Veslefrikk Skrevet 24. oktober 2018 #821 Del Skrevet 24. oktober 2018 29 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev: Hun vil ikke legge meg til på snap aner ikke hvorfor. Hvis det er noen trøst, så går du ikke glipp av så veldig mye. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristanna Skrevet 25. oktober 2018 #822 Del Skrevet 25. oktober 2018 Vet ikke om hun er gravid, eller om hun bare vil ha spekulasjoner. Men det er stadig snapper om kvalme, kvalmen er tilbake osv. Også har hun endret sivilstatus til singel, men flyttet allikevel inn i huset som planlagt. Ikke alt man trenger vite, men hun legger åpenbart ut hint så følgerne skal lure.. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crêpes Skrevet 25. oktober 2018 #823 Del Skrevet 25. oktober 2018 Hun la ut en snap i morgenkåpe med flat mage her om dagen 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 25. oktober 2018 #824 Del Skrevet 25. oktober 2018 Måtte dere legge hun til igjen etter at hun låste profilen sin? For hos meg så forsvant hun jo bare.. Gud er så frustrerende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristanna Skrevet 25. oktober 2018 #825 Del Skrevet 25. oktober 2018 2 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev: Måtte dere legge hun til igjen etter at hun låste profilen sin? For hos meg så forsvant hun jo bare.. Gud er så frustrerende Nei, hun har alltid vært der hos meg. Siden jeg la henne til for lenge siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 25. oktober 2018 #826 Del Skrevet 25. oktober 2018 16 minutter siden, Kristanna skrev: Nei, hun har alltid vært der hos meg. Siden jeg la henne til for lenge siden. Rart for før så så jeg jo storyen hennes også fjernet hun abonnent-versjonen og da forsvant hun Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 25. oktober 2018 #827 Del Skrevet 25. oktober 2018 2 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev: Rart for før så så jeg jo storyen hennes også fjernet hun abonnent-versjonen og da forsvant hun Samme har skjedd meg. Jeg ser aldri snapper fra henne mer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 25. oktober 2018 #828 Del Skrevet 25. oktober 2018 1 minutt siden, FruRosa skrev: Samme har skjedd meg. Jeg ser aldri snapper fra henne mer. Rart, har prøvd å legge hun til igjen å da står det bare at jeg må vente til hun har godtatt. Veldig rart at noen fortsatt følger henne, mens andre ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Papirfly Skrevet 30. oktober 2018 #829 Del Skrevet 30. oktober 2018 Tråden er ryddet for spekulasjoner. Papirfly, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjøllefjord Skrevet 7. november 2018 #830 Del Skrevet 7. november 2018 Hva skjer med Ranvei? Ingen snapper eller blogginnlegg. Håper det går bra med henne:) noen som vet? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslefrikk Skrevet 7. november 2018 #831 Del Skrevet 7. november 2018 20 minutter siden, Kjøllefjord skrev: Hva skjer med Ranvei? Ingen snapper eller blogginnlegg. Håper det går bra med henne:) noen som vet? Hun snapper da flere ganger hver dag 🙄. Men utover det så tror jeg bare hun har ekstremt fulle dager. Med oppussing, flytting, tre barn som skal følges opp (tror hun gjør en kjempejobb der, hun virker veldig omsorgsfull og flink) og sin egen skolegang. Har fått et nytt og veldig mye bedre syn på Ranvei i det siste. 👍🏻😄 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 7. november 2018 #832 Del Skrevet 7. november 2018 Kan noen skrive snapchaten? I tilfelle jeg har en som er feil eller noe. irriterer meg at jeg ikke får sett noe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslefrikk Skrevet 7. november 2018 #833 Del Skrevet 7. november 2018 14 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev: Kan noen skrive snapchaten? I tilfelle jeg har en som er feil eller noe. irriterer meg at jeg ikke får sett noe! Rannveigheit 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet 7. november 2018 #834 Del Skrevet 7. november 2018 31 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev: Kan noen skrive snapchaten? I tilfelle jeg har en som er feil eller noe. irriterer meg at jeg ikke får sett noe! Jeg ser ikke noe heller 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skyflakes Skrevet 7. november 2018 #835 Del Skrevet 7. november 2018 Hun har lukket snappen sin, slik at man må være venn med henne for å kunne se noe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 7. november 2018 #836 Del Skrevet 7. november 2018 43 minutter siden, Veslefrikk skrev: Rannveigheit Da er det den riktige, men jeg får fortsatt ikke sett noe. 12 minutter siden, skyflakes skrev: Hun har lukket snappen sin, slik at man må være venn med henne for å kunne se noe. Greien er at før så jeg, nå ser jeg ikke. Og mange andre har blitt "kastet ut" også... veldig rart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 7. november 2018 #837 Del Skrevet 7. november 2018 5 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev: Da er det den riktige, men jeg får fortsatt ikke sett noe. Greien er at før så jeg, nå ser jeg ikke. Og mange andre har blitt "kastet ut" også... veldig rart Kanskje hun vil gå tilbake til et vanlig liv? Med skole og barn og vanlige hverdager? Om hun ikke lenger ønsker å leve et liv via Some er det bare supert. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TyrkiskPepper Skrevet 12. november 2018 #838 Del Skrevet 12. november 2018 Hun er aktiv hun, men hun har lukket snappen sin så om du ikke var venn med henne fra før får man ikke sett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest chiki Skrevet 13. november 2018 #839 Del Skrevet 13. november 2018 Jeg er venn men ser ingenting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
barføtt Skrevet 13. november 2018 #840 Del Skrevet 13. november 2018 Er det slutt mellom henne og pappaen til S? 🤔 Ser på FB hennes at hun kun gratulerer 2/3 barnefedre med farsdagen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg