WubWub Skrevet 4. februar 2017 Forfatter #61 Skrevet 4. februar 2017 (endret) jeg trodde det var her i norge som i usa. om noen føder barn i usa så får du statsborgerskap uansett hvor foreldrene er fra Endret 4. februar 2017 av WubWub
WubWub Skrevet 4. februar 2017 Forfatter #62 Skrevet 4. februar 2017 Har nå kuttet kontakten fullstendig med a til tross for at hu gråter til meg. Slettet hu fra facebook og ba henne om å aldri kontakte meg igjen. Jeg bommet, shit happens. Build a bridge and move over it
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2017 #63 Skrevet 4. februar 2017 29 minutter siden, The Kitten skrev: Velkommen etter... velkommen etter hva? Anonymkode: 8fd9c...bdd
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2017 #64 Skrevet 4. februar 2017 Jeg kan ikke se at du virkelig ønsker deg barn, når du ikke er villig til å betale for det. Anonymkode: 2fa05...f15
WubWub Skrevet 4. februar 2017 Forfatter #65 Skrevet 4. februar 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg kan ikke se at du virkelig ønsker deg barn, når du ikke er villig til å betale for det. Anonymkode: 2fa05...f15 hvor mye koster et barn da?
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2017 #66 Skrevet 5. februar 2017 2 minutter siden, WubWub skrev: hvor mye koster et barn da? Motsatt proporsjonalt med hvor glad du er i mora til barnet. Anonymkode: 03502...13a 2
WubWub Skrevet 5. februar 2017 Forfatter #67 Skrevet 5. februar 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Motsatt proporsjonalt med hvor glad du er i mora til barnet. Anonymkode: 03502...13a jeg ville selvfølgelig vært glad i barna. men mor , jeg har forandret synet mitt på henne etter denne diskusjonen. hun kan seile sin egen sjø, hun vil aldri få en respons fra meg og jeg kommer helller aldri til å gi a jule og bursdagsgaver slik jeg har gjort tidligere.
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2017 #68 Skrevet 5. februar 2017 2 minutter siden, WubWub skrev: jeg ville selvfølgelig vært glad i barna. men mor , jeg har forandret synet mitt på henne etter denne diskusjonen. hun kan seile sin egen sjø, hun vil aldri få en respons fra meg og jeg kommer helller aldri til å gi a jule og bursdagsgaver slik jeg har gjort tidligere. Det er vel det de fleste kommer frem til. Kjærlighet til barn utkonkurrerer kjærlighet til en partner uansett. Hva med å bli åpen donor? Det koster deg ingenting. Anonymkode: 03502...13a
WubWub Skrevet 5. februar 2017 Forfatter #69 Skrevet 5. februar 2017 jeg har allerede donert blod. men jeg vil være der for barna, slik jeg forstod det i tråden her så kunne ikke hun fra Peru gi meg barn så jeg kuttet henne ut enkelt og greit
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2017 #70 Skrevet 5. februar 2017 Kan du ikke dra til Thailand og skaffe deg dame du kan gifte deg med? Så kan dere få barn. Dessverre tror jeg sjansen er stor for at mor alene eller barnevernet ender opp med omsorgen men.. Anonymkode: d7c7a...727
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2017 #71 Skrevet 5. februar 2017 1 minutt siden, WubWub skrev: jeg har allerede donert blod. men jeg vil være der for barna, slik jeg forstod det i tråden her så kunne ikke hun fra Peru gi meg barn så jeg kuttet henne ut enkelt og greit Må det være biologiske barn da? Anonymkode: 03502...13a
WubWub Skrevet 5. februar 2017 Forfatter #72 Skrevet 5. februar 2017 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Jo, det er arvelig. Og dere skal bo sammen, samarbeide om å oppdra et barn sammen. Har du virkelig tenkt over hvordan det blir når en vilt fremmed person flytter inn hos deg og kun få måneder etter, et spedbarn. Absolutt alt du koser deg med nå, kan du bare glemme. Det blir søvnmangel, krangling, hyl og skrik fra ungen. Du får aldri slappet av. Og for henne? Du lurer henne trill rundt ved å ikke fortelle om diagnosen din og hva den innebærer for henne, som skal være din livspartner. Hun skal takle deg. Hun skal kompensere for dine dårlige sider overfor et barn. Det er en tøff oppgave hun bør være informert om. Hvis ikke, kan du banne på at hun er gift med deg de nødvendige fire år, skiller seg og får en jobb så hun kam få inn barndomskjæresten på familievisum. Så flytter de til Harstad og du er heldig om du noensinne får samvær med din diagnose. Nå var jeg litt stygg, men slikt har skjedd mange ganger før. Anonymkode: 2fa05...f15 det hadde ikke spilt noen rolle om hun skilte seg etter at hun fikk visum da jeg hele livet har opplevd at mennesker jeg bryr meg om trekker seg unna så dette ville ikke kommet som et sjokk. så lenge jeg hadde samvær med barna så er jeg glad. men som nevnt tidligere så er min impulsive plan avblåst da jeg nå har lært at man ikke får statsborgerskap av penisen min. trodde det var som i usa men jeg tok åpenbart feil og av den grunn. var egentlig meningen hun skulle komme på besøk snart men jeg har slettet a fra facebook og vi har ikke lenger kontakt siden hun ikke kan gi meg det jeg ville ha
WubWub Skrevet 5. februar 2017 Forfatter #73 Skrevet 5. februar 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Kan du ikke dra til Thailand og skaffe deg dame du kan gifte deg med? Så kan dere få barn. Dessverre tror jeg sjansen er stor for at mor alene eller barnevernet ender opp med omsorgen men.. Anonymkode: d7c7a...727 Åh? Det går ikke å få seg dame fra Peru men den norske stat tillater thai kvinner? Det du mener? Problemstillingen min i forhold til ei kvinne fra Peru gjelder ikke for kvinner fra thailand? får de automatisk statsborgerskap eller hva mener du?
WubWub Skrevet 5. februar 2017 Forfatter #75 Skrevet 5. februar 2017 19 minutter siden, EvaLena skrev: Er du riktig vel bevart WubWub? Kommer an på perspektiv. For noen så er jeg sikkert vel godt bevart, for andre så er kanskje ikke det.
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2017 #77 Skrevet 5. februar 2017 9 timer siden, WubWub skrev: jeg har nå invitert henne hit igjen men nå vil jeg ikke bruke kondom siden jeg har lyst på barm Gir hun deg ikke barm hvis du bruker prevensjon? Anonymkode: 697e4...256
WubWub Skrevet 5. februar 2017 Forfatter #78 Skrevet 5. februar 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Gir hun deg ikke barm hvis du bruker prevensjon? Anonymkode: 697e4...256 litt vanskelig for sæden å trenge igjennom en kondom. men jeg har knullet henne mange ganger ja, med kondom. hun ble ikke bekfruktet av livets essens som jeg bokstavelig talt sitter på akkurat nå
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2017 #79 Skrevet 5. februar 2017 Akkurat nå, WubWub skrev: litt vanskelig for sæden å trenge igjennom en kondom. men jeg har knullet henne mange ganger ja, med kondom. hun ble ikke bekfruktet av livets essens som jeg bokstavelig talt sitter på akkurat nå Du kan vel få barm uansett.. Hvis hun er barmfager nok. Anonymkode: 697e4...256
WubWub Skrevet 5. februar 2017 Forfatter #80 Skrevet 5. februar 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du kan vel få barm uansett.. Hvis hun er barmfager nok. Anonymkode: 697e4...256 Ikke om jeg bruker kondom. Jeg råder deg til ta noen fag innnen seksualundervising.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå