Gå til innhold

Anne Brith


MiriamH

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Sh999 skrev:

Et forhold kan umulig gå bra i lengden når hun streber sånn etter oppmerksomhet, ros og perfeksjonisme. Når man er bikket 30 så er det jo noe som skurrer når de må bevise for hele verden hvor forelsket de er osv.. Det blir så påtatt og falskt. Håper jo så klart for AB din del at dette vil vare altså, men noe sier meg at det skal holde hardt dessverre.

Hvis det ikke funker har hun å blogge om og dvele over, slik hun gjorde når forholdet til trøndern tok slutt ..

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 minutter siden, Chrisssi skrev:

Den godeste mor godhjerta er visst desperat etter å leve sin tapte ungdom på nytt.

Kanskje en smule inspirert av den ballong-glade fotballfrua, hun pleier vel å fotograferes både forlengs og baklengs rett som det er med et knippe flotte ballonger med vakkert danderte sløyfer og bånd. Det blir bare så altfor, altfor too much.
Og hvordan kan 4-barnsmora synes at det er stas å bli diskutert på Jodel, hun elsker å være HOT på Jodel!! Hva som får voksne mennesker til å bli så desperate etter å "bli sett" kommer jeg aldri til å forstå.
Men Anne Brith og pizzagutten ser ut til å passe godt sammen, så krysser fingrene for at dette forholdet holder lenge. Venter spent på frieri, bryllup, hus og hund. 

Jeg håper virkelig dette er noe som varer for makronene sin del. Er jo de det går utover om det nå blir slutt. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

3 minutter siden, Lapper skrev:

 

Når to velger hverandre hver dag? Har hun ikke akkurat skrevet at de har det så travelt at de ikke rekker å se hverandre så ofte?

Eller misforsto jeg den setningen.

Det er sikkert meint som romantisk kliss, men sånn som det kjem fram her verkar det som at ein må ta eit aktivt valg kvar dag. Slitsomt. Føretrekk å vera valgt sånn tre veker i slengen i det minste.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Max Potente

Hun burde roe ned de engelske overskriftene sine:

http://annebrith.blogg.no/1518521899_valentine_sneak_peak_10084.html- "Peak" er en fjelltopp, "peek" er en liten titt.

http://annebrith.blogg.no/1517652374_mornings_like_this_10084.html- "This" er entall, så her skal det være "these" siden "mornings" er flertall.

Om man ikke behersker engelsk og ikke vil avsløre sin ignoranse så burde man holde seg til norsk, men det gjelder forøvrig flere bloggere enn Anne Brith Davidsen og Caroline "early on it" Berg-Eriksen.

Endret av Max Potente
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tipper at bildene i Valentine-innleggene er de som ble tatt på "fotoshooten" lørdag før Vixen-utdelingen.  I "This week" innlegget den uka hadde hun det jo travelt med bl.a. henting av roser og ballonger.  Det har såvidt jeg har fått med meg vært ganske stille rundt selve fotoshooten, det skulle jo bli så bra etc, men jeg har bitt meg merke i at det verken kom snap eller en liten "sneak peak" fra den på bloggen.  Sååå kleint opplegg!

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg håpet at AB kunne legge bort mobilen 1 kveld når hun skal ut med sin nye kjæreste. Men neida☹ nå kom Snap iført skjørt og bh.. veldig viktig at vi ser hvilket undertøy dama bruket

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Lapper skrev:

Jeg håpet at AB kunne legge bort mobilen 1 kveld når hun skal ut med sin nye kjæreste. Men neida☹ nå kom Snap iført skjørt og bh.. veldig viktig at vi ser hvilket undertøy dama bruket

... og tar en CBE og suger inn magen. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Sh999 skrev:

Et forhold kan umulig gå bra i lengden når hun streber sånn etter oppmerksomhet, ros og perfeksjonisme. Når man er bikket 30 så er det jo noe som skurrer når de må bevise for hele verden hvor forelsket de er osv.. Det blir så påtatt og falskt. Håper jo så klart for AB din del at dette vil vare altså, men noe sier meg at det skal holde hardt dessverre.

Håper for barna sin del at forholdet varer ei stund, og at eksponeringen (både av romantikk og familieliv) dabber veldig av... 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omg 🙈🙈🙈 Det er det kleineste valentinesinnlegget jeg noen gang har lest. Også så oppstilt og tilgjort med de ballongene 😂😂😂 Hjelpe meg...

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, happygilmore skrev:

Håper for barna sin del at forholdet varer ei stund, og at eksponeringen (både av romantikk og familieliv) dabber veldig av... 

Dette kommer ikke til å avta.. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HA ha jeg har lite å gjøre og sjekket begges insta! Litt spesielt at han har større bilde av en annen blogger (husker ikke hvem) enn sin egen kjæreste, AB er med nede i hjørnet! 😂

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Max Potente
1 hour ago, Christiane_W said:

Jeg tipper at bildene i Valentine-innleggene er de som ble tatt på "fotoshooten" lørdag før Vixen-utdelingen.  I "This week" innlegget den uka hadde hun det jo travelt med bl.a. henting av roser og ballonger.  Det har såvidt jeg har fått med meg vært ganske stille rundt selve fotoshooten, det skulle jo bli så bra etc, men jeg har bitt meg merke i at det verken kom snap eller en liten "sneak peak" fra den på bloggen.  Sååå kleint opplegg!

Du har nok rett. Det sier i grunnen alt om forholdet om Anne Brith på forhånd hadde booket en stor Valentine's Day photo shoot, når jeg tenker meg om. 

Det er så flaut, og så bortenfor oppstilt og kunstig! Jeg blir flauere enn jeg ble da jeg så foreldrene mine danse disco.

 :flau:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette har sikkert blitt tatt opp før men det er litt vel mye å lese gjennom for meg.

Hvordan har det seg at hun har 4 barn alene?
Er det med samme far eller hva?

Alle er jo prikklik mora

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, skrivegladanonym skrev:

Dette har sikkert blitt tatt opp før men det er litt vel mye å lese gjennom for meg.

Hvordan har det seg at hun har 4 barn alene?
Er det med samme far eller hva?

Alle er jo prikklik mora

3 stk med samme mann og 1 stk med en annen...

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Instagram: hele innlegget handler om "me, myself and I". Det er et stort ansvar han har fått når han forventes å fortsette å gjøre hverdagene hennes lettere ved tjenester og støtte hennes prosjekter.

"De små tingene i hverdagen-Hverdagen-det er de som gjør oss to så gode sammen"

WTF? Hverdag? Har de opplevd en ordentlig hverdag sammen 2,5 måneder etter de matchet på Tinder? Hverdagen kommer når han ikke lenger måker snø, henter ungene, tar bilder og blir med på hennes greier i forelskelsens rus. Hverdagen kommer når de løser konflikter, man blir skuffet på hverandre, man ikke prioriterer hverandre like mye, men likevel klarer å få ting til å gå rundt.

  • Liker 44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, ESFP skrev:

Instagram: hele innlegget handler om "me, myself and I". Det er et stort ansvar han har fått når han forventes å fortsette å gjøre hverdagene hennes lettere ved tjenester og støtte hennes prosjekter.

"De små tingene i hverdagen-Hverdagen-det er de som gjør oss to så gode sammen"

WTF? Hverdag? Har de opplevd en ordentlig hverdag sammen 2,5 måneder etter de matchet på Tinder? Hverdagen kommer når han ikke lenger måker snø, henter ungene, tar bilder og blir med på hennes greier i forelskelsens rus. Hverdagen kommer når de løser konflikter, man blir skuffet på hverandre, man ikke prioriterer hverandre like mye, men likevel klarer å få ting til å gå rundt.

Ut fra hva som har vært skrevet i tråden av "gullkorn", så sitter jeg igjen med et inntrykk av at hun har samlet random hyggelige ting folk har sagt om kjærestene sine i artikler hun har lest, og nå har hun hastverk med å få tatt alt i bruk. Hun finner opp kruttet på nytt. 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Pås skrev:

HA ha jeg har lite å gjøre og sjekket begges insta! Litt spesielt at han har større bilde av en annen blogger (husker ikke hvem) enn sin egen kjæreste, AB er med nede i hjørnet! 😂

Du peker på noe som lugger, ja. Veldig spesielt. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lar meg fascinere av alt den dama produserer (og er oppriktig nysgjerrig på hvorvidt hun er et samtaletema på lærerværelset til barnas skole), men nå er det virkelig nådd nye høyder! Det er faktisk ikke ofte jeg ler høyt av ting som står skrevet i sosiale medier. 

At hun i det hele tatt kan få seg selv til å skrive at den 11 år yngre kjæresten, som har stått ved hennes side gjennom tykt og tynt i hele 2,5 MÅNEDER (det går fort i svingene), bryr seg mer om barna enn henne ... 😂 Altså - hallo! Det er faen meg helt sjukt. Det er egentlig sjukt at de i det hele tatt har hilst på pizzafar allerede. Flott med en stefar da - en stefar som om en uke eller to trolig elsker sine fire stebarn. ❤️ 

 

  • Liker 48
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Kollontaj skrev:

Du peker på noe som lugger, ja. Veldig spesielt. 

Hele greia lugger spør du meg... 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...