Gå til innhold

Barn med utlending og gjenforening

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har et inntrykk av at denne planen deres ikke er helt gjennomtenkt, eller?

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, The Kitten skrev:

hva mener du?

Skrevet
18 minutter siden, WubWub skrev:

la oss si at jeg befrukter henne og når hun skal føde så betaler jeg reisen hennes til Norge. barna blir født på norsk jord, de har da norsk statsborgerskap? men hva skjer med mor? skal hun tilbake til peru? 

Barna får ikke norsk statsborgerskap bare fordi de er født her, barna får morens statsborgerskap og morens oppholdstillatelse/mangel på oppholdstillatelse.

Anonymkode: 412d8...89e

• Liker 7
Skrevet
6 minutter siden, The Kitten skrev:

No kidding.. 🤣 Du så jo samtalen de hadde hatt 🤣

Anonymkode: bb378...cd1

• Liker 2
Skrevet

hun jobbet som servitør på en italiensk cruise båt. hun jobbet ræva av seg, som sagt gav jeg hennes sjef penger så hun kunne chille sammen med meg ute på båten. vi hadde selvfølgelig sex. men jeg brukte kondom.

sendte henne også mye penger i julegave og hun kom på besøk, hun bodde hos meg i 3 uker og vi hadde sex hver dag. men jeg brukte kondom.

jeg har nå invitert henne hit igjen men nå vil jeg ikke bruke kondom siden jeg har lyst på barm

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

No kidding.. 🤣 Du så jo samtalen de hadde hatt 🤣

ja , hun er ikke faglig sterk i engelsk. men hu prater tysk, fransk og spansk flytende. kan du det?

Skrevet

Nei. Bare... nei. Diagnosen du har er arvelig. Tenk deg veldig godt om hva du gjør nå, og hun må vite om diagnosen din før hun samtykker. Og med det mener jeg ikke bare navnet på diagnosen, men også hva dette medfører. Og er du skikket til å oppdra et barn når du er som Jekyll og Hyde?? Greit nok når du har det bra, men hvordan skal det gå når du ikke er på topp? Det er ikke bare å gjøre ei dame gravid for så å få et barn. Det er UTROLIG mye jobb og ansvar! Det er en oppgave du påtar deg for resten av livet. Tenk litt lenger enn bare din egen lyst.

• Liker 8
Skrevet

trist at folk henger seg opp i grammatikk. det er faktisk slik at hun aldri har lært engelsk , når hun prater med meg så pleier hun blande engelske og tyske ord i ett. heldigvis for meg så prater jeg både engelsk og tysk så jeg har ikke noe problemer med å forstå hva hun sier

Skrevet
1 minutt siden, Silje Lien skrev:

Nei. Bare... nei. Diagnosen du har er arvelig. Tenk deg veldig godt om hva du gjør nå, og hun må vite om diagnosen din før hun samtykker. Og med det mener jeg ikke bare navnet på diagnosen, men også hva dette medfører. Og er du skikket til å oppdra et barn når du er som Jekyll og Hyde?? Greit nok når du har det bra, men hvordan skal det gå når du ikke er på topp? Det er ikke bare å gjøre ei dame gravid for så å få et barn. Det er UTROLIG mye jobb og ansvar! Det er en oppgave du påtar deg for resten av livet. Tenk litt lenger enn bare din egen lyst.

borderline er ikke arvelig nei. ellers så vet hun veldig lite om meg annet enn at jeg knullet henne på cruise og at jeg ønsker kjøre hu på tjukka. vi prater ikke samme språk

Skrevet
4 minutter siden, Silje Lien skrev:

du får det til å høres ut som jeg er et monster. jeg er ikke det. jeg er et menneske akkurat som deg. 

Skrevet
6 minutter siden, WubWub skrev:

ja , hun er ikke faglig sterk i engelsk. men hu prater tysk, fransk og spansk flytende. kan du det?

Først snakket hun tysk, spansk og italiensk. Nå må du bestemme deg her. 

At hun snakker flytende spansk er ikke så veldig imponerende med tanke på at hun er fra Peru. 

• Liker 7
Skrevet
1 minutt siden, The Kitten skrev:

Først snakket hun tysk, spansk og italiensk. Nå må du bestemme deg her. 

At hun snakker flytende spansk er ikke så veldig imponerende med tanke på at hun er fra Peru. 

hun prater 3 språk. hva så? hva har det med HI å gjøre? kanskje du skal svare fremfor å trolle/avspore

Skrevet
4 minutter siden, WubWub skrev:

borderline er ikke arvelig nei. ellers så vet hun veldig lite om meg annet enn at jeg knullet henne på cruise og at jeg ønsker kjøre hu på tjukka. vi prater ikke samme språk

Jo, det er arvelig. Både genetisk og sosialt. Forøvrig stiller jeg spørsmålstegn ved noen som vil bli gravid med noen hun kjenner så lite. Dårlig bedømmelse av henne, og det virker nesten som du utnytter deg av det.

• Liker 5
Skrevet
1 minutt siden, Silje Lien skrev:

Jo, det er arvelig. Både genetisk og sosialt. Forøvrig stiller jeg spørsmålstegn ved noen som vil bli gravid med noen hun kjenner så lite. Dårlig bedømmelse av henne, og det virker nesten som du utnytter deg av det.

Hun er 33 år. I peru så vil ingen single menn ha noen noen over 30. 

Hun ønsker barn, jeg ønsker barn. Er ikke verre enn det. Det er heller ingen dokumentasjon på at borderline er arvelig, det er ikke pent å juge. Har ikke din mor lært deg det?

Skrevet
32 minutter siden, WubWub skrev:

jeg har lovt økonomisk sikkerhet i bytte mot 1-2 barn , men den økonomiske sikkerheten må bli betalt av staten og ikke meg. mor kommer ikke til å få et rødt øre av meg 

Vel, da har du lovet mer enn du kan holde. Du har fire valg om du vil ha barn:

1) Befrukte og se dine gener seile tilbake til Peru

2) Velge jobb fremfor uføretrygd så du får nok inntekt til å forsørge henne

3) Investere dine penger klokt så du får kapitalinntekt over minstekravet

4) Finne en norsk kvinne å få barn med

Anonymkode: 2fa05...f15

• Liker 6
Skrevet
2 minutter siden, Silje Lien skrev:

Nei, personlighetsforstyrrelser er ikke arvelig!! Genetisk sett er det ikke hodet som er problemet med wubwub i alle fall.

Anonymkode: 03502...13a

Skrevet

Du kan ikke få barn, når du ikke kan beherske deg rundt fremmede og heller ikke på et forum. Vil du være skyld i å gi et uskyldig barn en dårlig oppvekst? 

• Liker 7
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du kan ikke få barn, når du ikke kan beherske deg rundt fremmede og heller ikke på et forum. Vil du være skyld i å gi et uskyldig barn en dårlig oppvekst? 

barnet vil få den beste oppveksten som finnes da jeg er 100% sikker på at jeg vil bli verdens beste far

Skrevet
10 minutter siden, WubWub skrev:

Jo, det er arvelig. 

Og dere skal bo sammen, samarbeide om å oppdra et barn sammen. 

Har du virkelig tenkt over hvordan det blir når en vilt fremmed person flytter inn hos deg og kun få måneder etter, et spedbarn. Absolutt alt du koser deg med nå, kan du bare glemme. Det blir søvnmangel, krangling, hyl og skrik fra ungen. Du får aldri slappet av. 

Og for henne? Du lurer henne trill rundt ved å ikke fortelle om diagnosen din og hva den innebærer for henne, som skal være din livspartner. Hun skal takle deg. Hun skal kompensere for dine dårlige sider overfor et barn. Det er en tøff oppgave hun bør være informert om. 

Hvis ikke, kan du banne på at hun er gift med deg de nødvendige fire år, skiller seg og får en jobb så hun kam få inn barndomskjæresten på familievisum. Så flytter de til Harstad og du er heldig om du noensinne får samvær med din diagnose. 

Nå var jeg litt stygg, men slikt har skjedd mange ganger før. 

Anonymkode: 2fa05...f15

• Liker 8
Skrevet

slik jeg tenker så har vi allerede avtalt at mine sædceller skal knuse egget hennes.

i bytte skulle hun få økonomisk sikkerhet. men jeg skal ikke gi a et rødt øre. hadde håpet at den norske stat kan ta regningen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...