Perle Skrevet 1. september 2017 #181 Skrevet 1. september 2017 1 time siden, J.. skrev: For å fjerne ett tabu rundt ett tema som idag ikke burde vært nettopp det. Haha! Yeah, right. 6
Orly Skrevet 1. september 2017 #182 Skrevet 1. september 2017 6 timer siden, Prinsesse788 skrev: Å angripe for flere partnere er en uting, men at en jente i begynnelsen (delvis) av 20 årene har vært gravid minst 4 ganger mener jeg er lov å påpeke og diskutere. Vi har lett tilgang til både kondomer og annen prevensjon så det burde være unødvendig å være så uansvarlig. Hva vet du om hun har brukt prevensjon? man kan bli gravid på det 1
lenemor1 Skrevet 1. september 2017 #183 Skrevet 1. september 2017 2 minutter siden, Onbothsides skrev: Hun er langt ifra så plastikk som mange av våre andre kjære bloggere. Dessuten handler det mye om personligheten, man kan overse noen fylte lepper når man ser det kommer noe klokt ut av dem. Forøvrig er det verre å overse opererte romper feks, når det kommer bare dritt ut. Bokstavlig talt😂 Fylte lepper? Er vel et par rimelig fylte pupper også. 5
Mumua Skrevet 1. september 2017 #184 Skrevet 1. september 2017 Sikkert ikke lett å ha tid til å date/ha et forhold når man har tre små barn alene. Alle trenger et realt ligg innimellom, det er det ingenting galt med. Når det er sagt burde hun bruke spiral, kondom og presenning samtidig så fruktbar som hun er. 22
lenemor1 Skrevet 1. september 2017 #185 Skrevet 1. september 2017 11 minutter siden, Mumua skrev: Sikkert ikke lett å ha tid til å date/ha et forhold når man har tre små barn alene. Alle trenger et realt ligg innimellom, det er det ingenting galt med. Når det er sagt burde hun bruke spiral, kondom og presenning samtidig så fruktbar som hun er. Presenning😂 1
Gjest Kaktuspotte Skrevet 1. september 2017 #186 Skrevet 1. september 2017 Jeg tenker at det er flere som kunne blitt gravid både med 3 og 4 menn, men har klart å beskytte seg. Det gjør henne ikke til en dårlig mor at hun blir gravid.
Superblomst Skrevet 1. september 2017 #187 Skrevet 1. september 2017 Rannveig beviser med dette for 2. gang at natural cycles ikke er et prevensjonsmiddel å stole på. 11
Lapper Skrevet 1. september 2017 #188 Skrevet 1. september 2017 At ei jente på 24 år har sex er jo ikke noe unormalt. Hun har vel lyster hun som andre selv om hun har 3 barn. Det virker jo på meg som at hun legger de små til en fornuftig tid (iforhold til en viss annen blogger) og da kan hun jo fint ha besøk av noen på kvelden. Men om hun har brukt prevensjon og blir så fort gravid så ville jeg nesten vurdert og sterilisere meg. Vært fornøyd med de 3 jeg har. Lystene blir jo ikke mindre med 3 små og man behøver jo ikke og leve i sølibat. 8
Gjest TomineB Skrevet 1. september 2017 #189 Skrevet 1. september 2017 4 timer siden, Orly skrev: Hva vet du om hun har brukt prevensjon? man kan bli gravid på det Ja, det kan skje i noen tilfeller men skjer svært sjelden. Hva er oddsen for at det kan skje gang på gang på gang? Dette er ikke normalt.
ingeniørfrue Skrevet 1. september 2017 #190 Skrevet 1. september 2017 11 timer siden, Elizabeth2014 skrev: For MEG er det det eneste rette, ja! Andre får gjøre som de vil...💅 og dermed takle konsekvenser i form av potensielle uønsket gravidet(er), kjønnsykdommer, samt mulig tap av selvrespekt og sosial klasse også... 100% deres valg, om de ønsker en slik livsstil. Må si jeg er glad for at jeg er gammeldags på dette punktet.🌹 Er ikke muslim/superkristen eller noe, ønsker bare IKKE at noen skal utnytte min kropp uten å elske meg og uten å se en fremtid med meg... 100% enig at dette ble en avsporing fra hovedtemaet i tråden. Samtidig viktig å få frem at ikke alle jenter i tyve- og trettiårene har hatt random sex med 4+ personer, ja selv i 2017.. (Det er mange ungjenter som leser her på KG..😉) Om noen av dere er motstandere av "slut shaming" så er jeg enda mer motstander av "prim and proper shaming"..😂 Nok om det. Tilbake til tema ; jeg heier faktisk mer på Rannveig nå enn før, hun virker som en god mor, flink til å dra med 3 barn ut på tur helt alene + mange kreative DIY prosjekter med barna sine. Hun samarbeider godt med barnefar nr 2. Dette fortjener hun ros for. Jaja, jeg er nå ihvertfall glad for at jeg fikk pult rundt før jeg møtte kjærligheten i mitt liv og giftet meg med han💅🏻💅🏻💅🏻💅🏻🌹😂 #ImASlut 22
Lillemini Skrevet 2. september 2017 #191 Skrevet 2. september 2017 36 minutter siden, ingeniørfrue skrev: Jaja, jeg er nå ihvertfall glad for at jeg fikk pult rundt før jeg møtte kjærligheten i mitt liv og giftet meg med han💅🏻💅🏻💅🏻💅🏻🌹😂 #ImASlut #ImASlut 🌹 11
Sunstone Skrevet 2. september 2017 #192 Skrevet 2. september 2017 (endret) På 1.9.2017 den 0.13, Elizabeth2014 skrev: Oi. Det nyeste innlegget handler om at hun nok en gang ble gravid i år i mai, og at hun tok abort. Dette var da hennes FJERDE graviditet med 4 ulike menn.😱 Og hun er 23 år eller noe rundt der...? Jeg syns - og bare kall meg konservativ - men JEG syns at å ha hatt sex med 4 menn er for mye for en på hennes alder...og hun har altså blitt gravid med 4 ulike menn...😖 MEN når det er sagt; hun virker som en god mor til barna sine nå. Du syns det er mye og ha hatt sex med 4 menn?😱 og jeg som har hatt sex med over 20 stk og er 23 år. Ja du er konservativ. Endret 2. september 2017 av Sunstone 11
Orly Skrevet 2. september 2017 #193 Skrevet 2. september 2017 4 timer siden, TomineB skrev: Ja, det kan skje i noen tilfeller men skjer svært sjelden. Hva er oddsen for at det kan skje gang på gang på gang? Dette er ikke normalt. Å joda det kan skje flereganger , skjønner du ikke vet så mye om dette. 2
Moncka Skrevet 2. september 2017 #194 Skrevet 2. september 2017 Det er ikke noe galt i å ha sex selv om man er singel, og heller ikke om man er alene med tre barn. Det er heller ikke galt å ta abort, når situasjonen tilsier at det er det mest fornuftige. Det er lov, og hva andre måtte ha av livssyn eller verdier er egentlig helt uvesentlig for valget til Rannveig. MEN, at hun valgte å dele dette, det stiller jeg meg veldig undrende til. For tre mnd siden var dette noe hun KUN fortalte til nærmeste venninner, og nå er det plutselig greit å publisere det offentlig? Hvorfor?? Abort er ikke tabu i 2017, men det er en privatsak og noe man vanligvis velger å holde privat. Spesielt i Rannveigs situasjon så må hun jo skjønne at det kommer kritikk ettersom hun har blitt uplanlagt gravid hele tre ganger før. Hun burde jo ha lært til nå. I tillegg har hun jo kritisert andre for det samme valget, for å forsvare sine egne valg. Men det måtte liksom en 4 graviditet til for at hun skulle skjønne at noen ganger så har man neste ikke noe valg. Hun driter seg ut med dette innlegget, og falt mange hakk med på "cred-stigen" for min del. Ikke pga valget hun tok, men at hun velger å dele det - samt den manglende evnen til å ikke lære av tidligere "feil". Dette kunne hun hatt unngått. 14
Moncka Skrevet 2. september 2017 #195 Skrevet 2. september 2017 Men han må jo elske risikosport han som tør å nærme seg Rannveig uten regnfrakk og presenning... 8
miagunda Skrevet 2. september 2017 #196 Skrevet 2. september 2017 Hun brukte aldri natural cycles: Rannveig Heitmann - en annerledes mammablogg 20.01.2017 kl.23:07 Anonym: Jeg ble gravid i mars 2015, og det innlegget skrev jeg mens jeg var gravid. Så vet du det! Jeg brukte heller aldri natural cycles Rannveig Heitmann - en annerledes mammablogg 20.01.2017 kl.23:59 Anonym: Om du refererer til da jeg ble gravid med S, så hadde jeg nylig startet på ppiller, som ifølge legen min ikke hadde oppnådd full effekt innen jeg var blitt gravid. Dette er jeg i grunn ganske ferdig med. Altså slike mennesker som deg, som livnærer seg ved å trykke andre ned. innlegget om Natural Cycles skrev jeg av den enkle grunnen at jeg fikk en god sum penger for det. Kjenn på lusa i gangen så mye du bare vil. http://m.rannveigheitmann.blogg.no/1484783707_siennas_pappa_fortjen.html 1
miagunda Skrevet 2. september 2017 #197 Skrevet 2. september 2017 Var nok ingen som brukte natural cycles av bloggerne heller. De fikk bare godt betalt. 15
lilletrilleline Skrevet 2. september 2017 #198 Skrevet 2. september 2017 Bloggere er bare SÅ troverdige. 8
Veslefrikk Skrevet 2. september 2017 #199 Skrevet 2. september 2017 Orker ikke å lete det frem, men er 99 % sikker på at hun skrev et innlegg en liten stund etter at den minste var født, om at hun fikk satt inn p-stav. Trodde den var bortimot 100 % sikker... Har hun fjernet den igjen?
Hollie Skrevet 2. september 2017 #200 Skrevet 2. september 2017 4 minutter siden, Veslefrikk skrev: Orker ikke å lete det frem, men er 99 % sikker på at hun skrev et innlegg en liten stund etter at den minste var født, om at hun fikk satt inn p-stav. Trodde den var bortimot 100 % sikker... Har hun fjernet den igjen? Jo hun satt inn p-stav, men fikk den fjernet igjen etter noen måneder. http://m.rannveigheitmann.blogg.no/1476957353_fler_meg_gravid.html
Fremhevede innlegg