Gå til innhold

Snehvit sin:) Mister og mister, men gir ikke opp


snehvit88

Anbefalte innlegg

Kjente meg ikke gravid før uke 20-ish! Før det var bare vage symptomer. Første virkelige symptom var vel kvalme i uke 8-9, så ikke tenk på det at du ikke «føler» deg gravid :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

39 minutter siden, Sisti skrev:

7+0 er det som menes. En dag eller to i slingringsmonn er vel også vanlig. :)

Ok. Håper de vil ta meg inn iløpet av uke 7 så vi vet om det er noe der før ferien er ferdig🙈 Hvis ikke går jeg privat. Har allerede planlagt når senest UL må være så jeg rekker å ta abort før jeg skal tilbake på jobb😬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Milio skrev:

Kjente meg ikke gravid før uke 20-ish! Før det var bare vage symptomer. Første virkelige symptom var vel kvalme i uke 8-9, så ikke tenk på det at du ikke «føler» deg gravid :) 

Jeg tar det helt med ro uten å kjenne særlig symptomer. Har blitt angrepet av kvalme i slutten av uke 7 hvis jeg husker riktig. Det er bra med lite symptomer, da er det letter å glemme. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke særlig relgiøs :P, men nå skal jeg be en liten bønn til høyere makter om at dette går din vei Snehvit! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Rucula skrev:

Jeg er ikke særlig relgiøs :P, men nå skal jeg be en liten bønn til høyere makter om at dette går din vei Snehvit! 

Jeg tenkte det samme tidligere i dag😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Rucula skrev:

Jeg er ikke særlig relgiøs :P, men nå skal jeg be en liten bønn til høyere makter om at dette går din vei Snehvit! 

Takk😘❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenker masse på deg og krysser fingrene! Synes du er så sterk som har gått gjennom dette så mange ganger. La oss håpe denne gangen er annerledes, og at alt du har vært gjennom er på grunn av at det er akkurat denne spira som er den du har venta på hele tiden 😍😘

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, snehvit88 skrev:

Takk😘❤️

Hei!

Ikke at jeg som mann følger slike tråder normalt sett, men så den på news feeden og klikket inn.

Jeg skal krysse fingrene og håpe at dette går din vei! ❤️ Masse lykke til☺️

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, svakni skrev:

Tenker masse på deg og krysser fingrene! Synes du er så sterk som har gått gjennom dette så mange ganger. La oss håpe denne gangen er annerledes, og at alt du har vært gjennom er på grunn av at det er akkurat denne spira som er den du har venta på hele tiden 😍😘

Mange takk😘 Kanskje det er akkurat denne vi har ventet på🙈

 

1 time siden, æøå* skrev:

Hei!

Ikke at jeg som mann følger slike tråder normalt sett, men så den på news feeden og klikket inn.

Jeg skal krysse fingrene og håpe at dette går din vei! ❤️ Masse lykke til☺️

Mange takk @æøå 😘❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, lykke! Nå MÅ det gå.. Krysser fingre og tær for at spiren holder seg 💚

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Tyah skrev:

Krysser fingrene for dere @snehvit88 og håper at denne spiren er den som er ment for dere :hjerte:

Takk @Tyah 😘❤️

2 timer siden, Sinsiew skrev:

Åh, lykke! Nå MÅ det gå.. Krysser fingre og tær for at spiren holder seg 💚

Takk @Sinsiew 😘❤️

 

Endret av snehvit88
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter en natt med lite søvn, tidlig opp og en travel dag er jeg helt skutt. Og da melder de vonde følelsene seg😳

Fra å ta det veldig rolig og være glad for å kun ha litt hovne pupper så går det nå kaldt nedover ryggen. Jeg er så redd for blæremola😰 Måtte lese litt om det. Betryggende var det at det sto at om kvinnen hadde hatt det før var det ikke økt sjanse for gjentakelse. Men verre var det at det sto at de fleste hadde sparsomme eller ingen symptomer de første ukene.

Jeg kjenner jo ingenting😰 Ingen murringer... nada... 

Skal ta blodprøve i morgen og håper å få prøvesvaret fort! Skal ringe fastlegen å høre, håper han får prøvesvarene og at det ikke bare går rett til Porsgrunn. Noen som vet? Regner jeg er 4+1 i dag, og bare håper morkake på denne tiden er såpass utviklet at den allerede nå er i stand til å produsere helt syke mengder hcg. Unormal høy hcg produksjon kjennetegner jo blæremola. Så kanskje blodprøven kan gi svar. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, snehvit88 skrev:

Etter en natt med lite søvn, tidlig opp og en travel dag er jeg helt skutt. Og da melder de vonde følelsene seg😳

Fra å ta det veldig rolig og være glad for å kun ha litt hovne pupper så går det nå kaldt nedover ryggen. Jeg er så redd for blæremola😰 Måtte lese litt om det. Betryggende var det at det sto at om kvinnen hadde hatt det før var det ikke økt sjanse for gjentakelse. Men verre var det at det sto at de fleste hadde sparsomme eller ingen symptomer de første ukene.

Jeg kjenner jo ingenting😰 Ingen murringer... nada... 

Skal ta blodprøve i morgen og håper å få prøvesvaret fort! Skal ringe fastlegen å høre, håper han får prøvesvarene og at det ikke bare går rett til Porsgrunn. Noen som vet? Regner jeg er 4+1 i dag, og bare håper morkake på denne tiden er såpass utviklet at den allerede nå er i stand til å produsere helt syke mengder hcg. Unormal høy hcg produksjon kjennetegner jo blæremola. Så kanskje blodprøven kan gi svar. 

jeg husker jeg vsr redd blæremola. Hadde kjempehøy hcg og absolutt ingen symptomer. Men nei, på ultralyd var det en frisk liten spire :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte jeg skulle fortelle min solskinnshistorie her jeg ligger med min lille gutt på 2 måneder på brystet ❤️ 

For ca. to år siden ble jeg gravid for første gang. Denne endte dessverre i en SA. Etter dette opplevde jeg 2 SA og 2 MA. Jeg hadde altså 5 ufrivillige aborter på litt over et år. Jeg ble underveis utredet både i det offentlige og i det private, men de fant ingenting galt. Det var altså bare å prøve til det gikk fikk jeg beskjed om. 

Til tross for at jeg kun var 24 år, var jeg overbevist om at jeg aldri kom til å bli mor på vanlig måte. Likevel fortsatte vi å prøve  til jeg ble gravid for sjette gang. Denne gangen fikk jeg oppfølging med hyppige ultralyder i tillegg til blodprøver for å måle HCG. Det viste seg at jeg hadde veldig høy HCG (verdier på over 500 000 😳). Jeg var derfor overbevist om at denne graviditeten var blæremola. Men her sitter jeg, med verdens fineste gutt i armene. 

Du må altså ikke gi opp. De aller aller fleste med diagnosen habituell abort lykkes. Jeg har troen på at det kommer til å gå bra for dere også ❤️

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, lillemy100 skrev:

Tenkte jeg skulle fortelle min solskinnshistorie her jeg ligger med min lille gutt på 2 måneder på brystet ❤️ 

For ca. to år siden ble jeg gravid for første gang. Denne endte dessverre i en SA. Etter dette opplevde jeg 2 SA og 2 MA. Jeg hadde altså 5 ufrivillige aborter på litt over et år. Jeg ble underveis utredet både i det offentlige og i det private, men de fant ingenting galt. Det var altså bare å prøve til det gikk fikk jeg beskjed om. 

Til tross for at jeg kun var 24 år, var jeg overbevist om at jeg aldri kom til å bli mor på vanlig måte. Likevel fortsatte vi å prøve  til jeg ble gravid for sjette gang. Denne gangen fikk jeg oppfølging med hyppige ultralyder i tillegg til blodprøver for å måle HCG. Det viste seg at jeg hadde veldig høy HCG (verdier på over 500 000 😳). Jeg var derfor overbevist om at denne graviditeten var blæremola. Men her sitter jeg, med verdens fineste gutt i armene. 

Du må altså ikke gi opp. De aller aller fleste med diagnosen habituell abort lykkes. Jeg har troen på at det kommer til å gå bra for dere også ❤️

For en fin historie❤️ Takk for at du deler. Håper det skjer oss også❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

10 timer siden, Rucula skrev:

jeg husker jeg vsr redd blæremola. Hadde kjempehøy hcg og absolutt ingen symptomer. Men nei, på ultralyd var det en frisk liten spire :)

Sitter på sykehuset og venter på å ta blodprøve. Tok graviditetstest i dag og streken er svakere. 

Så det er hvertfall ikke blæremola😰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt svakere graviditetstest i dag. Tok hcg-prøve å sykehuset kl 8.

Tok en tur ned til fastlegen etterpå og ble møtt med stoooor forståelse fra damen i skranken. Hennes svigerdatter hadde opplevd noe lignende og nå hadde de endelig fått en gutt. De fant ut etter 7 år at hun har Lupus. Flaks i uflaks! Hadde de visst dette før gutten ble født så hadde de sluttet å prøve og aldri fått dette barnet. 

Min fastlege er i ferie så jeg fikk kommet inn til en annen fastlege etter bare noen minutter. Han ordnet med laboratoriet på sykehuset slik at jeg får komme inn på lørdag og ta ny blodprøve. Da får jeg svar på mandag om hcg er synkende. 

Senere i dag får jeg vite resultatet på dagens blodprøve. Ikke at det gir noe endelig svar. Fikk vite resultatet fra blodprøven den 19 juli 11 dpo. Den var på 22. 

Graviditetstesten tatt søndag var 4 timer oppspart urin. Graviditetstesten i dag var 6 timer oppspart urin. Likevel er dagens test svakere. Den burde vært tydelig sterkere...

Jeg mener også å huske at graviditet nr 5, som var kjemisk, da hadde jeg heller ikke murringer. Da vet jeg jo det... i mitt tilfelle er fravær av murringer ikke bra.

Første bilde er fra søndag.

Andre bilde er fra i dag, onsdag 25 juli. 

119D7DCC-4B20-40E2-9FDA-EF5C031D1EEA.jpeg

4A14B5A3-0B29-4BC6-A1B6-D9254BB5C82A.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens hcg-nivå er 104. Kommende lørdag sin blodprøve så får vi svar. 

Endret av snehvit88
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, snehvit88 skrev:

Dagens hcg-nivå er 104. Kommende lørdag sin blodprøve så får vi svar. 

Det er jo lovende! Jeg synes ikke streken var noe særlig svakere i dag.. Krysser fingrene for positivt svar på blodprøve på lørdag 😄

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...