Gå til innhold

Barn med utlending og gjenforening

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 minutt siden, WubWub skrev:

Ikke om jeg bruker kondom. Jeg råder deg til ta noen fag innnen seksualundervising. 

:5:

Anonymkode: 697e4...256

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

:5:

high five!

Skrevet (endret)
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jo, det er arvelig. 

Og dere skal bo sammen, samarbeide om å oppdra et barn sammen. 

Har du virkelig tenkt over hvordan det blir når en vilt fremmed person flytter inn hos deg og kun få måneder etter, et spedbarn. Absolutt alt du koser deg med nå, kan du bare glemme. Det blir søvnmangel, krangling, hyl og skrik fra ungen. Du får aldri slappet av. 

Og for henne? Du lurer henne trill rundt ved å ikke fortelle om diagnosen din og hva den innebærer for henne, som skal være din livspartner. Hun skal takle deg. Hun skal kompensere for dine dårlige sider overfor et barn. Det er en tøff oppgave hun bør være informert om. 

Hvis ikke, kan du banne på at hun er gift med deg de nødvendige fire år, skiller seg og får en jobb så hun kam få inn barndomskjæresten på familievisum. Så flytter de til Harstad og du er heldig om du noensinne får samvær med din diagnose. 

Nå var jeg litt stygg, men slikt har skjedd mange ganger før. 

Anonymkode: 2fa05...f15

hun er sterk kristen, katolsk. gud og jesus betyr alt for a. hun har bare hatt sex med en mann i hele sitt liv til tross for at hun er 33 år og veldig sexy, en mann fra sveits som hu traff på cruise båt. hun studerte tysk slik at de kunne kommunisere og hun prater idag flytende tysk (når vi prater så pleier hun blande engelsk og tysk om hverandre, hennes morsmål er spansk). mannen banket henne hver dag i noen år , helt til hun møtte meg på cruise båten. og jeg møtte kjæresten hennes. jeg hadde sex med henne gjentatte ganger og jeg hadde samtaler med typen hennes og temaet var hans vold.

hun brøt ut av forholdet etter press fra meg og han holdt seg unna. selv tenker jeg at jeg spilte en stor rolle oppi det hele her. 

men jeg vet det at hun ikke vil skille seg med meg. hun lever etter katolsk tro - til døden skiller oss ifra hverandre. 

slik jeg ser på meg selv så tenker jeg selv at jeg er en hedersmann av rang og en superhelt som våger hjelpe mennesker i nød mens andre mennesker feiger ut

Endret av WubWub
Skrevet

Ryddet for brukerdebatt og svar til dette.

Edie, mod.

Skrevet

Jeg ble skeptisk når det kom frem at hun ikke snakker italiensk. Er du sikker på at dette forholdet er liv laga?

Anonymkode: 732c7...55d

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, WubWub skrev:

hun er sterk kristen, katolsk. gud og jesus betyr alt for a. hun har bare hatt sex med en mann i hele sitt liv til tross for at

Sterkt kristen? Nei. Det er hun ikke. Hun er ikke kristen, i det hele tatt, dersom hun hadde sex med deg. En kristen har ikke sex før ekteskapet. Man kan driste seg til å kalle henne protestantisk, trolig av en eller annen sekt hun har diktet opp selv (helt ufrivillig), men hun er like langt fra å være katolsk som du er fra å være kristen.

Skrevet (endret)
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sterkt kristen? Nei. Det er hun ikke. Hun er ikke kristen, i det hele tatt, dersom hun hadde sex med deg. En kristen har ikke sex før ekteskapet. Man kan driste seg til å kalle henne protestantisk, trolig av en eller annen sekt hun har diktet opp selv (helt ufrivillig), men hun er like langt fra å være katolsk som du er fra å være kristen.

tja, hun sverger da til bibelen og hun sier hun er katolikk. hvem er jeg til å dømme? jeg gir beng i overtro og eventyr så hun kan kalle seg hva hun vil for min del

Endret av WubWub
Skrevet

hun har tidligere pratet om jesus og gud. det jeg har pleid gjøre er å fortelle henne ; jeg blir så revet med av emnet her så jeg har ikke noe tilsvar, men fortsett du

det jeg gjør da er å legge meg i sofaen eller i senga å snorke ivei mens hu legger ut om de psykostiske bibelske vrangforestillingene og eventyrene. hun skriver mye , men ingenting blir lest da jeg ligger å drømmer om noe helt annet

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tull og tøys!

Selvfølgelig er det mange kristne som har sex før ekteskapet.

Anonymkode: 883e9...291

• Liker 2
Gjest 007_008_007
Skrevet
15 timer siden, WubWub skrev:

hun kan ikke mye engelsk men vi har kommet frem til en enighet ; mine sædceller skal befrø egget hennes når hun kommer på besøk.

men hva skjer videre da? hun er som sagt ekstremt fattig - hennes motiv er hovedsakelig øknomisk sikkerhet. mitt motiv er barn

Oppmerksomhetssyk? Hvorfor skriver du om det her når du egentlig bør snakke med staten?

Skrevet
Akkurat nå, 007_008_007 skrev:

Oppmerksomhetssyk? Hvorfor skriver du om det her når du egentlig bør snakke med staten?

hva er email addressen til staten da?

Gjest 007_008_007
Skrevet
1 minutt siden, WubWub skrev:

hva er email addressen til staten da?

Du skjønner hva jeg mener. Det er vel UDI du må ta kontakt med. 

Skrevet
3 timer siden, WubWub skrev:

hun er sterk kristen, katolsk. gud og jesus betyr alt for a. hun har bare hatt sex med en mann i hele sitt liv til tross for at hun er 33 år og veldig sexy, en mann fra sveits som hu traff på cruise båt. hun studerte tysk slik at de kunne kommunisere og hun prater idag flytende tysk (når vi prater så pleier hun blande engelsk og tysk om hverandre, hennes morsmål er spansk). mannen banket henne hver dag i noen år , helt til hun møtte meg på cruise båten. og jeg møtte kjæresten hennes. jeg hadde sex med henne gjentatte ganger og jeg hadde samtaler med typen hennes og temaet var hans vold.

hun brøt ut av forholdet etter press fra meg og han holdt seg unna. selv tenker jeg at jeg spilte en stor rolle oppi det hele her. 

men jeg vet det at hun ikke vil skille seg med meg. hun lever etter katolsk tro - til døden skiller oss ifra hverandre. 

slik jeg ser på meg selv så tenker jeg selv at jeg er en hedersmann av rang og en superhelt som våger hjelpe mennesker i nød mens andre mennesker feiger ut

Har du vurdert å skrive bøker?

Gjest 007_008_007
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jesus! Persolighetsforstyrrelser er ikke arvelig, de skapes av sosiale og ikke genetiske forhold! Det er som å si at edderkoppskrekk er arvelig for faen. 

Anonymkode: 03502...13a

Personlighetstrekk er til dels arvelige all den tid miljøfaktorer og biologi spiller sterkt inn. For eks. er det stor sjanse for at barn av engstelige foreldre selv kan få engstelig-unnvikende personlighetstrekk.

Skrevet (endret)
3 minutter siden, EvaLena skrev:

Har du vurdert å skrive bøker?

nei, har for dårlig grammatikk. har en blog da. hvorfor avsporer du med ting som ikke handler om trådens emne?

Endret av WubWub
Gjest 007_008_007
Skrevet
14 timer siden, WubWub skrev:

men da tar de tabloide linkene dine feil. personlighetsforstyrrelse kommer i 99% av tilfellene av miljø og oppvekst. 

hadde jeg ikke vokst opp på en innvandrer skole hvor dårlige karakterer var status, så hadde jeg mer enn sannsynlig vært en forsker idag akkurat som bestekompisen min, da vi har tilnærmet samme IQ og samme interesser. 

Og vips har vi en miks av alle trådene på KG i et enkelt lire innlegg. Misunnelse over andre minoritetsgrupper, komspiranoia, "kvinner har skylden for at jeg ikke er slik eller slik" osv.

Skrevet
1 minutt siden, 007_008_007 skrev:

Personlighetstrekk er til dels arvelige all den tid miljøfaktorer og biologi spiller sterkt inn. For eks. er det stor sjanse for at barn av engstelige foreldre selv kan få engstelig-unnvikende personlighetstrekk.

jeg er evig optimist så jeg fokuserer ikke noe særlig på lidelse og død. en dag av gangen 

Skrevet (endret)
4 minutter siden, 007_008_007 skrev:

Og vips har vi en miks av alle trådene på KG i et enkelt lire innlegg. Misunnelse over andre minoritetsgrupper, komspiranoia, "kvinner har skylden for at jeg ikke er slik eller slik" osv.

sint fordi kvinner har høyere IQ enn menn? i snitt så har kvinner 5 poeng høyere iq enn menn. Det er også slik at kvinner er dyktigere innen finans. Menns avkastning på finans er 5% mens kvinners avkastning er 10%. Dette er fordi menn er mindre disiplinerte enn kvinner og fordi menn har blåst opp sin tro på seg selv - en tro som ikke henger på greip.

Ellers så misunner jeg ingen grupper bortsett fra de som er så rike at de eier et slott. 

Endret av WubWub
Gjest Superbruker7
Skrevet
20 minutter siden, WubWub skrev:

Hva tenker du om saken @Superbruker7 ?

Takk for at du spurte, men nå bor jo dama i Peru og du har kuttet kontakten med henne. Da blir vel ikke problemstillingen om dere skal få barn sammen så relevant?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...