Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest MadameDeRosa
Skrevet
1 minutt siden, Femilie skrev:

Det er ikke lov å diskutere bloggerens barn her. Kanskje du kan slette innlegget ditt før det uansett blir fjernet.

Ops såpass! Skal ordne det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Fjernet :) 

Endret av Femilie
Gjest MadameDeRosa
Skrevet
Akkurat nå, Femilie skrev:

Det er enda ikke innafor å diskutere barna. 

Har forandret på det nå, så du kan godt fjerne siteringen.

Skrevet

Noen som så henne på GKN i går?

Gjest MadameDeRosa
Skrevet

Nei, gikk glipp av det. Var hun der? Trodde Isabel Raad skulle være på i går?

Skrevet

Hun sa bare "hvorfor skal ikke en blogger tjene 40 000 på et innlegg hvis annonsøren tjener 300 000 på innlegget?" Som egentlig er helt riktig. Og så nevnte hun ar bloggere må huske å skatte av alt de tjener/fakturerer. Synes egentlig AB og de andre som ble intervjuet gjorde greie figurer, foruten Isabel som igjen måtte skryte litt ekstra og nevne at hun kunne kjøpt en Ferrari hvis hun ville.

• Liker 9
Gjest MadameDeRosa
Skrevet (endret)

Men hvis de tjener så bra, hvorfor bor de så trangt og dårlig, og ikke innreder krypinnet sitt litt stilig? 

Endret av MadameDeRosa
Skrevet
15 minutter siden, MadameDeRosa skrev:

Men hvis de tjener så bra, hvorfor bor de så trangt og dårlig, og ikke innreder krypinnet sitt litt stilig? 

Samme lurer jeg på. Enesre jeg vet har et flott hus, er jo Julianne og mannen. Redten bor i vanlige hus/leiligheter.

Haha, om Isabel hadde penger til å kjøpe en Ferrari, så hadde hun nok gjort det ;)Så glad hun er i å skryte over ting.

• Liker 7
Gjest SelinaKyle
Skrevet
11 timer siden, Kollontaj skrev:

AB hater KG av økonomiske årsaker. Hun mistet avtalene med Tilbords og KappAhl pga forbrukermakten her inne. Klart hun ønsker knebling av KG. 

Gjorde hun? Hvordan? Hvor kan man lese om dette? Det er jo supert (altså at forbrukermakt kan påvirke, ønsker ikke AB noe negativt).

Skrevet
12 timer siden, Guidet Kvinne skrev:

Jeg har beklageligvis ikke fått med meg alt i denne lange sagaen. Er det slik at hun tidligere har hatt hus, men mistet det, eller har hun aldri hatt hus/leilighet? 

Hun har hatt hus sammen med tidligere partnere. Da hun flyttet fra siste partner og også gikk konkurs (litt usikker på rekkefølgen) ble det leie.

Skrevet

Jeg blir faktisk oppriktig lei meg av det nyeste innlegget. Deler detaljert informasjon om x første flytur alene. Denne informasjonen ser jeg på som veldig privat, og hvem trenger denne innsikten i denne flyturen utenom ungens nærmeste?

• Liker 19
Gjest orfeus
Skrevet

Nå har det igjen kommet innlegg i tråden som er typisk for bloggfølgere: Grenseløst ukritiske, mener det er helt greit at barn eksponeres og tjenes penger på, tror reklameinnlegg er ekte vare og at bloggerne elsker sine følgere og mener alvor når de legger ut «rabatter bare til deg». De bruker sjikanering som argumentasjon, og hvis de blir motsagt roper de opp om nedlatenhet, hersketeknikker og uthenging.

Ingen nevnt, ingen glemt 🙄 God søndag ☀️

Skrevet

Nå skal jeg skrive det mest useriøse  og flåsete innlegget jeg kommer til å skrive i denne tråden, men det er bare en tanke som har slått meg i det siste. 

Her på KG følger jeg nemlig også tråden om Facebookgruppa Hønehjørnet, hvor det også relativt ofte deles litt for mye fra enkelte, akkurat som på bloggen til AB. Også har det hendt i det siste at jeg har klikket meg inn på Hønehjørnettråden, uten å tenke, og når jeg så går igang med å lese innleggene tar jeg meg i å tenke "hmm, hvilken tråd er det egentlig jeg er inne på nå? Hmm, strippestang på soverommet, dette må være tråden om AB".

:ler: bare for å presisere, såvidt meg bekjent har ikke AB lagt ut noe innlegg om strippestang på soverommet. På hønehjørnet derimot deles slikt under fullt navn over en lav sko. Poenget mitt er heller at AB iblant legger ut så mye rart og clickbaits i hodet og andre steder, at jeg jammen ikke hadde blitt overrasket om det plutselig hadde kommet et innlegg om strippestang på soverommet, og dermed trekker jeg konklusjonen om at det nettopp er AB-tråden jeg er inne i når jeg leser om overeksponering andre steder. 

Sitter forøvrig nå å prøver å lure på om det er verst for AB og bli forvekslet hønehjørnet, eller om det er verst for hønehjørnet å bli forvekslet med AB, og jeg er jammen ikke sikker :skratte: 

• Liker 33
Skrevet

Hvis folk ler av kritikken og synes innleggene inne på rampelyset er morsomme. Så sier det nok mer om de enn noe annet. Ja jeg ler mye av tråder på KGforum. Er mye merkelig spørsmål og innlegg i de fleste underforum. Dog finner jeg det lite lystbetont og selge barns oppvekst. Juge for sine lesere og flash pupper. I tillegg legge ut navn på folk som lovlig har sjekket skattelister. Gå ut med at man har ansatt en hacker ( karamell og nor?) OSV. Listen er lang for hva som ikke er morsomt. 

Skrevet (endret)

I kommentarfeltet, kattekvinne med navn og bilde deler også info om grantantebarnets frykt for å reise alene som om det er en personlig samtale med en venninne. Så er det ikke rart at følgerne ikke reagerer på utlevering av barn. 

Er det andre enn meg som ikke ville likt å få en personlig hilsen fra meg til foreldre lagt ut på nett for å trekke lesere?

Endret av kvinneguide
  • Liker 18
Skrevet

Tråden er ryddet for persondebatt og brukerdebatt, samt svar til dette.
/lillesky (mod)

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, Marimba skrev:

Nå skal jeg skrive det mest useriøse  og flåsete innlegget jeg kommer til å skrive i denne tråden, men det er bare en tanke som har slått meg i det siste. 

Her på KG følger jeg nemlig også tråden om Facebookgruppa Hønehjørnet, hvor det også relativt ofte deles litt for mye fra enkelte, akkurat som på bloggen til AB. Også har det hendt i det siste at jeg har klikket meg inn på Hønehjørnettråden, uten å tenke, og når jeg så går igang med å lese innleggene tar jeg meg i å tenke "hmm, hvilken tråd er det egentlig jeg er inne på nå? Hmm, strippestang på soverommet, dette må være tråden om AB".

:ler: bare for å presisere, såvidt meg bekjent har ikke AB lagt ut noe innlegg om strippestang på soverommet. På hønehjørnet derimot deles slikt under fullt navn over en lav sko. Poenget mitt er heller at AB iblant legger ut så mye rart og clickbaits i hodet og andre steder, at jeg jammen ikke hadde blitt overrasket om det plutselig hadde kommet et innlegg om strippestang på soverommet, og dermed trekker jeg konklusjonen om at det nettopp er AB-tråden jeg er inne i når jeg leser om overeksponering andre steder. 

Sitter forøvrig nå å prøver å lure på om det er verst for AB og bli forvekslet hønehjørnet, eller om det er verst for hønehjørnet å bli forvekslet med AB, og jeg er jammen ikke sikker :skratte: 

Nei, men hun nevnte det vel på en episode av Bloggerne? 

• Liker 4
Skrevet
4 minutter siden, Vipser skrev:

Nei, men hun nevnte det vel på en episode av Bloggerne? 

Seriøst? Ja da er det hvertfall ikke rart at det er lett å blande hønehjørnet og AB ;) 

• Liker 1
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...