Gå til innhold

Snehvit sin:) Mister og mister, men gir ikke opp


snehvit88

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

På 1.7.2018 den 9.45, snehvit88 skrev:

Nå har jeg sendt bilde av resultatet av blodprøvene fra sykehuset gjennom Crypho til Porsgrunn. Blodprøvesvar der sykehuset sa blodprøven var normal, men Porsgrunn sa den var forhøyet. Vi vil vite hva som gikk galt. Vi har blitt fortalt i to år at ingenting var galt med oss. Er helt opphengt i dette.

Her er bilde av EL-testene. Den ser litt svakere ut i dag, men den var kanskje litt sterkere i går? I natt har jeg bare sovet 4 timer, så det kan ikke være like mye hormoner i urinen da som hvis det var 7 timer. Selvom de er negative så passer vi likevel på å ha sex annenhver dag. Mannen pusher på sexen heldigvis. Han er veldig bestemt på at dette skal vi få til. 

Syklusdag 11: 

FECDF57E-940F-4775-8D26-69C92854A0BA.jpeg

Jeg synes ofte det er best å ta eggløsningstester på kvelden. Et tips! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.7.2018 den 18.37, Blondie65 skrev:

Innom og :duskedame: på deg!

Haha😂 Takk😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.7.2018 den 16.39, Cati skrev:

Jeg synes ofte det er best å ta eggløsningstester på kvelden. Et tips! 

Begynte å teste både morgen, formiddag, ettermiddag og kveld😊 Nesten positiv kveld 16 cd og morgen 17 cd var den positiv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt veldig tydelige mensmurringer i går og i dag. Hvis EL var på søndag så var jeg i går 5 dpo, som er fra da et egg kan begynne å implantere. Men det er jo to dager til mensen pleier å komme. Og Porsgrunn sa jo at noen får mensen med Lutinus. Så det kan hende dette er mensmurringer også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner å tenke fælt på symptomer på graviditet men alt kan være tilfeldig. EL testen var jo positiv på lørdag forrige uka. Bare 9 dager siden.  

Siden 7 dager etter positiv ELtest har jeg hatt murringer. Det kan være pms. Til vanlig skal jeg ha mensen i morgen. 

Våknet til morgenen i dag kvalm. Det kan være fordi jeg har begynt å bruke aplikatoren/pinnen til å føre inn Lutinus. Da kommer den helt opp til livmorhalsen. En bivirkning av Lutinus er jo kvalme.

Symptomer på graviditet kan jeg da ikke begynne å kjenne så tidlig. Har aldri kjent det så tidlig før. Bortsett fra mensmurringer og en gang var jeg konstant tissetrengt. 

Men jeg var av-og på kvalm en uke før vi skulle til Porsgrunn også. Kvalmen kan være tilfeldig og det kan være nerver🤔 eller det kan være bivirkning av Lutinus..

Har likevel et håp

Endret av snehvit88
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Leste at menssmerter er vanlig bivirkning av Lutinus. Har sterkere menssmerter nå. Venter på mensen. Tror den kommer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men så tenker jeg at kanskje IVF er lurt. Det kan jo være kjekt at de får sett eggene. Kanskje de finner noe unormalt ved de befruktede eggene? Eller noen av de. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei uff😂 Nå gir mensmurringene seg litt. Går å titter etter blod ganske ofte. Står midt i stua å drar ned trusa for å se😂 Er jo bare mannen og meg hjemme da. 

Skifter mellom å ha troa og ikke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Kjære Snehvit88. Kom deg ut på tur og i frisk luft. Du blir verken mer eller mindre gravid av å gruble. Du må vende deg til å avlede oppmerksomheten når du kjører fast i tvangshandlinger.

:klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, snehvit88 skrev:

Nei uff😂 Nå gir mensmurringene seg litt. Går å titter etter blod ganske ofte. Står midt i stua å drar ned trusa for å se😂 Er jo bare mannen og meg hjemme da. 

Skifter mellom å ha troa og ikke.

Kjenner meg igjen i det å dra den trusen midt i stuen for å se om det har kommet blod 😂 Krysser fortsatt fingrene for dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Blondie65 skrev:

Kjære Snehvit88. Kom deg ut på tur og i frisk luft. Du blir verken mer eller mindre gravid av å gruble. Du må vende deg til å avlede oppmerksomheten når du kjører fast i tvangshandlinger.

:klem1:

Hører det stadig😂 Skal komme meg ut nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, Tyah skrev:

Kjenner meg igjen i det å dra den trusen midt i stuen for å se om det har kommet blod 😂 Krysser fortsatt fingrene for dere!

😂😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, tutta23 skrev:

Hvordan går det med deg idag? 

Så hyggelig at du spør😃

Det går fint. Tenker mer på hvor lite lyst jeg har til å gå på jobb. Og hvor lang uka er nå som det snart er ferie. 

Har begynt å bruke fingeren til å sette inn Lutinus, og da har murringene forsvunnet. Så antydning til litt rødt i Lutinusrestene i trusa for en times tid siden. Enten er det bivirkningen av Lutinus som kan være blødninger, eller kroppen prøver å få igang mensen. 

Har en sterk følelse av at jeg ikke er gravid så jeg trapper opp treningen igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen jeg virkelig unner at det skal gå bra for, så er det dere...etter alt dere har vært gjennom!! Blir spennende å følge med her de neste dagene...

Kjenner ikke så mye til Lutinus, men skjønner at det kan være vanskelig å tolke hva som er bivirkninger, og tegn på mensen eller graviditet...!

Skjønner godt at du lengter etter ferie!! Hva jobber du med? Jeg har vært gjennom 1 abort, og prøvd i snart 1 år...jeg synes det er tøft og være på jobb med de følelsesmessige svingningene som prøvingen fører med seg. Så synes du er god som klarer å holde ut i jobb. Ble selv sykemeldt 2 uker før ferien på grunn av kombinasjonen prøving/stress på jobben/kronisk sykdom.

Men for mange er det kanskje bare en befrielse å ha noe annet å tenke på...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

10 minutter siden, Rucula skrev:

hcor lenge er det til du kan teste nå?

Tar blodprøve 25 juli.

Kan ta det på torsdag denne uken, men da er jeg bare 10/11 dpo. Så jeg venter jeg. Blodprøven må tas så langt bort fra sprøyte (Otrivelle) som mulig. Tar Otrivelle hver 3 dag og må teste samme dag som jeg skal ta Otrivelle, men kan ikke sette sprøyta før etter blodprøve. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, tutta23 skrev:

Er det noen jeg virkelig unner at det skal gå bra for, så er det dere...etter alt dere har vært gjennom!! Blir spennende å følge med her de neste dagene...

Kjenner ikke så mye til Lutinus, men skjønner at det kan være vanskelig å tolke hva som er bivirkninger, og tegn på mensen eller graviditet...!

Skjønner godt at du lengter etter ferie!! Hva jobber du med? Jeg har vært gjennom 1 abort, og prøvd i snart 1 år...jeg synes det er tøft og være på jobb med de følelsesmessige svingningene som prøvingen fører med seg. Så synes du er god som klarer å holde ut i jobb. Ble selv sykemeldt 2 uker før ferien på grunn av kombinasjonen prøving/stress på jobben/kronisk sykdom.

Men for mange er det kanskje bare en befrielse å ha noe annet å tenke på...

Svarer på PM😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, må du vente helt til onsdag neste uke med å få vite om det klaffet eller ikke?! Det er leenge. :sjokkbla:

(Er jeg den eneste som blir nysgjerrig når jeg ser "svarer på pm"?)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...