Gå til innhold

Anne Brith


MiriamH

Anbefalte innlegg

20 minutter siden, Lapper skrev:

Vil hun få mindre lesere ved og stenge kommentarfeltet?

Jeg for min del pleier ikke å lese kommentarfelt, men nå blogger hun jo så sjelden at jeg nesten glemmer henne. (blir litt påminnet når jeg ramler inn i denne tråden da, siden så mange følger henne på snap).

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Etter at hun la om bloggen og man må trykke på hvert enkelt innlegg for å lese det, så er jeg knapt innom lengre. Skal jeg gidde å lese vil jeg bare kunne scrolle nedover uten masse klikking... Var ingen fast leser før, men det gikk fra sjeldent besøk til tilnærmet aldri.

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Roadrunner skrev:

Etter at hun la om bloggen og man må trykke på hvert enkelt innlegg for å lese det, så er jeg knapt innom lengre. Skal jeg gidde å lese vil jeg bare kunne scrolle nedover uten masse klikking... Var ingen fast leser før, men det gikk fra sjeldent besøk til tilnærmet aldri.

Samme her. Ikke at jeg var noen fast leser jeg heller, var vel helst hvis det var noe som ble kommentert her, men allikevel gjør bloggformatet nå at jeg aldri er innom så og si. Skal ikke mere til.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, elisaday skrev:

Jeg personlig har svært vanskelig for å ta mange av disse "bloggvennskapene" seriøst. Tror det meste disse menneskene driver med handler om en ting, og det er oppmerksomhet.

Nettverksbygging. Målet for mange av kjendisbloggerne er nok å få innpass i den såkalte Angst-gjengen *)

 

*) Angst-gjengen enkelt forklart:

 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det virkelig blitt normalt at VOKSNE mennesker står og tar selfies hele tiden? Med trutmunn og peacetegn? Ser det mer og mer rundt meg også. Trist.

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De snakker jo ikke sammen i det hele tatt 😂. Alle sitter ig taster eller tar selfies. Hjernen må da slutte å fungere en gang når man holder på sånn...

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanligvis er nivået i disse trådene ganske greie og folk kritiserer viktige ting, men de siste sidene her - altså, virkelig? Dette blir bare for dumt..

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det føles som om alt de gjorde i går var hovedsakelig for å dokumentere det i SoMe.. Det virket så påtatt og masete. Jeg tenker at det må være hyggeligeligere å drikke vin med to venner i ro og mak, ikke med hele verden som tilskuere også. Men det er meg og mitt liv..

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, ~Mocca~ skrev:

Det føles som om alt de gjorde i går var hovedsakelig for å dokumentere det i SoMe.. Det virket så påtatt og masete. Jeg tenker at det må være hyggeligeligere å drikke vin med to venner i ro og mak, ikke med hele verden som tilskuere også. Men det er meg og mitt liv..

Det virker veldig krampaktig og unaturlig. 

Jeg er på samme alder som AB og har også fire barn. Bor på et lite sted hvor det blir pratet mye, noe som det sannsynligvis også blir gjort der hun bor. Og det kunne aldri falt meg inn, både fordi det ikke hadde føltes naturlig men mest av alt av hensyn til barna, å utagere på den måten hun har gjort den siste tiden. 

En av barna kom hjem en dag forrige uke og sa at han var glad for at jeg ikke var "-en sånn blogger." Og da jeg spurte hva han mente med det så sa han: -det hadde vært skikkelig flaut. Så var det full fart videre og det ble ikke snakket mer om. Han henviste ikke spesifikt til AB, men det er tydelig at barn i slutten av barneskolen og begynnelsen av ungdomsskolen får med seg det som skjer. Og det er ikke sånn de vil at andre skal se foreldrene sine.  

Tror også at hvis barna våre skal utøve nettvett, så må vi voksne gå foran som gode eksempler. Det hjelper ikke å si til datteren at hun aldri må legge ut dristige bilder på nettet eller dele de med venner, hvis jeg som mor hadde gjort det selv. Det hjelper ikke at unnskyldningen jeg evt hadde brukt, var at det er fordi jeg da hadde fått flere følgere og at vi da raskere kunne kjøpt oss hus. Da fikk hus være hus. Egenverd, selvrespekt og sunne verdier er langt viktigere. 

Jeg unner selvfølgelig AB og alle andre å more seg, gå på byen og ha det gøy, være hos venner og dele et par flasker vin osv. Men ikke la det ta krampaktig av, samtidig som man legger du ut på SoMe så alle kan latterliggjøre både liten og stor i ettertid. Da er det kanskje ikke så morsomt lenger. Da er det bare pinlig.   

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun ble akutt dårlig og ble hentet av ambulanse, derfor var hun frakoblet i 3 dager. Kanskje hun har latt kommentarene inn på seg? Kanskje dere skal gi henne litt pause, hun leser nok i denne tråden.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sugemerke
2 minutter siden, sweety pie skrev:

Hun ble akutt dårlig og ble hentet av ambulanse, derfor var hun frakoblet i 3 dager. Kanskje hun har latt kommentarene inn på seg? Kanskje dere skal gi henne litt pause, hun leser nok i denne tråden.

Da bør hun som er en voksen dame ta ansvar for eget liv og faktisk legge fra seg blogging. Blir man syk av noe så fortsetter man ikke med det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, sweety pie skrev:

Hun ble akutt dårlig og ble hentet av ambulanse, derfor var hun frakoblet i 3 dager. Kanskje hun har latt kommentarene inn på seg? Kanskje dere skal gi henne litt pause, hun leser nok i denne tråden.

Jeg kommer meg ikke inn på dette innlegget http://annebrith.blogg.no/1488096060_det_du_ser_men_ikke_vet.html

Kommer dere inn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Sugemerke
Akkurat nå, Iguana skrev:

Jeg kommer meg ikke inn på dette innlegget http://annebrith.blogg.no/1488096060_det_du_ser_men_ikke_vet.html

Kommer dere inn?

Ja, hun sier at folk kommenterer blåmerket hun har på hånden (fuglene må vite hvor de kommenterer det) og at det kommer av at hun var innlagt på sykehus, hentet med ambulanse og at blåmerket er fra der kanylen var. Ismurt noe om at hun har blogget i så og så mange år og man ser bare fasaden osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Veslefrikk skrev:

Klikker meg ikke inn på bloggen hennes av prinsipp. 

Hun hadde skrevet om noe på på facebooksiden sin, men nå virker ikke linken - ser mange har skrevet god bedring og håper det ikke er noe alvorlig... så jeg ble litt bekymret. Selv om jeg ikke bruker å lese bloggen hennes.

Jeg må innrømme jeg syns hun er litt tragisk - "gamle" dama som tror hun er en blogger i tjueårene...

trutmunn og hele pakka. Kunne hun ikke holdt seg til bakingen da? Det var derfor jeg leste bloggen hennes i starten. Nå er hun jo bare en sånn rosablogger i panikkalderen.

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Iguana skrev:

Hun hadde skrevet om noe på på facebooksiden sin, men nå virker ikke linken - ser mange har skrevet god bedring og håper det ikke er noe alvorlig... så jeg ble litt bekymret. Selv om jeg ikke bruker å lese bloggen hennes.

Jeg må innrømme jeg syns hun er litt tragisk - "gamle" dama som tror hun er en blogger i tjueårene...

trutmunn og hele pakka. Kunne hun ikke holdt seg til bakingen da? Det var derfor jeg leste bloggen hennes i starten. Nå er hun jo bare en sånn rosablogger i panikkalderen.

Hvis man skal bedømme etter siste døgns snapping så tror jeg ikke du trenger å være så veldig bekymret. Formen er tydeligvis på topp igjen. 

Rosablogger i panikkalderen var, kort fortalt, en veldig god beskrivelse. 

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Sugemerke skrev:

Ja, hun sier at folk kommenterer blåmerket hun har på hånden (fuglene må vite hvor de kommenterer det) og at det kommer av at hun var innlagt på sykehus, hentet med ambulanse og at blåmerket er fra der kanylen var. Ismurt noe om at hun har blogget i så og så mange år og man ser bare fasaden osv.

Jeg trodde det lå mange kommentarer på instagram,men det var 5 stk tror jeg og ingen spurte om blåmerke

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...