Gå til innhold

Snehvit sin:) Mister og mister, men gir ikke opp


snehvit88

Anbefalte innlegg

34 minutter siden, lillemeg90 skrev:

Enn så lenge ser stigningen veldig bra ut da 👌

Det hjelper å få roet nervene med hcg-prøver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, snehvit88 skrev:

Det hjelper å få roet nervene med hcg-prøver.

Ja absolutt! Jeg tok to ganger i uken frem til ul i uke 7 :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hcg har på 90 timer steget fra 5756 til 16544. Det er dobling per 63 timer. Er veldig bekymret da jeg hadde håpet den var høyere. 5+4 i dag.

Kontaktet privatgyn nå og de skal ringe tilbake om jeg Evt kan komme på ul i morgen..😓

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, snehvit88 said:

Hcg har på 90 timer steget fra 5756 til 16544. Det er dobling per 63 timer. Er veldig bekymret da jeg hadde håpet den var høyere. 5+4 i dag.

Kontaktet privatgyn nå og de skal ringe tilbake om jeg Evt kan komme på ul i morgen..😓

Det er jo innafor, det er dobling innen 72 timer som er "regelen", er det ikke? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 minutter siden, snehvit88 skrev:

Hcg har på 90 timer steget fra 5756 til 16544. Det er dobling per 63 timer. Er veldig bekymret da jeg hadde håpet den var høyere. 5+4 i dag.

Kontaktet privatgyn nå og de skal ringe tilbake om jeg Evt kan komme på ul i morgen..😓

Men det er vel vanlig at den dobbles på 48-72 timer? Forstår jo du blir bekymret med bakgrunnen din. 

Har du prøvd å plotte inn her? https://nor.wantbaby.info/kalkulatorer/hcg-stigning/ :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Albbas skrev:

Det er jo innafor, det er dobling innen 72 timer som er "regelen", er det ikke? 

Er usikker🤔

1 time siden, lillemeg90 skrev:

Men det er vel vanlig at den dobbles på 48-72 timer? Forstår jo du blir bekymret med bakgrunnen din. 

Har du prøvd å plotte inn her? https://nor.wantbaby.info/kalkulatorer/hcg-stigning/ :)

Den viser at hcg følger kurven. Dette er nervepirrende. Klarer ikke helt stole på den

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med positiv test @snehvit88 :hjerte: Forstår godt at denne tiden er nervepirrende. Men hcg prøvene dine virker veldig lovende. Min hcg doblet seg ikke en gang når den var rundt 3.000.. Tror den doblet seg på rundt 72 timer eller noe. 

Heier på deg :yvonne:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Tyah skrev:

Gratulerer med positiv test @snehvit88 :hjerte: Forstår godt at denne tiden er nervepirrende. Men hcg prøvene dine virker veldig lovende. Min hcg doblet seg ikke en gang når den var rundt 3.000.. Tror den doblet seg på rundt 72 timer eller noe. 

Heier på deg :yvonne:

Så godt å høre! Da kjenner jeg at jeg ikke trenger å bekymre meg for hcg. Nå er det bare om det Evt er noe der i det hele tatt. 

1 time siden, Rucula skrev:

❤️

😘

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, snehvit88 skrev:

Er usikker🤔

Den viser at hcg følger kurven. Dette er nervepirrende. Klarer ikke helt stole på den

Legen min sa så lenge det var innenfor 72 timer var det bra 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, lillemeg90 skrev:

Legen min sa så lenge det var innenfor 72 timer var det bra 😊

Så bra! Det var beroligende. Alle sier jeg Har høye verdier likevel klarte jeg ikke være så sterk som jeg håpet😅 Har bestilt TUL allerede neste uke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, snehvit88 skrev:

Så bra! Det var beroligende. Alle sier jeg Har høye verdier likevel klarte jeg ikke være så sterk som jeg håpet😅 Har bestilt TUL allerede neste uke

Jeg synes du har litt høye forventninger til deg selv 😅 det er så forståelig at du er nervøs og redd ❤ lurt med TUL snart da! Du får den vel dekket?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår så syyykt godt at du er nervevrak... jeg tror ingen kan si noe for å hjelpe deg med dette dessverre

Mitt eneste (halv dårlige) råd må være at du prøver å distrahere deg selv, istedenfor å sitte hjemme og telle sekunder, minutter, timer...og gruble deg ihjel..

Men jeg skjønner veldig godt at det nærmest er umulig! :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

8 minutter siden, lillemeg90 skrev:

Tenker på deg og håper det går fint! ❤

Var på TUL nettopp. Alle mål stemte og finthjertslag

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, snehvit88 skrev:

Var på TUL nettopp. Alle mål stemte og finthjertslag

Så fantastisk ❤ håper virkelig det går veien for dere nå! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, snehvit88 skrev:

Var på TUL nettopp. Alle mål stemte og finthjertslag

Hurra 😀😀💙💙

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...