tweet Skrevet 3. mars 2017 #2381 Del Skrevet 3. mars 2017 Kommer de "23 meggene" fra antall følgere av tråden her kanskje? Ser at det står 26 følgere nå. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 3. mars 2017 #2382 Del Skrevet 3. mars 2017 49 minutter siden, Kollontaj skrev: Hvis noen har gått inn herfra via en lenke lagt ut her, regner jeg med. Jeg har aldri gjort det, så AB, er en feil i regnskapet ditt. Er du en av kjerringene? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet 4. mars 2017 #2383 Del Skrevet 4. mars 2017 På Thursday, March 02, 2017 den 23.17, Vikinggirl skrev: Herregud, måtte bare sjekke hennes siste døgns snap 😂 HVA er det med de grusomme kaninfiltrene og andre barnslige filter ?? For ikke å snakke om "beautyfilteret"... det er jo IKKE sånt hun ser ut irl. Flere på snart 43 som "leker kanin" på snap? Og hvaaaaaa hun hadde funnet uuuut etter litt graving etter innlegget til Espen Hilton, det ville vi ikke truuuuuu ! Med link til bloggen selvsagt. Jeg sier bare god bedring til hele dama!! Mamma'n min på 67 elsker filter på snap. 😂 Jeg vet ikke hvor gammel du er, men fordi om man er 43 så tror jeg ikke man føler seg noe eldre enn når man var i 20-årene. 😊 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 4. mars 2017 #2384 Del Skrevet 4. mars 2017 Kan sikkert være en ungdom eller to som kun følger henne på snap, vil jeg anta - hvis det stemmer. Forskjellen fra snapfilter til TV er jo relativt stor. Vet om tenåringsgutter som følger henne fordi de synes hun er "morsom" på snap, men det er dessverre ikke positivt ment. Endel 14-åringer har jo ikke så mange sperrer på hva de skriver (i likhet med mange bloggere) og utfordrer hverandre til å skrive tullete ting. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vikinggirl Skrevet 4. mars 2017 #2385 Del Skrevet 4. mars 2017 12 timer siden, Juliannaos skrev: Synes siste innlegg hvor hun sier at eksen var utro er fjortis deluxe. Ja, hun er såret; MEN HERREGUD DA!! Get over it AB, det er over 1 år siden og du hadde hastverk som faen med flytting og diverse! Glemmer ikke når du og han snappet at dere så på møbler, for når dere skulle flytte sammen så skulle ALT være nytt! Dere skulle kvitte dere med alt og starte helt fra scratch. Horribelt! Allerede der hadde du begynt å "miste hodet" og glemt hvor du kom fra. Syteinnlegg hvor fattige dere har vært, for så å møte en mann med penger... Som regel er det vi har mer enn godt nok, og mere til. Husker han hadde et veldig fint, moderne og lekkert hjem, så skjønte aldri kravet ditt om at han måtte kvitte seg med alt sitt når dere skulle slå dere i hop. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslefrikk Skrevet 4. mars 2017 #2386 Del Skrevet 4. mars 2017 Akkurat nå, Iguana skrev: Måtte vel gi etter for presset Men men, sånn er det når man skal leve av å blogge... Savner fortsatt bakebloggen hennes da. Hadde mer sansen for den. Enig! Jeg savner også bakebloggen hennes. Nå klikker jeg meg aldri inn hos henne mer. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 4. mars 2017 #2387 Del Skrevet 4. mars 2017 Alle de store bloggerne får jo utseende kommentert,så hvordan er det overraskende.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elisaday Skrevet 4. mars 2017 #2388 Del Skrevet 4. mars 2017 Det er nå desverre blitt en fact of life at spesielt kvinner i offentligheten alltid får kommentarer på utseendet, uansett hva de driver med. At hun får en stygg kommentar i ny og ne tviler jeg ikke på. Men er du med på leken må du tåle steken, og AB er jo definitivt med på leken... Hvis du poster trynet ditt overalt så må du tåle at ikke alle liker det de ser, og når du har valgt å være offentlig så bør du være klar for å høre både det ene og det andre. Sånn er det bare. Synd men sant. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 4. mars 2017 #2389 Del Skrevet 4. mars 2017 Mener hun har gått konkurs et par ganger (interiørbutikk og bakeri) og da har hun kanskje noen begrensninger. Bortsett fra det er jeg enig i at barn bør holdes unna de største bekymringene om økonomi. Anekdotisk, men jeg husker selv godt at jeg fryktet det verste som barn da foreldrene mine snakket om økonomi. Barn har nok en tendens til å tro at "dårlig råd denne måneden" er et større problem enn det foreldre egentlig ser det som. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fjær Skrevet 4. mars 2017 #2390 Del Skrevet 4. mars 2017 men.. 25tusen. er ikke det ganske mye å spare før de gjør noe? Jeg har ville trengt lang tid på å spare opp 25000... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EllaSays Skrevet 4. mars 2017 #2391 Del Skrevet 4. mars 2017 Jeg synes godt man kan involvere barn i økonomi. Men da må man gi dem hele bildet. Vise inntekter og utgifter, snakke om hva man har til disposisjon, vise faktiske tall. Jeg tror altfor mange barn er fullstendig uvitende om økonomi, og kommer derfor skjevt ut som voksne selv. Her i huset har vi gjennomgang av inntekter/utgifter fra tid til annen. Ungene gjør jobber her hjemme så de kan spare til feks nye headset og annet. Kanskje ønsker de seg en dyr jakke, og da kan vi gå inn med en sum, og så kan de legge til resten selv. Men enig med dere, den samtalen rundt kjøkkenbordet var ikke riktig, unger skal ikke ha dårlig samvittighet for å ønske seg ting. Synes ikke tonen var særlig god heller. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 4. mars 2017 #2392 Del Skrevet 4. mars 2017 Tråden er ryddet for kommentarer om kropp, omtale av barn og spekulasjoner. /lillesky (mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chloe Skrevet 4. mars 2017 #2393 Del Skrevet 4. mars 2017 1 time siden, EllaSays skrev: Jeg synes godt man kan involvere barn i økonomi. Men da må man gi dem hele bildet. Vise inntekter og utgifter, snakke om hva man har til disposisjon, vise faktiske tall. Jeg tror altfor mange barn er fullstendig uvitende om økonomi, og kommer derfor skjevt ut som voksne selv. Her i huset har vi gjennomgang av inntekter/utgifter fra tid til annen. Ungene gjør jobber her hjemme så de kan spare til feks nye headset og annet. Kanskje ønsker de seg en dyr jakke, og da kan vi gå inn med en sum, og så kan de legge til resten selv. Men enig med dere, den samtalen rundt kjøkkenbordet var ikke riktig, unger skal ikke ha dårlig samvittighet for å ønske seg ting. Synes ikke tonen var særlig god heller. Godt skrevet. Innlegget mitt ble visst slettet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chloe Skrevet 4. mars 2017 #2394 Del Skrevet 4. mars 2017 3 timer siden, Veslefrikk skrev: Enig! Jeg savner også bakebloggen hennes. Nå klikker jeg meg aldri inn hos henne mer. Hun legger fremdeles ut bakeinnlegg. Men ren bakeblogg er den tydeligvis ikke lenger. Er ikke verre enn å lese det som er interessant, og scrolle over det som er totalt uinteressant. Men om man ikke ønsker å gi bloggen klikk, så er det jo forståelig at man ikke klikker seg inn noe mer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hummel34 Skrevet 4. mars 2017 #2395 Del Skrevet 4. mars 2017 Når det gjelder hennes siste innlegg vedrørende spørsmålene hun får rundt eget utseende må jeg innrømme jeg ble litt overrasket selv når jeg så henne på bloggerne. Var ikke helt slik jeg hadde sett for meg henne. Me klart det er forskjell på levende film og ett bilde man selv har valgt ut. Kanskje flere enn meg som tenker litt over hvilke bilde vi legger ut på sosiale medier. Blir jo gjerne ikke det bildet hvor vi er mest rødsmusset og rynkene synes best. Samtidig har jeg selv datet via nett og da vært opptatt av at sannheten om utseende skal frem på godt og vondt, for er jo kjedelig for begge parter når "virkeligheten" er skjult bak gode bilder og snapfilter. For er sannheten retusjert må man forvente reaksjoner. Reagerer på at AB sier hun har en del barn som følger henne på snap. Hvis hun vet hun har det hvor er da hennes ansvar opp mot de når det gjelder kropp, alkohol osv. Jeg hadde ikke likt at barnet mitt fulgte henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viljaa Skrevet 4. mars 2017 #2396 Del Skrevet 4. mars 2017 Hvem er denne dama egentlig? Har aldri hørt om dama før et lite Bloggerne-maraton for meg selv i går kveld og fikk helt hakaslepp. Godt voksen og med barn i skolealder, samtidig deler hun detaljer rundt årsak til brudd og skåler i champagne på tv samtidig som hun klipper opp sin egen brudekjole? Synes det hele virker trist. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 4. mars 2017 #2397 Del Skrevet 4. mars 2017 På 2.3.2017 den 18.59, Galaxy X skrev: Fy f, å skrive e-postadressen med det fulle navn i var bare lavmål! Kom ikke her å klag på mobbing, for så å henge ut et simpelt menneske som bare følger med på sirkuset og kommer med en liten motkommentar!! Jeg ble oppriktig sint og lei meg på vegne av vedkommende. Fytti..... Oppgir alltid en "død" epost-adresse når jeg kommenterer jeg 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Lapper Skrevet 4. mars 2017 Populært innlegg #2398 Del Skrevet 4. mars 2017 Kjære Anne Brith.. (Vet du leser her) Du skrev i ditt innlegg '"beste nyheten på lenge" 2 mars "jeg har sluttet og lese på forum og lese kommentarfelt. Fordi det bare er triste og sure megger som er der" Så hvorfor linker du da innleggene her inne på din snapchat? 50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iguana Skrevet 4. mars 2017 #2399 Del Skrevet 4. mars 2017 Husk AB - "bad publicity is better than no publicity" 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Femilie Skrevet 4. mars 2017 #2400 Del Skrevet 4. mars 2017 I innlegget skriver hun at hun ønsket å være så naturlig som mulig, hun lærer tredjepersoner at personlighet er viktigst, osv., men dette samsvarer jo ikke med snapchat-kontoen hennes. Jeg kan ikke huske å ha sett Anne Brith snappe uten filter som retusjerer henne. Hvorfor ikke være naturlig og stolt og lære andre at naturlig er best på snapchat så vel som på tv? Jeg synes nesten alt er selvmotsigende i denne bloggen. 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg