WubWub Skrevet 16. februar 2018 #6801 Skrevet 16. februar 2018 1 minutt siden, LilleSnupp skrev: Hvor mange flere innlegg tror dere dama skviser ut om det hun ikke kan fortelle noe om før hun avslører hvor godhjertet, nestekjærlig og fantastisk hun er? Jeg vet ikke. You tell me 1
Vinglass Skrevet 16. februar 2018 #6802 Skrevet 16. februar 2018 De som virkelig er godhjerta som hun velger å kalle det har ikke behov for å fortelle om det på sosiale medier. 25
kvinneguide Skrevet 16. februar 2018 #6803 Skrevet 16. februar 2018 (endret) 46 minutter siden, LilleSnupp skrev: Hvor mange flere innlegg tror dere dama skviser ut om det hun ikke kan fortelle noe om før hun avslører hvor godhjertet, nestekjærlig og fantastisk hun er? På tide å kalle en spade en spade Dette er hennes forretningsidé! Ekte uselviske mennesker har ikke behov for å proklamere sin godhet. ( Sier ikke at hun ikke er et godt menneske som gjør gode gjerninger, men å blogge om det gjør at intrykket av den gode gjerningen faller for min del. Spesielt når det ligger penger i det å fremme egen person) Endret 16. februar 2018 av kvinneguide 19
Gjest pelikanen Skrevet 16. februar 2018 #6804 Skrevet 16. februar 2018 4 minutter siden, kvinneguide skrev: På tide å kalle en spade en spade Dette er hennes forretningsidé! Ekte uselviske mennesker har ikke behov for å proklamere sin godhet. Akkurat, der sa du det. Kjenner flere snille mennesker. Som står på for andre, tror ikke de er klar over det selv engang. De vil gjerne ikke ha noe oppmerksomhet rundt seg selv. De snakker heller ikke om det. Beskjedenhet, er det som kommer frem der.
Scorpion57 Skrevet 16. februar 2018 #6805 Skrevet 16. februar 2018 55 minutter siden, princesse skrev: Da er det nytt innlegg ute.. ikke en eneste unnskyldning for det hun gjorde,kun masse svada om hvor flink og godhjerta hun er som skal hjelpe 3 alenemødre. Hun kan ikke fortelle enda om hva det er men om en uka da får vi svaret. Dra til sjøs!!! Den dama er ikke mye godhjerta Blir spennende dette. For dette høres stort ut. Hun skal endre 3 menneskers liv. Men hvordan tro...lære de å bake makroner, hun tar husvasken for dem? Passer barna deres. Eller...er dette noe hun er en liten del av hvor andre tar saken/jobben eller hvadetmåttevære for å få det til.(!) Vente å sjå, 5
norovirus Skrevet 16. februar 2018 #6806 Skrevet 16. februar 2018 Akkurat nå, Scorpion57 skrev: Blir spennende dette. For dette høres stort ut. Hun skal endre 3 menneskers liv. Men hvordan tro...lære de å bake makroner, hun tar husvasken for dem? Passer barna deres. Eller...er dette noe hun er en liten del av hvor andre tar saken/jobben eller hvadetmåttevære for å få det til.(!) Vente å sjå, Hun skal lære dem hvordan 5 personer kan leve på 1000 kr uka i mat tipper jeg. 23
kvinneguide Skrevet 16. februar 2018 #6807 Skrevet 16. februar 2018 2 minutter siden, Scorpion57 skrev: Blir spennende dette. For dette høres stort ut. Hun skal endre 3 menneskers liv. Men hvordan tro...lære de å bake makroner, hun tar husvasken for dem? Passer barna deres. Eller...er dette noe hun er en liten del av hvor andre tar saken/jobben eller hvadetmåttevære for å få det til.(!) Vente å sjå, Næh, tviler på at det blir slit og svette, kanskje coaching? 3
Lapper Skrevet 16. februar 2018 #6808 Skrevet 16. februar 2018 Akkurat nå, norovirus skrev: Hun skal lære dem hvordan 5 personer kan leve på 1000 kr uka i mat tipper jeg. Hun skriver at det er en sponsor inne i bildet.. ferie eller gratis mat/klær i 1 år?
kvinneguide Skrevet 16. februar 2018 #6809 Skrevet 16. februar 2018 Akkurat nå, Lapper skrev: Hun skriver at det er en sponsor inne i bildet.. ferie eller gratis mat/klær i 1 år? Da er det sikkert noe som skal legges ut på bloggen som en alenemor kan vinne? 5
banana hammock Skrevet 16. februar 2018 #6810 Skrevet 16. februar 2018 15 minutter siden, Vinglass skrev: De som virkelig er godhjerta som hun velger å kalle det har ikke behov for å fortelle om det på sosiale medier. Gjør mange gode gjerninger jeg også men det vet bare jeg❤ ❤Jeg trenger ikke og sette det på Facebook, snap og instagran så alle kan se at jeg har gjort en god gjerning❤ 12
My <3 Skrevet 16. februar 2018 #6811 Skrevet 16. februar 2018 3 minutter siden, kvinneguide skrev: Da er det sikkert noe som skal legges ut på bloggen som en alenemor kan vinne? Helt sikkert en hotellovernatting. 2
Flisespikker Skrevet 16. februar 2018 #6812 Skrevet 16. februar 2018 (endret) Slik selvskryt er så usmakelig. Hadde hun vært genuint godhjertet så hadde hun gjort dette utenfor bloggen. Nå er det jo bare fordi hun vil ha klikk, creds og beundring. Har mast om disse 3 mødrene side opp og side ned de siste dagene. Endret 16. februar 2018 av Flisespikker 30
kvinneguide Skrevet 16. februar 2018 #6813 Skrevet 16. februar 2018 4 minutter siden, My <3 skrev: Helt sikkert en hotellovernatting. For min del ikke nok til å forandre livet mitt men... 8
Gjest Asti Skrevet 16. februar 2018 #6814 Skrevet 16. februar 2018 (endret) 11 timer siden, Marimba skrev: Du har spurt alt Flotters! Da har den ene som ble hengt ut av Anne-Brith svart. Nei, Anne-Brith har ikke tatt kontakt for å be om unnskyldning - http://chocolatewasted.blogg.no/1518713039_blogging_og_det_etiske_ansvaret_som_flger.html ------------------------- Noe helt annet: Vi får håpe at Anne-Brith sitt samarbeid ikke handler om sponsing, for da har hun glemt å merke blogginnleggene om det med reklame: https://imgur.com/a/Lny9A Tilføyelse: En ser allerede her i kommentarfeltet nysgjerrigheten som er i ferd med å bli skapt, der folk begynner å spekulere i hvilken hjelp disse familiene kanskje får. Dette er en "gavepakke" for eventuelle annonsører, og er det sponsing/reklame så tenker jeg at det skal merkes. Kan vel sammenlignes med den umerkede klokken hos Caroline Berg Eriksen, som viste seg å samarbeid/reklame for Freia, og som dermed skulle ha vært merket. Endret 17. februar 2018 av Asti
Papirfly Skrevet 16. februar 2018 #6815 Skrevet 16. februar 2018 Tråden er ryddet for persondebatt, spekulasjoner og brukerdebatt. Papirfly, mod.
Gjest chiki Skrevet 16. februar 2018 #6816 Skrevet 16. februar 2018 Vi skulle følge med utover kvelden fordi hun, S og A skulle dele noe. Kan ikke se hun har delt det.....
Gjest orfeus Skrevet 16. februar 2018 #6817 Skrevet 16. februar 2018 1 time siden, Flisespikker skrev: Slik selvskryt er så usmakelig. Hadde hun vært genuint godhjertet så hadde hun gjort dette utenfor bloggen. Nå er det jo bare fordi hun vil ha klikk, creds og beundring. Har mast om disse 3 mødrene side opp og side ned de siste dagene. Først syntes jeg hun var litt morsom med de pastellfargede kakene, men nå som hun har sluttet å være kakedame og blitt en rosablogger som skryter av seg selv, flasher pupper og utleverer ungene sine, har hun mistet all kred og er bare uspiselig (sic). Det med å hjelpe andre, max tre (?), er helt sikkert noe hun har fått og som skal deles ut - mot grundig omtale i bloggen.
WubWub Skrevet 17. februar 2018 #6818 Skrevet 17. februar 2018 2 timer siden, LilleSnupp skrev: Hvor mange flere innlegg tror dere dama skviser ut om det hun ikke kan fortelle noe om før hun avslører hvor godhjertet, nestekjærlig og fantastisk hun er? Hva skal vi tenke her, er hun godhjertet eller er hun ikke godhjertet? 1
Gjest orfeus Skrevet 17. februar 2018 #6819 Skrevet 17. februar 2018 3 minutter siden, WubWub skrev: Hva skal vi tenke her, er hun godhjertet eller er hun ikke godhjertet? Vi får vente og se om det er a) ikke godhjertet = betalt jobb/reklame, eller om det er b) godhjertet = noe hun faktisk gir bort uten å få betalt for det.
Veslefrikk Skrevet 17. februar 2018 #6820 Skrevet 17. februar 2018 1 time siden, orfeus skrev: Vi får vente og se om det er a) ikke godhjertet = betalt jobb/reklame, eller om det er b) godhjertet = noe hun faktisk gir bort uten å få betalt for det. Hun gjør ingenting uten å få betalt for det, på den ene eller andre måten. 9
Fremhevede innlegg