Purple_Pixiedust Skrevet 10. februar 2022 #3341 Del Skrevet 10. februar 2022 Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre lenger. Det er alt for mye. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymburker Skrevet 10. februar 2022 #3342 Del Skrevet 10. februar 2022 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Vil bare dø. Anonymkode: a7bac...aaf ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple_Pixiedust Skrevet 13. februar 2022 #3343 Del Skrevet 13. februar 2022 Min mor fikk meg tvangsinnlagt. Men jeg blir nå alltid overført til frivillig når overlege paragrafvurderer meg da de ikke finner grunnlag for videre tvang, men nå valgte hun altså å holde meg på tvang... Men i morgen blir jeg sikkert overført til frivillig av min faste behandler med tilbud om å være der i sånn dager og uten å gjøre noe som helst. Og det vil nok ende fatalt for min del. Absolutt alle ser at jeg er styggdårlig nå, men hun holder fast på de avtalene vi har. Garantert. Avtaler som ble opprettet da jeg var mer preger av borderline og før jeg fikk diagnosen bipolar lidelse. Jeg er alvorlig deprimert, umedisinert og veldig suicidal. Hvis hun ikke tar meg alvorlig nå så går det ikke bra..For jeg har absolutt ingenting som holder meg igjen nå. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #3344 Del Skrevet 13. februar 2022 AnonymBruker skrev (På 10.2.2022 den 20.49): Vil bare dø. Anonymkode: a7bac...aaf Jeg og, jeg orker ikke mer av alle problemene livet mitt har gitt meg fra dag 1. Går hver dag og håper jeg skal få kreft eller noe. Merker jeg at noe er galt kommer jeg aldri til å gå til legen, men bare la det gå sin gang. Anonymkode: a3b66...9c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #3345 Del Skrevet 13. februar 2022 Purple_Pixiedust skrev (17 minutter siden): Min mor fikk meg tvangsinnlagt. Men jeg blir nå alltid overført til frivillig når overlege paragrafvurderer meg da de ikke finner grunnlag for videre tvang, men nå valgte hun altså å holde meg på tvang... Men i morgen blir jeg sikkert overført til frivillig av min faste behandler med tilbud om å være der i sånn dager og uten å gjøre noe som helst. Og det vil nok ende fatalt for min del. Absolutt alle ser at jeg er styggdårlig nå, men hun holder fast på de avtalene vi har. Garantert. Avtaler som ble opprettet da jeg var mer preger av borderline og før jeg fikk diagnosen bipolar lidelse. Jeg er alvorlig deprimert, umedisinert og veldig suicidal. Hvis hun ikke tar meg alvorlig nå så går det ikke bra..For jeg har absolutt ingenting som holder meg igjen nå. Så leit å høre at du har det så tungt nå. Jeg håper din behandler vil ta deg alvorlig og se at du trenger mer hjelp nå. Å være uten medisiner når man har bipolar er ikke bare bare. Jeg håper du er så ærlig med henne som du er her og bare sier det rett ut som det er. Håper du vil få det bedre snart. Anonymkode: 02edb...f45 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 13. februar 2022 #3346 Del Skrevet 13. februar 2022 Purple_Pixiedust skrev (1 time siden): Min mor fikk meg tvangsinnlagt. Men jeg blir nå alltid overført til frivillig når overlege paragrafvurderer meg da de ikke finner grunnlag for videre tvang, men nå valgte hun altså å holde meg på tvang... Men i morgen blir jeg sikkert overført til frivillig av min faste behandler med tilbud om å være der i sånn dager og uten å gjøre noe som helst. Og det vil nok ende fatalt for min del. Absolutt alle ser at jeg er styggdårlig nå, men hun holder fast på de avtalene vi har. Garantert. Avtaler som ble opprettet da jeg var mer preger av borderline og før jeg fikk diagnosen bipolar lidelse. Jeg er alvorlig deprimert, umedisinert og veldig suicidal. Hvis hun ikke tar meg alvorlig nå så går det ikke bra..For jeg har absolutt ingenting som holder meg igjen nå. Håper du får hjelpe du trenger nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2022 #3347 Del Skrevet 14. februar 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg og, jeg orker ikke mer av alle problemene livet mitt har gitt meg fra dag 1. Går hver dag og håper jeg skal få kreft eller noe. Merker jeg at noe er galt kommer jeg aldri til å gå til legen, men bare la det gå sin gang. Anonymkode: a3b66...9c7 Jeg blir oversett i det virkelige liv, og visst her og. Takk skal dere ha. Anonymkode: a3b66...9c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2022 #3348 Del Skrevet 14. februar 2022 noen som har vg pluss som vet hva den vanligste personlighetsforstyrrelsen er (artikkel på forsiden nå). "de lider i stillhet". Anonymkode: f30d0...7d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 14. februar 2022 #3349 Del Skrevet 14. februar 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): noen som har vg pluss som vet hva den vanligste personlighetsforstyrrelsen er (artikkel på forsiden nå). "de lider i stillhet". Anonymkode: f30d0...7d3 Unnvikende personlighetsforstyrrelse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple_Pixiedust Skrevet 14. februar 2022 #3350 Del Skrevet 14. februar 2022 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Så leit å høre at du har det så tungt nå. Jeg håper din behandler vil ta deg alvorlig og se at du trenger mer hjelp nå. Å være uten medisiner når man har bipolar er ikke bare bare. Jeg håper du er så ærlig med henne som du er her og bare sier det rett ut som det er. Håper du vil få det bedre snart. Anonymkode: 02edb...f45 Daryl Dixon skrev (21 timer siden): Håper du får hjelpe du trenger nå! Nja. Min behandler ville overføre meg til frivillig selv om hun vet at jeg er bestemt på å ta mitt eget liv. Men hun sier hun tar meg sånn på alvor at hun ikke vil holde meg på tvang, selv om det for henne hadde vært det enkleste (antar mtp bekymring og samvittighet i forhold til min død). Men hun hadde ingen forslag til noen tiltak. Bare noen ekstra dager innlagt. Som om det vil hjelpe. Uansett klagde min familie på oppheving av tvang og da må saken opp i kontrollkommisjonen så jeg må være her til onsdag minst. Det fikk jeg vite da jeg gikk for å si at jeg skulle ta bussen kl 17, nettopp for å dra hjem og avslutte alt. Jeg er alt for syk til å klare å ta valget om å leve videre på egenhånd nå. Jeg forstår ikke logikken til min behandler. Vanligvis klarer jeg det ansvaret selv, men det klarer jeg ikke nå. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 14. februar 2022 #3351 Del Skrevet 14. februar 2022 Purple_Pixiedust skrev (14 minutter siden): Nja. Min behandler ville overføre meg til frivillig selv om hun vet at jeg er bestemt på å ta mitt eget liv. Men hun sier hun tar meg sånn på alvor at hun ikke vil holde meg på tvang, selv om det for henne hadde vært det enkleste (antar mtp bekymring og samvittighet i forhold til min død). Men hun hadde ingen forslag til noen tiltak. Bare noen ekstra dager innlagt. Som om det vil hjelpe. Uansett klagde min familie på oppheving av tvang og da må saken opp i kontrollkommisjonen så jeg må være her til onsdag minst. Det fikk jeg vite da jeg gikk for å si at jeg skulle ta bussen kl 17, nettopp for å dra hjem og avslutte alt. Jeg er alt for syk til å klare å ta valget om å leve videre på egenhånd nå. Jeg forstår ikke logikken til min behandler. Vanligvis klarer jeg det ansvaret selv, men det klarer jeg ikke nå. Da håper jeg de ser behovet, tar til fornuft og at du får skikkelig hjelp denne gangen. Ønsker deg alt godt, og at det snur så du slipper å være så langt nede. Det er smertefullt og altoppslukende, vært der selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ghostface Skrevet 14. februar 2022 #3352 Del Skrevet 14. februar 2022 Drittlei av lange, ensomme og monotone dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple_Pixiedust Skrevet 14. februar 2022 #3353 Del Skrevet 14. februar 2022 Daryl Dixon skrev (15 minutter siden): Da håper jeg de ser behovet, tar til fornuft og at du får skikkelig hjelp denne gangen. Ønsker deg alt godt, og at det snur så du slipper å være så langt nede. Det er smertefullt og altoppslukende, vært der selv. Takk. Tviler på at min familie får medhold og tviler på at jeg får forsøke noen form for medisiner. Men men. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 14. februar 2022 #3354 Del Skrevet 14. februar 2022 Purple_Pixiedust skrev (5 minutter siden): Takk. Tviler på at min familie får medhold og tviler på at jeg får forsøke noen form for medisiner. Men men. Hvorfor vil ingen la deg prøve medisiner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple_Pixiedust Skrevet 14. februar 2022 #3355 Del Skrevet 14. februar 2022 Daryl Dixon skrev (36 minutter siden): Hvorfor vil ingen la deg prøve medisiner? Har prøvd en del, og reagert negativt på de. Men har jo ikke prøvd alle mulige medisiner.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 14. februar 2022 #3356 Del Skrevet 14. februar 2022 Purple_Pixiedust skrev (3 minutter siden): Har prøvd en del, og reagert negativt på de. Men har jo ikke prøvd alle mulige medisiner.. Skjønner skjønner. Trasig. Ingenting biter på meg heller så skjønner hva du mener. Skulle så gjerne sagt at det blir bedre, men hater når noen sier det til meg, og er redd for å dra deg lenger ned. Men jeg virkelig, virkelig håper det skjer noe i positiv retning for deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple_Pixiedust Skrevet 14. februar 2022 #3357 Del Skrevet 14. februar 2022 Daryl Dixon skrev (1 time siden): Skjønner skjønner. Trasig. Ingenting biter på meg heller så skjønner hva du mener. Skulle så gjerne sagt at det blir bedre, men hater når noen sier det til meg, og er redd for å dra deg lenger ned. Men jeg virkelig, virkelig håper det skjer noe i positiv retning for deg! Tusen takk. ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2022 #3358 Del Skrevet 14. februar 2022 Jeg gråt så jeg fikk pustevansker idag, jeg har fått ny psykolog som hører det jeg sier, forstår, og vil hjelpe. Det er så godt, og samtidig fryktelig vondt å endelig bli hørt. Etter over 12 år av og på aap, tiltak, utprøving, utredning, medisinering, inn og ut av alle mulige institusjoner, 1 steg frem, 10 tilbake. Jeg vet ikke hvordan jeg skal forholde meg til å bli hørt og forstått. Jeg vet ikke om jeg skal tørre å tro at det kan bli bedre, at ting endelig kanskje skal bli avklart. Anonymkode: d4e34...d22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymburker Skrevet 21. februar 2022 #3359 Del Skrevet 21. februar 2022 Det er så deilig å endelig ha kommet dit at ingen hendelser rokker ved humøret mitt. I alle fall ikke foreløpig. Vet ikke hvordan det har skjedd, og jeg håper virkelig at det blir slik for alltid, men humøret mitt er for tiden (de siste 2 månedene) stabilt uansett hva som skjer. Før kunne jeg ha dager hvor jeg gravde meg ned i gråt, sinne, ekstrem frustrasjon og selvmordstanker (gjerne ofte utløst av en hendelse eller følelse som trigger kjipe tanker om seg selv), mens jeg i dag kan ha de samme tunge dagene bare uten alle de sterke følelsene. Jeg er blitt mer likegyldig, rett og slett. Har jeg en tung dag kverner jeg ikke på de kjipe tankene så lenge at det går utover humør og lar dem få utløp i følelser. De fleste på min alder har det som forventes i livet, mens jeg ikke har noe av det. Men hva så, egentlig? Alt i livet er uansett bare til låns, enten det er materielle ting, jobb eller barn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2022 #3360 Del Skrevet 21. februar 2022 Skikkelig drittuke. Igjen. Kanskje litt værre denne uken. Tenker ofte når jeg kjører at "kanskje jeg bare skal vrenge bilen i autovernet, eller i bergveggen", kanskje jeg da får hjelp, kanskje jeg da blir sett. Kanskje noen bryr seg? Kanskje ikke. Jeg har ingen som ser, eller vet hvor vondt det er. Psykolog har jeg, men h*n snakker jeg kun med 1 gang i uken. Skulle ønske jeg hadde noen å snakke med hver dag. Jeg vil ikke legges inn, da min beste lykkepille er å være med barnet mitt. 15 år med depresjon begynner å kjennes. 15 år med mas fra nav og utredninger og jobbutprøving kjennes. Å starte på nytt og ikke klare det gang på gang kjennes. Å aldri bli avklart kjennes. Jeg er så sliten, jeg vil bare IKKE ha det slik lenger, jeg er så sliten...😥 Anonymkode: d4e34...d22 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå