AnonymBruker Skrevet 16. mars 2017 #141 Del Skrevet 16. mars 2017 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har noen fått brev om når dere skal ha privatist eksamen?? Ennå ikke fått noe dato.. Anonymkode: f0ddf...eaf Sjekk privatistweb.. Anonymkode: 55bff...28b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2017 #142 Del Skrevet 16. mars 2017 3 timer siden, Virilja skrev: Her var det ikke mye liv! Hvordan går det? Selv sitter jeg med matematikkboka og føler at hodet mitt ikke vil virke. Noen som har noen gode tips til å komme gjennom faget? (Er et språk-menneske..) Hvilken type matte har du? Anonymkode: 55bff...28b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2017 #143 Del Skrevet 16. mars 2017 5 timer siden, Virilja skrev: Her var det ikke mye liv! Hvordan går det? Selv sitter jeg med matematikkboka og føler at hodet mitt ikke vil virke. Noen som har noen gode tips til å komme gjennom faget? (Er et språk-menneske..) Har du sjekket ut youtube? Finnes alltid noen som forklarer sånn overordnet om et tema i matte. Selv er jeg veldig spent på eksamensdatoer som skal offentliggjøres på mandag her Skal bli godt å bli ferdig med privatiståret! Anonymkode: f1d68...030 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2017 #144 Del Skrevet 16. mars 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Sjekk privatistweb.. Anonymkode: 55bff...28b Pleier å få brev? Anonymkode: f0ddf...eaf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2017 #145 Del Skrevet 16. mars 2017 Sjekka privatisweb, men ikke noe dato.. Flere med samme? Anonymkode: f0ddf...eaf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Virilja Skrevet 16. mars 2017 #146 Del Skrevet 16. mars 2017 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sjekka privatisweb, men ikke noe dato.. Flere med samme? Anonymkode: f0ddf...eaf Jeg har fått dato på tre. Mangler på én 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvilken type matte har du? Anonymkode: 55bff...28b 2-py.. Har undervisning noen timer i uka, men datt liksom av der for et par uker siden og rekker ikke å hente meg inn igjen før det er ny uke.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2017 #147 Del Skrevet 16. mars 2017 6 minutter siden, Virilja skrev: Jeg har fått dato på tre. Mangler på én 2-py.. Har undervisning noen timer i uka, men datt liksom av der for et par uker siden og rekker ikke å hente meg inn igjen før det er ny uke.. Fylke bor du i? Anonymkode: f0ddf...eaf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Virilja Skrevet 16. mars 2017 #148 Del Skrevet 16. mars 2017 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fylke bor du i? Anonymkode: f0ddf...eaf Østfold Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2017 #149 Del Skrevet 16. mars 2017 2 timer siden, Virilja skrev: Østfold Seriøst, har du fått brev? Jeg er også fra østfold, men ikke fått noe?? Anonymkode: f0ddf...eaf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2017 #150 Del Skrevet 16. mars 2017 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Seriøst, har du fått brev? Jeg er også fra østfold, men ikke fått noe?? Anonymkode: f0ddf...eaf Kanskje du er glemt av eller brevet er forsvunnet I posten Anonymkode: f1d68...030 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2017 #151 Del Skrevet 16. mars 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Kanskje du er glemt av eller brevet er forsvunnet I posten Anonymkode: f1d68...030 Hva bør jeg gjøre? Sende de epost? Anonymkode: f0ddf...eaf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2017 #152 Del Skrevet 17. mars 2017 Akershus her, har også fått brev med dato. Vet Oslo også har fått dato nå. Tror de fleste har fått nå eller får veldig snart. De skal nok ikke klare å glemme noen, tror de har såpass kontroll. Vent en par dager så får du nok enten brev i postkassa også kommer sikkert dato på Privatistweb også ;-) Anonymkode: 09bae...bb4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2017 #153 Del Skrevet 17. mars 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Akershus her, har også fått brev med dato. Vet Oslo også har fått dato nå. Tror de fleste har fått nå eller får veldig snart. De skal nok ikke klare å glemme noen, tror de har såpass kontroll. Vent en par dager så får du nok enten brev i postkassa også kommer sikkert dato på Privatistweb også ;-) Anonymkode: 09bae...bb4 Fikk du før 10juni? Anonymkode: f0ddf...eaf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Virilja Skrevet 17. mars 2017 #154 Del Skrevet 17. mars 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Seriøst, har du fått brev? Jeg er også fra østfold, men ikke fått noe?? Anonymkode: f0ddf...eaf Nei, har ikke fått noe brev Bare sjekket på privatistweb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2017 #155 Del Skrevet 17. mars 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Fikk du før 10juni? Anonymkode: f0ddf...eaf Alle datoene er før 10 juni ja. Tror det skal mye til å få en eksamen som er etter det. Tidligste datoen min er 10. mai, og seneste 31. mai. Anonymkode: 09bae...bb4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TinyBean Skrevet 17. mars 2017 #156 Del Skrevet 17. mars 2017 Måtte ta pause fra historieboka et par dager. Husker selvfølgelig nada, men leser egentlig boka først og gjør alle oppgavene i hvert kapittel etter det. Er glad jeg prioriterte den først uansett, da muntlig ble 4. mai. Kan ikke si jeg gleder meg akkurat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2017 #157 Del Skrevet 17. mars 2017 10 timer siden, Virilja skrev: Nei, har ikke fått noe brev Bare sjekket på privatistweb. Sjekka der igår, men ikke fått noe? Hmm Anonymkode: f0ddf...eaf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2017 #158 Del Skrevet 17. mars 2017 Sjekka privatisweb og postkassa idag, men ikke noe..... Anonymkode: f0ddf...eaf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2017 #159 Del Skrevet 17. mars 2017 Noen som er god i matte her? Tar opp 1p matte, altså den "enkleste" hehe. Men sliter litt med likninger.. Anonymkode: 13a6d...269 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2017 #160 Del Skrevet 17. mars 2017 Hvis det er sinus boka tror jeg du kan finne fasit for en del oppgaver fra boka på nettsiden til sinus. Anonymkode: f1d68...030 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå