Gå til innhold

Anne Brith


MiriamH

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

2 timer siden, Kollontaj skrev:

Hva en blogger gjør på privaten angår ikke leserne, men kunne de bare slutte med å utbrodere dette for hele verden, ville det vært fint. Sukk. 

Nåja, grensene for privat og ikke er vel relativt flytende hos de fleste såkalte toppbloggerne. Tror ikke de hadde hatt så mye å skrive om hvis de skulle ha droppet alt som vi andre definerer som privat:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hummel34

da var svensken på snap... Sånn "helt tilfeldig". Og jeg biter på. Skammer meg over meg selv, men er som med røyking, vet det ikke er bra men må ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Hummel34 skrev:

da var svensken på snap... Sånn "helt tilfeldig". Og jeg biter på. Skammer meg over meg selv, men er som med røyking, vet det ikke er bra men må ha.

 

Du 'ække den eneste. Er også som en trafikkulykke, burde ikke se men man må bare. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, ti10 skrev:

Nåja, grensene for privat og ikke er vel relativt flytende hos de fleste såkalte toppbloggerne. Tror ikke de hadde hatt så mye å skrive om hvis de skulle ha droppet alt som vi andre definerer som privat:fnise:

Jeg mener at det går an å ha en personlig blogg, men det mest private bør holdes, vel, på privaten. Ikke nødvendigvis for å skjerme bloggeren selv, mer de andre i familien. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Altså - nå er det igang igjen. Først innlegget hvor den nye frieren har overnattet - (og dette er ikke spekulasjon, all den tid hun faktisk skriver at familiemedlem fant en mann i sengen hennes) - og brukte dette som overskrift i blogginnlegget sitt. Så har hun tydeligvis fått negative tilbakemeldiger om noe som vi ikke får vite hva er (men jeg tipper at det handler om hva hun formidler av private ting)- og så kvitterer hun med at folk ikke skal få knekke henne. Seriøst - er det MULIG?

Hun VET at innlegg hvor hun går over grensen og provoserer, genererer masse klikk. Så da skriver hun slike innlegg, da - som omhandler hva de-vi-ikke-kan-omtale-her og hvis-privatliv-er-beskyttet-via-lovverket gjør og sier- og så hyler hun etterpå om at hun bryr seg ikke hva folk sier og skriver om hva hun vil. Patetisk. Rett og slett patetisk. Alle skjønner at det handler om penger, ikke rett til å utlevere private detaljer fra privatlivet når man vil. Hva folk er villig til å gjøre for penger? 

Jeg synes det er både trist og flaut å se hvor langt noen er villige til å gå, og hvor langt man er villig til å skyve folk rundt seg foran seg, for å opprettholde/øke inntektene sine.

Mister folk HELT sine etiske kompass når pengene renner inn? 

 

Ryddet for omtale av barn.

Edie, mod.

Endret av Edie
  • Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Bloggeren er et godt eksempel på en SoMe-manipulator. Dessverre lager hun såpass mye støy rundt seg selv at mange klikker inn når hun holder på som verst. Jeg fatter ikke at noen kan tenke på å annonsere via denne bloggen, å bli satt i kompaniskap med bloggen må være livsfarlig så fremt du ikke driver med prostitusjon i en eller annen form. 

Endret av Kollontaj
  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke så lett å diskutere denne bloggen, da det hun skriver om blir for grovt for Kvinneguiden. 

Det har kommet et nytt blogginnlegg som hun mener hun kommer til å få mye motbør for, men vi får vel ta til takke med å diskutere kake...:P

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

37 minutter siden, Infinity skrev:

Det er ikke så lett å diskutere denne bloggen, da det hun skriver om blir for grovt for Kvinneguiden. 

Det har kommet et nytt blogginnlegg som hun mener hun kommer til å få mye motbør for, men vi får vel ta til takke med å diskutere kake...:P

 

Tipset er bare å omforumlere settningene og håpe at det blir en stor diskusjon, er du heldig så går modene glipp av en post. 

 

;) Så får vi se om de finner ut av det da. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.12.2016 den 13.42, Kollontaj skrev:

Hva en blogger gjør på privaten angår ikke leserne, men kunne de bare slutte med å utbrodere dette for hele verden, ville det vært fint. Sukk. 

He he, blir ikke klikk og "kjendis" uten deling av privatliv og løfting av dyner... 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Men hun er jo litt (ufrivillig) morsom også, da. Hvis man hører "utenlandsk opprinnelse", er kanskje ikke en svenske det første som slår en:fnise: Håper for hennes del at de enorme språk- og kulturforskjellene er overkommelige..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, ti10 skrev:

Men hun er jo litt (ufrivillig) morsom også, da. Hvis man hører "utenlandsk opprinnelse", er kanskje ikke en svenske det første som slår en:fnise: Håper for hennes del at de enorme språk- og kulturforskjellene er overkommelige..:)

Nei hun er ikk særlig morsom...når hun skriver at hun ikke vil date andre enn nordmenn i teksten (overskriften var noe som, "hvis jeg ikke vil date muslimer så er det mitt valg"..)så har hun jammen meg glemt at det finnes mange nordmenn som er muslimer :fnise: Så dårlig forsøk på click bait..og selve innholdet har ingenting med hennes overskrift å gjøre..

Endret av sweety pie
  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig gøy at hun ikke dater menn over 185 cm :fnise: Glad jeg ikke har den regelen, har vært lykkelig med samme, lange mann i mange år! 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...