Lapper Skrevet 16. februar 2018 #6741 Skrevet 16. februar 2018 (endret) 8 timer siden, Kinder skrev: Feil Endret 16. februar 2018 av Lapper
Lapper Skrevet 16. februar 2018 #6742 Skrevet 16. februar 2018 Var jo overaskende å se at hun har gått ned 4 plasser på blogglisten. Jeg var helt sikker på at det ble motsatt 12
Maskopi Skrevet 16. februar 2018 #6743 Skrevet 16. februar 2018 4 minutter siden, Lapper skrev: Var jo overaskende å se at hun har gått ned 4 plasser på blogglisten. Jeg var helt sikker på at det ble motsatt Karma 🙈👊 19
Blåmeis Skrevet 16. februar 2018 #6744 Skrevet 16. februar 2018 Tror dere virkelig at hvis noen har hemmelig adresse, at skatteetaten er så slappe at de gir ut disse opplysningene til AB??? 7
Gjest ricecrispies Skrevet 16. februar 2018 #6745 Skrevet 16. februar 2018 (endret) Datatilsynet gjør ikke noe før det kommer en formell klage fra noen av de som er berørt. Oppfordrer dere til å klage. Endret 16. februar 2018 av ricecrispies
Malum Skrevet 16. februar 2018 #6746 Skrevet 16. februar 2018 10 minutter siden, Døgnvill skrev: Høres ut som en setning AB kunne funnet på å skrive.. Nei, men alvorlig talt: opplysninger om folk som bor på sperret adresse vil selvsagt ikke komme opp i en sånn sammenheng. Det er et faktum som selvsagt ikke unnskylder AB for å henge ut noen som helst på den måten hun gjorde. 2
Emmelise Skrevet 16. februar 2018 #6747 Skrevet 16. februar 2018 1 time siden, Blåmeis skrev: Tror dere virkelig at hvis noen har hemmelig adresse, at skatteetaten er så slappe at de gir ut disse opplysningene til AB??? De som lever på skjult adresse ved hjelp av det offentlige vil ikke bli vist i systemet nødvendigvis. Men det finnes de som flykter og lever i skjul uten hjelp og er ikke gradert slik i det offentlige register. Man vet aldri livssituasjonen til folk og man skal holde seg for god til å legge ut identifiserene personalia på villt fremmede. 33
Gjest formula Skrevet 16. februar 2018 #6748 Skrevet 16. februar 2018 Istedet for å komme med en unnskyldning, har AB, ikke uventet, inntatt offerrollen. Hun vier dagens innlegg til egen gråt og søvnløshet mens hun viser til massiv støtte fra andre bloggere som hun betegner som "de nærmeste". Ingen ydmykelse eller selvransaking å spore, hun bare konkluderer greit med at kjærligheten er sterkere enn hatet. AB: med overskriften: "hva gjør jeg nå?" vil jeg foreslå å legge deg langflat og beklage, så kan du jo håpe du slipper med det.
Lopploella Skrevet 16. februar 2018 #6749 Skrevet 16. februar 2018 Klassisk bloggerreaksjon når de har gjort noe idiotisk. Passer jo flott å fokusere på en stygg melding da, og gå tungt inn i offerrollen. Helt utrolig at voksne mennesker kan oppføre seg på den måten. De representerer godheten og kjærligheten, folk som kommer med berettiget kritikk er troll og hatere. Samme som med fotballfruen. 34
Supah Skrevet 16. februar 2018 #6750 Skrevet 16. februar 2018 Nå ligger det ute på some-gruppen på Facebook.. 14
Gjest Asti Skrevet 16. februar 2018 #6751 Skrevet 16. februar 2018 (endret) Anne-Brith spør i siste blogginnlegg "Hva gjør jeg nå?" Og hun skriver bl.a. - http://annebrith.blogg.no/1518769271_hva_gjr_jeg_n.html : "Jeg fikk en melding i går. Det sto: Du fortjener å dø.". Videre: "Jeg fikk meg en god prat med en god del kollegaer også i går. Felles skjebne, felles trøst. Stina, Pilotfrue og Kristina hadde tydeligvis alle gjort akkurat det samme. Men det ble ingen VG-sak ut av det. Vi hadde alle fjernet ting, men bare jeg fortjente å dø. En ekstra takk til Sophie Elise, som svarte meg med en lang melding. I går var det godt å få den støtten fra de nærmeste. " AB følger "blogg-oppskriften", dvs. "hva gjør en blogger, når hen blir utsatt for rettmessig kritikk? Da skriver man om hets, stygge meldinger man har fått e.l. Jeg håper at folk klarer å gjennomskue dette nå, for selv er jeg drittlei av bloggere som holder på slik. Men si at det stemmer, at AB fikk en slik melding. Det hun gjorde mot 39 ukjente personer i går, har hun enda ikke håndtert på en måte de fortjener. Videre hva var den med at det ble ingen VG-sak, da andre fjernet ting? Mener AB at det er urettferdig at VG skrev om henne? Om du leser her Anne-Brith: Ta deg sammen. Har du noen tanker om hva du har utsatt andre mennesker for? Er dette tiden for å skrive "stakkars meg innlegg"? Nei. Fokuset ditt bør ikke være på deg selv i det hele tatt, men på hva som skal til for å ordne opp, om det er mulig. Det var noen som skrev at AB bør kontakte alle på listen, og be om unnskyldning. Det tenker jeg er en god start. Deretter bør hun skrive blogginnlegg der hun viser til at det hun gjorde var stygt gjort, og så be om unnskyldning. Og så håpe at folk kan tilgi, men ikke forvente det. Endret 16. februar 2018 av Asti
filifjonka Skrevet 16. februar 2018 #6752 Skrevet 16. februar 2018 (endret) Det var vel ingen som var i tvil om i hvilken retning hun ville vri dette. "Du fortjener å dø"! Og fansen jubler videre. Endret 16. februar 2018 av filifjonka 14
Gjest formula Skrevet 16. februar 2018 #6753 Skrevet 16. februar 2018 Med ABs hang til å henge ut folk, kan resultatet lett bli at veldig få "tør" å kommentere innleggene hennes. Hun er jo en løs kanon, godheten selv den ene dagen, og en rasende furie den neste. Totalt uforutsigbar. Resultatet vil jo bli at kommentarene kommer her på KG i stedet, uten hennes kontroll. Hun vil jo så gjerne være toppblogger med alle godene som følger med, men å håndtere kritikk og lesere som ikke hyller henne er også en del av denne tilværelsen Og akkurat den biten virker hun å ha problemer med å håndtere.
filifjonka Skrevet 16. februar 2018 #6754 Skrevet 16. februar 2018 (endret) 7 minutter siden, formula said: Med ABs hang til å henge ut folk, kan resultatet lett bli at veldig få "tør" å kommentere innleggene hennes. Hun er jo en løs kanon, godheten selv den ene dagen, og en rasende furie den neste. Totalt uforutsigbar. Resultatet vil jo bli at kommentarene kommer her på KG i stedet, uten hennes kontroll. Hun vil jo så gjerne være toppblogger med alle godene som følger med, men å håndtere kritikk og lesere som ikke hyller henne er også en del av denne tilværelsen Og akkurat den biten virker hun å ha problemer med å håndtere. Og innlegget er sperret for kommentarer. Endret 16. februar 2018 av filifjonka 3
Gjest ricecrispies Skrevet 16. februar 2018 #6755 Skrevet 16. februar 2018 Siden du har blokkert meg,mor go’hjerta aka Anne Brith Davidsen,kan jeg skrive det her i stedet. Du henger ut 17-åringer med fullt navn,på en blogg med mange lesere. De henges ut for å ha gjort noe som ikke er ulovlig. De søkte deg kun opp i skattelistene. De henges altså ut som en slags hevn fra din side,og får navn og postnummer offentliggjort. Men det er deg det er synd på,du griner og skal ha sympati? Du burde skamme deg! Du forsøpler den offentlige debatten så til de grader. Håper virkelig du får en smekk for det du har gjort.
Gjest Sirkustjukk Skrevet 16. februar 2018 #6756 Skrevet 16. februar 2018 Jeg er jo ikke overrasket. Og bloggerne hun nevner er ikke akkurat kjent for selvinnsikt og selvransakelse🙄
Gjest Sofhy Skrevet 16. februar 2018 #6757 Skrevet 16. februar 2018 De andre bloggerne som har gjort dette er vel betydelig yngre enn henne og har vel ikke barn i tenårene. 43 åring som oppfordrer til mobbing av unge folk... Jeg er fremdeles helt rystet og skuffet.
Prague Skrevet 16. februar 2018 #6758 Skrevet 16. februar 2018 Blir altså heeelt matt! Går det an? Hun er ikke sann.. Hva er det for slags svar på kritikken hun har fått. Det er ikke synd på deg, Anne Brith! 26
Populært innlegg pøbelsara Skrevet 16. februar 2018 Populært innlegg #6759 Skrevet 16. februar 2018 Igjen besvares helt berettiget kritikk med "SE NOEN ER SLEMME MOT MEG! JEG ER ET OFFER!!! Hva kan man si? Hva med å beklage og legge seg flat? Bloggere/influencere/kalldethvaduvil kommer ikke til å bli tatt på alvor, før noen av dem faktisk oppviser et MINIMUM av selvinnsikt. Jeg er rystet. 54
Jobbermedbarn Skrevet 16. februar 2018 #6760 Skrevet 16. februar 2018 27 minutter siden, Asti skrev: Anne-Brith spør i siste blogginnlegg "Hva gjør jeg nå?" Og hun skriver bl.a. - http://annebrith.blogg.no/1518769271_hva_gjr_jeg_n.html : "Jeg fikk en melding i går. Det sto: Du fortjener å dø.". Videre: "Jeg fikk meg en god prat med en god del kollegaer også i går. Felles skjebne, felles trøst. Stina, Pilotfrue og Kristina hadde tydeligvis alle gjort akkurat det samme. Men det ble ingen VG-sak ut av det. Vi hadde alle fjernet ting, men bare jeg fortjente å dø. En ekstra takk til Sophie Elise, som svarte meg med en lang melding. I går var det godt å få den støtten fra de nærmeste. " AB følger "blogg-oppskriften", dvs. "hva gjør en blogger, når hen blir utsatt for rettmessig kritikk? Da skriver man om hets, stygge meldinger man har fått e.l. Jeg håper at folk klarer å gjennomskue dette nå, for selv er jeg drittlei av bloggere som holder på slik. Men si at det stemmer, at AB fikk en slik melding. Det hun gjorde mot 39 ukjente personer i går, har hun enda ikke håndtert på en måte de fortjener. Videre hva var den med at det ble ingen VG-sak, da andre fjernet ting? Mener AB at det er urettferdig at VG skrev om henne? Om du leser her Anne-Brith: Ta deg sammen. Har du noen tanker om hva du har utsatt andre mennesker for? Er dette tiden for å skrive "stakkars meg innlegg"? Nei. Fokuset ditt bør ikke være på deg selv i det hele tatt, men på hva som skal til for å ordne opp, om det er mulig. Det var noen som skrev at AB bør kontakte alle på listen, og be om unnskyldning. Det tenker jeg er en god start. Deretter bør hun skrive blogginnlegg der hun viser til at det hun gjorde var stygt gjort, og så be om unnskyldning. Og så håpe at folk kan tilgi, men ikke forvente det. Amen! Ta deg sammen, AB! Hvis du er et menneske med et stort hjerte og vil være et godt forbildet så burde du legge deg helt flat nå og beklage. Du er en voksen dame og skriver stakkars meg-innlegg!!! Voks opp har man lyst til å skrive, men du er jo voksen! Man lurer jo på om alt dette er gjort med vilje for å få oppmerksomhet, først et innlegg som provoserer, og så et stakkars-meg-innlegg, du har gjort det mange ganger før! Du henger ut unge mennesker som ikke har gjort noe ulovlig, og beklagelsen din er ikke-eksisterende, handler kun om deg! Hva slags respekt tror du dette gir hos dine yngre lesere? Mitt råd; ta deg en skikkelig lang pause, det du driver med er hverken bra eller sunt, aller minst for de mindreårige du har ansvaret for! 32
Fremhevede innlegg