Gå til innhold

Rannveig Heitmann


suckers

Anbefalte innlegg

SÅ mye hun har klaget og dedikert innlegg til barnefar nr3.

Forstår godt at hun ligger lavt denne gangen.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 27.1.2019 den 12.46, Kosetosta skrev:

Ja hun går på skolen ennå :) 

Så bra! Håper hun får gjennomført den til tross for graviditeten. Må føles ensomt å enda en gang gå gjennom en graviditet alene..Har hun noen gang hatt en barnefar ved sin side under graviditet og fødsel?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Lagerbestilling skrev:

Hun blogger vel ikke fordi hun ikke har tid. Med eneansvar for tre små unger, enda en i magen og studier så skulle jeg tro at hvert eneste minutt var nokså fullbooket.. Ønsker henne masse lykke til med å få fullført studiene og svangerskapet. Eneste lyspunktet i det her er vel at barn nr 3 og 4 har samme pappa, baksiden er jo at han tydeligvis ikke er noe bedre enn det han var sist gang hun ble uplanlagt gravid med ham.... For en farse. 

Å gå på VGS er IKKE det samne som og  «studere».

Herregud! Helt sjukt at det har blitt en bragd å fullføre videregående... :haar:

Endret av Perle
  • Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Perle skrev:

Å gå på VGS er IKKE det samne som og  «studere».

Herregud! Helt sjukt at det har blitt en bragd å fullføre videregående... :haar:

For en alenemor med små barn så er det absolutt en bragd. 

Jeg tok selv Vgs som voksen og var alene med bare 1 barn og det var tøft nok det! Det er noe helt annet å sitte på skolebenken som voksen enn som tenåring, bare det å lære opp hjernen til å lære igjen, og huske kunnskapen kan være vanskelig. 

Full kred til henne som klarer dette. 

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Chablis skrev:

For en alenemor med små barn så er det absolutt en bragd. 

Jeg tok selv Vgs som voksen og var alene med bare 1 barn og det var tøft nok det! Det er noe helt annet å sitte på skolebenken som voksen enn som tenåring, bare det å lære opp hjernen til å lære igjen, og huske kunnskapen kan være vanskelig. 

Full kred til henne som klarer dette. 

Ok. Så bra at du endelig har lykkes i å fullføre elementer skolegang.

Å kalle VGS for et studium, da det bare latterlig.

 

Endret av Perle
  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 minutter siden, Chablis skrev:

Wow, har en del fordommer du eller? 

Til din informasjon så ble min Vgs utsatt da jeg lå å kjempet mot en kreftdiagnose når mine klassekamerater startet Vgs. Men for all del, må ha gjort seg godt å slenge ut den spydigheten der.. ❤️

Om hun kaller det Vgs, voksenopplæring eller studier er vel ikke nøye, tøft arbeid er det uansett. 

PS. Det heter elementær, men det lærte jeg på grunnskolen faktisk! 😁👍

Ja. Generelt sett synes jeg det er totalt uforsvarlig å sette barn til verden (eller fire) før man har vært russ. Selvsagt finnes det unntak.

Men ja, det er tragisk og fordummende at VGS blir omtalt som "studier". 

Endret av Perle
  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Perle skrev:

Ja. Generelt sett synes jeg det er totalt uforsvarlig å sette barn til verden (eller fire) før man har vært russ. Selvsagt finnes det unntak.

Men ja, det er tragisk og fordummende at VGS blir omtalt som "studier". 

Men nå er det nå slik at de ungene er her, og hun kan ikke skru tiden tilbake. Så hvorfor ikke applaudere at hun ikke setter seg ned og "naver" men faktisk bretter opp armene og setter i gang? 

Kan ikke fatte og begripe at du prøver å trykke ned en alenemor som tar tak i livet sitt og gjør sitt beste for å bedre forutsetningene for seg og barna sine! Synes faktisk det er ganske kvalmt å lese.. 

Og hvis vi virkelig skal inn å pirke så bør du vel heller kontakte Oslo kommune som også kaller Vgs for studier (se bilde) 

Du kan også sjekke div hjemmesider for Vgs, hvor de kaller linjene sine studier. 

En Vgs elev får også studentrabatt på lik linje med andre læreinstutisjoner som kvalifiserer til støtte via lånekassen. 

Så hun er ikke helt bak mål i det hele tatt. Og folk som deg er ikke verdt oppmerksomhet. 

 

IMG_20190130_023843.jpg

Endret av Chablis
  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest wildfig

På hvilken måte mener du vgs ikke er studier? Jeg kunne feks ha søkt meg inn på elektrolinja nå, hadde ikke det vært studier? Det er ikke høyere utdanning som høyskole eller universitet, men like fult "studier". 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Chablis skrev:

Men nå er det nå slik at de ungene er her, og hun kan ikke skru tiden tilbake. Så hvorfor ikke applaudere at hun ikke setter seg ned og "naver" men faktisk bretter opp armene og setter i gang? 

Kan ikke fatte og begripe at du prøver å trykke ned en alenemor som tar tak i livet sitt og gjør sitt beste for å bedre forutsetningene for seg og barna sine! Synes faktisk det er ganske kvalmt å lese.. 

Og hvis vi virkelig skal inn å pirke så bør du vel heller kontakte Oslo kommune som også kaller Vgs for studier (se bilde) 

Du kan også sjekke div hjemmesider for Vgs, hvor de kaller linjene sine studier. 

En Vgs elev får også studentrabatt på lik linje med andre læreinstutisjoner som kvalifiserer til støtte via lånekassen. 

Så hun er ikke helt bak mål i det hele tatt. Og folk som deg er ikke verdt oppmerksomhet. 

 

IMG_20190130_023843.jpg

Synes du hun "tar tak i livet sitt" når hun nok en gang blir uplanlagt gravid? Og i tillegg har hun vel termin midt i eksamenstiden...

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Chablis skrev:

Men nå er det nå slik at de ungene er her, og hun kan ikke skru tiden tilbake. Så hvorfor ikke applaudere at hun ikke setter seg ned og "naver" men faktisk bretter opp armene og setter i gang? 

Kan ikke fatte og begripe at du prøver å trykke ned en alenemor som tar tak i livet sitt og gjør sitt beste for å bedre forutsetningene for seg og barna sine! Synes faktisk det er ganske kvalmt å lese.. 

Og hvis vi virkelig skal inn å pirke så bør du vel heller kontakte Oslo kommune som også kaller Vgs for studier (se bilde) 

Du kan også sjekke div hjemmesider for Vgs, hvor de kaller linjene sine studier. 

En Vgs elev får også studentrabatt på lik linje med andre læreinstutisjoner som kvalifiserer til støtte via lånekassen. 

Så hun er ikke helt bak mål i det hele tatt. Og folk som deg er ikke verdt oppmerksomhet. 

 

IMG_20190130_023843.jpg

Synes du hun "tar tak i livet sitt" når hun nok en gang blir uplanlagt gravid? Og i tillegg har hun vel termin midt i eksamenstiden...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, Carina Maria skrev:

Er det hun som var med i unge mødre for noen år siden?

Stemmer :) Og jeg må si at hun er virkelig flink til å gjøre ting med barna sine. Stadig på tur i marka og virker som en omsorgsfull mamma. Greit at dama har vært med på mye rart gjennom tidene, men som sagt - god mor virker hun ( om en ser bortifra eksponeringen til tider)

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
5 minutter siden, Pæddan skrev:

Stemmer :) Og jeg må si at hun er virkelig flink til å gjøre ting med barna sine. Stadig på tur i marka og virker som en omsorgsfull mamma. Greit at dama har vært med på mye rart gjennom tidene, men som sagt - god mor virker hun ( om en ser bortifra eksponeringen til tider)

Jeg skal ikke gå inn på den diskusjonen om hennes rolle som mamma for jeg kjenner ikke til hun annet gjennom serien unge mødre ville bare vite om det var hun jeg tenkte på :) Takk for svaret :) 

Endret av Carina Maria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keikolina
16 timer siden, Minnus skrev:

Enig! Hvorfor har hun ikke blogget siden August? Hun skulle jo blogge for sin egen del så hun hadde noe å se tilbake på når hun ble eldre. Tørr hun ikke blogge nå pga hun er redd for kommentarer på den nye graviditeten - lurer jeg på 🤔

Ikke noe rart når hun sleit såpass med 3 alene så hun måtte være med i et familiehjelp program, skjønner at folk tenker på hva som skjer med hele 4 unger alene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, Keikolina skrev:

Ikke noe rart når hun sleit såpass med 3 alene så hun måtte være med i et familiehjelp program, skjønner at folk tenker på hva som skjer med hele 4 unger alene.

??

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Keikolina skrev:

Hva forsto du ikke?

Først å fremst forstår jeg ikke den spydige måten din å svare på.

Det andre svarte noen annen meg på.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...