Gå til innhold

Rannveig Heitmann

suckers

Anbefalte innlegg

29 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Hun vil ikke legge meg til på snap :( aner ikke hvorfor. 

Hvis det er noen trøst, så går du ikke glipp av så veldig mye. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet ikke om hun er gravid, eller om hun bare vil ha spekulasjoner. Men det er stadig snapper om kvalme, kvalmen er tilbake osv.

Også har hun endret sivilstatus til singel, men flyttet allikevel inn i huset som planlagt. Ikke alt man trenger vite, men hun legger åpenbart ut hint så følgerne skal lure..

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ISeeYouCreep

Måtte dere legge hun til igjen etter at hun låste profilen sin? For hos meg så forsvant hun jo bare.. Gud er så frustrerende :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Måtte dere legge hun til igjen etter at hun låste profilen sin? For hos meg så forsvant hun jo bare.. Gud er så frustrerende :bond:

Nei, hun har alltid vært der hos meg. Siden jeg la henne til for lenge siden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ISeeYouCreep
16 minutter siden, Kristanna skrev:

Nei, hun har alltid vært der hos meg. Siden jeg la henne til for lenge siden. 

Rart for før så så jeg jo storyen hennes også fjernet hun abonnent-versjonen og da forsvant hun

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Rart for før så så jeg jo storyen hennes også fjernet hun abonnent-versjonen og da forsvant hun

Samme har skjedd meg.

Jeg ser aldri snapper fra henne mer.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ISeeYouCreep
1 minutt siden, FruRosa skrev:

Samme har skjedd meg.

Jeg ser aldri snapper fra henne mer.

Rart, har prøvd å legge hun til igjen å da står det bare at jeg må vente til hun har godtatt. Veldig rart at noen fortsatt følger henne, mens andre ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Hva skjer med Ranvei? Ingen snapper eller blogginnlegg. Håper det går bra med henne:) noen som vet?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Kjøllefjord skrev:

Hva skjer med Ranvei? Ingen snapper eller blogginnlegg. Håper det går bra med henne:) noen som vet?

Hun snapper da flere ganger hver dag 🙄. Men utover det så tror jeg bare hun har ekstremt fulle dager. Med oppussing, flytting, tre barn som skal følges opp (tror hun gjør en kjempejobb der, hun virker veldig omsorgsfull og flink) og sin egen skolegang. Har fått et nytt og veldig mye bedre syn på Ranvei i det siste. 👍🏻😄

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Kan noen skrive snapchaten? I tilfelle jeg har en som er feil eller noe. irriterer meg at jeg ikke får sett noe! 

Rannveigheit

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

31 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Kan noen skrive snapchaten? I tilfelle jeg har en som er feil eller noe. irriterer meg at jeg ikke får sett noe! 

Jeg ser ikke noe heller

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ISeeYouCreep
43 minutter siden, Veslefrikk skrev:

Rannveigheit

Da er det den riktige, men jeg får fortsatt ikke sett noe. 

12 minutter siden, skyflakes skrev:

Hun har lukket snappen sin, slik at man må være venn med henne for å kunne se noe.

Greien er at før så jeg, nå ser jeg ikke. Og mange andre har blitt "kastet ut" også... veldig rart 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
5 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Da er det den riktige, men jeg får fortsatt ikke sett noe. 

Greien er at før så jeg, nå ser jeg ikke. Og mange andre har blitt "kastet ut" også... veldig rart 

Kanskje hun vil gå tilbake til et vanlig liv? Med skole og barn og vanlige hverdager? Om hun ikke lenger ønsker å leve et liv via Some er det bare supert.

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det slutt mellom henne og pappaen til S? 🤔 Ser på FB hennes at hun kun gratulerer 2/3 barnefedre med farsdagen... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...