Gå til innhold

KG kvinner som hater menn

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 time siden, Sykkelkopp skrev:

Kvinner har like mye ansvar når de sover med en mann som det en mann har. Det vil si at hun ikke har rett til å bedra en mann. Å bruke sæden til å skape et barn mot mannens vilje er alvorlig missbruk

Ikke hvis han gav den bort frivillig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, Sykkelkopp skrev:

Diskusjon er aldri helt bortinatta. Det er sånne som deg som er i veien for all progresjon og går i mot alle verdiene det moderne samfunn er bygget på

"selv fulle ansvar". Typisk ansvarsfraskriving feministene kjemper for. Kvinner skal ikke stilles for rette. Kvinnen lurte fra mannen sæd? Mannens fulle ansvar! Mannen er ansvarlig for alt, men bare om det er til kvinnens fordel

Dette sammen med ideer som at menn ikke kan ha sex med mindre de ønsker barn (eller må kutte strengen og ta fra etthvert valg om å få barn i fremtiden)er blant grunnene til at det er viktig å kjempe mot "aktiv feminisme"

Smartasten.

Vårt moderne samfunn er bygget på at barna kommer foran menns behov for å pule rundt uten kondom. Husk på det du neste gang du avleverer inn i ei dame.

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kvinner som deg er grunnen til at jeg ikke tar kvinner alvorlig når de sier de vil ha likestilling.

Anonymkode: 955ae...809

Som om jeg bryr meg.

Skrevet
2 minutter siden, End skrev:

Vi - i dette tilfellet du og jeg. Ikke spill vanskelig.

Du ilegger meg ting jeg ikke engang har påstått. Det blir virkelig helt umulig å diskutere når du er så usaklig.

Var du AB?

Jo du sa at mannen hadde det FULLE ansvar, og avskrev meg som snørrunge når jeg kom inn på temaet å stille kvinnen til ansvar for bedrag

Skrevet
2 minutter siden, O.G. skrev:

Ikke hvis han gav den bort frivillig.

Han ga det ikke bort noe mer enn en mann gir bort en telefon ved å la jenta låne den, eller om han glemmer den igjen hos dama.

Det gir henne ikke rett til å bruke DNA'et hans mot hans vilje og gjøre ham til uvillig far

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, Sykkelkopp skrev:

Var du AB?

Jo du sa at mannen hadde det FULLE ansvar, og avskrev meg som snørrunge når jeg kom inn på temaet å stille kvinnen til ansvar for bedrag

Nei. Gå tilbake og les omatt.

Skrevet
21 timer siden, Jonasmann skrev:

Hvorfor er det så mange kvinner som hater menn som vanker rundt på kvinneguiden? Er det en seleksjonsmekanisme som gjør dette eller er det virkelig så mye mannehat i den kvinnelige befolkningen?

Traktorlesber

Anonymkode: 12c89...789

• Liker 1
Gjest Axl Rose
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men her er jo strengt talt menn like ille.. 

"bitterfitte", "kjerring" Kom deg tilbake på kjøkkenet" "Dum som et brod, veit ikke dette fordi du kun er kvinne" "Kvinner kan ikke slikt, så jeg er bedre fordi jeg er mann" "Stygg" "Hengepupper" "Feit"

Ja.. The list goes on. forskjellen er bare at mennkan gjemmeseg bak "Kvinner er så følelserstyrte" når sannheten er at menn er minst like ille når det kommer til debatt som det kvinner er.  

Anonymkode: 858f0...e18

Du snakker jo om mannegruppa på fb du:fnise:

Skrevet
3 minutter siden, O.G. skrev:

Vårt moderne samfunn er bygget på at barna kommer foran menns behov for å pule rundt uten kondom. Husk på det du neste gang du avleverer inn i ei dame.

Isåfall burde barna tas bort fra slike manipulative damer og tvangsadopteres bort til et trygt hjem hvor det kan vokse opp og lære seg å være ærlige samfunnsborgere

Og nei, selv om det er en fin tanke er ikke samfunnet vårt bygget på enkeltbarns rett til en far og en mor. Barn blir drept ved abort, og barn kan ende opp med å vokse opp uten far eller uten mor. Med vilje av de foresatte. 

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, End skrev:

Nei. Gå tilbake og les omatt.

1 time siden, End skrev:

Selvfølgelig har han fullt ansvar selv når han er bestemt på å ikke å få barn. Akkurat som kvinner selv må ta det fulle ansvaret om de ikke vil ha barn. 

Du snakker som et bortskjemt barn som ble "fralurt" tåtesmokken. 

Menn så vel som kvinner som blir utsatt for overgrep burde få støtte av staten og samfunnet. En mann burde ikke trenge å betale barnebidrag for et barn som er et resultat av overgrep, noe mer enn det damer burde

• Liker 1
Skrevet
10 minutter siden, Sykkelkopp skrev:

Han ga det ikke bort noe mer enn en mann gir bort en telefon ved å la jenta låne den, eller om han glemmer den igjen hos dama.

Det gir henne ikke rett til å bruke DNA'et hans mot hans vilje og gjøre ham til uvillig far

Det gir henne rett til det ja, derfor menn må bruke kondom når de puler kvinner de ikke vil ha barn med. Det må menn gjøre hver eneste gang. 

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men her er jo strengt talt menn like ille.. 

"bitterfitte", "kjerring" Kom deg tilbake på kjøkkenet" "Dum som et brod, veit ikke dette fordi du kun er kvinne" "Kvinner kan ikke slikt, så jeg er bedre fordi jeg er mann" "Stygg" "Hengepupper" "Feit"

Ja.. The list goes on. forskjellen er bare at mennkan gjemmeseg bak "Kvinner er så følelserstyrte" når sannheten er at menn er minst like ille når det kommer til debatt som det kvinner er.  

Anonymkode: 858f0...e18

Du nevner ting som er tatt fra stereotypisk mann med stereotypisk syn på en kvinne. Jeg kan ikke huske sist jeg leste noe sånt.

Feit kommer opp i tråder hvor det er relevant. F.eks "hvorfor vil ingen bli kjæresten min ? :( ". Det blir ikke brukt  urelevant i diskusjon for å angripe en kvinne og vinne basert på personangrep eller diskredittering

Damer som kommer med emosjonelle motargumenter aka personangrep ser jeg derimot i hver eneste diskusjon her om hvilket som helst tema en dame er emosjonelt involvert. Inkludert her hvor jeg blir kalt bortskjemt barn

Skrevet
2 minutter siden, Sykkelkopp skrev:

Menn så vel som kvinner som blir utsatt for overgrep burde få støtte av staten og samfunnet. En mann burde ikke trenge å betale barnebidrag for et barn som er et resultat av overgrep, noe mer enn det damer burde

Å ha sex frivillig, om enn på en dum og naiv måte, gjør ikke deg til et overgrepsoffer om hun blir gravid av sperm som kommer fra din pikk. Den teorien vil du bli latterliggjort på om du velger å ta det til retten. 

------------------

Skal du fortsette å diskutere får du holde deg til tema og være saklig. Noe jeg tror du ikke klarer, derfor trekker jeg meg fra all videre diskusjon med deg.

Skrevet
3 minutter siden, O.G. skrev:

Det gir henne rett til det ja, derfor menn må bruke kondom når de puler kvinner de ikke vil ha barn med. Det må menn gjøre hver eneste gang. 

Nei, grunnen til at menn bruker kondom er for å sikre seg mot kjønnsykdommer og redussere sjansen for barn. Det har ikke noe med overgivelse av retten til å bruke sæden som hun vil uten samtykke

Skrevet
1 minutt siden, Sykkelkopp skrev:

Du nevner ting som er tatt fra stereotypisk mann med stereotypisk syn på en kvinne. Jeg kan ikke huske sist jeg leste noe sånt.

Feit kommer opp i tråder hvor det er relevant. F.eks "hvorfor vil ingen bli kjæresten min ? :( ". Det blir ikke brukt  urelevant i diskusjon for å angripe en kvinne og vinne basert på personangrep eller diskredittering

Damer som kommer med emosjonelle motargumenter aka personangrep ser jeg derimot i hver eneste diskusjon her om hvilket som helst tema en dame er emosjonelt involvert. Inkludert her hvor jeg blir kalt bortskjemt barn

Du kan jo bare bla tilbake i dine egne innlegg så finner du ypperlige eksempler på slikt prat fra deg selv btw. 

Du ser virkelig ikke bjelken i ditt eget øye.

Skrevet
1 minutt siden, End skrev:

Å ha sex frivillig, om enn på en dum og naiv måte, gjør ikke deg til et overgrepsoffer om hun blir gravid av sperm som kommer fra din pikk. Den teorien vil du bli latterliggjort på om du velger å ta det til retten. 

------------------

Skal du fortsette å diskutere får du holde deg til tema og være saklig. Noe jeg tror du ikke klarer, derfor trekker jeg meg fra all videre diskusjon med deg.

Du utelukker igjen den eneste grunnen til at det her er en diskusjon for å vinne og kaller meg usaklig for det.

Mannen er et overgrepsoffer om han blir utsatt for seksuelt bedrag, eller tyveri av sæd fra kondom. Ikke bare med uhell ved at prevansjon feilet

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, O.G. skrev:

Det er bare å gi opp å diskutere med den brukeren. Fullt av kverulering og påstander uten hold.

Skrevet
Akkurat nå, End skrev:

Du kan jo bare bla tilbake i dine egne innlegg så finner du ypperlige eksempler på slikt prat fra deg selv btw. 

Du ser virkelig ikke bjelken i ditt eget øye.

Som mitt angrep mot aktive feminister hvor jeg presenterer de relevante grunnene til at det er skadelig?

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Sykkelkopp skrev:

Du utelukker igjen den eneste grunnen til at det her er en diskusjon for å vinne og kaller meg usaklig for det.

Mannen er et overgrepsoffer om han blir utsatt for seksuelt bedrag, eller tyveri av sæd fra kondom. Ikke bare med uhell ved at prevansjon feilet

Dokumentasjon takk. Og helst seriøse norske linker.

Skrevet
Akkurat nå, End skrev:

Det er bare å gi opp å diskutere med den brukeren. Fullt av kverulering og påstander uten hold.

Sier du til brukeren som svarte bare "nei" på at diskusjon er mulig uten å komme med noe som helst argument

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, End skrev:

Dokumentasjon takk. Og helst seriøse norske linker.

Dokumentasjon på hva? Er du skeptisk til definisjonen på overgrep?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...