Gå til innhold

Rannveig Heitmann


suckers

Anbefalte innlegg

Det faktum at menn fremdeles tør ha sex med henne uten å bruke kondom er for meg helt sykt. De vet hva de går til. 

  • Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

16 minutter siden, stikkontakt skrev:

Det faktum at menn fremdeles tør ha sex med henne uten å bruke kondom er for meg helt sykt. De vet hva de går til. 

Det samme kan man jo si om henne.. 😂

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keikolina
2 timer siden, J.. skrev:

Og av å til er det riktig og mest ansvarlige å innse at enda ett barn kan være det som akkurat blir for mye å gjør ting enda vanskeligere.

Det er ikke "å ta ansvar" å få x antall barn alene,det er å ta ansvar i å proritere de barna man allerede har.

Ja, akkurat dét, ta ansvar for de som allerede er her. Nå er det jo uansett for sent, men skal vel ikke se bortifra et femte om et par år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Keikolina skrev:

Ja, akkurat dét, ta ansvar for de som allerede er her. Nå er det jo uansett for sent, men skal vel ikke se bortifra et femte om et par år.

Tenker det samme..

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva lever hun egentlig av når man ikke har jobb, ikke har jobbet og har 4 barn?  Det hadde bekymret meg hadde jeg vært henne. 

Endret av Surikatt
  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Surikatt skrev:

Hva lever hun egentlig av når man ikke har jobb, ikke har jobbet og har 4 barn?  Det hadde bekymret meg hadde jeg vært henne. 

Ikke har jobbet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, Orly skrev:

Ikke har jobbet?

Å være tilkallingsvikar i noen mnd kan vel knapt kalles å ha jobbet..

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, J.. skrev:

Å være tilkallingsvikar i noen mnd kan vel knapt kalles å ha jobbet..

Hun har jobbet flere steder enn det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mange nye brukere som skal forsvare henne. Hva prøver de å oppnå? Å overbevise oss om at hun er en fornuftig kvinne?

Hun kan umulig være helt "god"?

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Orly skrev:

Hun har jobbet flere steder enn det

Hun har jo ingen fast jobb eller noen utdannelse. Derfor lurer jeg på hva hun lever av. Burde man ikke kunne forsørge seg selv når man setter 4 barn til verden. Tenker hun ikke noe over det fordi staten og fedrene til disse barna betaler?

Endret av Surikatt
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Surikatt skrev:

Hun har jo ingen fast jobb eller noen utdannelse. Derfor lurer jeg på hva hun lever av. Burde man ikke kunne forsørge seg selv når man setter 4 barn til verden. Tenker hun ikke noe over det fordi staten og fedrene til disse barna betaler?

Det er vel bare hun selv som vet hva hun lever av

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Surikatt skrev:

Hun har jo ingen fast jobb eller noen utdannelse. Derfor lurer jeg på hva hun lever av. Burde man ikke kunne forsørge seg selv når man setter 4 barn til verden. Tenker hun ikke noe over det fordi staten og fedrene til disse barna betaler?

Jeg kjenner mange familer, hvor det fødes barn etter barn, uten at foreldrene er i lønnet arbeid. Når en politiker gikk ut og ymtet om familieplanlegging, ble det ramaskrik. 

Er våre nye landsmenn i en særklasse når det kommer til å få mange barn, uten forsørgerevne? 

Jeg synes også at hun har satt seg i en kjip situasjon, men det er ikke min utfordring. Heldigvis! 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Marthe75 skrev:

Jeg kjenner mange familer, hvor det fødes barn etter barn, uten at foreldrene er i lønnet arbeid. Når en politiker gikk ut og ymtet om familieplanlegging, ble det ramaskrik. 

Er våre nye landsmenn i en særklasse når det kommer til å få mange barn, uten forsørgerevne? 

Jeg synes også at hun har satt seg i en kjip situasjon, men det er ikke min utfordring. Heldigvis! 

Nå har ikke jeg nevnt våre nye landsmenn i denne forbindelse. Hun var i gang med utdannelse og ødelegger alt for seg selv og så skal andre ordne opp. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tråden er ryddet for persondebatt, spekulasjoner og svar til dette. 

Perelandra, mod. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Orly skrev:

Det er vel bare hun selv som vet hva hun lever av

Og du da,tydeligvis.

Siden du passer på å fortelle oss at vi ikke kan vite,men du vet.

Så fortell oss gjerne.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, J.. skrev:

Og du da,tydeligvis.

Siden du passer på å fortelle oss at vi ikke kan vite,men du vet.

Så fortell oss gjerne.

Hvem sier jeg vet?

sier jrg ikke aner noe som helst jeg , så lenge barna ikke ser ut til å lide noen nød så er det samme for meg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

20 timer siden, J.. skrev:

Og av å til er det riktig og mest ansvarlige å innse at enda ett barn kan være det som akkurat blir for mye å gjør ting enda vanskeligere.

Det er ikke "å ta ansvar" å få x antall barn alene,det er å ta ansvar i å proritere de barna man allerede har.

Jeg er enig dette.

"Å ta ansvar" i denne situasjonen hadde vært å prioritere de barna man allerede har, fullføre utdanning, få fast jobb og en stabil og trygg økonomi, kjøpe egen bolig og få et trygt fundament for seg og ungene.

I stedet blir hun alenemor for 4 barn under 10 år, hvilket i beste fall forsinker det utdanningsløpet hennes, sannsynligvis stopper det helt opp. Økonomien består av midlertidige lavtlønnsstillinger og sosiale ytelser. For de små hun allerede har, vil dette bety dårligere økonomi, mors oppmerksomhet og tid spredt ut over enda flere barn.

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, stikkontakt skrev:

Det faktum at menn fremdeles tør ha sex med henne uten å bruke kondom er for meg helt sykt. De vet hva de går til. 

Ja fullstendig. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.2.2019 den 13.49, Alice123 skrev:

Jeg er enig dette.

"Å ta ansvar" i denne situasjonen hadde vært å prioritere de barna man allerede har, fullføre utdanning, få fast jobb og en stabil og trygg økonomi, kjøpe egen bolig og få et trygt fundament for seg og ungene.

I stedet blir hun alenemor for 4 barn under 10 år, hvilket i beste fall forsinker det utdanningsløpet hennes, sannsynligvis stopper det helt opp. Økonomien består av midlertidige lavtlønnsstillinger og sosiale ytelser. For de små hun allerede har, vil dette bety dårligere økonomi, mors oppmerksomhet og tid spredt ut over enda flere barn.

Hun hadde jo også overgangsstønad når hun gikk på skolen nå, man får jo det under utdanning.

Dårlig økonomi, ikke noe nettverk, og lite inntekt. Hun bør få opp bloggen ihvertfall. Hva skal hun gjøre etter engangsstønaden er borte? Leve av barnetrygd, barnebidrag, sosialstøtte og gaver? Stakkars, stakkars jente. Lurer på hvordan dette ender

Ryddet for spekulasjoner og ryktespredning. Perelandra, mod

Endret av Perelandra
  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Summ skrev:

Hun bør få opp bloggen ihvertfall.

Mener du helt oppriktig at hun burde fortsette der hun slapp med eksponering av mindreårige barn og deres personsensitive opplysninger for alt det er verdt på bloggen?

Og ellers, er alt greit med deg?

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...