Gå til innhold

Barn med utlending og gjenforening

Fremhevede innlegg

Skrevet
Akkurat nå, Superbruker7 skrev:

Takk for at du spurte, men nå bor jo dama i Peru og du har kuttet kontakten med henne. Da blir vel ikke problemstillingen om dere skal få barn sammen så relevant?

Det er sant. Vi er ikke lenger venner. Men setter som vanlig pris på dine reflekterte og skarpe tanker 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Beklager, men du har ikke større sjanse for å få ei dame fra Thailand hit, enn ei fra Peru. Så lenge du ikke har økonomien i orden, må du satse på innfødt norske damer.

• Liker 2
Skrevet
5 minutter siden, Pinkee skrev:

Beklager, men du har ikke større sjanse for å få ei dame fra Thailand hit, enn ei fra Peru. Så lenge du ikke har økonomien i orden, må du satse på innfødt norske damer.

ingen norske kvinner vil ha en som er uføretrygdet. jeg har allerede lagd en tråd om dette. 99% av alle damene svarte at de ikke vil ha en mann som er ufør. 

noen andre snudde på vinklingen min og spurte om menn kunne hatt ei ufør kvinnelig kjæreste. 99% av alle menn svarte ja. 

Skrevet

Ok, men da forblir du barnløs, familiegjenforening stiller samme krav til inntekt uansett land damen kommer fra. Så du kan bare la denne tråden dø ut.

• Liker 2
Skrevet
6 minutter siden, Pinkee skrev:

Ok, men da forblir du barnløs, familiegjenforening stiller samme krav til inntekt uansett land damen kommer fra. Så du kan bare la denne tråden dø ut.

Er eneste muligheten om hun får seg jobb i Norge og søker om oppholdstillatelse?

Anonymkode: 883e9...291

Skrevet (endret)

Noen sier jeg er rammet av psykose, at problemstillingen her er tull for det finnes jo ingen kvinner som kan like meg må en vite?

Men det er feil. Vi har hatt kontakt over 1 år. Vi har også hygget oss ofte. Men jeg fikk plutselig lyst på barn igår, det var en impulsiv tanke som jeg ikke hadde tenkt så nøye igjennom. 

Fra julen, er dette psykose?

51r3wl.png

Endret av WubWub
Gjest Superbruker7
Skrevet (endret)
32 minutter siden, WubWub skrev:

Det er sant. Vi er ikke lenger venner. Men setter som vanlig pris på dine reflekterte og skarpe tanker 

Du kan det å sjarmere i hvert fall. Jeg kan ikke reglene for familiegjennforening og slikt så aner ikke hvordan du skal kunne sno deg unna inntektskravet.                

Leser det også slik at du ikke ser på det å få barn med norske damer som en reell mulighet. 

Men hva med surrogati? Da får du jo ungen samtidig som du slipper å importere moren. 

Finnes da mange enslige foreldre og du som uføretrygdet har jo vesentlig mer tid å gi ungen enn en aleneforelder  i full jobb. 

Her er et intervju med en far som valgte å bruke surrogatmor og eggdonor fra Ukraina slik at han kunne bli far uten kjæreste.

http://www.kk.no/livet/morten-34-ble-alenepappa-ved-hjelp-av-surrogati-36715

Endret av Superbruker7
Skrevet
16 timer siden, WubWub skrev:

slik jeg tenker så har vi allerede avtalt at mine sædceller skal knuse egget hennes.

i bytte skulle hun få økonomisk sikkerhet. men jeg skal ikke gi a et rødt øre. hadde håpet at den norske stat kan ta regningen

Det er en grunn til at det stilles krav om forsørgerevne for å importere et menneske fra et annet land. Staten tar ikke regningen.

Anonymkode: 19530...32c

• Liker 1
Skrevet

Ryddet for spekulasjoner og svar til dette.

Edie, mod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...