Gå til innhold

Anne Brith

MiriamH

Anbefalte innlegg

1 time siden, ricecrispies skrev:

Men nå har hun virkelig mistet bakkekontakten😳 innlegget hvor hun ber foreldre oppdra barna sine selv. 

Ja, jeg bare "eh, hva er det som går av denne dama"? 
Når man går ut som en offentlig person så har man et visst ansvar... spesielt når man vet at der er mindreårige som leser bloggen og ser snap'ene hennes.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Barn og ungdom følger bloggen hennes pga enkelte synes hun er "morsom" og andre fordi de liker de andre som eksponeres, men det siste vet hun jo om. 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I all verden. Nå leser jeg ikke bloggen, så responderer på snappen. Du kan være helt sikker på at jeg ikke trenger hjelp av deg til barneoppdragelse. Det er jo like søkt som om jeg skulle fått bikkjen min til å passe på kotelettmiddagen min.

• Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jentekvinne

Jeg satt med hakeslepp etter å ha lest innlegget. Hun skjeller jo ut leserne når hun skriver på den måten, det er iallfall sånn det blir oppfattet. Hvem har sagt at bloggere skal oppdra barna til folk? Hvilke barn er det som har interesse av å lese en blogg til en 42 år gammel dame uansett. Hvis hun er så forbaska opptatt av oppdragelse og vise barna de riktige tingene, da antar jeg at hun synes det er helt greit at datteren legger ut nakenbilde av seg selv på snap for det gjorde jo mor for et par uker siden.             

Anne Brith; husk at barn gjør ikke som voksne sier, det gjør som voksne GJØR. Du forkynner ting som om du er den eneste som gir ungene riktig barneoppdragelse, men du har en holdning og en måte å være på som jeg håper virkelig ikke ungene dine etterligner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er så aggresiv i måten hun skriver på at jeg blir helt sjokkert. Det kan da vitterlig ikke være noen som ber henne om å oppdra ungene sine. Hva tror hun at hun er?

Jeg har fulgt henne over en lang tid nå, siden alt med eksforloveden hennes. Hun blir mer og mer aggresiv og ufin. Det finnes et uttrykk noe ala: vær grei med folk på vei opp, for du vet aldri hvem du møter på vei ned.. Hun må nyte tiden "på topp", men shit om det vil gjøre vondt på vei ned, og damn hvor mange som vil se på det fallet og le. Høyt!

Endret av ElsieF
  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hun mener er jo at hun ikke har ansvar for at "vi" lar våre barn lese hennes blogg/følge henne. Det er derfor ikke riktig at VI skal kritisere henne for å legge ut nakenbilder osv.

Ergo - total ansvarsfraskrivelse 

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det blir jo bare tull fra henne. 

Alle bloggere har jo blitt oppfordret til å underskrive vær varsom plakaten fordi bloggere har stor påvirkningskraft.

Hvorfor AB ikke tror dette gjelder henne vet bare hun.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk å tjene til livets opphold ved å bevisst posten en masse skit i bloggen som hun vet hun får pes for. For så å ta på seg offerrollen og :grine: og beklage seg etterpå.

Og hevde at det er leserne som gjør det vanskelig for henne. :daane: 

Det er en gal, gal verden.

• Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig så slår AB meg som mindre bra, en del av handlingene hennes er langt under pari.

Antar endog at dette er pga hennes manglende konsekvens tenking.

Later og til at hun tror at dobbeltmoral er dobbelt så bra som moral...

Når det er sagt kan det godt være at hun er annerledes rl enn hva hun er på bloggen sin og på TV serien, så uten å kjenne henne personlig så er det ikke ett bra inntrykk jeg har fått av henne etter at hun la om bloggen sin til hva den i dag fremstår som.

Nei AB og andre bloggere som titter innom her, dette er ikke hat ei heller misunnelse men mitt inntrykk av AB.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dama virker rett og slett bitter av største grad som finnes. Mulig det har noe med at hun blir dumpet gang på gang? Ikke vet jeg. Men skrivestilen minner om en person som innehar mye hat og bitterhet mot alt og alle. Nesten som ei jente midt i verste tenåringsopprøret mot foreldrene sine......

AB: føler synd om deg og håper du kommer over dette en dag og innser hva du har gjort!

• Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Pæddan skrev:

Dama virker rett og slett bitter av største grad som finnes. Mulig det har noe med at hun blir dumpet gang på gang? Ikke vet jeg. Men skrivestilen minner om en person som innehar mye hat og bitterhet mot alt og alle. Nesten som ei jente midt i verste tenåringsopprøret mot foreldrene sine......

AB: føler synd om deg og håper du kommer over dette en dag og innser hva du har gjort!

Ja, bitter er nettopp det jeg leser mellom linjene. Dama trenger hjelp! Hun bør absolutt ikke skrive så mye om sine private tanker og privatlivet på sin blogg, hun ødelegger bare for seg selv. 
Vær overflatisk AB, vi er ikke interessert i å vite om dine innvendige kamper... og din bitterhet. Hev deg over de som snakker stygt om deg, du mener nok jeg og snakker stygt om deg, men jeg vil deg bare vel. 
Beskytt deg mot deg selv, mens du ennå kan - gå med hevet hode! Og gjør det nå, før det er for sent. 

Du kan fortsatt tjene penger på bloggen din uten å utbrodere alle dine innerste tanker til allmennheten. 

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anne Brith er blitt litt guilty pleasure. Jeg burde ikke følge med for jeg gjør det jo ikke av genuin interesse for hva hun har å komme med men mer for å bli underholdt på togkræsjmåten. Det er jo fascinerende å se selvmotsigelser på løpende bånd og en sånn skylappstrategi i forhold til kritikk blandet med en ustoppelig trang til å framheve seg selv som så mye bedre enn resten av rasket.

Jeg tror de aller aller fleste greier å oppdra ungene sine selv uten at de som foreldre må gå foran med et dårlig eksempel og sende nakensnapper. Hun praktiserer tydeligvis en veldig praktisk tilnærmelse hvor hun gjør alt det hun ikke ønsker at barna skal gjøre.

• Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor driver hun å linker til gamle innlegg på Facebook? For-å-få-flere-klikk? 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, Karmaisabitch skrev:

Hvorfor driver hun å linker til gamle innlegg på Facebook? For-å-få-flere-klikk? 

Selvfølgelig.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Pæddan skrev:

Tenkte akkurat det samme..

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det må være så demotiverende at de aldri får kjøpt eller bygget det huset de drømmer om! Nå er det snakk om et mye mindre hus, at de to eldste skal på andre skoler senere, så en må se videre og bredere mot Oslo... for 1 år siden ble et simpelt headset droppet Pga sparing til hus, plantegningen henger oppe til "motivasjon". Motivasjon til hva da?? Hun hadde ikke trengt å plante disse husdrømmene sine i hodet på avkommet før det i hvertfall nærmet seg NOE, da de har nok å tenke på med lekser, fritidsaktiviteter, venner og husoppgaver. Syns hun utøver vel mye press og makt på sine undersåtter mens hun selv står og retter pekefinger på andre foreldre. Hun eier jo ikke antenner! Det er ikke rart hun blir en snakkis i bygda sier jeg bare... hun oppfordrer jo kreti og pleti til å følge henne på snap og andre kanaler for så å fraskrive seg ALT ansvar!! Motgang og saklig kritikk blir kalt for mobbing og hets, og som alle andre bloggere: haters makes us famous og alle de reglene der, misunnelse-og sjalusi kortet. Jeg ville ikke byttet ut én eneste dag med AB! 

Selvsagt følger man med på hva både 21 åringen og 10 åringen bedriver på SoMe! Jeg vet jekla godt hvilke apper begge to har, da begge må spørre meg om lov før kjøp eller nedlasting av apper. Og jeg følger med på hvem og hva de følger og chatter med, og vi følger hverandre alle 3. Skulle en av oss "glippe" til med et par nakensnapper så hadde mobilene inkl min egen blitt innelåst på ubestemt tid  For sånn er IKKE normal oppførsel om du er 20 eller 42!!!  

• Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Vikinggirl skrev:

Det må være så demotiverende at de aldri får kjøpt eller bygget det huset de drømmer om! Nå er det snakk om et mye mindre hus, at de to eldste skal på andre skoler senere, så en må se videre og bredere mot Oslo... for 1 år siden ble et simpelt headset droppet Pga sparing til hus, plantegningen henger oppe til "motivasjon". Motivasjon til hva da?? Hun hadde ikke trengt å plante disse husdrømmene sine i hodet på avkommet før det i hvertfall nærmet seg NOE, da de har nok å tenke på med lekser, fritidsaktiviteter, venner og husoppgaver. Syns hun utøver vel mye press og makt på sine undersåtter mens hun selv står og retter pekefinger på andre foreldre. Hun eier jo ikke antenner! Det er ikke rart hun blir en snakkis i bygda sier jeg bare... hun oppfordrer jo kreti og pleti til å følge henne på snap og andre kanaler for så å fraskrive seg ALT ansvar!! Motgang og saklig kritikk blir kalt for mobbing og hets, og som alle andre bloggere: haters makes us famous og alle de reglene der, misunnelse-og sjalusi kortet. Jeg ville ikke byttet ut én eneste dag med AB! 

Selvsagt følger man med på hva både 21 åringen og 10 åringen bedriver på SoMe! Jeg vet jekla godt hvilke apper begge to har, da begge må spørre meg om lov før kjøp eller nedlasting av apper. Og jeg følger med på hvem og hva de følger og chatter med, og vi følger hverandre alle 3. Skulle en av oss "glippe" til med et par nakensnapper så hadde mobilene inkl min egen blitt innelåst på ubestemt tid  For sånn er IKKE normal oppførsel om du er 20 eller 42!!!  

Jeg håper du mener 12-åringen og ikke 21 🤣

• Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Vikinggirl skrev:

Nakensnapper er ikke sånn man sender til gud og enhver mann... om en er normal. Hvem tror hun at hun er, Kim Kardhasian?

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, sweety pie skrev:

Jeg håper du mener 12-åringen og ikke 21 🤣

Min 21 åring er psykisk utviklingshemmet, hun har fått forespørsler fra feks taxisjåfør som kjører henne til og fra jobb!! Så JO, jeg passer meget godt på med hva som skjer på hennes SoMe også! 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...