Gå til innhold

Anne Brith


MiriamH

Anbefalte innlegg

Er det desperasjon? 40-årskrise? Singel-krise? 

Jeg blir helt flau over innleggene om kropp: sommerkropp, singelkropp... Og nå har hun tatovert på seg øyenbryn og lepper?!! Hvor ble den naturlige Anne-Brith av? Hun som var fornøyd som hun var og ikke tok til seg kritikk på utseende? 

Og de innleggene som er en halvveis kontaktannonse om menn og oppmerksomhet.

Jeg rødmer!:flau:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun og jeg er like gamle.
Hun vil aldri forstå, for hun har en million måter å rettferdiggjøre seg på. At det føles rett i hjertet hennes er en måte å rettferdiggjøre seg på. At hun jo hadde så lyst - en annen måte.

Jeg forstår alle de tingene med at livet ikke har vært en dans på roser, men hennes problemer trumfer da ikke andres utfordringer. Det høres jo ut som om ingen andre har problemer, og hvertfall ikke problemer som er store nok.
Hun har tatt noen valg oppi dette hun også, hun har for eksempel valgt å jobbe med dette bakeriet og ikke tatt ut lønn på 2 år (eller noe sånt, jeg husker ikke helt), det er jo et ganske stort valg når man har unger å forsørge. 

Og her er vi ved sakens kjerne for min del; jeg forstår ikke. Forstår bare ikke. Det er et sammensurium av selvmotsigelser. En mening den ene dagen, og totalt motsatt den andre, om samme tema. Fokuser på kropp - ikke fokuser på kropp, det er ikke meg med extentions og bryn - jeg har tatovert bryn og munn, nå satser jeg fullt på bloggen - nå er fokuset fullt og helt på barna, nå skal vi spare - gikk bananas og kjøpte masse nytt. 1000 kr til mat i uka - fikk så lyst på ny telefon så jeg kjøpte det. 1000 kr til mat i uka - fikk pappesker med ting på døra gikk visst litt crazy på nett. 

I



 

 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX

Nå var det mange gullkorn å hente på bloggen. 

De siste innleggene hennes er jo intet annet enn reale mageplask. Sett i så henseende så synes jeg bloggen illustreres godt av bildet av henne i bikini, der hun forsøker å skape en illusjon (med mangfoldige bilder) at hun stuper ut i vannet, i strandkanten der det er ca 20 cm dypt. 

Anne Brith jobber hardt med å skape illusjoner. Og nå fikk vi også forklaringen på hvorfor hun ikke er så langt oppe på listene. Hun kunne vært det, men har valgt å prioritere barna. Selvtilliten hennes er det ikke noe å si på, selvinnsikten derimot...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, EllaSays skrev:

Hun og jeg er like gamle.
Hun vil aldri forstå, for hun har en million måter å rettferdiggjøre seg på. At det føles rett i hjertet hennes er en måte å rettferdiggjøre seg på. At hun jo hadde så lyst - en annen måte.

Jeg forstår alle de tingene med at livet ikke har vært en dans på roser, men hennes problemer trumfer da ikke andres utfordringer. Det høres jo ut som om ingen andre har problemer, og hvertfall ikke problemer som er store nok.
Hun har tatt noen valg oppi dette hun også, hun har for eksempel valgt å jobbe med dette bakeriet og ikke tatt ut lønn på 2 år (eller noe sånt, jeg husker ikke helt), det er jo et ganske stort valg når man har unger å forsørge. 

Og her er vi ved sakens kjerne for min del; jeg forstår ikke. Forstår bare ikke. Det er et sammensurium av selvmotsigelser. En mening den ene dagen, og totalt motsatt den andre, om samme tema. Fokuser på kropp - ikke fokuser på kropp, det er ikke meg med extentions og bryn - jeg har tatovert bryn og munn, nå satser jeg fullt på bloggen - nå er fokuset fullt og helt på barna, nå skal vi spare - gikk bananas og kjøpte masse nytt. 1000 kr til mat i uka - fikk så lyst på ny telefon så jeg kjøpte det. 1000 kr til mat i uka - fikk pappesker med ting på døra gikk visst litt crazy på nett. 

I



 

 

HELT enig 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tråden er ryddet for innlegg som omhandler kropp, innlegg som omhandler barn og spekulasjoner samt svar.

- Pavilion, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Er snappen til Anne-Brith blitt en ren kontaktannonse for å få seg dates? Er jo kun om menn, hvor fin hun er, hvor mye oppmerksomhet hun får osv.... Eller er det noen hun prøver å gjøre sjalu?  Hun er blitt som en fjortis :flau: 

Og alt det overfladiske hun før snakket ned om? Nå er det vipper, tatovert trut, negler, kjøper seg smykker, elsker plutselig dyre vesker osv osv... Må si det har vært endringer på dama! :sjokkbla:

Endret av tov
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun MÅ slutte med den trutmunn, og finger på munnen posen sin.. Jeg liker henne og syntes hun er litt morsom til tider, men akkurat det der blir for fjollete. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Visste ikke at det var aldersgrense for trutmunn. Hvis hun liker det, så la hun nå gjøre det da. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Fotballflue skrev:

Visste ikke at det var aldersgrense for trutmunn. Hvis hun liker det, så la hun nå gjøre det da. 

Jeg sa ingenting om alder og trutmunn, jeg syntes det ser fjollete ut uansett alder. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Basilen skrev:

Jeg sa ingenting om alder og trutmunn, jeg syntes det ser fjollete ut uansett alder. 

Jeg tror jeg blandet innlegg, leste noe om alder rett ovenfor :P beklager! Selvom det ikke var siktet spesielt til deg, men generelt :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Fotballflue skrev:

Jeg tror jeg blandet innlegg, leste noe om alder rett ovenfor :P beklager! Selvom det ikke var siktet spesielt til deg, men generelt :) 

Alt i orden 😝 Jeg tok det selvfølgelig som kritikk med engang siden jeg klaget på trutmunn 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingenting med at man ikke ønsker å se henne lykkelig, som hun påpekte i en snapp hun la ut av en kommentar hun hadde fått et sted. Men å se henne så desperat som hun virker nå er både pinlig og sørgelig. Hun skriker etter oppmerksomhet, som en over her skrev..  Og desperate damer er noe av det mest usexy som finnes. hun har også lagt seg til en slang i språket på snapp som IKKE er i hennes dialekt og derfor bare blir teit.  

Jeg kan slutte å følge henne og har tenkt tanken mange mange ganger :fnise: Men må bare :Knegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har fulgt henne pga baking, men syns det er for mye annet nå. Etter vixen la ut hun hor lite penger de brukte på mat. At hun ikke ville ta med seg goodies på bordene hjem ++++ mye pga det gav avsmak ved tanke på pengebruk osv. Virker som det er temmelig glemt... 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morgensnap fra AB. Hun sitter i morgebkåpe i senga, blunker og sender slengkyss mens hun snakker om kjekke menn hun møtte i går. Meeeen "what happens in bergen stays in bergen"

Snappen som følger etter et en personlig snap til barna med mer blunking og trutmunn, hvor hun sier at "e savna dokker så, men e snaaart heime".

Hun burde få seg en privat snap, eller bare ringe barna:bond:

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, BeverTramp skrev:

Morgensnap fra AB. Hun sitter i morgebkåpe i senga, blunker og sender slengkyss mens hun snakker om kjekke menn hun møtte i går. Meeeen "what happens in bergen stays in bergen"

Snappen som følger etter et en personlig snap til barna med mer blunking og trutmunn, hvor hun sier at "e savna dokker så, men e snaaart heime".

Hun burde få seg en privat snap, eller bare ringe barna:bond:

Flere poseringer med morgenkåpen halvveis åpen.... ble først sjokkert over det og hva hun sa om menn ( dama er jo blitt desp.) og enda mer sjokkert når hun deretter kom med personlig hilsen til barna.  tror ikke hun kommer til å taa den kritikken til seg for hun påpeker jo alltid at barna er med på alle avgjørelser. :ohmy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...