Gå til innhold

Anne Brith


MiriamH

Anbefalte innlegg

Gjest Gia_

Trist å si, men hadde skjønt det om AB hadde oppført seg sånn pga "tapt ungdomstid" fordi hun fikk barn tidlig, men hun var vel relativt voksen når hun startet reproduksjonen? Er så rar oppførsel fra ei så voksen dame. Og da mener jeg ikke bare dette med TG, kroppspress, men også tinder, den konstante  mannejakten, eksponering av barn osv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, Chloe skrev:

Takk. Ser du tok poenget mitt. :)

;) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I kveld eller i morgen kommer det garantert ett innlegg om hvor ille vi lesere er. At vi ikke kan godta det hun skriver...

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomineB
14 minutter siden, RompeRusk skrev:

En kan lett jukse seg til illusjonen, men jeg tror ikke at man kan få det med mindre forholdene ligger til rette for det. 

20170507_131557.png

Enig i dette, men hva med de som har anoreksia? De har slanket seg og får TG 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chloe
1 minutt siden, Hallepalle skrev:

Hjelpes. Så flaut!!!

Enig. Er det noen som absolutt bryr seg om hva andre tenker, syns, mener, tror osv, så er det Anne Brith. Om man virkelig ikke bryr seg om hva andre mener, så overser man kommentarene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lurer på hvor mange ganger hun sjekker hva som blir skrevet om henne her inne, i løpet av en dag. Det er nok ikke få...

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chloe

Noen som vet hva LMD betyr. Ser at hun stadig svarer med det. Ler Med Deg? Love Me Dear? Lick My Dick? Last Man Dead? Lamers Must Die? Last Menstruation Date?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Chloe skrev:

Noen som vet hva LMD betyr. Ser at hun stadig svarer med det. Ler Med Deg? Love Me Dear? Lick My Dick? Last Man Dead? Lamers Must Die? Last Menstruation Date?

Le med dem (i følge en kollega) :fnise:, men det fins kanskje flere betydninger.  

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomineB

Alle forkortelser kommer fra engelsk språk, LMD betyr Lick My Dick. Men tror absolutt ikke hun vet dette😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chloe
1 minutt siden, TomineB skrev:

Alle forkortelser kommer fra engelsk språk, LMD betyr Lick My Dick. Men tror absolutt ikke hun vet dette😂

Haha. Sikkert ikke. :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars dame, det må være slitsomt å være så opptatt av sitt eget EGO. Kunne skjønt det om det var en fjortis, men en voksen dame midt i 40-årene, uff, det er tragisk.

Og hvordan kun kan få seg til å bruke LMD er også ganske uforståelig :http://www.urbandictionary.com/define.php?term=LMD
Tror jeg hadde tatt fatt småmakronene om de går og sier Lick My Dick der hjemme.......

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Chrisssi skrev:

Stakkars dame, det må være slitsomt å være så opptatt av sitt eget EGO. Kunne skjønt det om det var en fjortis, men en voksen dame midt i 40-årene, uff, det er tragisk.

Og hvordan kun kan få seg til å bruke LMD er også ganske uforståelig :http://www.urbandictionary.com/define.php?term=LMD
Tror jeg hadde tatt fatt småmakronene om de går og sier Lick My Dick der hjemme.......

Dette understreker bare inntrykket av at hun desperat prøver å virke yngre enn hun er,  men så bommer hun fullstendig. Dette skjer gang på gang, og da blir det så fantastisk kleint. 

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smh

(du får slå opp betydningen, AB)

Endret av Anspid
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk at hun får seg til å skrive LMD så alle kan se, og attpåtil sier at det er det guttene hennes sier hjemme der😂😂😂 haha, herregud! Snakk om å drite seg ut😂😂😂 Hun burde virkelig ta tak i språket på sine egne barn! 

  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hun må ha utrolig lav selvfølelse siden hun bruker så mye tid på selvskrytende blogging og snapping.

Tror aldri jeg har møtt en såpass godt voksen dame som har et så enormt behov for bekreftelse fra andre.De fleste får jo i løpet av 30 årene en slags trygghet i seg selv og en følelse av å være bra nok uansett ytre stafasje mens hun må jo ha hoppet rett fra tjueårene og inn i 40 årene.

 

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX

Jeg kan ikke tro annet enn at målet med blogginga er å skape klikk. Jeg nekter å tro at dama er så umoden og dum. 

Tvegget sverd det der, Anne Brith, for du klatrer på listene og tjener sikkert noen kroner ekstra, men baksiden av medaljen er at du fremstår som mindre smart evt som en selvgod og usympatisk kjerring.

Er virkelig penger og klikk så viktig for deg, at du er villig til å ofre ditt eget navn og rykte? 

Jeg var faktisk en trofast leser av bloggen din en gang, synes du var et friskt pust, en utypisk blogger som ikke fokuserte på ytre verdier, men hei, se på deg nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får hun noe behandling for den kronisk skjeve nakken sin? Den knekken ser så vond ut.

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...