Gå til innhold

Anne Brith


MiriamH

Anbefalte innlegg

36 minutter siden, Vikinggirl skrev:

Det må være så demotiverende at de aldri får kjøpt eller bygget det huset de drømmer om! Nå er det snakk om et mye mindre hus, at de to eldste skal på andre skoler senere, så en må se videre og bredere mot Oslo... for 1 år siden ble et simpelt headset droppet Pga sparing til hus, plantegningen henger oppe til "motivasjon". Motivasjon til hva da?? Hun hadde ikke trengt å plante disse husdrømmene sine i hodet på avkommet før det i hvertfall nærmet seg NOE, da de har nok å tenke på med lekser, fritidsaktiviteter, venner og husoppgaver. Syns hun utøver vel mye press og makt på sine undersåtter mens hun selv står og retter pekefinger på andre foreldre. Hun eier jo ikke antenner! Det er ikke rart hun blir en snakkis i bygda sier jeg bare... hun oppfordrer jo kreti og pleti til å følge henne på snap og andre kanaler for så å fraskrive seg ALT ansvar!! Motgang og saklig kritikk blir kalt for mobbing og hets, og som alle andre bloggere: haters makes us famous og alle de reglene der, misunnelse-og sjalusi kortet. Jeg ville ikke byttet ut én eneste dag med AB! 

Selvsagt følger man med på hva både 21 åringen og 10 åringen bedriver på SoMe! Jeg vet jekla godt hvilke apper begge to har, da begge må spørre meg om lov før kjøp eller nedlasting av apper. Og jeg følger med på hvem og hva de følger og chatter med, og vi følger hverandre alle 3. Skulle en av oss "glippe" til med et par nakensnapper så hadde mobilene inkl min egen blitt innelåst på ubestemt tid  For sånn er IKKE normal oppførsel om du er 20 eller 42!!!  

👏🏻 Enig! Synes det er ganske dårlig av henne å blande ungene inn i voksenting. Nå mener jeg ikke at unger ikke skal lære seg ansvar og økonomi osv, men alt med måte.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Vikinggirl skrev:

Min 21 åring er psykisk utviklingshemmet, hun har fått forespørsler fra feks taxisjåfør som kjører henne til og fra jobb!! Så JO, jeg passer meget godt på med hva som skjer på hennes SoMe også! 

Ok, da beklager jeg veldig. Trodde det var en skrivefeil fra din side og jeg prøvde bare å være litt morsom. Så sorry, virkelig :)

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, sweety pie skrev:

Ok, da beklager jeg veldig. Trodde det var en skrivefeil fra din side og jeg prøvde bare å være litt morsom. Så sorry, virkelig :)

Det går bra. Du kunne jo ikke vite det. Må følge med når de som skal være "trygge" inviterer henne hjem på besøk. Dette tok jeg raskt tak i for å si det sånn. 

Endret av Vikinggirl
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Vikinggirl skrev:

Det går bra. Du kunne jo ikke vite det. Må følge med når de som skal være "trygge" inviterer henne hjem på besøk. Dette tok jeg raskt tak i for å si det sånn. 

Så bra at du tok tak i det. Æsj, finnes så ekle mennesker i verden. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun burde respektere og la være å skjelle ut leserne sine. Det er jo dem hun lever av.

Snakker om å slå av hånden til de som skaffer henne inntekt

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Honey Dew skrev:

Hun burde respektere og la være å skjelle ut leserne sine. Det er jo dem hun lever av.

Snakker om å slå av hånden til de som skaffer henne inntekt

De fleste bloggere har et merkelig forhold til leserne sine - på tross av at det er de/vi som faktisk sørger for inntektene deres, så er de/vi fienden i det øyeblikket alt de gjør ikke lovprises. Dette gjelder jo ikke bare AB, men også de andre store bloggerne. 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Vikinggirl skrev:

Det må være så demotiverende at de aldri får kjøpt eller bygget det huset de drømmer om! Nå er det snakk om et mye mindre hus, at de to eldste skal på andre skoler senere, så en må se videre og bredere mot Oslo... for 1 år siden ble et simpelt headset droppet Pga sparing til hus, plantegningen henger oppe til "motivasjon". Motivasjon til hva da?? Hun hadde ikke trengt å plante disse husdrømmene sine i hodet på avkommet før det i hvertfall nærmet seg NOE, da de har nok å tenke på med lekser, fritidsaktiviteter, venner og husoppgaver. Syns hun utøver vel mye press og makt på sine undersåtter mens hun selv står og retter pekefinger på andre foreldre. Hun eier jo ikke antenner! Det er ikke rart hun blir en snakkis i bygda sier jeg bare... hun oppfordrer jo kreti og pleti til å følge henne på snap og andre kanaler for så å fraskrive seg ALT ansvar!! Motgang og saklig kritikk blir kalt for mobbing og hets, og som alle andre bloggere: haters makes us famous og alle de reglene der, misunnelse-og sjalusi kortet. Jeg ville ikke byttet ut én eneste dag med AB! 

Selvsagt følger man med på hva både 21 åringen og 10 åringen bedriver på SoMe! Jeg vet jekla godt hvilke apper begge to har, da begge må spørre meg om lov før kjøp eller nedlasting av apper. Og jeg følger med på hvem og hva de følger og chatter med, og vi følger hverandre alle 3. Skulle en av oss "glippe" til med et par nakensnapper så hadde mobilene inkl min egen blitt innelåst på ubestemt tid  For sånn er IKKE normal oppførsel om du er 20 eller 42!!!  

Jeg er så enig i at ansvarliggjøre et barn for at de ikke har råd til et 5-6-millioners hus på den måten er forkastelig. Ja til å be barnet ønske seg headset til jul/bursdag eller spare opp, men å gi et barn et slikt "ansvar" for familieøkonomien    er horribelt. Beklager men det er ikke god evne til å oppdra barn jeg tenker på da. 

  • Liker 49
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 barnsmor som hinter på tv om at hun har knallet på den nye dagen, legger ut om at han først er så flott og fantastisk, deretter er det for lite kontakt og for dårlig. Og avslutter det pronto uten å snakke med ham. 

Og skal dra på ferie med ham etter noen uker, når hun attpåtil ille vet hvor ting går.

Blir helt svett av dama 

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke så veldig lenge hun var ferdig med dating, og jakt på et nytt mannebein heller. Tror hun sliter litt med hukommelsen...

(det er ganske åpenlyst at ingenting er til å stole på av det som legges ut på blogg - hun skriver kun det hun tror vil gi klikk, og intet annet) 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ricecrispies

Jeg klarer ikke å ikke følge med på den bloggen. My guilty pleasure. 😅

Er det noe bra på snap i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fatter ikke at det går ann å være SÅ mannfolkkåt som denne damen der...... !! Er faen i meg flaut!:fnise:

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den dama mangler vesentlige verdier, sånn jeg ser det. Jeg forstår at hun har gått igjennom vanskelige ting i livet, men når oppførselen er såpass som det vi ser i blogg, på snap og på tv, er det jo ikke rart man reagerer? 

En slik eksponering av slette verdier og aggressiv væremåte henger ikke på greip. Hun påstår at hun er ekte, men det tror jeg ingenting på. 

Endret av EllaSays
Klønete formulering
  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Pæddan skrev:

Hun " spiser" opp vennskapet som hun får til ymse kanskje? Intens dame virker det som. Nesten synd på henne. Legg trykk på NESTEN 😂

 

Godt hun har Espen Hilton da i ny og ne som er som en Duracellkanin! Jeg ooooorket bare ikke mer av han, eller AB! Så fjernet likegodt begge fra Snap. Har hatt NULL abstinenser for å si det sånn 😝

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hun som IKKE snakket stygt om utseende til folk?!?! Hva med de snappene med menn med skjegg?  Snakk om å kaste stein i glasshus!!!  

Helt pinlig hvor hun reklamerer for at hun er på Tinder. Flaut. Hun er blitt definisjonen på desperat! :roll: Og skal komme med tips hvordan hun drar i land de heteste mannfolka 😂 Jeg dør 🙈😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, mjauritz skrev:

Må være greit å være henne, da. Få alle andre i hjemmet til å spare til hus, mens hun tar surfetimer, kjæresteferier, stylist-shoppingturer, og venninnekvelder med champis.

Pluss hun har innleid vaskehjelp i tillegg! 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På bloggen har hun skrevet at hun tok en avgjørelse om å IKKE sminke seg for å filmes, hun skulle fremstå så NATURLIG som mulig.  Hvem satt med full sminke i går og prata til kamera? Samme dama som sto på surfebrett! Klarer aldri å bestemme seg hun der... løsvipper har hun jo på hele tiden, men hun regner vel det som naturlig også. 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, tov skrev:

Hun som IKKE snakket stygt om utseende til folk?!?! Hva med de snappene med menn med skjegg?  Snakk om å kaste stein i glasshus!!!  

Helt pinlig hvor hun reklamerer for at hun er på Tinder. Flaut. Hun er blitt definisjonen på desperat! :roll: Og skal komme med tips hvordan hun drar i land de heteste mannfolka 😂 Jeg dør 🙈😂

Hun har jaffal tro på seg selv... De skal se ut som Stian Blipp eller Ryan Gosling 🙈

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...