Gå til innhold

Anne Brith


MiriamH

Anbefalte innlegg

Gjest Chloe
1 time siden, Vikinggirl skrev:

Hun har jaffal tro på seg selv... De skal se ut som Stian Blipp eller Ryan Gosling 🙈

Om hun tjener bra, finner hun seg nok en hunk som er yngre enn henne. 😊 Tipper hun får mange frierbrev nå som Bloggerne går. 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ricecrispies
1 time siden, Vikinggirl skrev:

Hun har jaffal tro på seg selv... De skal se ut som Stian Blipp eller Ryan Gosling 🙈

Hun slenger dritt om overvektige og. Topp dame👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, ricecrispies skrev:

Hun slenger dritt om overvektige og. Topp dame👍

Fryktelig synd hun ikke kommenterer disse tingene. Hun leser garantert her inne og ser jo at folk nevner det.

 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hvorfor hun ikke viser den strukturen og målbevisstheten hun sier hun har i forhold til blogginga. Hun skriver så mye om at det er beinhard jobbing og at hun er på 24 timer i døgnet. Hun går opp og ned som en sprettball på topplistene for hun har få faste stabile lesere som aktivt oppsøker bloggen og veldig mange som bare trykker på en lenke de ser med en spennende overskrift. Det blir så kortsiktig tankegang for det blir lengre og lengre mellom de virkelig høye tallene hun ønsker for færre og færre gidder fjortissdrama og særlig etter å ha vært innom bloggen noen ganger.  Hvorfor kan hun ikke lage seg en skikkelig plan for hvordan hun ønsker bloggen skal være og gjerne en huskeliste over normer og verdier hun står for. Det blir så mange selvmotsigelser at det begynner å bli trist. Eventuelt kan hun lage seg to blogger; en til baketips og en til togkræsj. Jeg kunne likt å se litt mer bake-med-barna-trinn-for-trinn greier. Jeg er innom bakeblogger til stadighet uten å ha den fjerneste ide eller interesse for bakebloggernes privatliv.

Endret av Mammabamma
skrivefeil
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ricecrispies

Hun gråt så mye forrige uke at løsvippene falt av. 🙈🙈🙈 (På grunn av hets!)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Puddelen

Får litt vondt av henne jeg....i dag har hun blogget om skyhøye mål ( inntekter) og hvor målrettet hun er for å målene sine. Jeg blir så matt av denne tankegangen om å forstille seg det man ønsker og så bare gå for det...så blir man en vinner og ikke taper. Så ofrer man masse i prosessen....hvorfor ikke leve, ha beina planta på jorda og ikke PESE sånn.... og hvorfor ikke prøve å få tak i en "vanlig " mann ? Med kulemage og skjegg.....ikke jage etter de Hotte som hun kaller dem. Jeg vil heller lese om en etablert, avbalansert og moden kul dame som baker og deler hverdagslivet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, ricecrispies skrev:

Hun gråt så mye forrige uke at løsvippene falt av. 🙈🙈🙈 (På grunn av hets!)

 

 

 

Staaaakaj.... :roll: 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chloe
1 time siden, Puddelen skrev:

Får litt vondt av henne jeg....i dag har hun blogget om skyhøye mål ( inntekter) og hvor målrettet hun er for å målene sine. Jeg blir så matt av denne tankegangen om å forstille seg det man ønsker og så bare gå for det...så blir man en vinner og ikke taper. Så ofrer man masse i prosessen....hvorfor ikke leve, ha beina planta på jorda og ikke PESE sånn.... og hvorfor ikke prøve å få tak i en "vanlig " mann ? Med kulemage og skjegg.....ikke jage etter de Hotte som hun kaller dem. Jeg vil heller lese om en etablert, avbalansert og moden kul dame som baker og deler hverdagslivet. 

Så henne på Bloggerne der hun satt og syntes synd på seg selv og spurte når hun skulle bli lykkelig. Lykke for henne er tydeligvis mange millioner og en mann med over middels utseende. Syns synd på henne når hun ikke klarer å føle lykke når hun har 4 flotte barn, gode venner, god økonomi (hun skryter av sin første million), et kjempekoselig hjem ( liker stilen og fargene), kan spise seg mett hver dag, har tid til alenetid og har med jevne mellomrom tid til opplevelser på egenhånd.

Er man ikke lykkelig med det man har, blir man neppe noe lykkeligere med det man får. Mye vil ha mer og faen vil ha fler. Lykken er heller ikke noe man finner, men noe man skaper selv, og man ER det man tenker.

Ser at hun skriver i bloggen at hun tror det er mulig å gå fra 0 til 10 mill. på 3 år. Ja, det er det sikkert, men hvem er det som må betale prisen? Syns noen allerede er i ferd med å betale en skyhøy pris i form av eksponering...

Endret av Chloe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Chloe skrev:

Eier hun der hun bor nå, eller leier hun?

Leier. Ikke så lenge siden hun skrudde flere skruer i taket for å henge opp hengekøyer i taket. Når folk påpekte det ble det en snap-rant om at hun slett ikke trengte å spørre utleier om lov for slike "småting", og at hun ikke brydde seg om noen små hull i taket, det var mye viktigere at barna kunne ha det moro og koselig der...

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, ricecrispies skrev:

Hun gråt så mye forrige uke at løsvippene falt av. 🙈🙈🙈 (På grunn av hets!)

 

 

 

Da er det særdeles dårlige vipper eller dårlig utført jobb!! Har da grått bøttevis med vippeextencions og de faller da vitterlig IKKE av med mindre en sitter og piller de av!! Herregud,  dramaqueen!!  😝

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har fortalt mye av livshistorien sin i denne artikkelen https://www.rb.no/feature/blogg/arbeidsliv/hun-som-alltid-er-pa/f/5-43-165535

Ser ut som hun har opplevd mye oppturer og nedturer, så cred til henne som ikke gir seg. 

Endret av minimymlen
Fjernet setning som kunne oppfattes som spekulasjon
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ille nok å henge ut noen som ikke får forsvart seg selv.

Men hun har jo fortalt historier om bold og trusler som gjør at folk spelulerer i ikke mindre enn 3 menn. Far til de 3 eldste, han i mellom og far til minste.

Jeg hadde ikke likt at noen lurte på om det Kanskje kunne vært meg som sendte noen på krisehjem.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

24 minutter siden, BeverTramp skrev:

Det er ille nok å henge ut noen som ikke får forsvart seg selv.

Men hun har jo fortalt historier om bold og trusler som gjør at folk spelulerer i ikke mindre enn 3 menn. Far til de 3 eldste, han i mellom og far til minste.

Jeg hadde ikke likt at noen lurte på om det Kanskje kunne vært meg som sendte noen på krisehjem.

Øhhh... har dama 5 barn? Trodde det var 4 jeg, eller tar jeg feil nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som fikk med seg snapchaten av YSL-veska? "snart bursdag jo" Hun som skulle spare til hus? altså noen kan jo kjøpe den til henne men at hun kjøper den selv, når hun nekter barna et headset?

  • Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, minimymlen skrev:

Da hun var med i bakeprogrammet var hun vel sammen med faren til minstemann? 

Hun har fortalt mye av livshistorien sin i denne artikkelen https://www.rb.no/feature/blogg/arbeidsliv/hun-som-alltid-er-pa/f/5-43-165535

Ser ut som hun har opplevd mye oppturer og nedturer, så cred til henne som ikke gir seg. 

Det er dette som er noe dritt med å utbrodere B og ikke si noe om A. Hvem var det som mishandlet henne under Hele Norge baker.. Folk går ut i fra at det må ha vært far til yngste. Litt skummelt. Det kan jo ha vært noen etter han også.

Endret av neiognei
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Pæddan skrev:

Øhhh... har dama 5 barn? Trodde det var 4 jeg, eller tar jeg feil nå?

Tror hun mente far til de tre eldste, en kjæreste mellom, så far til den yngste😊

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apropo leie forresten; Gir huseier tillatelse til at TV-program som Bloggerne får filme der, eller det noe AB har kunnet bestemme selv?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for brukerdebatt, innlegg som omhandler tredjepart, innlegg som omhandler barn, latterliggjøring og spekulasjoner

- Pavilion, mod

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Monstrum skrev:

Apropo leie forresten; Gir huseier tillatelse til at TV-program som Bloggerne får filme der, eller det noe AB har kunnet bestemme selv?

Akkurat det har vel huseier ikke så mye med vel. Selv om hun leier så er det hennes hjem og så lenge hun ikke skader bygningsmassen eller bråker så har jo ikke huseier noe med det å gjøre. (Det at hun har boret en drøss med hull i taket ser jeg bort fra nå, som utleier hadde jeg blitt skitforbanna). 

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...