Gå til innhold

Barn med utlending og gjenforening

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 minutt siden, WubWub skrev:

slik jeg tenker så har vi allerede avtalt at mine sædceller skal knuse egget hennes.

i bytte skulle hun få økonomisk sikkerhet. men jeg skal ikke gi a et rødt øre. hadde håpet at den norske stat kan ta regningen

De fleste foreldre betaler for barna sine. Hvordan mener du at du skulle unngå dette?

Anonymkode: b9fda...ebf

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, personlighetsforstyrrelser er ikke arvelig!! Genetisk sett er det ikke hodet som er problemet med wubwub i alle fall.

Anonymkode: 03502...13a

Her står det at det kan være arvelig: http://www.felleskatalogen.no/medisin/sykdom/borderline-forstyrrelse

Her står det at det er arvelig: http://no.healthline.com/health/borderline-personlighetsforstyrrelse#Årsaker2

Her står det at borderline har en arvelig komponent: http://www.psykiatrifonden.dk/viden/diagnoser/personlighedsforstyrrelser/borderline/borderline.aspx

Man kan også helt sikkert finne mye forskning som tilsier at det ikke er arvelig, men sjansen er absolutt der. Om man ikke nødvendigvis utvikler samme sykdom, er man ekstra disponert for det.

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

De fleste foreldre betaler for barna sine. Hvordan mener du at du skulle unngå dette?

Anonymkode: b9fda...ebf

jeg betaler da for barna da de er .... BARN. men mor er oppegående og mer hardtarbeidende enn meg, hun klarer seg selv

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo, det er arvelig. 

Anonymkode: 2fa05...f15

Jesus! Persolighetsforstyrrelser er ikke arvelig, de skapes av sosiale og ikke genetiske forhold! Det er som å si at edderkoppskrekk er arvelig for faen. 

Skrevet
2 minutter siden, Silje Lien skrev:

Her står det at det kan være arvelig: http://www.felleskatalogen.no/medisin/sykdom/borderline-forstyrrelse

Her står det at det er arvelig: http://no.healthline.com/health/borderline-personlighetsforstyrrelse#Årsaker2

Her står det at borderline har en arvelig komponent: http://www.psykiatrifonden.dk/viden/diagnoser/personlighedsforstyrrelser/borderline/borderline.aspx

Man kan også helt sikkert finne mye forskning som tilsier at det ikke er arvelig, men sjansen er absolutt der. Om man ikke nødvendigvis utvikler samme sykdom, er man ekstra disponert for det.

Så les mer enn én setning:  "hovedårsaken er mangelfull utvikling av sosiale ferdigheter under hele oppveksten, ofte betinget av en oppvekst under ustabile og belastende forhold, preget av vold og misbruk hos foreldrene. " Hentet fra din første kilde, gidder ikke se på resten for personlighetsforstyrrelser er ikke "arvelig sykdom".

Skrevet

men da tar de tabloide linkene dine feil. personlighetsforstyrrelse kommer i 99% av tilfellene av miljø og oppvekst. 

hadde jeg ikke vokst opp på en innvandrer skole hvor dårlige karakterer var status, så hadde jeg mer enn sannsynlig vært en forsker idag akkurat som bestekompisen min, da vi har tilnærmet samme IQ og samme interesser. 

Skrevet

Litt bekymret for deg WubWub. Hva hvis barna begynner å snakke om hvor fremmede de føler seg her, skal du da avfeie rasismen og be de holde kjeft? :P

Anonymkode: c9678...58f

• Liker 8
Skrevet
9 minutter siden, WubWub skrev:

slik jeg tenker så har vi allerede avtalt at mine sædceller skal knuse egget hennes.

i bytte skulle hun få økonomisk sikkerhet. men jeg skal ikke gi a et rødt øre. hadde håpet at den norske stat kan ta regningen

Burde vært mulig for alle som ikke vil delta bidra til dette tullet å reservere seg. 

Anonymkode: a3a76...d37

• Liker 2
Skrevet

Burde vært mulig for alle som ikke vil delta bidra til dette tullet å reservere seg. 

Anonymkode: a3a76...d37

heldigvis for meg så kan du ikke reservere deg mot dette

Skrevet

For å skifte temaet til noe annet... Har du tenkt til å gjøre henne gravid, for så å få henne til å flytte tilbake til landet hennes, og du tar null ansvar for barnet? Eller er planen å få henne til å flytte hit slik at dere skal starte en familie sammen?

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Silje Lien skrev:

For å skifte temaet til noe annet... Har du tenkt til å gjøre henne gravid, for så å få henne til å flytte tilbake til landet hennes, og du tar null ansvar for barnet? Eller er planen å få henne til å flytte hit slik at dere skal starte en familie sammen?

jeg hadde håpet at hun får norsk statsborgerskap. hu er ikke en nav'er, hun vil ta en utdannelse å jobbe livet seg mens jeg ligger på sofaen å passer på barna

Skrevet

Tror ikke på historien. Peru er ikke et u-land 

Anonymkode: f71b0...557

• Liker 5
Skrevet

Hvordan mener du at staten skal betale for dette?
Hun har ikke så mye som opptjent seg rettigheter til foreldrepenger.
Ikke tjener du nok til å få henne inn i landet heller, ifjor gjorde de kravet til inntekt høyere OG de ble mye strengere på at inntektskravet møtes. Du kan ikke gjøre henne gravid og søke på familiegjenforening og tro at hun kommer inn uten at du har nok inntekt.

Anonymkode: bcc05...581

• Liker 3
Skrevet

Hvordan mener du at staten skal betale for dette?
Hun har ikke så mye som opptjent seg rettigheter til foreldrepenger.
Ikke tjener du nok til å få henne inn i landet heller, ifjor gjorde de kravet til inntekt høyere OG de ble mye strengere på at inntektskravet møtes. Du kan ikke gjøre henne gravid og søke på familiegjenforening og tro at hun kommer inn uten at du har nok inntekt.

Jeg aner ikke, kan ikke så mye om innvandringsloven.

Slik jeg har tenkt er at jeg skal invitere hu hit så skal jeg ha sex med hu uten kondom. Når hun får en bolle i ovnen så skal jeg betale for hennes fly reise til Norge så når barna blir født så er de norske statsborgere.

Mor kommer til å bli sendt tilbake til Peru men jeg vil søke om familie gjenforening. Det er planen min

Skrevet

jeg hadde håpet at hun får norsk statsborgerskap. hu er ikke en nav'er, hun vil ta en utdannelse å jobbe livet seg mens jeg ligger på sofaen å passer på barna

Barna? Kunne du tenke deg flere..? Når man har småbarn i huset, er det veldig lite ligging på sofaen. Jeg har en dårlig følelse av at du ikke tar oppgaven seriøst og som så stor den faktisk er. Hva vil du gjøre dersom hun vil ta med barnet og dra tilbake til hjemlandet sitt? Hva gjør du når du innser at det er utrolig mye jobb og ansvar med et barn? Klarer du å dekke kostnadene? Og jeg har spurt før, men jeg spør igjen: hva gjør du dersom du må ha barnet alene og du er nedfor? Husk at det ikke bare er deg og henne her, dere vil faktisk bringe et uskyldig barn til verden, helt uten å kjenne hverandre godt. Dere vet ikke om dere vil fungere under samme tak en gang!

• Liker 2
Skrevet

Barna? Kunne du tenke deg flere..? Når man har småbarn i huset, er det veldig lite ligging på sofaen. Jeg har en dårlig følelse av at du ikke tar oppgaven seriøst og som så stor den faktisk er. Hva vil du gjøre dersom hun vil ta med barnet og dra tilbake til hjemlandet sitt? Hva gjør du når du innser at det er utrolig mye jobb og ansvar med et barn? Klarer du å dekke kostnadene? Og jeg har spurt før, men jeg spør igjen: hva gjør du dersom du må ha barnet alene og du er nedfor? Husk at det ikke bare er deg og henne her, dere vil faktisk bringe et uskyldig barn til verden, helt uten å kjenne hverandre godt. Dere vet ikke om dere vil fungere under samme tak en gang!

jeg har lyst på 2-3 barn. vi bli enige om at jeg skulle få 2-3 barn så lenge hennes familie ble økonomisk sikret. men jeg kan ikke sikre hennes familie, men den norske stat ordner opp 

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, WubWub skrev:

Jeg aner ikke, kan ikke så mye om innvandringsloven.

Slik jeg har tenkt er at jeg skal invitere hu hit så skal jeg ha sex med hu uten kondom. Når hun får en bolle i ovnen så skal jeg betale for hennes fly reise til Norge så når barna blir født så er de norske statsborgere.

Mor kommer til å bli sendt tilbake til Peru men jeg vil søke om familie gjenforening. Det er planen min

Er ikke helt slik det funker. Du gjør henne gravid, hun kommer tilbake til norge for å føde ? Det kan slå ut på to måter, hun kan bli nektet innreise så nær fødsel. Nr to er at hun blir sittende med en gigantisk sykehusregning fordi hun ikke har opparbeidet seg rettigheter til gratis helseværn.

Uansett, så får ikke barna automatisk norsk stasborgerskap, barna kommer til å få stasborgerskap til Peru, med mindre mor har oppholdstillatelse. Noe hun ikke har om hun bare kommer på besøk.

• Liker 7
Skrevet
7 minutter siden, WubWub skrev:

jeg har lyst på 2-3 barn. vi bli enige om at jeg skulle få 2-3 barn så lenge hennes familie ble økonomisk sikret. men jeg kan ikke sikre hennes familie, men den norske stat ordner opp 

Det er faktisk ikke slik at den norse stat betaler tusenvis av kroner i måneden til i familien hennes hvis hun blir gravid med ditt barn. 

• Liker 4
Skrevet

Jeg ser nå at super planen min ikke var så super allikevel

• Liker 2
Skrevet

Jeg ser nå at super planen min ikke var så super allikevel

Velkommen etter...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...