Gå til innhold

Snehvit sin:) Mister og mister, men gir ikke opp


snehvit88

Anbefalte innlegg

Henger meg på @Ginny, de vokser litt i rykk og napp 😊 ser også det står at embryo fra 6+0-6+6 er 4-8 mm så du er innenfor :)

i tillegg var proporsjonene fine, det vært hjerteaktivitet  ❤ og du har sterke symptomer. 

skal du på ul igjen mtp. Historien din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, Albbas skrev:

Når det er så lite er det veldig vanskelig å måle korrekt, det er fort gjort å måle 1 mm feil både da og nå. Da jeg var 6+6 målte embryo 6 mm, noe legen mente var litt for lite. Ble henvist til ny lege, han mente det ikke var et problem, og en uke etterpå målte embryo "riktig". Mest sannsynlig hadde første lege målt litt feil (ikke direkte feil, men ikke fått godt nok bilde til å finne korrekt mål). 

Det er nervepirrende uker dette altså! Så lenge embryo er innenfor størrelsesintervallet sitt (husk at noen er små, andre er store) og hjertet slår har du ingen indikasjon på at noe er galt. :)

 

2 timer siden, Ginny skrev:

De vokser gjerne i rykk og napp, og embryoet er så lite at det skal ingenting til for å måle feil. En mm fram eller tilbake utgjør ganske mye, og når det i tillegg er forskjellige mennesker med forskjellig utstyr som måler, så skal det nesten godt gjøres å få korrekte målinger. Det er så mange feilkilder her at et helt korrekt resultat er nesten umulig. 

Hurra for et bankende hjerte, et embryo som vokser, og fine proporsjoner ❤️

 

32 minutter siden, lillemeg90 skrev:

Henger meg på @Ginny, de vokser litt i rykk og napp 😊 ser også det står at embryo fra 6+0-6+6 er 4-8 mm så du er innenfor :)

i tillegg var proporsjonene fine, det vært hjerteaktivitet  ❤ og du har sterke symptomer. 

skal du på ul igjen mtp. Historien din?

 

Ifølge babyverden er uke 7+0 9mm så jeg er nær så sånn sett er det greit. Men det er sammenligningen.. 2mm. Har sjekket opp andre der den har vokst 1cm på en uke. Og ifølge tabell skal den tilnærmet vokste opp mot 1cm i uka. Jeg klarer ikke å tenke at dett går bra. Har allerede begynt å se på eggdonasjon. Det er så mye galt med meg allerede at det må jo være noe galt med eggene mine. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en god følelse for babyen denne gangen, Snehvit! ✌️

Ønsker deg lykke til. Får du oppfølgning med UL en gang i uken pga forhistorien din? De tar godt vare på deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Million skrev:

Jeg har en god følelse for babyen denne gangen, Snehvit! ✌️

Ønsker deg lykke til. Får du oppfølgning med UL en gang i uken pga forhistorien din? De tar godt vare på deg?

Skal få UL på mandag igjen. Da jeg sa at det er mellom nå og neste uke hjertet stopper. Og jeg syns veksten var dårlig. Da var det greit. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Jeg vet at det ikke er noe vi kan si som tar bort bekymringen, så da oversender jeg en stor :klem: og håper 🙏🏻 for deg at dette går bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke så mange betryggende ord som ikke allerede er sagt, venter spent med deg fra sidelinjen og håper på det beste ❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan ikke gjøre annet enn å håpe at spiren klamrer seg fast ❤ 

Du har rett til å være bekymret, håper bare dette ikke spiser deg helt opp. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Blondie65 skrev:

Jeg vet at det ikke er noe vi kan si som tar bort bekymringen, så da oversender jeg en stor :klem: og håper 🙏🏻 for deg at dette går bra!

Takk😘

2 timer siden, prøverpåny skrev:

Har ikke så mange betryggende ord som ikke allerede er sagt, venter spent med deg fra sidelinjen og håper på det beste ❤️

Takk😘

1 time siden, Rucula skrev:

Krysser fingrene!

😘

1 time siden, lillemeg90 skrev:

Kan ikke gjøre annet enn å håpe at spiren klamrer seg fast ❤ 

Du har rett til å være bekymret, håper bare dette ikke spiser deg helt opp. :klem:

Det spiser meg ikke helt opp. Er merkelig hvor rolig jeg er. Blir bare grublende på å finne en løsning. Hvorfor går det ikke?

Er det kroppen min? Eller er det egg/sperm? Den vokser jo så bra i starten. Etter tabellene jeg har sett så er 6mm 6+1 veldig stort. Og så bare bremser det rett etter. Skulle gjerne prøvd en surrogat og sett om det bare er kroppen min som stopper alt. Hva i huleste er det kroppen min driver med🤦‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har så troa at jeg lastet ned en gravid app bare for å holde følge med graviditeten din 🙊 💕 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Fnugg skrev:

Unner deg virkelig så mye at dette går veien! ❤️

Takk😘

2 timer siden, #Sunrise skrev:

Jeg har så troa at jeg lastet ned en gravid app bare for å holde følge med graviditeten din 🙊 💕 

Så søt du er😍😍 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har lest historien din, og har så lyst til å følge å heie på deg :vinke: Krysser fingrene for at mandag viser god vekst :hjerte: Håper på alt at dette er spira som holder :hjerte: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Tyah skrev:

Håper så inderlig dette går veien! Det fortjener du virkelig :hjerte:

 

37 minutter siden, tweet skrev:

❤️❤️

 

31 minutter siden, Malone skrev:

Har lest historien din, og har så lyst til å følge å heie på deg :vinke: Krysser fingrene for at mandag viser god vekst :hjerte: Håper på alt at dette er spira som holder :hjerte: 

Takk jenter😘 

Jeg har allerede bestemt meg for at dette går galt. Kvalmen har forsvunnet, har fortsatt problemer med å spise men det er mer fordi all mat er ekkelt. Det er bare ikke plass.

Jeg tenker prognosen er veldig dårlig. Dette er jo samme forløp som tidligere. Blir så veldig fortvilet.. dette bringer tilbake minnet om den følelsen jeg har gått med hele livet, at jeg aldri kommer til å få barn. Tenk så deilig det hadde vært å bare klare å akspetere det. Og ha det helt greit med alle andre som blir foreldre. 

Hva kan vi gjøre? Alt ser bra ut frem til 6 uker. Denne gangen tror jeg den hadde ganske kraftig vekst helt i starten, kraftigere enn tidligere. Så blodfortynnende kan jo ha gjort sitt der. Men så stopper det opp. Jeg klarer ikke å la meg overbevise om at dette kan være at den vokser i rykk og napp. 

Hva er galt? Legene har jo ikke svar. Jeg ser ikke andre muligheter nå enn surrogatmor, bruke andres egg eller prøve annen sperm... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg håper så inderlig du tar feil! Men som sagt forstår jeg godt du tenker slik etter utallige aborter. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Jeg får så vondt av deg. Jeg håper fortsatt jeg - ikke fordi det på noen måte endrer hvordan du føler, men fordi jeg håper så inderlig at det går bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil bare si at jeg har vært like bekymret som deg, jeg er inne i min fjerde graviditet, ingen barn. Jeg har hatt ultralydundersøkelser nesten ukentlig siden uke 6, er nå ca 12+5. Gruer meg til ny ultralyd på fredag. Det var først fra uke 10 at gyn klarte å måle "nøyaktig". Før det hoppet det litt fram og tilbake med nøyaktig hvilken uke/dag han mente jeg var. Sa også at det var litt unøyaktig. Så om det er 2mm eller 4 mm er litt vanskelig å se. Krysser fingrene for et mirakel! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...