Døgnvill Skrevet 15. februar 2018 #6601 Skrevet 15. februar 2018 12 minutter siden, Minipilla said: Blogg.no skuffer stort! Fikk svar tilbake at så lenge innlegget var slettet så de ikke noe problem i dette. Hos dem fungerer det som følgende…man skal kunne skrive hva man vil om hvem man ønsker så lenge man lar det bare stå en dag eller to…så sletter man det og så er det vekk….liksom. Det fungerer ikke slik i det virkelige liv, men hos blogg.no fungerer det slik. For når denne bloggeren her som jeg faktisk nesten ikke orker uttale navnet på engang lirer av seg dritt – får hun klikk og de penger i kassen. Slik fungerer det hos dem. Da vet vi. Skamme seg blogg.no Jeg fikk noe liknende svadasvar. Klipp og lim. Er så latterlig! De sier jo egentlig rett ut at så lenge de tjener penger og klikk så kan bloggerene gjøre hva pokker de vil. 19
Lapper Skrevet 15. februar 2018 #6602 Skrevet 15. februar 2018 22 minutter siden, Pæddan skrev: Håper kjerringa blir sparket ut av Blogg.no. Har skjedd før der inne det. Men så spørs det da, når selveste melkekua deres som kommer med "sjokkerende" intime betroelser som igjen gir penger i kassa! I morgen er hun garantert på 1 plass å får en bukett blomster på døra av blogg.no 11
CoMa Skrevet 15. februar 2018 #6603 Skrevet 15. februar 2018 19 minutter siden, Minipilla skrev: Blogg.no skuffer stort! Fikk svar tilbake at så lenge innlegget var slettet så de ikke noe problem i dette. Hos dem fungerer det som følgende…man skal kunne skrive hva man vil om hvem man ønsker så lenge man lar det bare stå en dag eller to…så sletter man det og så er det vekk….liksom. Det fungerer ikke slik i det virkelige liv, men hos blogg.no fungerer det slik. For når denne bloggeren her som jeg faktisk nesten ikke orker uttale navnet på engang lirer av seg dritt – får hun klikk og de penger i kassen. Slik fungerer det hos dem. Da vet vi. Skamme seg blogg.no Lå innlegget virkelig ute i to dager før det ble slettet? Og ingen gadd å rapportere det før etter at det var slettet? 5
Pæddan Skrevet 15. februar 2018 #6604 Skrevet 15. februar 2018 Akkurat nå, CoMa skrev: Lå innlegget virkelig ute i to dager før det ble slettet? Og ingen gadd å rapportere det før etter at det var slettet? 2 timer! 6
Minipilla Skrevet 15. februar 2018 #6605 Skrevet 15. februar 2018 2 minutter siden, Pæddan skrev: 2 timer! Jeg aner ikke. Tok det som et eksempel. 3
Viking-girl Skrevet 15. februar 2018 #6606 Skrevet 15. februar 2018 (endret) Slettet Endret 15. februar 2018 av Viking-girl
kvinneguide Skrevet 15. februar 2018 #6607 Skrevet 15. februar 2018 Æsj, for en tvers igjennom råtten søppelbransje! Husk at de som følger henne finansierer galskapen. Jeg er riktignok nyskjerrig av meg, men nok er nok! 18
Agni Skrevet 15. februar 2018 #6608 Skrevet 15. februar 2018 26 minutter siden, Minipilla said: Blogg.no skuffer stort! Fikk svar tilbake at så lenge innlegget var slettet så de ikke noe problem i dette. Hos dem fungerer det som følgende…man skal kunne skrive hva man vil om hvem man ønsker så lenge man lar det bare stå en dag eller to…så sletter man det og så er det vekk….liksom. Men det er jo faktisk vekk når det er slettet. Jeg skjønner godt at blogg.no ikke vil bruke tid på moderering av innlegg som er slettet. Min erfaring er også at de er raske til å fjerne ting, men det må jo selvfølgelig rapporteres inn først. 2
Gjest Sofhy Skrevet 15. februar 2018 #6609 Skrevet 15. februar 2018 At blogg.no ikke tar tak i dette er skummelt. Jeg er så skuffet over henne at jeg har ikke ord. Skulle gjerne skrevet det til henne personlig eller på bloggen, men jeg ser nå at det nesten er farlig å ha noe som helst kontakt med henne. Jeg velger å snu ryggen til og håper at hun, for seg selv og andre, ikke henger ut flere folk. Syns bare så veldig synd på de hun la ut navn og nesten nummer på. Unge folk. Skremmende. Jeg lurer på hva hun ville oppnå med å legge ut navn på denne måten? Ville hun at følgerne hennes skulle mobbe dem på hennes vegne? Makes no sense...
Luca_ Skrevet 15. februar 2018 #6610 Skrevet 15. februar 2018 (endret) Jeg skulle ønske at noen la ut saken på «Stort og smått om sosiale medier» på Facebook. AB selv er delvis aktiv der, fotballmannen er veldig aktiv osv. Så skulle gjerne visst hva folk der tenkte om saken. Og håper flere rapportere det inn til Datatilsynet. Og håper virkelig du Camilla som ble hengt ut på denne måten, går videre med saken. Endret 15. februar 2018 av Luca_ Skrivefeil 24
Gjest Asti Skrevet 15. februar 2018 #6611 Skrevet 15. februar 2018 5 minutter siden, Agni skrev: Men det er jo faktisk vekk når det er slettet... Nei, innlegget er ikke vekk når det er slettet. En finner det ved google-søk (og det søket er igjen lagret inne på WayBack Machine), samt deler av blogginnlegget ligger inne på Bloglovin.
FruJohansen Skrevet 15. februar 2018 #6612 Skrevet 15. februar 2018 Det er ikke rart bloggvirksomheten tar mye tid, når man har så god oversikt over hvem som stalker en, hvor de bor og hva de jobber med. Og sammenligne det hun finner ut med Facebooken til folk hun omgås, for så å blokkere vedkommende? Virkelig? Er det det de bruker den dyrebare tiden sin på? Til å ikke bry seg om kritikk (og ikke lese denne tråden) bruker hun svært mye energi på dem som ikke liker henne. 47
Agni Skrevet 15. februar 2018 #6613 Skrevet 15. februar 2018 1 minutt siden, Asti said: Nei, innlegget er ikke vekk når det er slettet. En finner det ved google-søk (og det søket er igjen lagret inne på WayBack Machine), samt deler av blogginnlegget ligger inne på Bloglovin. Hvem som har tatt kopier og hvor de ligger har da ingenting med moderering på blogg.no å gjøre. Eller mener du at bloggere som har slettet, eller fått moderert bort innhold, automatisk skal bannes for evig tid når noen har rukket å kopiere, eller noen på KG har rukket å ta et screenshot?
Gjest Asti Skrevet 15. februar 2018 #6614 Skrevet 15. februar 2018 (endret) 2 minutter siden, Agni skrev: Hvem som har tatt kopier og hvor de ligger har da ingenting med moderering på blogg.no å gjøre. Eller mener du at bloggere som har slettet, eller fått moderert bort innhold, automatisk skal bannes for evig tid når noen har rukket å kopiere, eller noen på KG har rukket å ta et screenshot? Jeg svarte kun på påstanden din om at det som legges ut er vekk når det er slettet. Nei, det stemmer ikke. Ingen trenger å ta kopier: Hele blogginnlegget ligger nå lagret på google (helt av seg selv). Endret 15. februar 2018 av Asti
Gjest Touchy Skrevet 15. februar 2018 #6615 Skrevet 15. februar 2018 5 minutter siden, Agni skrev: Hvem som har tatt kopier og hvor de ligger har da ingenting med moderering på blogg.no å gjøre. Eller mener du at bloggere som har slettet, eller fått moderert bort innhold, automatisk skal bannes for evig tid når noen har rukket å kopiere, eller noen på KG har rukket å ta et screenshot? Det hjelper ikke at bloggeren har slettet, ta et søk så ligger hele innlegget der ute sånn at det er tilgjengelig for de som ikke har tatt skjemdump.
Agni Skrevet 15. februar 2018 #6616 Skrevet 15. februar 2018 (endret) 23 minutter siden, Asti said: Jeg svarte kun på påstanden din om at det som legges ut er vekk når det er slettet. Nei, det stemmer ikke. Ingen har tatt kopier: Hele blogginnlegget ligger lagret på google (helt av seg selv). Når du tar påstanden min ut av sammenhengen og bruker den som en frittstående setning har du selvfølgelig helt rett, men les gjerne kommentaren min en gang til og forsøk å få med deg sammenhengen der. Google har tatt kopi. Innlegget ble ikke automagisk lagret der helt av seg selv, det ble indeksert og lagret av Googles crawler. Endret 15. februar 2018 av Agni rette skrivefeil 2
Agni Skrevet 15. februar 2018 #6617 Skrevet 15. februar 2018 La meg se om jeg har forstått dette riktig... Dere mener altså at fordi Google (og andre søkemotorer) har indeksert innlegget og kopier ligger på det store internett skal AB sin blogg stenges. Fordi det ikke hjelper å slette innlegget. Gjelder det samme konseptet for alle på KG som har postet og slettet eller fått et innlegg moderert bort? De bør utestenges og ikke få poste mer fordi waybackmachine kan ha rukket å kopiere innlegget?
Gjest Asti Skrevet 15. februar 2018 #6618 Skrevet 15. februar 2018 (endret) 7 minutter siden, Agni skrev: Når du tar påstanden min ut av sammenhengen og bruker den som en frittstående setning har du selvfølgelig helt rett, men les gjerne kommentaren min en gang til og forsøk å få med deg sammenhengen der. Google har tatt kopi. Innlegget ble ikke automagisk lagret der helt av seg selv, det ble indeksert og lagret av Gooles crawler. Ja, og jeg siterte deg kun på det jeg svarte på. Stemmer Google har tatt kopi., slik at ingenting forsvinner... Endret 15. februar 2018 av Asti
ESFP Skrevet 15. februar 2018 #6619 Skrevet 15. februar 2018 Nå er jeg spent på AB sitt neste blogginnlegg. Alle gjør feil, men det er måten man håndterer det på i ettertid som viser hvor voksen man er. Hun er helt tydelig svært impulsiv og hevngjerrig, og la nok ut et innlegg i affekt i formiddag. Vil hun innrømme dette, legge seg flat og oppriktig si unnskyld til de menneskene hun involverte? Vil hun late som ingenting og legge ut et innlegg om hvor fantastisk hun hadde det i går? Vil hun legge ut et bakeinnlegg? Vil hun skylde på noen andre? Vil hun skrive et innlegg om hatets? Dette blir spennende 👏 22
neiognei Skrevet 15. februar 2018 #6620 Skrevet 15. februar 2018 19 minutter siden, Agni skrev: La meg se om jeg har forstått dette riktig... Dere mener altså at fordi Google (og andre søkemotorer) har indeksert innlegget og kopier ligger på det store internett skal AB sin blogg stenges. Fordi det ikke hjelper å slette innlegget. Gjelder det samme konseptet for alle på KG som har postet og slettet eller fått et innlegg moderert bort? De bør utestenges og ikke få poste mer fordi waybackmachine kan ha rukket å kopiere innlegget? Nå krangler du vel litt bare for å krangle? 19
Fremhevede innlegg