Gå til innhold

Anne Brith


MiriamH

Anbefalte innlegg

Oisann, mannen min er nesten 1.90 og det er jo for langt, skjønner jeg. Godt vi var så forelsket at vi ikke tenkte på det! :ler: 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12 timer siden, EllaSays skrev:

Veldig gøy at hun ikke dater menn over 185 cm :fnise: Glad jeg ikke har den regelen, har vært lykkelig med samme, lange mann i mange år! 

Tenk at hun kan skrive noe sånt. For hennes del så får hun håpe at ingen hun "kjenner" blir så høy da. :daane:

 

Endret av Infinity
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange GANGER klarte damen å skrive PREFERANSE i sitt siste innlegg? Lært seg et nytt ord sann på tampen av dette året? Ble meget voldsomt i mine øyne!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser på snap nå at hun har satt igang klickbaitingen igjen etter en lang juleferie. Var innom bloggen i romjula, da var lesertallet på rundt 3800 (derfor jeg tillot meg å ta en titt), i dag er det på over 16 000. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun er altså så utrolig uredelig. :sur:   I innlegget Nye husregler for 2017, skriver hun at hvis ikke barna klarer å spare det de blir pålagt (30 % av utbetalt ukelønn hver uke - se her (link direkte til bloggen for bekreftelse)): http://annebrith.blogg.no/1483278760_.html  vil sannsynligvis ingen av dem få reise på ferie. I innlegget hvor hun bærer seg over at hun fikk så mye motbør for innlegget om husregler, hevde hun at hun slett ikke har skrevet noe slik. Vel - det har du, Anne Brith. Det står i kommentarfeltet under din signatur.

Det er så tydelig at hun bare er ute etter å 1) opprøre folk SKIKKELIG - for så 2) å skrive et indignert innlegg om at hun vet best hva som er bra for hennes unger og at folk får slutte å bry seg. Vel. Det er jo innleggene hvor hun hevder egen fortreffelighet og andres tilkortkommenhet som foreldre, som gir klikk på bloggen - så da kjører hun på med det gang på gang.

Hun står selvsagt helt fritt til å bestemme reglene i eget hus - men når hun velger å offentliggjøre det slik at gud og hvermann kanlese oim det, kan hun da for søren ikke bli overrasket over at det engasjerer. Og innleggene hvor hun hevder at hun vet bedre enn andre hvordan man skal oppdra unger, blir merkelig inkonsekvente, all den tid hun hevder at ingen andre har noe med hvordan hun oppdrar sine og at hun vet best hva som er bra for dem.

Uredelig og usympatisk. Dessuten setter hun hele familien i et veldig uheldig lys. Med de konsekvensene det får for andre en henne.

 

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Hjärtat skrev:

Ser på snap nå at hun har satt igang klickbaitingen igjen etter en lang juleferie. Var innom bloggen i romjula, da var lesertallet på rundt 3800 (derfor jeg tillot meg å ta en titt), i dag er det på over 16 000. 

Ja "alle" vil vel inn og lese de "sjokkerende" nye husreglene for 2017 og den nye "mannen i huset".... 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, pøbelsara skrev:

Hun er altså så utrolig uredelig. :sur:   I innlegget Nye husregler for 2017, skriver hun at hvis ikke barna klarer å spare det de blir pålagt (30 % av utbetalt ukelønn hver uke - se her (link direkte til bloggen for bekreftelse)): http://annebrith.blogg.no/1483278760_.html  vil sannsynligvis ingen av dem få reise på ferie. I innlegget hvor hun bærer seg over at hun fikk så mye motbør for innlegget om husregler, hevde hun at hun slett ikke har skrevet noe slik. Vel - det har du, Anne Brith. Det står i kommentarfeltet under din signatur.

Det er så tydelig at hun bare er ute etter å 1) opprøre folk SKIKKELIG - for så 2) å skrive et indignert innlegg om at hun vet best hva som er bra for hennes unger og at folk får slutte å bry seg. Vel. Det er jo innleggene hvor hun hevder egen fortreffelighet og andres tilkortkommenhet som foreldre, som gir klikk på bloggen - så da kjører hun på med det gang på gang.

Hun står selvsagt helt fritt til å bestemme reglene i eget hus - men når hun velger å offentliggjøre det slik at gud og hvermann kanlese oim det, kan hun da for søren ikke bli overrasket over at det engasjerer. Og innleggene hvor hun hevder at hun vet bedre enn andre hvordan man skal oppdra unger, blir merkelig inkonsekvente, all den tid hun hevder at ingen andre har noe med hvordan hun oppdrar sine og at hun vet best hva som er bra for dem.

Uredelig og usympatisk. Dessuten setter hun hele familien i et veldig uheldig lys. Med de konsekvensene det får for andre en henne.

 

100% ENIG!!! 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryddet for latterliggjøring, omtale av tredjepersoner og svar til dette.

Tråden stenges nå etter gjentatte ryddinger.

Edie, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

På promoteaseren hun har lagt ut på blogg diskuteres det sparing til hus og at alle må bidra slik at de kan spare og HUN kan få jobbe. På snap i dag: storstilt shopping med spørsmål "har du lyst på den?" Så nå kan man få nesten alt man peker på... Og det er 1 år siden innspillingen av Bloggerne begynte, fortsatt ingen hus. Lurer på hvor prioriteringene ligger? 

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener hun med den svadaen hun lirer av seg om at bloggerne har en viktig oppgave som meningsbærer.

Den snappen var ikke  en hyllest til kvinnekroppen eller en se hvor stolt jer er av kroppen min snapp men en snapp jeg kunne sendt til mannen min for å få han til å komme fort hjem om han er ute en kveld uten meg. .

Jeg antar hun brukte deler av gårsdagen på å dikte opp en forklaring som hyllet henne som en stolt kvinne eller noe sånt for om det var budskapet så var det skivebom for å si det sånn.

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

JEG ble stresset av å se at 56 pers har screenshot'et "hei fra sengen/seminuden hennes på snap,da jeg bet godt hvor bildene ender opp..

Og jeg kjenner ikke dama engang.. 😂

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, J.. skrev:

JEG ble stresset av å se at 56 pers har screenshot'et "hei fra sengen"/seminuden hennes på snap,da jeg bet godt hvor bildene ender opp..

Og jeg kjenner ikke dama engang.. 😂

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, J.. skrev:

JEG ble stresset av å se at 56 pers har screenshot'et "hei fra sengen/seminuden hennes på snap,da jeg bet godt hvor bildene ender opp..

Og jeg kjenner ikke dama engang.. 😂

Hvordan vet man hvor mange som har tatt screenshot på andre snap?

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kjære Anne Brith, vi er flere alenemødre enn deg som har vært på fylla... Vi har også tatt bilder av oss selv i utfordrende posisjoner... Forskjellen er bare at vi la dem ikke ut på en offentlig Snap, ikke var vi bloggere med flere tusen følgere heller... Det letteste hadde bare vært å lagt seg langflat... Men så må du i klassisk Anne Brith stil gjøre det så uendelig mye verre med å forsvare det...

Endret av lillesky
  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Basilen skrev:

Hvordan vet man hvor mange som har tatt screenshot på andre snap?

Man får varsel om at X tok en screenshot av snapen din..

På mystory kan man se hvem som har sett på den,og ved siden av er det ett symbol med evt tall bak som viser hvem og hvor mange som har gjort det.

Endret av J..
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, J.. skrev:

Man får varsel om at X tok en screenshot av snapen din..

På mystory kan man se hvem som har sett på den,og ved siden av er det ett symbol med evt tall bak dlm viser hvem og hvor mange som har gjort det.

Er du Anne-Brith?

Endret av fjær
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...