Gå til innhold

Anne Brith


MiriamH

Anbefalte innlegg

35 minutter siden, Søgni skrev:

Uten at jeg vet så mye om kommentarfeltet til denne bloggeren, men generelt, så har jeg inntrykk av at en del bloggere slipper gjennom grove og sjikanerende kommentarer, men ikke mer kritiske og balanserte kommentarer med betimelige spørsmål. På den måten slipper de å eksponere og imøtekomme saklig kritikk, mens de gir et inntrykk av at motstanden i all hovedsak består av hets. Det er lettere å fremstå sympatiske og som ofre for eklinger, å skape et bilde av at motstand er usaklig og stygg, og at kritikerne i all hovedsak er troll som sjikanerer, enn om man må svare på kritikk. 

Denne måten å redigere og moderere kommentarfelt på, vil jeg si er en hovedgrunn til at diskusjonstråder hvor saklig kritikk blir tatt opp, er såpass populære å delta i. Debatt og selvkritikk, det å ta stilling til prinsipielle spørsmål, å forsvare regelbrudd osv., passer svært dårlig inn i kommentarfeltet på en blogg, har jeg inntrykk av. 

Du har så rett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

29 minutter siden, Fiorella skrev:

Blir spennende å følge med på snap utover kvelden nå 😆 hun legger ut mye rart i edru tilstand så ..

Hun sa jo at hun hadde "hvit måned",så hun drakk IKKE alkohol

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viktig å snappe seg selv i bare bh før hun skal ut på byen 

Gratulerer med god jul liksom... 🏆

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingenting er som å se AB trene i bikini, sitte på do, og trute i BHen, i tillegg til å få bekreftet at hun er på Tinder.

"Wooohoo-vi-er-så-fulle-omg-se-på-oss" 

Den snappingen der er som kusina mi på 17 driver med.... 

Endret av mjauritz
  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, mjauritz skrev:

Ingenting er som å se AB trene i bikini, sitte på do, og trute i BHen, i tillegg til å få bekreftet at hun er på Tinder.

"Wooohoo-vi-er-så-fulle-omg-se-på-oss" 

Den snappingen der er som kusina mi på 17 driver med.... 

Må vei tilfredsstille de 3,000+ nye følgerne sine på snap.... Gunnar på Mo, og Geir på kløfta vil se hud, ikke cupcakes 😉 Bare ikke klag igjen når nevnte mannfolk snapper tilbake Anne Brith! 

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er på spa,men det kan da ikke være noe koselig og dra bort for å kose seg når 99% av tiden blir brukt på mobilen.

Da kunne man jo heller sittet hjeme i stua

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis en venninne, singel sådan, hadde sendt en slik snap, hadde jeg lurt veldig på hva som var galt med henne. 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun må jo være i himmelen med tanke på at hun nå kan legge ut snap etter snap i nesten nettoen. Det var sikkert ikke noe krav om at Anne Brith måtte posere lettkledd i motytelse for spons, men hey..AB stiller opp.

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Lapper skrev:

Hun sa jo at hun hadde "hvit måned",så hun drakk IKKE alkohol

Hun skrev faktisk "hvitt år" i bloggen - intet mindre...

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Altså - selv om AnneBrith skriver og gjør mye kleint på blogg og snap, så er hun sikkert ei god venninne og har folk som liker å være sammen med seg. Blir for dumt å sitte her å rakke ned på evt vennskap.

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg personlig har svært vanskelig for å ta mange av disse "bloggvennskapene" seriøst. Tror det meste disse menneskene driver med handler om en ting, og det er oppmerksomhet.

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 timer siden, hippyskippy skrev:

Fatter ikke at dere orker å følge disse menneskene på snap jeg? 

Det er litt som en ulykke. Må. Bare. Se 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ricecrispies
19 timer siden, Marloussie skrev:

Ingenting er mer slitsomt enn å se på folk som synes at de er så veldig kule og interessant.

Hehehehe. Spot on

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...