Oppland Skrevet 14. februar 2018 #6501 Skrevet 14. februar 2018 Hun skriver på bloggen at han sendte opp raketter, noen dager før nyttårsaften. Får håpe han hadde søkt brannvesenet om tillatelse til det da, ellers er det ulovlig. 16
Gjest Citronella Skrevet 14. februar 2018 #6502 Skrevet 14. februar 2018 Jeg liker Anne Brith når hun på Bloggerne. Hun er frisk og morsom. På bloggen er hun ikke like morsom: 4 egg skal rekke til en middag for 4 voksne (jeg skriver voksne siden barna trener hardt og vil da spise som en voksen om ikke mer). En pose med blomkålssuppe er fullverdig middag til 4 voksne. Om jeg var barn hadde jeg sultet ihjel.... Ooooog! Jeg tror jeg har funnet ut av hemmeligheten som bare Stina hittil har funnet ut. Hvorfor hun alltid er på topp. Well. Hun benytter seg av cliffhengers. Og i kommentarfeltet så spiller hun på det. Snakker med "venninner" og kynisk spiller på det. Ikke noe nyskapende, men tydeligvis effektivt. Jeg vurderer å starte en blogg. Helt seriøst. Jeg har materiale og jeg er smart. Vet hva som skal til. Har en IG-konto med ca 500 000 følgere.
Kollontaj Skrevet 14. februar 2018 #6503 Skrevet 14. februar 2018 Husk å piske og praise leserne med jevne mellomrom, da. Og hjertene, ikke glem hjertene. 🤮 10
Lapper Skrevet 15. februar 2018 #6504 Skrevet 15. februar 2018 (endret) 6 timer siden, Citronella skrev: Jeg liker Anne Brith når hun på Bloggerne. Hun er frisk og morsom. På bloggen er hun ikke like morsom: 4 egg skal rekke til en middag for 4 voksne (jeg skriver voksne siden barna trener hardt og vil da spise som en voksen om ikke mer). En pose med blomkålssuppe er fullverdig middag til 4 voksne. Om jeg var barn hadde jeg sultet ihjel.... Ooooog! Jeg tror jeg har funnet ut av hemmeligheten som bare Stina hittil har funnet ut. Hvorfor hun alltid er på topp. Well. Hun benytter seg av cliffhengers. Og i kommentarfeltet så spiller hun på det. Snakker med "venninner" og kynisk spiller på det. Ikke noe nyskapende, men tydeligvis effektivt. Jeg vurderer å starte en blogg. Helt seriøst. Jeg har materiale og jeg er smart. Vet hva som skal til. Har en IG-konto med ca 500 000 følgere. Må bare rette på en vesentlig ting😀 Ikke 4 personer men 5 stk. Hun har minstemakronen denne uka. Personen er ikke stor men noe mat spises vel. Så med 4 egg til middag er det ca 45 gram egg pr person. Endret 15. februar 2018 av Lapper 11
Zenhouse Skrevet 15. februar 2018 #6505 Skrevet 15. februar 2018 6 timer siden, Oppland skrev: Hun skriver på bloggen at han sendte opp raketter, noen dager før nyttårsaften. Får håpe han hadde søkt brannvesenet om tillatelse til det da, ellers er det ulovlig. Den har jeg venta på, har tenkt akkurat det samme. Håper også det ikke var bolig hus i nærheten, så ikke hundeeiere ( og hundene) ble del av denne «romantiske» overraskelsen. 12
My <3 Skrevet 15. februar 2018 #6506 Skrevet 15. februar 2018 7 timer siden, Viking-girl skrev: Hele greia lugger spør du meg... Han oppfører seg på en måte som om han EGENTLIG ikke vil vedkjenne seg henne og er flau...Han virker ikke forelsket eller stolt. Det hele er bare så vanvittig kleint. 21
Norabora Skrevet 15. februar 2018 #6507 Skrevet 15. februar 2018 Jeg tror han har lagt ut det bildet på IG pga han selv. Han virker som en kar med masse selvtillit☺️ 5
MarianneE Skrevet 15. februar 2018 #6508 Skrevet 15. februar 2018 Synes det er litt rart at voksne bryr seg om valentinsdagen jeg da. 17
Lopploella Skrevet 15. februar 2018 #6509 Skrevet 15. februar 2018 For en utrolig tilnærming til å la en femtenåring ha hjemme alene-fest, til og med være alene over natten. Ikke forholde seg til at barna kan komme til å prøve alkohol en gang, ikke snakke med tenåringen om situasjoner som kan oppstå, ikke ha noen backup-plan eller kontakt underveis.. Jeg tror ikke mine egne øyne. 27
Gjest Gia_ Skrevet 15. februar 2018 #6510 Skrevet 15. februar 2018 4 minutter siden, Lopploella skrev: For en utrolig tilnærming til å la en femtenåring ha hjemme alene-fest, til og med være alene over natten. Ikke forholde seg til at barna kan komme til å prøve alkohol en gang, ikke snakke med tenåringen om situasjoner som kan oppstå, ikke ha noen backup-plan eller kontakt underveis.. Jeg tror ikke mine egne øyne. Og attpåtil blogge om det. Forstå det den som kan!
Lapper Skrevet 15. februar 2018 #6511 Skrevet 15. februar 2018 2 minutter siden, Lopploella skrev: For en utrolig tilnærming til å la en femtenåring ha hjemme alene-fest, til og med være alene over natten. Ikke forholde seg til at barna kan komme til å prøve alkohol en gang, ikke snakke med tenåringen om situasjoner som kan oppstå, ikke ha noen backup-plan eller kontakt underveis.. Jeg tror ikke mine egne øyne. Jeg hadde garantert hatt mobilen på lyd og sjekket at ting gikk bra. Ikke bare reise din vei uten å sjekke innimellom At en 15 åring er hjemme alene med noen kamerater er vel ikke så ille synes jeg men er jo verre når mor selv skriver på nett når de er alene hjemme. Plutselig kan det stå 20 andre på trappa og da er kanskje festen ute av kontroll veldig fort. 22
Gjest Touchy Skrevet 15. februar 2018 #6512 Skrevet 15. februar 2018 I dagens bloggpost har AB offentliggjort navnene på de som hsr sjekket ligningen hennes. At noen kan synke så dypt som henne.
Viking-girl Skrevet 15. februar 2018 #6513 Skrevet 15. februar 2018 1 minutt siden, Touchy skrev: I dagens bloggpost har AB offentliggjort navnene på de som hsr sjekket ligningen hennes. At noen kan synke så dypt som henne. Det sjokkerer meg ikke engang. Vi snakker om AB. 23
Populært innlegg My <3 Skrevet 15. februar 2018 Populært innlegg #6514 Skrevet 15. februar 2018 (endret) Herrefred. For et lavmål. Skattelistene er offentlig, de som sjekker har ikke gjort noe alvorlig! Og hvis hun tjente en million så synes jeg det er underlig at hun fortatt ikke har kjøpt seg hus. Og sulteforer barna sine for å spare penger. Jeg tjente halvparten av henne i fjor og har både hus og næringsrik god mat til mine barn. Endret 15. februar 2018 av My <3 51
Populært innlegg VildeS Skrevet 15. februar 2018 Populært innlegg #6515 Skrevet 15. februar 2018 Har hun altså googlet de som har søkt henne på skattelisten for å finne ut hva de jobber som for så å henge de ut på bloggen? Syns denne bloggeren gjør mye for å provosere/sjokkere for å skaper lesere men dette tar kaka! Utrolig dårlig gjort å legge ut så mye info om noen som har søkt henne opp i listen. Hun har ikke skrevet hvem på listen som jobber i bank men nå kan jo alle google navnene på listen for å finne det ut. Også det frekkeste med at man kan sende e-post til henne for å få fjernet seg på listen. Skal man da krype til korset å unnskylde seg for at man søkte i et offentlig register? Nei, jeg er ikke en av de som har søkt henne opp men syns dette var å dra det vel langt. 51
Lapper Skrevet 15. februar 2018 #6516 Skrevet 15. februar 2018 Nå synes jeg virkelig hun går for langt. Legge ut liste på hvem som sjekker skatten hennes? Dette er da ikke forbudt? Hun har også funnet ut at inntekten i 2018 er 1 million😀 må være synsk som har det på papiret kun 7 uker ut i 2018 31
Luca_ Skrevet 15. februar 2018 #6517 Skrevet 15. februar 2018 (endret) 47 minutter siden, VildeS skrev: Har hun altså googlet de som har søkt henne på skattelisten for å finne ut hva de jobber som for så å henge de ut på bloggen? Syns denne bloggeren gjør mye for å provosere/sjokkere for å skaper lesere men dette tar kaka! Utrolig dårlig gjort å legge ut så mye info om noen som har søkt henne opp i listen. Hun har ikke skrevet hvem på listen som jobber i bank men nå kan jo alle google navnene på listen for å finne det ut. Også det frekkeste med at man kan sende e-post til henne for å få fjernet seg på listen. Skal man da krype til korset å unnskylde seg for at man søkte i et offentlig register? Nei, jeg er ikke en av de som har søkt henne opp men syns dette var å dra det vel langt. Jeg er fra Østlandet og så med en gang hvem som er den personen som jobber i banken på stedet, pga stedet hun var fra. Så det tror jeg ganske mange mennesker vil forså når de ser den lista. Det kan da ikke være lov til å henge ut mennesker slik? Så mye som hun hyper sin egen inntekt så er det jo ikke rart at noen har sjekket vel? Endret 15. februar 2018 av lillesky 43
Gjest Sprettballen Skrevet 15. februar 2018 #6518 Skrevet 15. februar 2018 (endret) 12 minutter siden, VildeS skrev: Har hun altså googlet de som har søkt henne på skattelisten for å finne ut hva de jobber som for så å henge de ut på bloggen? Det tror jeg ikke hun har gjort, for dette er informasjon som hun automatisk får når noen søker på henne. Men jeg gikk inn for å se på alderen til de som har søkt henne opp, og de aller fleste er i begynnelsen av 20-årene, noen er bare 17-18 år. Jeg kan ikke tenke meg at de fleste av dem er så veldig interessert i henne som person, men tror heller at de søker opp kjente bloggere for å se hvor mye det går an å tjene på en blogg. (De vil kanskje begynne blogge selv?) Og at en voksen person ikke er klar over at skattelistene er offentlig informasjon er helt utrolig! Endret 15. februar 2018 av Sprettballen
VildeS Skrevet 15. februar 2018 #6519 Skrevet 15. februar 2018 2 minutter siden, Sprettballen skrev: Det tror jeg ikke hun har gjort, for dette er informasjon som hun automatisk får når noen søker på henne. Men jeg gikk inn for å se på alderen til de som har søkt henne opp, og de aller fleste er i begynnelsen av 20-årene, noen er bare 17-18 år. Jeg kan ikke tenke meg at de fleste av dem er så veldig interessert i henne som person, men tror heller at de søker opp kjente bloggere for å se hvor mye det går an å tjene på en blogg. (De vil kanskje begynne blogge selv?) Det er mulig, det er ingen som har søkt på meg så jeg vet ikke hva slags info som kommer opp 😉 Enig med deg i at det var mange unge folk, og jeg tror de færreste trodde at de kom til å bli hengt ut med fullt navn på bloggen. 7
Dr. Dolly Skrevet 15. februar 2018 #6520 Skrevet 15. februar 2018 Nå har PizzaBirth gått for langt! 22
Anbefalte innlegg