Gå til innhold

Anne Brith


MiriamH

Anbefalte innlegg

Herregud, har hun skrevet manus på det hun sier og gjør på bloggerne eller? Gud å kleint å stage det sånn🙈 I tillegg instruere venninner på hva de skal si/gjøre. At det går an...

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke har jeg et spesielt trist liv, har aldri blitt sett på som "sur megge" (til det er jeg altfor glad i det som er morsomt), har en jobb som krever mer enn mye...men har altså allikevel tid til å lese litt i det forumet her innimellom. Multitasking kalles det kanskje? Har også tid til å reflektere over hvordan noen tjener pengene sine ved å bl.a. bruke uskyldige tredjeparter for alt de er verdt...og være konstruktiv kritisk til det. Har jammen også tid til å delta litt i debatten i ny og ne, uten at det går utover mitt liv utenfor cyberspace. En effektiv SUPER-WOMAN her, altså! :nori:

Konklusjon: det er faktisk mulig å både delta i en interessant debatt på nett OG å ha et innholdsrikt liv utenfor.

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en del her inne som skriver virkelig stygge ting om bloggere, men heldigvis er det mange som er konstruktive også. Hets av utseende, kropp, årsak til brudd m.m hører ikke hjemme noe sted, men kritikk av eksponering av tredjepersoner og sleip markedsføring er utrolig viktig. Det er synd at berettiget kritikk med jevne mellomrom drukner i skitsnakk.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er 23 megger her inne, verken mer eller mindre. :Knegg: (Anne-B egen opptelling gjengitt på blogg.)

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Kollontaj skrev:

Nei, det er 23 megger her inne, verken mer eller mindre. :Knegg: (Anne-B egen opptelling gjengitt på blogg.)

Nå må jeg le av det du skriver:hoho:  

"Megge" går vel kanskje under kvalitetsstempel, når det kommer derfra eller? Dvs. det som står på bloggen stemmer ikke med virkeligheten, jfr. blogginnlegg om å "leve for 1000 kroner i måneden, men henter mat fra skap og fryser". Men da stemmer nok heller ikke tallet på "megger" heller... 

Til opplysning: Blogg = Ikke virkelig, dvs. kun historiefortelling for å få lesere, slik at bloggeren kan tjene penger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for persondebatt, brukerdebatt, omtale av barn, samt svar til dette.
/lillesky (mod)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes siste innlegg hvor hun sier at eksen var utro er fjortis deluxe. Ja, hun er såret; MEN HERREGUD DA!!

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sorbus

Hun må forandre flytteplanene sine fordi det er veldig lite hus til salgs på Sørumsand. Hun mener forhåpentligvis få, for foreldrene mine solgte nylig et rimelig stort hus der, og de er ikke alene. Det er ikke sååå få boliger til salgs der! Men det er klart, hvis AB har lyst til å bo mer sentralt, kan jo mangel på boliger være en god unnskyldning. Og vi vet jo alle hvor mange slemme foreldre med taperbarn som bor i den bygda, ikke rart hun vil flytte!

Hvis hun hadde hatt lyst (og råd) til å kjøpe hus på Sørumsand, hadde hun sikkert vært huseier nå....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Juliannaos skrev:

Synes siste innlegg hvor hun sier at eksen var utro er fjortis deluxe. Ja, hun er såret; MEN HERREGUD DA!!

Hvilket innlegg?

Ser bare bolleoppskrift.. 😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Juliannaos skrev:

Synes siste innlegg hvor hun sier at eksen var utro er fjortis deluxe. Ja, hun er såret; MEN HERREGUD DA!!

Emoji-innlegget er gammelt. Det er også slankeinnlegget. For lite nytt å skrive om, AB? 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Valetta skrev:

23 stykk fra KG? Åssen regner man ut slikt da? 

 

Det finner man enkelt ut dersom man bruker Google Analytics.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, clyde skrev:

Det finner man enkelt ut dersom man bruker Google Analytics.

Men det forutsetter at alle som kommer fra KG har fulgt en lenke herfra, og det er jo ikke tilfelle. Så hvor kommer det tallet fra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis noen har gått inn herfra via en lenke lagt ut her, regner jeg med. Jeg har aldri gjort det, så AB, er en feil i regnskapet ditt. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, J.. skrev:

Hvilket innlegg?

Ser bare bolleoppskrift.. 😂

Skjønner hva du mener! Søker man bare på bloggen kommer ikke dette innlegget opp. Gå inn via Facebook så er hva jeg nevner innlegget etter bollene .

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Asti skrev:

Men det forutsetter at alle som kommer fra KG har fulgt en lenke herfra, og det er jo ikke tilfelle. Så hvor kommer det tallet fra?

Det kan rett og slett bare være så enkelt at hun skrev ned det tallet som kom fra KG og så ferdig med det. Tallet er nok ikke riktig mtp. det du sier, men GA er nok der hun har hentet tallet sitt fra. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ser nå at innlegget om utroskap er fra oktober 2016. (Som Vipser påpekte korrekt). Hvorfor nevne dette nå? Kan tenke meg en grunn, og det er pga at hun er med i Bloggerne.. Huff, er ikke uten grunn at det er en del her inne (på Rampelys) som er her pga markedsføring/content marketing osv for å lære om mekanismene hvordan er produkt blir omtalt og spredt videre.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, clyde skrev:

Det kan rett og slett bare være så enkelt at hun skrev ned det tallet som kom fra KG og så ferdig med det. Tallet er nok ikke riktig mtp. det du sier, men GA er nok der hun har hentet tallet sitt fra. 

Ja, for de fleste går ikke innom bloggen via lenker fra KG. :)   Og jeg tror det er lenge siden noen la ut en lenke til bloggen herfra (folk bruker normalt sett ikke å gå langt tilbake i tråden for å klikke seg inn). 

Endret av Asti
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja. Til å være i 40-årene synes jeg hun virker litt umoden og desperat. Hun har fått de barna hun vil ha, og tildels i ung alder. Mulig hun føler at nå er det hennes tid siden hun dater/dumpes/vraker i et forrykende tempo?

Jeg har venninner på hennes alder med barn som er alene, men de er svært diskret om de dater, og kun de aller beste venner vet om det. Barna skjermes for alt som har med menn å gjøre inntil noe eventuelt blir seriøst.

Endret av lillesky
  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ikke hun blokkere alle meggene herfra på FB? Skuffende at jeg fortsatt kan lese begge kontoene hennes. Tror hun bør etterforske bedre. 

(Forøvrig har jeg, som andre her, spurt om utleveringen hun driver med, men det ble ikke publisert.) 

 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...