Gå til innhold

Anne Brith


MiriamH

Anbefalte innlegg

etter alle klikk siste uken har hun vel råd til å ta seg fri et par dager og pleie seg selv (igjen!)  Men snap i går med bilde fra midjen og ned liggende på sengen og så bilde av en pizza hvor hun klare å få fortalt (igjen!)  at hun er alene hjemme, så vil hun nok at alle her inne på KG  bare kan tenke seg hva hun er opptatt med ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Etter denne nakensnappen skal det mye til for å gjenvinne posisjon. Hvis hun hadde noen da. Hadde følt meg så skitten.

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det skal hun ha... Antrekket med jeans og gul topp på bloggerne-premierefesten var noe av det beste hun har hatt på seg. Smart å la noen andre style henne, og tommel opp for påkledde bilder! 😉

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, MissMaya skrev:

Men det skal hun ha... Antrekket med jeans og gul topp på bloggerne-premierefesten var noe av det beste hun har hatt på seg. Smart å la noen andre style henne, og tommel opp for påkledde bilder! 😉

Enig, jeg synes at det kledde henne godt :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, Elisiaflisa skrev:

Uvanlig stille på snap :hakeslepp:

Ingen fare, hun er tilbake med avslørende antrekk..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser hun raser nedover på Blogglisten...er nede på plass 40 nå...

Dagens blogginnlegg vitner om ei som har møtt litt veggen. Kanskje har hun møtt litt motbør hos managementet sitt (ref. tidenes korteste blogginnlegg her om dagen som AB selv forklarte som en motivasjon til seg selv som alltid lå der...yeah right). Kanskje hun har mottatt ekstremt mye kritikk, både på nett og i lokalmiljøet, på naken-snapen hun la ut for litt siden og kjenner litt anger på det (det vil hun definitivt aldri innrømme da, men...). Barna er på ferie denne uken, og hun skriver at hun har noen tanker om at barna er på ferie alene, men de vil hun ikke dele, for da får hun kritikk for det. Hun skriver også at hun har behov for noen dager alene, men grunnen vil hun ikke dele. Hun skriver at hun har hatere, men at de ikke styrer hverdagen hennes. Men allikevel kan det altså nå virke som om det har blitt litt for mye for AB...for de såkalte haterne gjør nok inntrykk på henne, selv om AB sier noe annet...

Kanskje AB rett og slett har begynt å kjenne litt på at hennes oppførsel og væremåte får noen konsekvenser? Misforstå meg rett, men jeg håper faktisk at hun nå kjenner på litt skam og anger, og at dette kan få henne til å endre litt kurs fremover. AB er godt over 40 år, og det er på tide å begynne å oppføre seg som det. Wanna-be-20 er ikke kult når man er 40++++.

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, SjokoLine skrev:

Ser hun raser nedover på Blogglisten...er nede på plass 40 nå...

Dagens blogginnlegg vitner om ei som har møtt litt veggen. Kanskje har hun møtt litt motbør hos managementet sitt (ref. tidenes korteste blogginnlegg her om dagen som AB selv forklarte som en motivasjon til seg selv som alltid lå der...yeah right). Kanskje hun har mottatt ekstremt mye kritikk, både på nett og i lokalmiljøet, på naken-snapen hun la ut for litt siden og kjenner litt anger på det (det vil hun definitivt aldri innrømme da, men...). Barna er på ferie denne uken, og hun skriver at hun har noen tanker om at barna er på ferie alene, men de vil hun ikke dele, for da får hun kritikk for det. Hun skriver også at hun har behov for noen dager alene, men grunnen vil hun ikke dele. Hun skriver at hun har hatere, men at de ikke styrer hverdagen hennes. Men allikevel kan det altså nå virke som om det har blitt litt for mye for AB...for de såkalte haterne gjør nok inntrykk på henne, selv om AB sier noe annet...

Kanskje AB rett og slett har begynt å kjenne litt på at hennes oppførsel og væremåte får noen konsekvenser? Misforstå meg rett, men jeg håper faktisk at hun nå kjenner på litt skam og anger, og at dette kan få henne til å endre litt kurs fremover. AB er godt over 40 år, og det er på tide å begynne å oppføre seg som det. Wanna-be-20 er ikke kult når man er 40++++.

Er så enig med deg.

Men hvilken type blogger er hun oppført som? Mamma,bake eller livstilblogger?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er reglene på rampelyset? Er det lov å legge hele blogginnlegg som imgur-linker for å ikke gi flere klikk enn nødvendig? Eller er det bare veldig dårlig gjort? (Har ikke vært inne på bloggen på en stund, nemlig). 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har stengt kommentarfeltet på dagens innlegg.. Så hun har nok skjønt at det kan komme noen dårlige kommentarer

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ungene har dratt på ferie med faren. De er ikke alene på ferie (som hun har så mange tanker om, men ikke kan dele på bloggen...) 

Huset er altså tomt, men hun må reise bort for å få ro. Borte skal hun møte noen fine mennesker, men hun vet enda ikke hvor hun skal (!)

Gir opp! 😂

Dagens innlegg lyser anger og "jeg er så sliten pga all motgangen i det siste"

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du skal skrive om hva og hvem du vil, uten at noen skal reagere på det, tror jeg kanskje en god gammeldags dagbok er løsningen. 

Det skal godt gjøres å poste såpass krasse og bastante innlegg om "oppfostring av tapere", hvordan nabolaget er uhygieniske som gir ungene hennes uinnpakket godteri på Halloween-tiggerunder, utlevering av ekser, halvnakne bilder på snap og det ene med det andre - i all offentlighet - uten at det kommer tilsvar og kommentarer på det...

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Og så vil jeg bare minne om at barn har rett på privatliv i henhold til FNs barnekonvensjon. Den retten har de helt uavhengig om mor velger for dem at de skal være innhold i bloggen hennes. 

Forøvrig er det selvsagt lov å kritisere innholdet i en kommersiell blogg. Det er ikke personen Anne Britt det handler om, det er bloggen som hun lever av og det HiN velger å skrive der. Hun skriver jo helt bevisst om en masse ting hun vet provoserer, og da blir det rimelig zpesielt å grine fordi alle ikke applauderer etterpå. Og at hun får pepper for det nakenbilder fordi folk liksom ermisunnelige, det er virkelig helt hinsides.  

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kritikk er da ikke hets? Synes jeg ser det på medarbeidersamtale på jobb - der sjefen min tar opp regler jeg ikke følger og rare ting jeg gjør. "HETS!!"

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hummel34

Hadde jeg vært AB og sesongstart på bloggerne var ett faktum ville jeg blitt skuffet om jeg raste nedove lista. Hun burde ut fra serien vekke nysgjerrighet hos lesere og gjerne leser. Men ikke AB - heldigvis!

 

dette burde jo være ett løft for henne og bloggen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...