Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
3 minutter siden, marthes skrev:

er nok bare fordi hun ikke får ønsket respons her inne ;) jeg føler meg ikke krenka av henne, spis hva du vil, du er voksen anne brith :) 

Hva er saken? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke diskuter bildet. Det er det hun ønsker. Det er et tragisk stunt, ikke noe mer 

• Liker 29
Gjest Ms. Daisy
Skrevet

Det hele er jo bare et eneste stort gjesp! Sorry det er ikke noe sjokkfaktor i det hele tatt. 

Gjest Truka
Skrevet

Hun er et lite sympatisk menneske. Rett og slett vanskelig å like. 

Nesten alle snapper er av en vandrende AB med hendene i det fjonete håret 

Skrevet

Og den bestefarhistorien... var det en spøk? Noe mer dørgende kjedelig kan jeg ikke tenke meg, og i fire (?) bolker? Konklusjon bestefar var et arbeidsjern! Hææ?

• Liker 29
Skrevet

Hadde hun vært «fruktbar» hadde hun vært gravid nå . Hinter jo desperat i flere innlegg om graviditet .

• Liker 8
Gjest Trynefaktor
Skrevet
36 minutter siden, pøbelsara skrev:

Hvis man sitter og presser ut magen og holder rundt den på et bilde - for så å bli indignert over at folk tror man er gravid - da tenker jeg at det er ikke mulig å drive mer patetisk click-baiiting. For en måte å tjene til livets opphold på. 

herregud. orker ikke.

Ikke glem at hun blokkerer og sletter nesten  alle kritiske kommentarer og lar de som hyller henne stå.. 

Skrevet
10 timer siden, pøbelsara skrev:

Hvis man sitter og presser ut magen og holder rundt den på et bilde - for så å bli indignert over at folk tror man er gravid - da tenker jeg at det er ikke mulig å drive mer patetisk click-baiiting. For en måte å tjene til livets opphold på. 

herregud. orker ikke.

Innholdsrikt liv, får man si. 😬 

Eller ikke. Desperat - beste beskrivelsen jeg kommer på. 

• Liker 11
Gjest Berga
Skrevet

Hvis jeg er i dårlig humør og ikke helt fornøyd med meg selv, er beste medisin å se på kontoene til AB. Da innser jeg raskt at jeg ikke er så sjukt selvsentrert og fjern likevel 🙄

Skrevet

Lurer på om varmen har tatt "alle" bloggere om dagen? Den ene verre etter den andre, med psyke click baiting i lange baner!!!😵

• Liker 8
Gjest Berga
Skrevet
2 timer siden, Pæddan skrev:

Lurer på om varmen har tatt "alle" bloggere om dagen? Den ene verre etter den andre, med psyke click baiting i lange baner!!!😵

Hahaha😂 Det er nesten så man håper varmen vedvarer, det er god underholdning!

Gjest margrit
Skrevet
På 20.7.2018 den 12.12, Gia_ skrev:

Selvom vi ser størrelsene når det faktisk blir lagt ut er ikke det ensbetydende med at vi ikke er voksne eller usikker på vår egen størrelse.. 🤦🏽‍♀️Vi tenker på de yngre, som lider av presset, og vi ser dobbeltmoralen AB kjører :) Ikke alltid bra å bare tenke på seg selv ;) 

Mulig jeg tar feil, men har store vanskeligheter med å tenke at det er så mange av de yngre som leser bloggen til en som kunne vært mora/bestemora si.

Skrevet (endret)
1 time siden, margrit skrev:

Mulig jeg tar feil, men har store vanskeligheter med å tenke at det er så mange av de yngre som leser bloggen til en som kunne vært mora/bestemora si.

Jammen daså, da er det jo bare å kjøre på med reklame uten merking, reklame for fillers osv også da? Siden folk tydeligvis, ifølge deg, er voksne nok til å ikke bli påvirket? 

Endret av Gia_
Gjest margrit
Skrevet (endret)
14 timer siden, Gia_ skrev:

Jammen daså, da er det jo bare å kjøre på med reklame uten merking, reklame for fillers osv også da? Siden folk tydeligvis, ifølge deg, er voksne nok til å ikke bli påvirket? 

Skjerp deg. Det der skrev jeg da virkelig ikke. Tro du meg jeg har null respekt for det meste dama driver meg og sitter som regel med pute når jeg ser gjennom snap'n hennes. Når hun vandrer rundt i bikinien sin og tar ovenfra og ned bilder av seg selv som hvem som helst fremstår som slank i mens hun drar i håret sitt... pute! Men at størrelsen på buksa hennes kom frem og at det er skadelig for mindreårige kjøper jeg dessverre ikke. Hadde du reagert om det sto 40 i den? Folk kommer da i forskjellige størrelser.  Å reklamere for slankekaffe derimot er noe helt annet. Å bruke mindreårige som en eiendel du tjener penger på ved å kynisk selge privatlivet deres.. mangler ord. Men størrelsen på en bukse? Ta deg en bolle a.

Endret av margrit
Skrevet
3 timer siden, margrit skrev:

Skjerp deg. Det der skrev jeg da virkelig ikke. Tro du meg jeg har null respekt for det meste dama driver meg og sitter som regel med pute når jeg ser gjennom snap'n hennes. Når hun vandrer rundt i bikinien sin og tar ovenfra og ned bilder av seg selv som hvem som helst fremstår som slank i mens hun drar i håret sitt... pute! Men at størrelsen på buksa hennes kom frem og at det er skadelig for mindreårige kjøper jeg dessverre ikke. Hadde du reagert om det sto 40 i den? Folk kommer da i forskjellige størrelser.  Å reklamere for slankekaffe derimot er noe helt annet. Å bruke mindreårige som en eiendel du tjener penger på ved å kynisk selge privatlivet deres.. mangler ord. Men størrelsen på en bukse? Ta deg en bolle a.

Men det er faktisk er noe som heter sunn fornuftplakaten og punkt 7 ber Influencere om ikke å poste størrelse på klær og det står ikke noe om hvilken alder denne influenceren skal ha. Så egentlig er det ganske irrelevant hva du mener om dette, da det faktisk sitter noen med større viten som forteller at dette faktisk er et problem. Jeg vet også at folk kommer i forskjellige størrelser, men som tidligere alvorlig spiseforstyrret kan jeg ikke unngå å bli påvirket, på samme måte som en alkoholiker antakeligvis ville ha det vanskelig med å bevege seg rundt på vinmonopolet uten å kjøpe noe. Flott at du ikke påvirkes men det er folk som blir det og AB har selv en datter, samt burde være gammel nok til å vite hva slags påvirkningskraft man som influencer har. Om jeg ikke husker feil har hun skrytt på seg den ene utdannelse etter den andre  og tilbudt seg å holde foredrag om feks some.

• Liker 32
Skrevet

Lurer på hva slags plan hun har for bloggen? Langt nede på blogglisten med 3,5 tusen lesere .

• Liker 6
Skrevet
9 minutter siden, Justlooking skrev:

Lurer på hva slags plan hun har for bloggen? Langt nede på blogglisten med 3,5 tusen lesere .

Lurer på hva slags plan hun har *punktum* jeg.....

• Liker 25
Skrevet (endret)

Jeg kan bekrefte at hun når frem til grupper som lett påvirkes og at dette er skadelig. 

Min datter på 11 år får med seg det meste AB legger ut på snap desverre.(...). Uansett så skjønner jeg at hun får det med seg selv om jeg har sagt her hjemme at hun ikke kan følge bloggere som henne(og IR) fordi de er skadelige for små barn å følge. Hun ser det hos venninner og det skjønte jeg da vi var innom Gina Trikot her om dagen da hun skulle ha en bukse. 

Hun fant frem en Holly tror jeg den het i str 34 og sa « mamma, dette er den str AB bruker. Den er veldig liten, den får ikke jeg på meg?» datteren min er normalt slank og driver med idrett flere ganger i uken. 

Så at folk påvirkes av henne er det ingen tvil om, jeg tror aldri jeg har sett et voksent menneske med så usunne holdninger som AB. 

Ryddet for ryktespredning. Edie, adm.

Endret av Edie
  • Liker 39
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...