Femilie Skrevet 6. mars 2018 #7981 Skrevet 6. mars 2018 36 minutter siden, Viking-girl skrev: Husk å se Trygdekontoret med Thomas Seltzer i kveld 21.30. Tar opp bloggere. Tror bloggomtoppbloggere har blitt feilinformert ang dette. Det handler ikke om bloggere i dagens episode, men de snakker likevel om en bloggermann.. 3
elien Skrevet 6. mars 2018 #7983 Skrevet 6. mars 2018 41 minutter siden, Viking-girl skrev: Husk å se Trygdekontoret med Thomas Seltzer i kveld 21.30. Tar opp bloggere. Tror det er meeto som er temaet i kveld, med Lisa Tønne som er blant gjestene
Viking-girl Skrevet 6. mars 2018 #7984 Skrevet 6. mars 2018 5 minutter siden, Femilie skrev: Tror bloggomtoppbloggere har blitt feilinformert ang dette. Det handler ikke om bloggere i dagens episode, men de snakker likevel om en bloggermann.. Ja jeg så det... 1
kvinneguide Skrevet 6. mars 2018 #7985 Skrevet 6. mars 2018 "Min historie", det er bemerkelsesverdig lik "Datoen" på NRK: -"Alt startet her, blablabla, På Sørumsand, blablbla...Tiden på Sørumsand var preget av ro og harmoni...." 16
Flisespikker Skrevet 6. mars 2018 #7986 Skrevet 6. mars 2018 Forresten sykt mye namedropping i siste blogginnlegget. Fikk litt sånn fiske-etter-spons feeling. Eller? 8
Moi04 Skrevet 6. mars 2018 #7987 Skrevet 6. mars 2018 (endret) 2 timer siden, Perle skrev: Jeg tror det er fordi detber slik hun fremstår i sitt eget hode. Ung, hip, kul "på farten". De eneste er jeg kjenner som holder en mobilene slik er ekstremt langsynte og begynner å bli "godt voksne". Det er fordi hun styrer kameraet med telefonen..via wifi. Men istedetfor at telefonen setter i gang selvutløseren, tar den bilde i det hun trykker. Ser helt idiotisk ut, men ser flere bloggere som gjør samme "feilen". Dyrt kamera skal man ha, men er ikke så viktig å kunne bruke det edit: så ikke at det var noen som alt hadde påpekt det, Sorry! Endret 6. mars 2018 av Moi04 9
Gjest pelikanen Skrevet 6. mars 2018 #7988 Skrevet 6. mars 2018 28 minutter siden, Maskopi skrev: Og helte et glass vin i do mens hun lo hånlig, og brant et bilde av seg selv. Det skjedde myyyye rart på nattestid en periode Samme dama som skrev: døm folk etter hva de gjør, og sier.. ikke hvordan de ser ut???
Gjest jentekvinne Skrevet 6. mars 2018 #7989 Skrevet 6. mars 2018 Er hun sponset av Gina Tricot eller hva er greien? Var (dessverre) inne på bloggen hennes og det var jo et helt innlegg dedikert til GT.
boski Skrevet 7. mars 2018 #7990 Skrevet 7. mars 2018 Traileren til bloggerne er urkomisk. Man trenger omtrent alle for at samfunnet skal gå rundt- vaskedamer, søppeltømmere, advokater, lærere, sykepleiere, u name it. Men bloggere?! Disse hardtarbeidende bloggerne gjør mer skade enn godt. 30
Populært innlegg Dark Star Skrevet 7. mars 2018 Populært innlegg #7991 Skrevet 7. mars 2018 Åh, ble akkurat oppringt av Godt Levert som ville selge meg matkasse, og jeg fikk virkelig øst ut av meg hva jeg syntes om deres nyeste kasse, nødkassa til hu mor. Og samtidig sagt at så lenge de bruker en bedrift som driver så shady som hu mor (utlevering av barn, uthenging av lesere osv) så vil jeg aldri kjøpe noe fra de. Ring meg tilbake når dere innleder samarbeid med seriøse bedrifter og folk. Det var skikkelig godt å få det ut! 91
Malum Skrevet 7. mars 2018 #7992 Skrevet 7. mars 2018 2 minutter siden, Dark Star skrev: Åh, ble akkurat oppringt av Godt Levert som ville selge meg matkasse, og jeg fikk virkelig øst ut av meg hva jeg syntes om deres nyeste kasse, nødkassa til hu mor. Og samtidig sagt at så lenge de bruker en bedrift som driver så shady som hu mor (utlevering av barn, uthenging av lesere osv) så vil jeg aldri kjøpe noe fra de. Ring meg tilbake når dere innleder samarbeid med seriøse bedrifter og folk. Det var skikkelig godt å få det ut! 13
Trollmora Skrevet 7. mars 2018 #7993 Skrevet 7. mars 2018 Ser det er noen som etterlyser trekninger av gavekort I kommentarfeltet på facebook, klarer hun faktisk ikke å holde sine egne tidsfrister lengre hun som er på 24/7? 9
Gjest Bøff Eløff Skrevet 7. mars 2018 #7994 Skrevet 7. mars 2018 37 minutter siden, Dark Star skrev: Åh, ble akkurat oppringt av Godt Levert som ville selge meg matkasse, og jeg fikk virkelig øst ut av meg hva jeg syntes om deres nyeste kasse, nødkassa til hu mor. Og samtidig sagt at så lenge de bruker en bedrift som driver så shady som hu mor (utlevering av barn, uthenging av lesere osv) så vil jeg aldri kjøpe noe fra de. Ring meg tilbake når dere innleder samarbeid med seriøse bedrifter og folk. Det var skikkelig godt å få det ut! Jeg er så misunnelig! Jeg gleder meg vilt til de ringer meg!
Angelheart2 Skrevet 7. mars 2018 #7995 Skrevet 7. mars 2018 (endret) Jeg ble litt fristet til å sjekke ut denne Proviant litt bedre og startet en chat på siden deres. Limer inn her så kan dere se hva de svarer: Hei, Se deg litt rundt og spør meg gjerne hvis det er noe du lurer på JEG: Hei. Jeg kan ikke se at det har kommet opp noen oversikt over innholdet i kassen for neste uke? Jeg vurderer å teste ut en ny matkasse og syns dette virket bra dersom det er slik at det inneholder mat til alle måltider, men med kresne barn er det greit å få vite litt om hva som ligger i kassa før jeg bestemmer meg. Finner jeg oversikten noe sted? Proviant svarer vanligvis innen 5 min. Hei! Et øyeblikk bare Her er et eksempel på hva som følger med i Proviant denne uken: https://proviant.no/hva-far-du Dersom du ønsker en oversikt over hvilke middagsretter som er i de forskjellige ukene kan du lese under Ukens meny på våre nettsider Er det noe mer jeg kan hjelpe deg med i dag? JEG: Takk for svar, men dette hjelper jo ikke. Du linker til uke 10, men det er vel ikke samme mat hver uke? Jeg ser heller ikke det står noe om mengder der, annet enn at det kun er en (!) liter melk. Vet dere ikke hva dere skal levere neste uke? Det skulle bare mangle I og med at vi er helt i startfasen har vi ikke kommet så langt som å publisere en fullstendig oversikt enda, men mer informasjon vil etter hvert publiseres på vår nettside. Oversikten over innholdet i uke 10 gir en liten pekepinn på hva slags pålegg, hvor mye brød. knekkebrød og melk Proviant inneholder. Per nå er det bare en liter melk som følger med kassen, men ettersom vi er helt nystartet vil vi justere og endre dette hele veien ettersom vi får tilbakemeldinger fra kunder slik at det alltid vil bli bedre! Endret 7. mars 2018 av Angelheart2 Fjernet bilde 10
Gjest orfeus Skrevet 7. mars 2018 #7996 Skrevet 7. mars 2018 (endret) 7 minutter siden, Angelheart2 skrev: Jeg ble litt fristet til å sjekke ut denne Proviant litt bedre og startet en chat på siden deres. Limer inn her så kan dere se hva de svarer: Hei, Se deg litt rundt og spør meg gjerne hvis det er noe du lurer på JEG: Hei. Jeg kan ikke se at det har kommet opp noen oversikt over innholdet i kassen for neste uke? Jeg vurderer å teste ut en ny matkasse og syns dette virket bra dersom det er slik at det inneholder mat til alle måltider, men med kresne barn er det greit å få vite litt om hva som ligger i kassa før jeg bestemmer meg. Finner jeg oversikten noe sted? Proviant svarer vanligvis innen 5 min. Hei! Et øyeblikk bare Her er et eksempel på hva som følger med i Proviant denne uken: https://proviant.no/hva-far-du Dersom du ønsker en oversikt over hvilke middagsretter som er i de forskjellige ukene kan du lese under Ukens meny på våre nettsider Er det noe mer jeg kan hjelpe deg med i dag? JEG: Takk for svar, men dette hjelper jo ikke. Du linker til uke 10, men det er vel ikke samme mat hver uke? Jeg ser heller ikke det står noe om mengder der, annet enn at det kun er en (!) liter melk. Vet dere ikke hva dere skal levere neste uke? Det skulle bare mangle I og med at vi er helt i startfasen har vi ikke kommet så langt som å publisere en fullstendig oversikt enda, men mer informasjon vil etter hvert publiseres på vår nettside. Oversikten over innholdet i uke 10 gir en liten pekepinn på hva slags pålegg, hvor mye brød. knekkebrød og melk Proviant inneholder. Per nå er det bare en liter melk som følger med kassen, men ettersom vi er helt nystartet vil vi justere og endre dette hele veien ettersom vi får tilbakemeldinger fra kunder slik at det alltid vil bli bedre! Kan du ta bort bildet av damen? Hun skal vel ikke henges ut ...? Det var et stakkarslig svar og jeg er glad jeg ikke har jobben hennes. Endret 7. mars 2018 av orfeus
Veslefrikk Skrevet 7. mars 2018 #7997 Skrevet 7. mars 2018 (endret) 9 minutter siden, Angelheart2 skrev: Jeg ble litt fristet til å sjekke ut denne Proviant litt bedre og startet en chat på siden deres. Limer inn her så kan dere se hva de svarer: Hei, Se deg litt rundt og spør meg gjerne hvis det er noe du lurer på JEG: Hei. Jeg kan ikke se at det har kommet opp noen oversikt over innholdet i kassen for neste uke? Jeg vurderer å teste ut en ny matkasse og syns dette virket bra dersom det er slik at det inneholder mat til alle måltider, men med kresne barn er det greit å få vite litt om hva som ligger i kassa før jeg bestemmer meg. Finner jeg oversikten noe sted? Proviant svarer vanligvis innen 5 min. Hei! Et øyeblikk bare Her er et eksempel på hva som følger med i Proviant denne uken: https://proviant.no/hva-far-du Dersom du ønsker en oversikt over hvilke middagsretter som er i de forskjellige ukene kan du lese under Ukens meny på våre nettsider Er det noe mer jeg kan hjelpe deg med i dag? JEG: Takk for svar, men dette hjelper jo ikke. Du linker til uke 10, men det er vel ikke samme mat hver uke? Jeg ser heller ikke det står noe om mengder der, annet enn at det kun er en (!) liter melk. Vet dere ikke hva dere skal levere neste uke? Det skulle bare mangle I og med at vi er helt i startfasen har vi ikke kommet så langt som å publisere en fullstendig oversikt enda, men mer informasjon vil etter hvert publiseres på vår nettside. Oversikten over innholdet i uke 10 gir en liten pekepinn på hva slags pålegg, hvor mye brød. knekkebrød og melk Proviant inneholder. Per nå er det bare en liter melk som følger med kassen, men ettersom vi er helt nystartet vil vi justere og endre dette hele veien ettersom vi får tilbakemeldinger fra kunder slik at det alltid vil bli bedre! Så utrolig uprofesjonelt! Endret 7. mars 2018 av Veslefrikk 6
Gjest orfeus Skrevet 7. mars 2018 #7998 Skrevet 7. mars 2018 (endret) 3 minutter siden, Veslefrikk skrev: Så utrolig uprofesjonelt! Kan du ta bort bildet i sitatet? Endret 7. mars 2018 av orfeus
Angelheart2 Skrevet 7. mars 2018 #7999 Skrevet 7. mars 2018 (endret) 6 minutter siden, orfeus skrev: Kan du ta bort bildet av damen? Hun skal vel ikke henges ut ...? Det var et stakkarslig svar og jeg er glad jeg ikke har jobben hennes. Fjernet. beklager, limte bare inn alt og tenkte ikke på at bildet kom med. Enig i at hun ikke skal henges ut. Syns svaret var utrolig dårlig! Jeg har ikke funnet noen bestillingsfrist på sidene deres, men hos f.eks Godt levert må man bestille senest mandag kveld for levering neste uke, så jeg vil tror noe slikt gjelder her også. Da er det jo utrolig dårlig at de nå, på onsdag, fortsatt ikke har noen meny klar for neste uke. Edit: Fant, under spørsmål og svar, at bestillingsfrist er torsdag kl 23.59. Da blir det spennende å se om det dukker opp noen meny innen den tid. Endret 7. mars 2018 av Angelheart2 Tilleggsinfo. 9
Veslefrikk Skrevet 7. mars 2018 #8000 Skrevet 7. mars 2018 1 minutt siden, orfeus skrev: Kan du ta bort bildet i sitatet? Beklager! Tenkte rett og slett ikke på at det kom med i siteringen. 2
Fremhevede innlegg