Milio Skrevet 28. mars 2016 #561 Del Skrevet 28. mars 2016 Hun har desidert høyeste lesertall når hun legger ut oppskrifter. Kjærlighetsdrama og dikt slår ikke like godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 28. mars 2016 #562 Del Skrevet 28. mars 2016 (endret) Hun lager jo lekre kaker, da. Og oppskriftene hennes som jeg har prøvd (To, boller og applesinpai- er ikke akkurat noen stor baker )er veldig bra. Endret 28. mars 2016 av pøbelsara Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
StJames Skrevet 28. mars 2016 #563 Del Skrevet 28. mars 2016 1 minutt siden, Milio skrev: Hun har desidert høyeste lesertall når hun legger ut oppskrifter. Kjærlighetsdrama og dikt slår ikke like godt. Stemmer ikke. Hun har høyest tall når hun deler innlegg om barna og egne tanker. Bakingen trekker ikke like mange lesere. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 28. mars 2016 #564 Del Skrevet 28. mars 2016 3 minutter siden, StJames skrev: Stemmer ikke. Hun har høyest tall når hun deler innlegg om barna og egne tanker. Bakingen trekker ikke like mange lesere. Det er jo trist at det er slik. Hun hadde veldig høye lesertall på et bolleinnlegg rundt fastelavn, ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milio Skrevet 28. mars 2016 #565 Del Skrevet 28. mars 2016 4 minutter siden, StJames skrev: Stemmer ikke. Hun har høyest tall når hun deler innlegg om barna og egne tanker. Bakingen trekker ikke like mange lesere. Lesertallene (har de ikke på telefonen) sa noe annet. Spesielt for noen mnd siden. Men hun driver jo clickbaits via snap for å skaffe lesere, så er vel noen som er nysgjerrige nok til å gå på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cavatina Skrevet 28. mars 2016 #566 Del Skrevet 28. mars 2016 7 minutter siden, pøbelsara skrev: Hun lager jo lekre kaker, da. Og oppskriftene hennes som jeg har prøvd (To, boller og applesinpai- er ikke akkurat noen stor baker )er veldig bra. Jeg lurer på om oppskriftene hennes fungerer selv om jeg bytter ut hvetemelet med Teff, for eksempel? Det må jeg prøve Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
strawberryjaw Skrevet 4. april 2016 #567 Del Skrevet 4. april 2016 Jeg får vann i munnen av alt det flotte hun baker! Har henne på snapchat, og hun er jo bare helt utrolig flink og kreativ liker mye bedre bake-Anne Brith enn drama-Anne Brith 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 4. april 2016 #568 Del Skrevet 4. april 2016 Jeg liker også bake-AnneBrith veldig godt. Click-bait- og eksponere-ungene-Annebrith? Not so much. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 4. april 2016 #569 Del Skrevet 4. april 2016 Alt hun baker er bare så lekkert! De makronene imponerer meg veldig. Jeg hadde egentlig sluttet å lese bloggen pga. drama, og dråpen kom da hun tagg om å få bil. Men så begynte hun med mere baking igjen, og har fått meg tilbake som leser. Også er hun veldig flink til å merke med annonse/reklame både på blogg og snap. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cavatina Skrevet 4. april 2016 #570 Del Skrevet 4. april 2016 Er det blitt mindre drama og mer baking, altså? Så bra 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
strawberryjaw Skrevet 4. april 2016 #571 Del Skrevet 4. april 2016 21 minutter siden, Cornucopia skrev: Er det blitt mindre drama og mer baking, altså? Så bra Ja, nå går det mest i baking blir inspirert av henne! Det var slik jeg først "kjente" henne, så det synes jeg er veldig positivt 👍🏼 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nordvesta Skrevet 4. april 2016 #572 Del Skrevet 4. april 2016 Tråden ryddet for innlegg som omhandler privatperson Nordvesta, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 4. april 2016 #573 Del Skrevet 4. april 2016 Synes nå fortsatt hun utleverer og "bruker" barna litt i overkant mye. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monky Skrevet 4. april 2016 #574 Del Skrevet 4. april 2016 16 minutter siden, neiognei skrev: Synes nå fortsatt hun utleverer og "bruker" barna litt i overkant mye. Fin click-bait overskrift i helgen med bildet av datteren og "hun er talentløs" elns., så ja... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjauritz Skrevet 4. april 2016 #575 Del Skrevet 4. april 2016 Jeg har alltid hatt lyst til å prøve noe av oppskriftene hennes, og følger henne på snap for å få noen gode ideer. Men føler det bare har vært makroner på makroner på makroner for tiden? Er det noe grunn til det (noe høytid for macroner eller noe slik?)? Eller er det bare at hun kanskje er litt hekta på det akkurat nå fordi det er litt i vinden? Helt greit å blogge mye om makroner altså, heller det enn mye annet crazy på den bloggen, men jeg er dessverre ikke så glad i macroner så for meg er jo det litt dumt Ser at hun snapper en del om makron kurs.. er det derfor kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
strawberryjaw Skrevet 4. april 2016 #576 Del Skrevet 4. april 2016 1 time siden, mjauritz skrev: Jeg har alltid hatt lyst til å prøve noe av oppskriftene hennes, og følger henne på snap for å få noen gode ideer. Men føler det bare har vært makroner på makroner på makroner for tiden? Er det noe grunn til det (noe høytid for macroner eller noe slik?)? Eller er det bare at hun kanskje er litt hekta på det akkurat nå fordi det er litt i vinden? Helt greit å blogge mye om makroner altså, heller det enn mye annet crazy på den bloggen, men jeg er dessverre ikke så glad i macroner så for meg er jo det litt dumt Ser at hun snapper en del om makron kurs.. er det derfor kanskje? Tror det annonserer veldig for kursene i alle fall. Men enig i at det har vært fryyyyktelig mye makroner. Ble veldig imponert over kakene og muffinsene til sønnens bursdag også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cavatina Skrevet 5. april 2016 #577 Del Skrevet 5. april 2016 Jeg syns det er helt greit å annonsere for egne kurs når dette tydeligvis er en del av inntektsgrunnlaget hennes igjen. Bare det merkes godt Dette er kanskje en av grunnene til at hun valgte å droppe UI, for å få en sikrere inntekt på egne premisser. Hadde ikke hun en ganske solid markedsføringsutdannelse før bloggingen? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 5. april 2016 #578 Del Skrevet 5. april 2016 Den 16.2.2016 at 20.41, sweety pie skrev: Lurer på hvorfor Anne Brith er flau. Hun skrev at hun ikke er klar for å dele det enda. Håper det går bra. Ja, hvorfor clickbait? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 5. april 2016 #579 Del Skrevet 5. april 2016 Synd at hun er i gang med eksponering av barna og klikkoverskrifter igjen. Har lite til overs for det spekulative i det. Hun har full oversikt over hva slags type innlegg som gir mange lesere, og at hun fortsetter å pushe ut innlegg om barna for å få opp tallene er direkte smakløst. Jeg har fulgt med lesertallene hennes lenge og det er ikke baking som pumper opp lesertallene. Unntaket er fastelaven der nettavisen promoterte siden hennes og folk ble oppfordret til å dele bakebilder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 5. april 2016 #580 Del Skrevet 5. april 2016 21 timer siden, mjauritz skrev: Jeg har alltid hatt lyst til å prøve noe av oppskriftene hennes, og følger henne på snap for å få noen gode ideer. Men føler det bare har vært makroner på makroner på makroner for tiden? Er det noe grunn til det (noe høytid for macroner eller noe slik?)? Eller er det bare at hun kanskje er litt hekta på det akkurat nå fordi det er litt i vinden? Helt greit å blogge mye om makroner altså, heller det enn mye annet crazy på den bloggen, men jeg er dessverre ikke så glad i macroner så for meg er jo det litt dumt Ser at hun snapper en del om makron kurs.. er det derfor kanskje? Jeg skjønner ikke alt maset om makroner, for å være ærlig. Ja, makroner er lekre greier, og veldig godt, men det er jo ikke akkurat veldig vanskelig å få til, så lenge man er nøye når man baker, og bruker nok tid. Jeg bruker "Hele Norge baker"-Idas oppskrift. Følger man denne oppskriften til punkt og prikke, kan man servere de lekreste makroner: http://www.godt.no/#!/artikkel/21114710/her-er-triksene-for-aa-lage-perfekte-makroner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg