Gå til innhold

KG kvinner som hater menn


Gjest Jonasmann

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Likevel er du her.

Anonymkode: dd3c4...913

Jeg liker å kosesnakke, men kan ta en god diskusjon om den byr seg

Anonymkode: 293c3...597

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kvinner kommer ikke hit for å diskutere, men for å få sympati eller bare ha det koselig. 

Det er ikke noe som heter diskusjon med ei kvinne, for det forutsetter faktisk at man har argumenter eller å faktisk gå i dybden i en sak. Men å ha overfladisk kosesnakk derimot, det er dere flinke til.

Anonymkode: 293c3...597

Det er vel heller deg det ikke går å ha noe vetig diskusjon med mistenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Superbruker7

Jeg synes det er helt naturlig med både kvinne og mannehat. Vi er to forskjellige kjønn, vi har forskjellig historie, forskjellig oppvekst og forskjellig plass i samfunnet.  Bare naturlig at vi er litt skeptiske til hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, End skrev:

Det er vel heller deg det ikke går å ha noe vetig diskusjon med mistenker jeg.

Tja, en vettug diskusjon for en kvinner er å bare oppnå konsensus, eller å ha rett. Mens for alle med et visst snev av intellekt, vet at det finnes andre grunner til å diskutere noe. 

Anonymkode: 293c3...597

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, William Adelin skrev:

Det er både kvinnehat og mannehat på dette forumet.

Begge to er like galt.

Takk for noe av det mest fornuftige jeg har lest komme fra en mann. 

Det har heldigvis vært noen få menn på kg i det siste som faktisk har utpreget seg positivt. Det er veldig godt å se for alle som er lei av kyniske kvinnehatere som blærer utavseg det verste man kan tenke seg i tusen tråder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tja, en vettug diskusjon for en kvinner er å bare oppnå konsensus, eller å ha rett. Mens for alle med et visst snev av intellekt, vet at det finnes andre grunner til å diskutere noe. 

Anonymkode: 293c3...597

Formålet med all diskusjon er å finne muligheter. Ikke å diskutere bare for å diskutere og innbille seg at man er så himla intellektuell pga det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De som vanker på kg er forumister, det er en høyere andel av narsissister og psykopater blant dem, så de er ikke representative for befolkningen generelt.

Anonymkode: 50524...68e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Jonasmann skrev:

Hvorfor er det så mange kvinner som hater menn som vanker rundt på kvinneguiden? Er det en seleksjonsmekanisme som gjør dette eller er det virkelig så mye mannehat i den kvinnelige befolkningen?

Uenig å kalle det hat. Det er å miste respekt fordi det er for mange dårlige menn til at man gidder handle ut i fra at noen er bra. Personlig har jeg bare 0 respekt for menn. Grovt sagt er menn for meg en gjeng emosjonelt tilbakestående idioter med medfødt hjerneskade i empatisenteret, de færreste er spesielt kognitivt sterk og ofte utrolig kjedelige folk som kan spille dataspill i timevis eller noe annet crap. Ellers mener de stort sett at kvinner er slavene deres som skal rydde etter dem, være seksuelt tilgjengelige for dem, men helst abortere barna deres for ellers får ikke mannen være nok egoist. Utover det skal hun føle seg utrolig takknemmelig for at han orker ha et forhold overhodet for menn er skapt til å pule halve klodens befolkning. 

Anonymkode: 1aaf0...a5d

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er dette et kvinneforum, og av og til har jeg et behov for å klage over menn. Det betyr ikke at jeg hater dere.

Anonymkode: f8e1c...2b4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nå er dette et kvinneforum, og av og til har jeg et behov for å klage over menn. Det betyr ikke at jeg hater dere.

Anonymkode: f8e1c...2b4

Og det betyr heller ikke at man hater kvinner fordi man klager over kvinner,.

Anonymkode: 955ae...809

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yuck, for et lavmål av en gjeng mange av dere er. De fleste som kommenterer er ikke det spor bedre, selv om dere prøver å late som. Skylder på udugelige menn som frekventerer Kvinneguiden med fornærmelser. Og det er alt. Det er nok nå. Vit at deres nedsnakk får konsekvenser. Det kan vel hende at dere ikke vil like det og det er i så fall vel fortjent. Faen i helvete. Alt jeg vil er å bevare det gode vi har skapt som nasjon, men dere driter på dette prosjektet. Da er konflikt den eneste løsningen som gjenstår.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

det er mye som er galt her inne

1) Det heter KVINNEGUIDEN og er ment for at vi kvinner skal gi råd til hverandre. Den blir brukt som en guide til å forstå kvinner for menn.

2) Kvinnene her inne legger mye innsats i å rakke ned på andre kvinner. I stedet for å hjelpe og gi råd...

3) Andres ulykke er god underholdning for resten av brukerene og en ypperlig anlendning til å gi seg selv en selvtillitsboost.

4) Mennene her inne er så langt unna representativ for norske menn som det er mulig å komme. De er outcasts.

 

Anonymkode: 5e405...60c

er jeg outcast ? jeg er da populær, har en dame folk snur seg etter , mange venner og høy status der jeg bor....ikke snakk for noe du ikke vet om....jeg ble medlem her egentlig for å stille et spm angående damen min som jeg ikke var sammen med på den tid, men har nå forsatte å bli her pga jeg syns det var artig diskusjonsforum og vi har ikke noe manneforum. de andre mannlige brukerne er da helt normale mennesker. så tror du skal slutte å dømme folk du ikke kjenner eller vet hvem er bak anonym eller annet nick

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Husker du denne tråden din, ts?

 

Anonymkode: 2c8b5...fd2

typisk 

asa.jpg

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, brownbrown skrev:

er jeg outcast ? jeg er da populær, har en dame folk snur seg etter , mange venner og høy status der jeg bor....ikke snakk for noe du ikke vet om....jeg ble medlem her egentlig for å stille et spm angående damen min som jeg ikke var sammen med på den tid, men har nå forsatte å bli her pga jeg syns det var artig diskusjonsforum og vi har ikke noe manneforum. de andre mannlige brukerne er da helt normale mennesker. så tror du skal slutte å dømme folk du ikke kjenner eller vet hvem er bak anonym eller annet nick

Nei. Da hører du til i punkt 1.

Anonymkode: 5e405...60c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Da hører du til i punkt 1.

Anonymkode: 5e405...60c

nei. du kan ikke fortelle hvem som er outcast eller ikke her. du kjenner ingen her personelig så det blir veldig feil. tror de fleste her har dame 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Enig i at mange KG-brukere bedriver hat mot menn. 

De som fremstiller det som at menn er slaver av sin egen seksualdrift og omtrent har en funksjonshemming som fratar de evnen til å forstå et "nei". Og som at menn generelt ønsker sex med en partner som ikke har lyst.

De som fremstiller det som at friksjon og puls stort sett er det som skal til for å få en mann interessert.

De som fremstiller det som at menn omtrent mangler sjelsliv og kognitiv evne fordi at biologi og fugler som legger egg i reirene til gjøken eller hva det nå var. 

De som fremstiller menn som ute av stand til å være en likeverdig forelder. 

For eksempel. 

Jeg ser det jo absolutt ikke som mannshat å si imot disse bedreviterne av noen menn (et fåtall), som er her for å sette på plass damer og fortelle oss hvordan den store verden egentlig henger sammen, hvis vi da evner å få det inn i kjerringhodene våre. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Feminister er jo de som er verst til å diskutere, så nei takk. Mindre feminisme hadde kanskje vært løsningen.

Det å ha mer feminisme gjør ikke kvinner smartere eller mer kapable til å diskutere. 

Anonymkode: 293c3...597

Akk, akk... God diskusjonsteknikk lærer nok kvinner i løpet av skolegangen akkurat slik som menn, mens feminisme derimot, det trengs slik at slike som deg ikke skal surre deg altfor langt inn i tanken på at kvinner er undermennesker som ikke evner å gå i dybden. I så fall er jeg ekstremt imponert over mine medsøstre som har kommet seg gjennom ulike profesjonsstudier kun ved hjelp av "overfladisk kosesnakk". :closedeyes: 

Anonymkode: 6bc61...488

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, brownbrown skrev:

nei. du kan ikke fortelle hvem som er outcast eller ikke her. du kjenner ingen her personelig så det blir veldig feil. tror de fleste her har dame 

Mulig det. Jeg mener bare at hele forumet virker mot sin hensikt. Jeg er en del av forumet, ergo er jeg vel medskyldig.

Anonymkode: 5e405...60c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Mulig det. Jeg mener bare at hele forumet virker mot sin hensikt. Jeg er en del av forumet, ergo er jeg vel medskyldig.

Anonymkode: 5e405...60c

hehe ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...