Gå til innhold

KG kvinner som hater menn


Gjest Jonasmann

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, O.G. skrev:

ja

Diskusjon er aldri helt bortinatta. Det er sånne som deg som er i veien for all progresjon og går i mot alle verdiene det moderne samfunn er bygget på

1 minutt siden, End skrev:

For en mann er det jo veldig enkelt. Vil du ikke ha barn, så dropp sex eller kutt strengen. Og bruk for søren kondom uansett hva prevensjon hun sier hun tar.

Noen menn er bare så bortinatta dumme som ikke ser at de selv har det fulle ansvar for å sørge for at det ikke blir noe uønsket avkom. 

"selv fulle ansvar". Typisk ansvarsfraskriving feministene kjemper for. Kvinner skal ikke stilles for rette. Kvinnen lurte fra mannen sæd? Mannens fulle ansvar! Mannen er ansvarlig for alt, men bare om det er til kvinnens fordel

Dette sammen med ideer som at menn ikke kan ha sex med mindre de ønsker barn (eller må kutte strengen og ta fra etthvert valg om å få barn i fremtiden)er blant grunnene til at det er viktig å kjempe mot "aktiv feminisme"

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Som andre har påpekt så forstår jeg ikke hvorfor man er her på et kvinneforum hvis man hater eller har store problemer med kvinner. Det virker litt merkelig rett og slett, men kanskje de kommer hit og tror at de skal fortelle kvinner hvordan verden virkelig fungerer eller hvor dårlig stelt det er med oss kvinner.

Jeg har forresten ikke noe imot debatter angående kjønn, men enkelte er veldig krevende å diskutere med og når de fremlegger sine synspunkt som absolutte sannheter så blir det jo ingen god diskusjon ut av det. Skjønner ikke hvorfor noen starter en debatt og forventer at alle skal være enige med en. Spesielt når de kommer med utsagn som "dere kvinner kan ikke diskutere", "lille venn", "kvinner er styrt av følelsene sine" osv, men de klager gjerne på hvordan de eller det de ønsker å diskutere blir mottatt.

Jeg har ikke sett like mye mannshat, men noe er det jo selvsagt. Det er allikevel mest kvinnehat, og om man leser her inne kan man jo lure litt. Heldigvis er de ikke representative for de fleste menn.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, O.G. skrev:

ja

Kvinner som deg er grunnen til at jeg ikke tar kvinner alvorlig når de sier de vil ha likestilling.

Anonymkode: 955ae...809

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Sykkelkopp skrev:

Diskusjon er aldri helt bortinatta. Det er sånne som deg som er i veien for all progresjon og går i mot alle verdiene det moderne samfunn er bygget på

"selv fulle ansvar". Typisk ansvarsfraskriving feministene kjemper for. Kvinner skal ikke stilles for rette. Kvinnen lurte fra mannen sæd? Mannens fulle ansvar! Mannen er ansvarlig for alt, men bare om det er til kvinnens fordel

Dette sammen med ideer som at menn ikke kan ha sex med mindre de ønsker barn (eller må kutte strengen og ta fra etthvert valg om å få barn i fremtiden)er blant grunnene til at det er viktig å kjempe mot "aktiv feminisme"

Selvfølgelig har han fullt ansvar selv når han er bestemt på å ikke å få barn. Akkurat som kvinner selv må ta det fulle ansvaret om de ikke vil ha barn. 

Du snakker som et bortskjemt barn som ble "fralurt" tåtesmokken. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Elaine Marley skrev:

Som andre har påpekt så forstår jeg ikke hvorfor man er her på et kvinneforum hvis man hater eller har store problemer med kvinner. Det virker litt merkelig rett og slett, men kanskje de kommer hit og tror at de skal fortelle kvinner hvordan verden virkelig fungerer eller hvor dårlig stelt det er med oss kvinner.

Jeg har forresten ikke noe imot debatter angående kjønn, men enkelte er veldig krevende å diskutere med og når de fremlegger sine synspunkt som absolutte sannheter så blir det jo ingen god diskusjon ut av det. Skjønner ikke hvorfor noen starter en debatt og forventer at alle skal være enige med en. Spesielt når de kommer med utsagn som "dere kvinner kan ikke diskutere", "lille venn", "kvinner er styrt av følelsene sine" osv, men de klager gjerne på hvordan de eller det de ønsker å diskutere blir mottatt.

Jeg har ikke sett like mye mannshat, men noe er det jo selvsagt. Det er allikevel mest kvinnehat, og om man leser her inne kan man jo lure litt. Heldigvis er de ikke representative for de fleste menn.

Ja sant? Man kan begynne å lure på hvor mentalt oppegående enkelte er på bakgrunn av dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, End skrev:

Selvfølgelig har han fullt ansvar selv når han er bestemt på å ikke å få barn. Akkurat som kvinner selv må ta det fulle ansvaret om de ikke vil ha barn. 

Du snakker som et bortskjemt barn som ble "fralurt" tåtesmokken. 

Kvinner har like mye ansvar når de sover med en mann som det en mann har. Det vil si at hun ikke har rett til å bedra en mann. Å bruke sæden til å skape et barn mot mannens vilje er alvorlig missbruk

Om mannen skulle lyve om å være steril kan damen velge å ta abort en måned senere. Det er rett og slett ikke mulig for en dame å bli utsatt for det samme problemet når det gjelder å få barn. Derfor er det lett for deg å avskrive dette med "snakker bare som et bortskjemt barn", siden dette ikke er et problem som noensinne kommer til å angå deg

Endret av Sykkelkopp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Axl Rose

Ikke bry deg om bitre grå kjerringer som ikke får seg kjæreste og baby (det hun absolutt må ha for alle andre har det), eller har blitt dumpa og er bitre på alle menn for det. "Omg ass ingen dumper meg lixom nå skal de få svi assa":fnise: Hører for meg ei venninne av meg:fnise: Hun er sånn. Tåler ikke å bli dumpa, men selv kan hun dumpe når hun vil. Ikke rart hun blir evig singel. Ei hyggelig og snill venninne er hun. Det skal hun ha.

Så har vi de som er syke i hodet og er psykopater. Det er fåtall av her inne heldigvis. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Elaine Marley skrev:

Spesielt når de kommer med utsagn som "dere kvinner kan ikke diskutere", "lille venn", "kvinner er styrt av følelsene sine" osv, men de klager gjerne på hvordan de eller det de ønsker å diskutere blir mottatt.

Kvinner er åpenbart i stand til å diskutere, men mange velger ofte å ta den enkle veien ut. I stedet for å innrømme feil eller komme opp med mer enn å gjensirkulere et enkelt overfladisk argument om de møter motargumenter - så tyr de til emosjonelle argumenter som skal bryte ned motdebatanten psykisk, og diskredittere vedkommende for å ufarliggjøre argumetene. Typisk er uttryk: "bitter", "liten penis", "åpenbart lite populær blant kvinner", "stygg", "ikke mentalt oppegående" og "problematisk oppvekst/forhold til far"

Dette er blant grunnene til påstanden om at kvinner er styrt av følelsene sine. Og kommentarer som "kvinner kan ikke diskutere" kommer ETTER å ha opplevd noe av det jeg nevnte over

Jeg har sett mange kvinner her inne som kan komme med rasjonelle argumenter og holde gode diskusjoner, men de som ikke kan det stikker seg ut og blir sittende igjen i hukommelsen. Disse ødelegger for resten. Letteste måten å få vekk disse påstandene på er å selv stå frem som et godt eksempel, og også henge ut de som ikke diskuterer fair. Selv om de er av ditt eget kjønn og har samme synspunkt som deg. Lar du dem kjempe for ditt synspunkt og stiller deg ved siden av dem er du like skyldig selv

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Sykkelkopp skrev:

Kvinner har like mye ansvar når de sover med en mann som det en mann har. Det vil si at hun ikke har rett til å bedra en mann. Å bruke sæden til å skape et barn mot mannens vilje er alvorlig missbruk

Om mannen skulle lyve om å være steril kan damen velge å ta abort en måned senere. Det er rett og slett ikke mulig for en dame å bli utsatt for det samme problemet når det gjelder å få barn. Derfor er det lett for deg å avskrive dette med "snakker bare som et bortskjemt barn", siden dette ikke er et problem som noensinne kommer til å angå deg

Du leser jo virkelig ikke det jeg skriver. Hvor sier jeg at kvinner ikke har det fulle ansvar for å unngå graviditet selv?

At det finnes mennesker av begge kjønn som lyver for å bli gravid/ gjøre hun gravid er jo ikke noe nytt og dessverre noe begge parter må innse og deretter ta eget valg om å avstå frs sex eller sørge for at det ikke er mulig å bli gravid/ gjøre henne gravid. 

Er du så dum at du velger å stole på den andre part når DU VET AT DU IKKE VIL HA BARN, så er det virkelig ikke synd på deg for at du ikke tok et eget personlig ansvar. Uansett hvor mye du mener deg lurt. 

Desduten, må du og flere andre menn innse at det er IKKE BARE Å TA ABORT for kvinner. Så enkelt er det ikke. Hun må idag gjennom en smertefull prosess for å gjennomføre abort. Det kan føre til komplikasjoner og sterilitet. 

Du snakker fortsatt som et bortskjemt barn, en voksen som vil dyppe pikken uten å tenke på at det faktisk KAN bli barn når HAN VELGER Å IKKE Å TA SITT FULLE ANSVAR FOR EGEN PIKK OG SPERM.

Dessuten frykter jeg at å diskutere med deg er som å snakke til en vegg. Du vil rett og slett ikke innse ditt eget personlige ansvar.

Har du hørt om å være føre var?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, End skrev:

Du leser jo virkelig ikke det jeg skriver. Hvor sier jeg at kvinner ikke har det fulle ansvar for å unngå graviditet selv?

At det finnes mennesker av begge kjønn som lyver for å bli gravid/ gjøre hun gravid er jo ikke noe nytt og dessverre noe begge parter må innse og deretter ta eget valg om å avstå frs sex eller sørge for at det ikke er mulig å bli gravid/ gjøre henne gravid. 

Er du så dum at du velger å stole på den andre part når DU VET AT DU IKKE VIL HA BARN, så er det virkelig ikke synd på deg for at du ikke tok et eget personlig ansvar. Uansett hvor mye du mener deg lurt. 

Desduten, må du og flere andre menn innse at det er IKKE BARE Å TA ABORT for kvinner. Så enkelt er det ikke. Hun må idag gjennom en smertefull prosess for å gjennomføre abort. Det kan føre til komplikasjoner og sterilitet. 

Du snakker fortsatt som et bortskjemt barn, en voksen som vil dyppe pikken uten å tenke på at det faktisk KAN bli barn når HAN VELGER Å IKKE Å TA SITT FULLE ANSVAR FOR EGEN PIKK OG SPERM.

Dessuten frykter jeg at å diskutere med deg er som å snakke til en vegg. Du vil rett og slett ikke innse ditt eget personlige ansvar.

Har du hørt om å være føre var?

Jeg har aldri hatt sex iten kondom, er føre var og innser det etiske dilemmaet abort er.

Å være dum og stole på jenten man har sex med er derimot ikke moralskt galt. Jeg snakker ikke for meg, jeg snakker for menn som har gjort den tabben å stole på jenten de har vært med. Vi kan ikke sitte her på vår høye moralske hest og si at "ja det her fortjente du jo" når noen rammes av alvorlig urett. Selv om de har vært naive. Det er samme dilemma som dukker opp med  jenter som kler seg veldig lettkledd og går alene i mørke bakgater. Så kommer f.eks våre nye landsmenn med annen kultur som er vant til at så lettkledde jenter er horer. Så noen av  dem voldtar dem. Burde jentene vært mer føre var? Ja. Er det greit med de som sitter og sier at jo de fortjente det siden de var så dumme og nå må stå fullt ansvarlig? På ingen måte. Voldtektsmennene burde straffes hardt. 

Det burde jenter som utsetter menn for overgrep som bedrag og sædtyveri og. Du sier jeg ikke vil ta ansvar - vel på samme måte som jenter som ble voldtatt ikke etterpå skal bli fortalt at fordi de gjorde noe dumt så får de bare svi for det, kan vi ikke fortelle mennene som blir utsatt for overgrep det heller.  Voldtektspersonen har ingen rettigheter når det kommer til barnet eller unnvikelse av straff. 

Personer som begår overgrep burde straffes veldig veldig hardt uavhengig av om noen har vært naive eller ei, og det ser du ut til å nekte for. Ja en mann burde være føre var, men det er uavhengig av hvordan man burde behandle disse overgriperne

 

Endret av Sykkelkopp
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Sykkelkopp skrev:

Jeg har aldri hatt sex iten kondom, er føre var og innser det etiske dilemmaet abort er.

Å være dum og stole på jenten man har sex med er derimot ikke moralskt galt. Jeg snakker ikke for meg, jeg snakker for menn som har gjort den tabben å stole på jenten de har vært med. Vi kan ikke sitte her på vår høye moralske hest og si at "ja det her fortjente du jo" når noen rammes av alvorlig urett. Selv om de har vært naive. Det er samme dilemma som dukker opp med  jenter som kler seg veldig lettkledd og går alene i mørke bakgater. Så kommer f.eks våre nye landsmenn med annen kultur som er vant til at så lettkledde jenter er horer. Så noen av  dem voldtar dem. Burde jentene vært mer føre var? Ja. Er det greit med de som sitter og sier at jo de fortjente det siden de var så dumme og nå må stå fullt ansvarlig? På ingen måte. Voldtektsmennene burde straffes hardt. 

Det burde jenter som utsetter menn for overgrep som bedrag og sædtyveri og. Du sier jeg ikke vil ta ansvar - vel på samme måte som jenter som ble voldtatt ikke etterpå skal bli fortalt at fordi de gjorde noe dumt så får de bare svi for det, kan vi ikke fortelle mennene som blir utsatt for overgrep det heller.  Voldtektspersonen har ingen rettigheter når det kommer til barnet eller unnvikelse av straff. 

Personer som begår overgrep burde straffes veldig veldig hardt uavhengig av om noen har vært naive eller ei, og det ser du ut til å nekte for. Ja en mann burde være føre var, men det er uavhengig av hvordan man burde behandle disse overgriperne

 

Vi diskuterer ikke overgrep. Vi diskuterer ansvarsfraskrivelse for egne seksuelle handlinger. Det hadde vært veldig greit at du holdt deg til tema og ikke kom med avsporinger som ikke vedkommer det vi diskuterte.

Anonymkode: bde34...e54

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Axl Rose
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå er dette et forum for kvinner, så flest kvinner her. Og jeg synes det er mye mer kvinnehat her, enn hat for menn.

Jeg har vel hver eneste grunn i boka, for å hate menn. Men det gjør jeg ikke. Dømmer ikke en hel gruppe, grunnet noen sin feil.

Anonymkode: 11fcd...9ca

Det som også er morsomt og litt kvalmt med kvinner (men forstår det er de det gjelder som har et problem) er at når noen sier noe imot kvinner eller sier noe om kjønnet. Så er det visse kvinner som tenner alle pluggene og må komme med "menn er sånn og sånn. Det er flest menn som..." De tåler IKKE at noen sier noe om det kjønnet. Dette er noe kvinner også må lære seg og takle. Ikke bare menn.

Det er ikke mer kvinnehat enn det er mannehat her. Som du sier så er det flest kvinner her. Da er det naturlig at det finnes en del bitre mannehatende kvinner blant alle de hyggelige kvinnene her inne. Jeg har sett det omvendt. Mer mannehat. Grunnen er for det er flest kvinner. Da regner jeg ut fra det som virkelig er hat og stygt skrevet om kjønn. Noe kvinner her inne er jævlig flinke til å kalle alt som er litt negativt eller noe som blir sagt imot kvinner for hat. Alt er automatisk hat hvis man ikke er enig eller sier noe om kvinner. Finnes noen hunnkjønn (ja sikkert menn også men nå er ikke det de jeg snakker om og som jeg har lagt merke til) som er jævlig hårsåre og som tolker alt på verste måten. Med en gang er det kvinnehat for de. 

Må le av de for kvinner er ikke alltid gode å forstå seg på:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi diskuterer ikke overgrep. Vi diskuterer ansvarsfraskrivelse for egne seksuelle handlinger. Det hadde vært veldig greit at du holdt deg til tema og ikke kom med avsporinger som ikke vedkommer det vi diskuterte.

Anonymkode: bde34...e54

"vi"?
Ansvarsfraskrivelsen er når man sier at kvinner ikke selv er ansvarlig for SINE handlinger ved å lure i seg sperm - og sier at mannen har det FULLE ansvaret. Du kan ikke se bortifra det og kalle det utenfor tema, når det er eneste grunnen til at jeg i det hele tatt har denne diskusjonen

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Bootyhunter skrev:

 

 Noe kvinner her inne er jævlig flinke til å kalle alt som er litt negativt eller noe som blir sagt imot kvinner for hat. Alt er automatisk hat hvis man ikke er enig eller sier noe om kvinner. Finnes noen hunnkjønn (ja sikkert menn også men nå er ikke det de jeg snakker om og som jeg har lagt merke til) som er jævlig hårsåre og som tolker alt på verste måten. Med en gang er det kvinnehat for de. 

Må le av de for kvinner er ikke alltid gode å forstå seg på:fnise:

Ja, ved å rette kritikk mot spesifikke handlinger begått av en eller mange kvinner blir man fort stemplet som bitter kvinnehater som åpenbart er outcast jomfru

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Axl Rose
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønner ikke hva menn har her å gjøre. De kan holde seg til de mannlige forumene. 99% av menn som er her er her fordi de ikke takler å diskutere mot andre menn. 

Når jeg går på Kvinneguiden er det for å diskutere med andre kvinner, ikke for å diskutere med menn. 

Anonymkode: ec84f...c61

Nå skal jeg prøve å forklare deg litt. Håper du forstår!

Jeg kan ikke si hvorfor andre menn er her men jeg kan faen meg si hvorfor jeg er her.

Jeg er på diskusjon og jeg er medlem av mannegruppa ottar også så jeg kan fint diskutere med menn. Men vet du hva? Jeg synes det er mye mer koselig og kjekt å diskutere med kvinner. Mange kvinner er rolige og ikke tuller hele tiden, de skriver mer seriøst, de gir gode råd (ja mange menn gir også gode råd) de forstår mer, trøster mer osv.. Ikke alle kvinner kommer med sure og ekle svar heldigvis. Dessuten er dette er av Norges mest aktive forum og det er kjekkere å være på et aktiv forum enn et som er mindre aktiv. Synes du ikke? Det er mange brukere jeg liker her inne også, som virkelig er hyggelige mennesker. Både kvinner og menn. Jeg er for faen ikke en sånn fyr som bare må diskutere med mitt eget kjønn. Nettopp for jeg elsker kvinner. Hadde jeg hatet kvinner så hadde jeg holdt meg unna kvinner. Naturlig å holde seg unna det man hater, eller hva? Vet ikke hvordan det er for deg? Jeg hater ikke folk ut ifra kjønn.

Om du er ei sånn kvinnemenneske som bare vil diskutere med ditt eget kjønn så må du for faen få lov til det, men godta at det er kvinner her inne som liker å diskutere med menn også. 

Endret av Axl Rose
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Axl Rose
1 time siden, Elaine Marley skrev:

Som andre har påpekt så forstår jeg ikke hvorfor man er her på et kvinneforum hvis man hater eller har store problemer med kvinner. Det virker litt merkelig rett og slett, men kanskje de kommer hit og tror at de skal fortelle kvinner hvordan verden virkelig fungerer eller hvor dårlig stelt det er med oss kvinner.

Jeg har forresten ikke noe imot debatter angående kjønn, men enkelte er veldig krevende å diskutere med og når de fremlegger sine synspunkt som absolutte sannheter så blir det jo ingen god diskusjon ut av det. Skjønner ikke hvorfor noen starter en debatt og forventer at alle skal være enige med en. Spesielt når de kommer med utsagn som "dere kvinner kan ikke diskutere", "lille venn", "kvinner er styrt av følelsene sine" osv, men de klager gjerne på hvordan de eller det de ønsker å diskutere blir mottatt.

Jeg har ikke sett like mye mannshat, men noe er det jo selvsagt. Det er allikevel mest kvinnehat, og om man leser her inne kan man jo lure litt. Heldigvis er de ikke representative for de fleste menn.

Du vet de som virkelig kommer med kvinnehat (ikke ekte hat) er tenåringsgutter/jenter som leker seg litt, eller syke folk. De som virkelig hater holder seg unna det de hater her i verden. Siden dette er et kvinneforum så er det naturlig at menn som hater kvinner holder seg unna forumet. Men kvinner som virkelig hater menn kan det være mer av her siden det er kvinneguiden og da blir de enda mer forbanna når de ser menn her inne. Det de virkelig hater. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi diskuterer ikke overgrep. Vi diskuterer ansvarsfraskrivelse for egne seksuelle handlinger. Det hadde vært veldig greit at du holdt deg til tema og ikke kom med avsporinger som ikke vedkommer det vi diskuterte.

Anonymkode: bde34...e54

Oi, den skulle ikke komme som ab. Merkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Sykkelkopp skrev:

"vi"?
Ansvarsfraskrivelsen er når man sier at kvinner ikke selv er ansvarlig for SINE handlinger ved å lure i seg sperm - og sier at mannen har det FULLE ansvaret. Du kan ikke se bortifra det og kalle det utenfor tema, når det er eneste grunnen til at jeg i det hele tatt har denne diskusjonen

Vi - i dette tilfellet du og jeg. Ikke spill vanskelig.

Du ilegger meg ting jeg ikke engang har påstått. Det blir virkelig helt umulig å diskutere når du er så usaklig.

Endret av End
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Sykkelkopp skrev:

Kvinner er åpenbart i stand til å diskutere, men mange velger ofte å ta den enkle veien ut. I stedet for å innrømme feil eller komme opp med mer enn å gjensirkulere et enkelt overfladisk argument om de møter motargumenter - så tyr de til emosjonelle argumenter som skal bryte ned motdebatanten psykisk, og diskredittere vedkommende for å ufarliggjøre argumetene. Typisk er uttryk: "bitter", "liten penis", "åpenbart lite populær blant kvinner", "stygg", "ikke mentalt oppegående" og "problematisk oppvekst/forhold til far"

Dette er blant grunnene til påstanden om at kvinner er styrt av følelsene sine. Og kommentarer som "kvinner kan ikke diskutere" kommer ETTER å ha opplevd noe av det jeg nevnte over

Jeg har sett mange kvinner her inne som kan komme med rasjonelle argumenter og holde gode diskusjoner, men de som ikke kan det stikker seg ut og blir sittende igjen i hukommelsen. Disse ødelegger for resten. Letteste måten å få vekk disse påstandene på er å selv stå frem som et godt eksempel, og også henge ut de som ikke diskuterer fair. Selv om de er av ditt eget kjønn og har samme synspunkt som deg. Lar du dem kjempe for ditt synspunkt og stiller deg ved siden av dem er du like skyldig selv

Men her er jo strengt talt menn like ille.. 

"bitterfitte", "kjerring" Kom deg tilbake på kjøkkenet" "Dum som et brod, veit ikke dette fordi du kun er kvinne" "Kvinner kan ikke slikt, så jeg er bedre fordi jeg er mann" "Stygg" "Hengepupper" "Feit"

Ja.. The list goes on. forskjellen er bare at mennkan gjemmeseg bak "Kvinner er så følelserstyrte" når sannheten er at menn er minst like ille når det kommer til debatt som det kvinner er.  

 

 

Anonymkode: 858f0...e18

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...