Gå til innhold

KG kvinner som hater menn


Gjest Jonasmann

Anbefalte innlegg

Gjest Jonasmann

Hvorfor er det så mange kvinner som hater menn som vanker rundt på kvinneguiden? Er det en seleksjonsmekanisme som gjør dette eller er det virkelig så mye mannehat i den kvinnelige befolkningen?

Endret av Jonasmann
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest 007_008_007

Noen er bitre, andre ikke helt friske i hodet - rett og slett finner man begge kjønnene i fritt utløp her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er dette et forum for kvinner, så flest kvinner her. Og jeg synes det er mye mer kvinnehat her, enn hat for menn.

Jeg har vel hver eneste grunn i boka, for å hate menn. Men det gjør jeg ikke. Dømmer ikke en hel gruppe, grunnet noen sin feil.

Anonymkode: 11fcd...9ca

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, sånn går dagene. Denne kjønnskampen er helt på viddene. Vi norske menn generelt elsker våre kvinner, men det er klart, hvis hatet blir for sterkt, hva skal man gjøre? Vi blir nødt til å gå sammen og forsvare oss selv. Nå har det ikke gått så langt ennå, men det er absolutt en mulighet for fremtiden. Hva i helvete er det som foregår? Jo, vanviddet og selvhatet til den vestlige kulturen og vestlige menn er ekstrem og helvete er neste stoppestasjon der media er satan selv. Det er som en elendig fremtidsbasert science fiction-film. Og denne filmen har ingen lykkelig slutt.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Nøste~ skrev:

Synes det er alt for mye kvinnehat på et kvinneforum.

Jeg elsker kvinner, men jeg blir likevel fiendtlig tatt i mot her.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, amativeReflection skrev:

Jeg elsker kvinner, men jeg blir likevel fiendtlig tatt i mot her.

Men du er jo en av de bedre mannfolka her.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hva menn har her å gjøre. De kan holde seg til de mannlige forumene. 99% av menn som er her er her fordi de ikke takler å diskutere mot andre menn. 

Når jeg går på Kvinneguiden er det for å diskutere med andre kvinner, ikke for å diskutere med menn. 

Anonymkode: ec84f...c61

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønner ikke hva menn har her å gjøre. De kan holde seg til de mannlige forumene. 99% av menn som er her er her fordi de ikke takler å diskutere mot andre menn. 

Når jeg går på Kvinneguiden er det for å diskutere med andre kvinner, ikke for å diskutere med menn. 

Anonymkode: ec84f...c61

Lenke til manneguiden takk.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, amativeReflection skrev:

Lenke til manneguiden takk.

Den jeg vet om er diskusjon.no 

90% menn der. Ellers får dere vel slå dere sammen og skape noe selv? Ikke at jeg forventer at menn som frekventerer KG er i stand til noe sånt, men. 

Anonymkode: ec84f...c61

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønner ikke hva menn har her å gjøre. De kan holde seg til de mannlige forumene. 99% av menn som er her er her fordi de ikke takler å diskutere mot andre menn. 

Når jeg går på Kvinneguiden er det for å diskutere med andre kvinner, ikke for å diskutere med menn. 

Anonymkode: ec84f...c61

Kvinner kommer ikke hit for å diskutere, men for å få sympati eller bare ha det koselig. 

Det er ikke noe som heter diskusjon med ei kvinne, for det forutsetter faktisk at man har argumenter eller å faktisk gå i dybden i en sak. Men å ha overfladisk kosesnakk derimot, det er dere flinke til.

Anonymkode: 293c3...597

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er mye som er galt her inne

1) Det heter KVINNEGUIDEN og er ment for at vi kvinner skal gi råd til hverandre. Den blir brukt som en guide til å forstå kvinner for menn.

2) Kvinnene her inne legger mye innsats i å rakke ned på andre kvinner. I stedet for å hjelpe og gi råd...

3) Andres ulykke er god underholdning for resten av brukerene og en ypperlig anlendning til å gi seg selv en selvtillitsboost.

4) Mennene her inne er så langt unna representativ for norske menn som det er mulig å komme. De er outcasts.

 

Anonymkode: 5e405...60c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, amativeReflection skrev:

Lenke til manneguiden takk.

Dere tenker ikke nok til at dere trenger en.

Anonymkode: 5e405...60c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kvinner kommer ikke hit for å diskutere, men for å få sympati eller bare ha det koselig. 

Det er ikke noe som heter diskusjon med ei kvinne, for det forutsetter faktisk at man har argumenter eller å faktisk gå i dybden i en sak. Men å ha overfladisk kosesnakk derimot, det er dere flinke til.

Anonymkode: 293c3...597

Og noen lurer på hvorfor man fortsett trenger aktiv feminisme i Norge....

Anonymkode: 6bc61...488

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Og noen lurer på hvorfor man fortsett trenger aktiv feminisme i Norge....

Anonymkode: 6bc61...488

Feminister er jo de som er verst til å diskutere, så nei takk. Mindre feminisme hadde kanskje vært løsningen.

Det å ha mer feminisme gjør ikke kvinner smartere eller mer kapable til å diskutere. 

Anonymkode: 293c3...597

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Jonasmann skrev:

Hvorfor er det så mange kvinner som hater menn som vanker rundt på kvinneguiden? Er det en seleksjonsmekanisme som gjør dette eller er det virkelig så mye mannehat i den kvinnelige befolkningen?

Bare gå inn på kategorien samliv og kjærlighetsrelasjoner og les der så skjønner du hvorfor😊 Neida, ikke alle menn er slik da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest William Adelin
10 minutter siden, Nøste~ skrev:

Synes det er alt for mye kvinnehat på et kvinneforum.

Det er både kvinnehat og mannehat på dette forumet.

Begge to er like galt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den jeg vet om er diskusjon.no 

90% menn der. Ellers får dere vel slå dere sammen og skape noe selv? Ikke at jeg forventer at menn som frekventerer KG er i stand til noe sånt, men. 

Anonymkode: ec84f...c61

Hvordan skal jeg lage et firehundre år gammelt forlag? Dessuten var Egmont en mann...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kvinner kommer ikke hit for å diskutere, men for å få sympati eller bare ha det koselig. 

Det er ikke noe som heter diskusjon med ei kvinne, for det forutsetter faktisk at man har argumenter eller å faktisk gå i dybden i en sak. Men å ha overfladisk kosesnakk derimot, det er dere flinke til.

Anonymkode: 293c3...597

Likevel er du her.

Anonymkode: dd3c4...913

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønner ikke hva menn har her å gjøre. De kan holde seg til de mannlige forumene. 99% av menn som er her er her fordi de ikke takler å diskutere mot andre menn. 

Når jeg går på Kvinneguiden er det for å diskutere med andre kvinner, ikke for å diskutere med menn. 

Anonymkode: ec84f...c61

Enig. Alle jeg har blokkert her inne er menn. Dette forumet hadde vært mye bedre uten 98% av de mannlige brukerne her inne.

Anonymkode: dd3c4...913

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...