litt sånn sliten i dag. Du vet, sånt som bare skjer, sorry". Som et slag i trynet. 
Klokken halv 9, 8. Desember sitter jeg her.. og føler meg så forbaska alene i denne verden at jeg makter ikke mer snart. Jeg har alltid vist det, alltid skrevet "Jeg har to gode venninner" på samtlige "Hvor mange venner har du?" tråder her inne på forumet. En gedigen løgn!! Fordi jeg har nå innsett at jeg har ingen.

Anonymkode: 79f48...0ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

8.Oktober sendt jeg et "hei" til mine to venninner på facebook. 8. Oktober sendte jeg en snap, middagen min eller noe i den duren. 8.Oktober.... nå er det 8.Desember og de har ikke skrevet så mye som et "hei" eller en snap av middagen sin. Jeg gjorde det for å sjekke hvor lang tid det tok, før de først tok kontakt med meg. Fordi jeg føler at jeg maser og alltid er den som sier hei først, alltid den som sier "Skal vi finne på noe snart?" først. 
Tinder date i kveld. "Møtes klokken 7 da" sa jeg, "ja" sa han. Klokken 8 kom og gikk, ikke et pip. Litt over 8 "Beklager men jeg har vært litt sånn sliten i dag. Du vet, sånt som bare skjer, sorry". Som et slag i trynet. 
Klokken halv 9, 8. Desember sitter jeg her.. og føler meg så forbaska alene i denne verden at jeg makter ikke mer snart. Jeg har alltid vist det, alltid skrevet "Jeg har to gode venninner" på samtlige "Hvor mange venner har du?" tråder her inne på forumet. En gedigen løgn!! Fordi jeg har nå innsett at jeg har ingen.

Anonymkode: 79f48...0ca

:hug: Den der var vond å lese...

Anonymkode: 4a960...384

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.11.2018 den 19.03, Elán skrev:

Nei, det tror jeg selvfølgelig ikke. Poenget er at hun pakker på meg disse konspirasjonsteoriene hver jævla gang vi møtes. Hun vil ikke engang at jeg skal kjøre noen steder fordi "det kan begynne å snø" eller at man kan bli utsatt for en trafikkulykke. Også skal man ikke spise mat som ikke er økologisk. Det er helt hysterisk. Jeg får ikke ha mitt eget liv og syn på ting fordi hun pakker på meg alt hun frykter. 

Skjønner, det høres ekstremt ut 😞 jeg hadde blitt et nervevrak selv hvis jeg hadde hatt mennesker rundt meg som holdt på sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

8.Oktober sendt jeg et "hei" til mine to venninner på facebook. 8. Oktober sendte jeg en snap, middagen min eller noe i den duren. 8.Oktober.... nå er det 8.Desember og de har ikke skrevet så mye som et "hei" eller en snap av middagen sin. Jeg gjorde det for å sjekke hvor lang tid det tok, før de først tok kontakt med meg. Fordi jeg føler at jeg maser og alltid er den som sier hei først, alltid den som sier "Skal vi finne på noe snart?" først. 
Tinder date i kveld. "Møtes klokken 7 da" sa jeg, "ja" sa han. Klokken 8 kom og gikk, ikke et pip. Litt over 8 "Beklager men jeg har vært litt sånn sliten i dag. Du vet, sånt som bare skjer, sorry". Som et slag i trynet. 
Klokken halv 9, 8. Desember sitter jeg her.. og føler meg så forbaska alene i denne verden at jeg makter ikke mer snart. Jeg har alltid vist det, alltid skrevet "Jeg har to gode venninner" på samtlige "Hvor mange venner har du?" tråder her inne på forumet. En gedigen løgn!! Fordi jeg har nå innsett at jeg har ingen.

Anonymkode: 79f48...0ca

Ble lei meg når jeg leste dette 😞 ingen burde ha det sånn. Det er helt jævlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har skrevet det før, og skriver det igjen. Det eneste ønsket jeg hadde dette året var å få med meg en konsert. Jeg sparte som faen, spiste lite for å få det til. Så skjer livet. Det smekker meg i trynet, kaster meg i bakken og spytter på meg. I år hadde jeg også vært fan av dette bandet i 20 år. Jeg skulle gi det i gave til meg selv, gjøre noe som ville gi meg en positiv opplevelse. Needless to say, så sitter jeg her. Snart jul. Tårene triller mens jeg ser klipp på YouTube fra deres konserter og jeg føler jeg har gått glipp av det eneste jeg hadde sett fram til i år.

Dette er nok det verste året jeg har hatt så langt. Det har i alle fall vært det året med mest nedturer. Det eneste som topper det var det året jeg mistet min bestevenn og flere familiemedlemmer på samme året. Da bestevennen min døde, var jeg egentlig mer passiv i forhold til de andre som gikk bort. 

Satset på hvit måned i desember. Den røyk i dag. Og i morgen. Det gjorde budsjettet også med innkjøp av alkohol. Good riddance edruelighet. Gidder ikke prøve lengre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

8.Oktober sendt jeg et "hei" til mine to venninner på facebook. 8. Oktober sendte jeg en snap, middagen min eller noe i den duren. 8.Oktober.... nå er det 8.Desember og de har ikke skrevet så mye som et "hei" eller en snap av middagen sin. Jeg gjorde det for å sjekke hvor lang tid det tok, før de først tok kontakt med meg. Fordi jeg føler at jeg maser og alltid er den som sier hei først, alltid den som sier "Skal vi finne på noe snart?" først. 
Tinder date i kveld. "Møtes klokken 7 da" sa jeg, "ja" sa han. Klokken 8 kom og gikk, ikke et pip. Litt over 8 "Beklager men jeg har vært litt sånn sliten i dag. Du vet, sånt som bare skjer, sorry". Som et slag i trynet. 
Klokken halv 9, 8. Desember sitter jeg her.. og føler meg så forbaska alene i denne verden at jeg makter ikke mer snart. Jeg har alltid vist det, alltid skrevet "Jeg har to gode venninner" på samtlige "Hvor mange venner har du?" tråder her inne på forumet. En gedigen løgn!! Fordi jeg har nå innsett at jeg har ingen.

Anonymkode: 79f48...0ca

Hei!

Det var utrolig leit å lese..

Samtidig så er du ikke helt alene i allefall! Føler vi har det litt likt.. Jeg har to venninner, men begge har flyttet til Oslo for et halvt år siden, mens jeg sitter igjen i nord pga skole. Vi var en trekløver gode venninner, men nå snakker vi ikke så mye sammen og jeg føler meg ensom.. fordi jeg har liksom ingen venninner lenger, ingen jeg kan henge med!

klem til deg

Anonymkode: 6c6ad...5a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei!

Det var utrolig leit å lese..

Samtidig så er du ikke helt alene i allefall! Føler vi har det litt likt.. Jeg har to venninner, men begge har flyttet til Oslo for et halvt år siden, mens jeg sitter igjen i nord pga skole. Vi var en trekløver gode venninner, men nå snakker vi ikke så mye sammen og jeg føler meg ensom.. fordi jeg har liksom ingen venninner lenger, ingen jeg kan henge med!

klem til deg

Anonymkode: 6c6ad...5a7

Klem til deg også :klem:
Vi var også en trekløver.. fra ungdomskolen til vg2. Så skjedde livet, jeg falt av grunnet det psykiske. De festet hardt i flere år og fikk seg mange venner. Samtidig så har jeg hele veien vært bevist på å ikke si nei til ting, bortsett fra alkohol. Fordi alkohol og psykiske lidelser går ikke bra sammen, ikke for min del. Så jeg har ikke latt det psykiske gå utover dem, allikevel så har de "forlatt meg" og jeg har falt utenfor. Samtidig så har de to splittet opp, så jeg er på en måte bindeleddet, fordi jeg er venn med begge to mens de er kun venner på grunn av meg. Det er nok det som er så vondt, at jeg har virkelig prøvd i mange år. Jeg har gjort alt jeg kan for å ikke dra dem ned i gjørma eller å la mine problemer gå utover vennskapet. Føler jeg har gjort alt riktig, allikevel så sitter jeg her helt alene. Slik som daten i kveld. Han spurte, Jeg sa tidspunkt og han sa sted, jeg har vært positiv fra første stund, jeg har ikke mast eller vært klengte... allikevel så endte jeg opp alene i kveld. 
Det er nok det som er så vanskelig. Jeg føler jeg har gjort alt rett.. allikevel så blir jeg straffet og sitter igjen alene. Får ikke til å slutte å tenke og gruble på dette, prøve å finne ut hva jeg har gjort galt. 

Anonymkode: 79f48...0ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87
1 time siden, æøå* skrev:

Vil heller bare rømme avsted enn å oppleve de neste dagene nå...😥

Tenk om det går bra da! 😊

Når får du svar? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Rainstorm skrev:

Tenk om det går bra da! 😊

Når får du svar? 

Ting kan gå bra, det er bare usikkerheten ved det hele. Får svar i slutten av uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest supernova_87
1 minutt siden, æøå* skrev:

Ting kan gå bra, det er bare usikkerheten ved det hele. Får svar i slutten av uka.

Åh, den ekle ventetiden da! 

Men du har i alle fall gjennomført! Følte du det gikk bra selv? ☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Rainstorm skrev:

Åh, den ekle ventetiden da! 

Men du har i alle fall gjennomført! Følte du det gikk bra selv? ☺

Ingenting er gjennomført enda. Alt er denne uka😮

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87
26 minutter siden, æøå* skrev:

Ingenting er gjennomført enda. Alt er denne uka😮

Ååååååja! Jeg trodde du gikk og ventet på resultatet nå, men at du var ferdig nå denne uka som har vært! 

Men da krysser jeg enda mer fingrene for gjennomføringen! Så får det bære eller briste, møt opp og gjør ditt beste! Lykke til! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Utfordret angsten altfor mye i dag. Nå sitter jeg under pleddet og skjelver og griner. Har ikke spist i dag. Spiser minimalt de siste dagene. Førjulstiden er så stressende at den lille fritiden jeg har, bruker jeg på å sove, orker ikke tygge engang. Særlig ikke lage mat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Rainstorm skrev:

Ååååååja! Jeg trodde du gikk og ventet på resultatet nå, men at du var ferdig nå denne uka som har vært! 

Men da krysser jeg enda mer fingrene for gjennomføringen! Så får det bære eller briste, møt opp og gjør ditt beste! Lykke til! :) 

Takk for det😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I helga så overdrev jeg kanskje litt hvor mye jeg kunne få til. I går lå jeg i senga og sov hele dagen fordi jeg ikke orka noe annet. På ettermiddagen fikk jeg vondt i hodet, men bare på den ene siden av hodet ?? Som en liten sirkel i panna. Jeg vet ikke om det er spenningshodepine eller om det er bivirkninger av zoloft? Noen som vet? 

I dag blir en lik dag som i går. Jeg har ikke mer energi å gi til andre.

Anonymkode: 1cca1...724

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Elán skrev:

Utfordret angsten altfor mye i dag. Nå sitter jeg under pleddet og skjelver og griner. Har ikke spist i dag. Spiser minimalt de siste dagene. Førjulstiden er så stressende at den lille fritiden jeg har, bruker jeg på å sove, orker ikke tygge engang. Særlig ikke lage mat.

Du er flink som utfordrer deg selv i det minste. Prøv å få lagt inn litt kosetid for deg selv inni alt. Juletiden er slitsom. 

Anonymkode: 05b77...1aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...