Cyndaquil Skrevet 21. juli 2017 #361 Del Skrevet 21. juli 2017 Lykke til 😄 Håper alt går fint i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snehvit88 Skrevet 21. juli 2017 Forfatter #362 Del Skrevet 21. juli 2017 5 timer siden, Meley skrev: Lykke til ❤ dette går bra, det er jeg sikker på 😊 4 timer siden, Blondie65 skrev: Lykke til i dag! 4 timer siden, Sinsiew skrev: Lykke til! 2 timer siden, miore skrev: Lykke til i dag! 😁 2 timer siden, Dragoste skrev: Lykke til! 🤞🏼🤞🏼❤️ 1 time siden, Cyndaquil skrev: Lykke til 😄 Håper alt går fint i dag Takk dere😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snehvit88 Skrevet 21. juli 2017 Forfatter #363 Del Skrevet 21. juli 2017 Nervøsiteten kommer virkelig nå😳 Nettopp ferdig på jobb så det neste er jo ultralyd😮 Nå er jeg ikke så sikker lenger. Men det er vel naturlig å føle det slik. Er forberedt på begge veier det kan gå. 1,5 time igjen😱 Det værste med å være gravid er at man har NULL kontroll! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 21. juli 2017 #364 Del Skrevet 21. juli 2017 En ny leser melder seg, lykke til 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cyndaquil Skrevet 21. juli 2017 #365 Del Skrevet 21. juli 2017 42 minutter siden, snehvit88 skrev: Nervøsiteten kommer virkelig nå😳 Nettopp ferdig på jobb så det neste er jo ultralyd😮 Nå er jeg ikke så sikker lenger. Men det er vel naturlig å føle det slik. Er forberedt på begge veier det kan gå. 1,5 time igjen😱 Det værste med å være gravid er at man har NULL kontroll! Jeg er like langt på vei nesten (7+2) og kjenner igjen følelsen 😊 Er redd hele tiden for at noe går galt eller at jeg gjør noe galt. Jeg hadde ultralyd på onsdag og lå å skalv i stolen og gråt og turde ikke se før jeg fordi jeg trodde alt var galt (jeg er ikke kvalm, ikke syk), men det va der var det et sunt fint lite hjerte og liten baby som var som den skulle. Jeg klarte ikke sove natten før ultralyden. Så kjenner meg igjen i den følelsen å engste seg 😕 Håper du får good News ❤ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havrekjeksen Skrevet 21. juli 2017 #366 Del Skrevet 21. juli 2017 Jeg har helt vondt i magen for deg. Gud så jeg håper på godt nytt. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snehvit88 Skrevet 21. juli 2017 Forfatter #367 Del Skrevet 21. juli 2017 MA igjen...😓 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cyndaquil Skrevet 21. juli 2017 #368 Del Skrevet 21. juli 2017 2 minutter siden, snehvit88 skrev: MA igjen...😓 Å nei så fryktelig trist 😮😕 du fortjener virkelig ikke dette. Det virka jo som det skulle gå bra denne gangen 😔 Huff stakkars dere Snehvit ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Lerke Skrevet 21. juli 2017 #369 Del Skrevet 21. juli 2017 Vet ikke hva jeg skal si Har tenkt på deg i hele dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LoveTrain Skrevet 21. juli 2017 #370 Del Skrevet 21. juli 2017 har ikke ord.. Dette var utrolig trist å lese. Ta vare på hverandre❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 21. juli 2017 #371 Del Skrevet 21. juli 2017 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havrekjeksen Skrevet 21. juli 2017 #372 Del Skrevet 21. juli 2017 Jeg finner ikke på noe trøstende å skrive. Men jeg tenker på deg. Dette fortjente du ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dragoste Skrevet 21. juli 2017 #373 Del Skrevet 21. juli 2017 Fyfaen så urettferdig! 😭 Håper du får all den støtten du trenger, stor klem til deg ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjusk Skrevet 21. juli 2017 #374 Del Skrevet 21. juli 2017 Så forferdelig trist og urettferdig! sender deg en stor klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miore Skrevet 21. juli 2017 #375 Del Skrevet 21. juli 2017 Ånei, så utrolig trist Nå synes jeg du skal kreve henvisning til IVF og genetisk testing, altså! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruccula Skrevet 21. juli 2017 #376 Del Skrevet 21. juli 2017 Nei fy f... Så urettferdig verden skal være Stor klem til deg! Det kommer til å gå til slutt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meley Skrevet 21. juli 2017 #377 Del Skrevet 21. juli 2017 Nei fy f da huff. Stor klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snehvit88 Skrevet 22. juli 2017 Forfatter #378 Del Skrevet 22. juli 2017 17 timer siden, Cyndaquil skrev: Å nei så fryktelig trist 😮😕 du fortjener virkelig ikke dette. Det virka jo som det skulle gå bra denne gangen 😔 Huff stakkars dere Snehvit ❤ 17 timer siden, Lille Lerke skrev: Vet ikke hva jeg skal si Har tenkt på deg i hele dag. 17 timer siden, LoveTrain skrev: har ikke ord.. Dette var utrolig trist å lese. Ta vare på hverandre❤️ 17 timer siden, Blondie65 skrev: 17 timer siden, Havrekjeksen skrev: Jeg finner ikke på noe trøstende å skrive. Men jeg tenker på deg. Dette fortjente du ikke.. 17 timer siden, Dragoste skrev: Fyfaen så urettferdig! 😭 Håper du får all den støtten du trenger, stor klem til deg ❤️ 16 timer siden, Pjusk skrev: Så forferdelig trist og urettferdig! sender deg en stor klem 15 timer siden, miore skrev: Ånei, så utrolig trist Nå synes jeg du skal kreve henvisning til IVF og genetisk testing, altså! 14 timer siden, Ruccula skrev: Nei fy f... Så urettferdig verden skal være Stor klem til deg! Det kommer til å gå til slutt! 10 timer siden, Meley skrev: Nei fy f da huff. Stor klem Tusen takk for omtanken alle sammen❤️ Det hjelper på ensomhetsfølelsen!😘 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wesla Skrevet 22. juli 2017 #379 Del Skrevet 22. juli 2017 Jeg hadde mange tidlige sa'er og jeg er bærer av en kromosomfeil. Ble gravid hele tiden, men mistet tidlig. Endte til slutt med Ivf med pgd i Sverige, da satt tvillinger på første forsøk. Ville krevd mer utredning. Og masse store klemmer til deg!! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snehvit88 Skrevet 22. juli 2017 Forfatter #380 Del Skrevet 22. juli 2017 15 timer siden, miore skrev: Ånei, så utrolig trist Nå synes jeg du skal kreve henvisning til IVF og genetisk testing, altså! Hei😊 Hvordan foregår en sånn gentest? Vikargyn spurte om vi hadde hatt det men vi vet ikke hva de har testet. Hun rakk ikke sjekke mens vi var der fordi vi måtte forte oss ned for å ta hcg-prøve. Hun mente at vi har tatt det da vi ble utredet. Har fått papirene på utredningsprøvene: "Far": Prøvetype: blod-heparin Indikasjon: Habituell abort Undersøkelse: Karyotyping. Resultat: 46, XY. Normal maskulin. Normal karyotype med rutine G-banding i dyrkede celler fra blod. Dette var det eneste fra han. Samme resultat for meg, bortsett fra 46XX. Normal feminin. Er jo jente😜 Etter det testet de på meg: Analyse: Hemostase P-lupus antikoagulant dRVVT P-lupus koagulant SCT P-anti-kardiolipin-antistoff IgG P-anti-kardiolipin-antistoff IgM P-anti-beta2-GPI IgG P-anti-beta2-GPI IgM Alle innenfor referanseområdet. Ikke lett å forstå det der... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå