Gå til innhold

Snehvit sin:) Mister og mister, men gir ikke opp


snehvit88

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ramlet over denne dagboken, og vil si hei. 👋 Har ikke lest alt, men kjenner meg veldig igjen med laaaang tids prøving, for min del på nr. 2, men prøvd på det i 4,5 år og mistet mange ganger på veien. Sprayer nå for første uttak med lang protokoll da eggene mine har falt fra før innsett på de første stimuleringen med kort protokoll. 

Krysser fingrene for at du sitter med en klar positiv test nå ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.1.2019 den 3.50, LoveTrain skrev:

Jeg hadde heller ikke jevn stigning, og var megastresset. Masse lykke til🤞❤️

Det var betryggende å høre @LoveTrain og @lillemeg90 ! Vistes det på g-test eller blodprøve?

2 timer siden, prøverpåny skrev:

Ramlet over denne dagboken, og vil si hei. 👋 Har ikke lest alt, men kjenner meg veldig igjen med laaaang tids prøving, for min del på nr. 2, men prøvd på det i 4,5 år og mistet mange ganger på veien. Sprayer nå for første uttak med lang protokoll da eggene mine har falt fra før innsett på de første stimuleringen med kort protokoll. 

Krysser fingrene for at du sitter med en klar positiv test nå ❤️

Takk❤️ Håper virkelig lang protokoll er det som skal til så du får en søsken😘

59 minutter siden, lillemeg90 skrev:

Hvordan går Det?

Det går veldig opp og ned! Blir helt sprø og kokko i hodet av det her. Skriver en liten oppdatering.

 

Blodprøven i går 4+2 viste hcg på 711. Det er over gjennomsnittet men er mer bekymret nå enn for et par dager siden. Murringene har gitt seg. Det er kun presset i underlivet jeg kjenner. Presset var fint å kjenne på i går fordi det kjentes så godt. Nå kjennes det ut som det også roer seg😰 

Skal ta ny blodprøve i morgen. Regner med resultatet kommer på mandag. 

Skal på TUL 7+0. Derfor har jeg holdt av hele den dagen og de to neste. Tør ikke være forpliktet til å gå på jobb. Jeg Er forberedt på det verste. Det er jo rundt den tiden at vi har fått dårlige nyheter. Holdt av dagen etter til abort og dagen etter der til grining dagen lang. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, snehvit88 skrev:

Det var betryggende å høre @LoveTrain og @lillemeg90 ! Vistes det på g-test eller blodprøve?

Takk❤️ Håper virkelig lang protokoll er det som skal til så du får en søsken😘

Det går veldig opp og ned! Blir helt sprø og kokko i hodet av det her. Skriver en liten oppdatering.

 

Blodprøven i går 4+2 viste hcg på 711. Det er over gjennomsnittet men er mer bekymret nå enn for et par dager siden. Murringene har gitt seg. Det er kun presset i underlivet jeg kjenner. Presset var fint å kjenne på i går fordi det kjentes så godt. Nå kjennes det ut som det også roer seg😰 

Skal ta ny blodprøve i morgen. Regner med resultatet kommer på mandag. 

Skal på TUL 7+0. Derfor har jeg holdt av hele den dagen og de to neste. Tør ikke være forpliktet til å gå på jobb. Jeg Er forberedt på det verste. Det er jo rundt den tiden at vi har fått dårlige nyheter. Holdt av dagen etter til abort og dagen etter der til grining dagen lang. 

Jeg hadde jevn stigning på blodprøve selv om det ikke var det på testene :)

krysser fingrene! Enn å vente helt til mandag med å vite hvordan det går med hcg da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, lillemeg90 skrev:

Jeg hadde jevn stigning på blodprøve selv om det ikke var det på testene :)

krysser fingrene! Enn å vente helt til mandag med å vite hvordan det går med hcg da..

Det var fint å høre det med testen. Min var en tanke mørkere i dag enn i går. Usikker på om det var nok. Det er kanskje mulig at teststreken ikke kan bli like sterk som kontrollstreken🤔 når den ennå ikke er like sterk med en hcg på 700.

Takk! Blir lenge å vente. Det blir mye venting når man er gravid eller prøver å bli det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, snehvit88 skrev:

Det var fint å høre det med testen. Min var en tanke mørkere i dag enn i går. Usikker på om det var nok. Det er kanskje mulig at teststreken ikke kan bli like sterk som kontrollstreken🤔 når den ennå ikke er like sterk med en hcg på 700.

Takk! Blir lenge å vente. Det blir mye venting når man er gravid eller prøver å bli det

Når skal du ta prøven i morgen da? Og er det på sykehus eller legekontor? Om det er tidlig på sykehus kan du sikkert ringe inn og spør etter kl 14.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du sier det så har jeg faktisk vurdert å ta det på sykehuset. Jeg har jo et blodprøveark liggende fra fertilitetsklinikken. Da kan jeg ta prøven med en gang det åpner. Kanskje jeg skal gjøre det. Er usikker på om resultatet kommer samme dag, men mener det har gjort det før. Da gir jeg beskjed gjennom Crypho med en gang. Fertilitetsklinikken er veldig på å ringe inn og få resultatet så fort som mulig.

Det er praktisk sånn. For da kan jeg deppe i helgen😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, snehvit88 skrev:

Når du sier det så har jeg faktisk vurdert å ta det på sykehuset. Jeg har jo et blodprøveark liggende fra fertilitetsklinikken. Da kan jeg ta prøven med en gang det åpner. Kanskje jeg skal gjøre det. Er usikker på om resultatet kommer samme dag, men mener det har gjort det før. Da gir jeg beskjed gjennom Crypho med en gang. Fertilitetsklinikken er veldig på å ringe inn og få resultatet så fort som mulig.

Det er praktisk sånn. For da kan jeg deppe i helgen😅

Jeg ville gjort Det! Blir en lang helg 🙈 HCG er ganske raskt å analysere så så lenge man er litt på er det nok mulig å få svar i morgen:) 

Jeg tok når jeg var på jobb og logget inn på meg selv for å se resultatet etter ca 2 timer 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, lillemeg90 skrev:

Jeg ville gjort Det! Blir en lang helg 🙈 HCG er ganske raskt å analysere så så lenge man er litt på er det nok mulig å få svar i morgen:) 

Jeg tok når jeg var på jobb og logget inn på meg selv for å se resultatet etter ca 2 timer 😅

😘😘Det var mye bedre å få resultatet i dag!

Endret av snehvit88
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gode nyheter! 

Iløpet av 46 timer har hcg steget fra 711 til 1478 i dag! Det er littebitt mer enn doblet❤️

4+4.

Skal sove veldig godt i natt!

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, bondekone skrev:

Det er jo helt fantastisk! Krysser fingrene for at dette er en skikkelig fighter-spire💪

🤞🤞😘

1 time siden, lillemeg90 skrev:

Så utrolig godt å høre 😃

Så glad😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt ny leser her! Fytti katta så mye du har vært igjennom! 

Vil veldig gjerne følge deg videre- og krysser alt jeg har for at det nå skal gå ❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig å lese at du er gravid ❤️❤️❤️

Jeg er ute av prøvekarusellen, men klarer ikke helt å melde meg ut av prøveforumet enda. Du er en av de som jeg ikke klarer  å la være å følge med på. Ønsker deg virkelig å lykkes med din store drøm om en baby 🤗❤️ håper du får en bekymringsfri helg!!! 

Så gode nyheter med fin stigning idag🤩

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...