Gå til innhold

Rannveig Heitmann


suckers

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • 3 uker senere...

Har ungen kommet? Og siden hun ikke blogger mer, hvor får hun inntekt fra nå?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, MalloryK skrev:

Har ungen kommet? Og siden hun ikke blogger mer, hvor får hun inntekt fra nå?

Siden hun ikke blogger søker hun heller ikke offentligheten, så da er vel inntekten hennes en privatsak.

  • Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler på at Rannveig ønsker å være privat. Hun elsker oppmerksomhet

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun har ikke termin før 7 mai. Regner med det står på nett når ungen er født. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun hadde ikke født i går hvert fall. Da la hun ut et gravid-bilde. 

Endret av Minnus
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er dere alle så stygge mot Heitmann?  Har hun gjort dere noe personlig vondt?

Så jævlig usmakelig av dere.

 

Jepp... og sist jeg forsvarte henne fikk jeg en haug med dritt.  Regner med det samme nå.

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Justsaying
14 minutter siden, Jerry Lee skrev:

Hvorfor er dere alle så stygge mot Heitmann?  Har hun gjort dere noe personlig vondt?

Så jævlig usmakelig av dere.

 

Jepp... og sist jeg forsvarte henne fikk jeg en haug med dritt.  Regner med det samme nå.

Enig med deg, og det er vel sånn det er her-tør å si det meste når man er anonym.

Syns hun er tøff, 4 barn alene og ser ut til å mestre det meste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Justsaying skrev:

Enig med deg, og det er vel sånn det er her-tør å si det meste når man er anonym.

Syns hun er tøff, 4 barn alene og ser ut til å mestre det meste.

Godt at fler enn meg syns det.  Ett eller flere barn...  Heitmann har alltid vært sterk og dyktig med barna sine.

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Justsaying skrev:

Enig med deg, og det er vel sånn det er her-tør å si det meste når man er anonym.

Syns hun er tøff, 4 barn alene og ser ut til å mestre det meste.

Hun har 3 barn og er gravid nå, hun har ikke fått ut nr4. Syns Rannveig er tøff! Hun står på, og hun takler hverdagen med glans! Beundringsverdig! Sjalu på all energien hennes! 

Skjønner ikke hvordan hun skal klare 4 barn alene... selvom hun har avlastning og hjelp fra BF2, har hun fortsatt mange dager alene med 4 barn, og da skjønner jeg virkelig ikke hvordan det er mulig å ha energi til alt! 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan man få fødselspermisjon fra blogging? 

Og kan man bare levere ungene til brannstasjonen når man er ferdig med fødselspermisjonen?

For i såfall har jeg jo en gylden karrierevei.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tråden er ryddet for krenkende innlegg, spekulasjoner og svar til dette.

Kragebein, adm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest chiki
21 timer siden, Summ skrev:

Hun har 3 barn og er gravid nå, hun har ikke fått ut nr4. Syns Rannveig er tøff! Hun står på, og hun takler hverdagen med glans! Beundringsverdig! Sjalu på all energien hennes! 

Skjønner ikke hvordan hun skal klare 4 barn alene... selvom hun har avlastning og hjelp fra BF2, har hun fortsatt mange dager alene med 4 barn, og da skjønner jeg virkelig ikke hvordan det er mulig å ha energi til alt! 

Om jeg også bare gikk hjemme hadde 3-4 barn ikke vært noe problem 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest no. 72
21 timer siden, abrasiveRefraction skrev:

Kan man få fødselspermisjon fra blogging? 

Og kan man bare levere ungene til brannstasjonen når man er ferdig med fødselspermisjonen?

For i såfall har jeg jo en gylden karrierevei.

Ja, det mener jeg. De er selvsteng næringsdrivende, og om jeg ikke husker feil så tok CBE ut fødselsperm med sine, ektemannen også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest no. 72
På 31.1.2019 den 8.19, Macillah skrev:

Hvis hun ikke blogger, og har stengt stengt snapchat og insta, har vi egentlig lov til å diskutere hun her inne? Er hun ikke kategorisert som en privatperson nå? Nå har hun valgt å trekke seg ut av rampelyset, og da syns jeg vi kan holde oss for gode til å diskutere både hun som person og hvilke livsvalg hun tar. 

Hvis det er en person som forsøker å verne om privatlivet sitt - selv om hun en gang har vært offentlig, ser jeg ikke helt hva det er å diskutere lenger. Så sant det ikke er en reklame slik som flere bloggere var med på en gang, for Freia hvis jeg ikke tar helt feil. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Peaky Blinders skrev:

Ja, det mener jeg. De er selvsteng næringsdrivende, og om jeg ikke husker feil så tok CBE ut fødselsperm med sine, ektemannen også. 

Nå skal ikke jeg si noe for sikkert, da jeg ikke kan reglene rundt akkurat dette, men Caroline driver sitt eget firma og kan vel da ta ut fødselsperm? Rannveig gjør jo ikke det, tror heller ikke at hun tjener noe på bloggen sin lenger heller.

Vet ikke helt hvordan Rannveig klarer å overleve økonomisk, men det virker jo ut som at hun får det til 🤷🏼‍♀️

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overgangsstønad! Får du barn/ blir alene med barn under åtte år kan du heve overgangsstønad i tre år. Får man barn hvert 3.år henger det sammen 🤓

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, Sådetersagt skrev:

Overgangsstønad! Får du barn/ blir alene med barn under åtte år kan du heve overgangsstønad i tre år. Får man barn hvert 3.år henger det sammen 🤓

Overgangsstønad kan man bare få i tre år, hvis man er under nødvendig utdanning kan den i veldig sjeldne tilfeller utvides i ett år. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...