Gå til innhold

Snehvit sin:) Mister og mister, men gir ikke opp


snehvit88

Anbefalte innlegg

Så godt å høre at det er en ny spire på vei 😄 lykke til. Håper denne sitter fast med superlim 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, Bimle skrev:

Helt ny leser her! Fytti katta så mye du har vært igjennom! 

Vil veldig gjerne følge deg videre- og krysser alt jeg har for at det nå skal gå ❤️

Så hyggelig at du er med! Takk😘

1 time siden, tweet skrev:

Fantastiske nyheter!! 👏🏼😍

Ja😍

1 time siden, tutta23 skrev:

Så hyggelig å lese at du er gravid ❤️❤️❤️

Jeg er ute av prøvekarusellen, men klarer ikke helt å melde meg ut av prøveforumet enda. Du er en av de som jeg ikke klarer  å la være å følge med på. Ønsker deg virkelig å lykkes med din store drøm om en baby 🤗❤️ håper du får en bekymringsfri helg!!! 

Så gode nyheter med fin stigning idag🤩

Det må være deilig å ha kommet i mål! Skal nyte denne helga❤️

38 minutter siden, Cyndaquil skrev:

Så godt å høre at det er en ny spire på vei 😄 lykke til. Håper denne sitter fast med superlim 😊

Den var god😂 Superlim❤️

10 minutter siden, Blondie65 skrev:

Sender lim avgårde til lille spiren!

Takk!😘😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, snehvit88 skrev:

Så hyggelig at du er med! Takk😘

Ja😍

Det må være deilig å ha kommet i mål! Skal nyte denne helga❤️

Den var god😂 Superlim❤️

Takk!😘😂

Vel, vi kom ikke i mål akkurat 😥. Var ikke meningen å gi det inntrykket. Vi har bare sluttet å prøve desverre... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, tutta23 skrev:

Vel, vi kom ikke i mål akkurat 😥. Var ikke meningen å gi det inntrykket. Vi har bare sluttet å prøve desverre... 

 Å herregud beklager😨 Det var den verste måten å gni det inn på😥 Kan tenke meg det fortsatt er veldig sårt for deg❤️

klem❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, DMS skrev:

Å - eg kryssar fingrane for deg, Snehvit! Du fortena so gode nyheiter framover. 

Takk😘🤞

8 timer siden, Rucula skrev:

Hold deg fast lille spire!!

Skal kjøpe superlim😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.1.2019 den 16.19, #Sunrise skrev:

Nå ble jeg glad😍 håper det går denne gangen 😍

Håper🤞

På 19.1.2019 den 17.05, N85 skrev:

Gratulerer😊 Krysser fingrene for deg🤞og det er jo flotte hcg-tall du har!

De er fine foreløpig😎

3 timer siden, lillemeg90 skrev:

Hva er planen nå da @snehvit88? 😊 skal du ta mer HCG eller skal du vente til ultralyd?

Jeg fikk panikk igår så jeg tok blodprøve kl 14 i dag. Resultatet skal komme i morgen. Tenker også å ta blodprøve onsdag neste uke siden da skal jeg til lege for kontroll av stoffskifte uansett.

 

5+0.

Nervene og de mørke tankene og marerittfølelsen meldte seg i går kveld. Hjertet skal jo begynne å slå om tre dager. Nå er vi på karusellen igjen. Tenker på dette hele tiden. I dag skal jeg fortelle sjefen. Om planen om å sette av to dager uten jobb i tilfelle embryo er dødt og jeg må ta abort igjen. Det er også en sjanse for at fostersekken er tom. Jeg visste det kom til å bli sånn. Jo lenger ut i svangerskapet (kan man kalle det det så tidlig?) jo mer blir det som å leve i et mareritt. Akkurat nå har jeg det ikke bra. Nå starter ventingen på når det skal gå galt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, snehvit88 skrev:

Håper🤞

De er fine foreløpig😎

Jeg fikk panikk igår så jeg tok blodprøve kl 14 i dag. Resultatet skal komme i morgen. Tenker også å ta blodprøve onsdag neste uke siden da skal jeg til lege for kontroll av stoffskifte uansett.

 

5+0.

Nervene og de mørke tankene og marerittfølelsen meldte seg i går kveld. Hjertet skal jo begynne å slå om tre dager. Nå er vi på karusellen igjen. Tenker på dette hele tiden. I dag skal jeg fortelle sjefen. Om planen om å sette av to dager uten jobb i tilfelle embryo er dødt og jeg må ta abort igjen. Det er også en sjanse for at fostersekken er tom. Jeg visste det kom til å bli sånn. Jo lenger ut i svangerskapet (kan man kalle det det så tidlig?) jo mer blir det som å leve i et mareritt. Akkurat nå har jeg det ikke bra. Nå starter ventingen på når det skal gå galt. 

Uff, så vonde tanker... Når du bare venter på at ting skal gå galt, når man egentlig bør være lykkelig over å være gravid ❤️ Skjønner jo at du er gravid med en bismak etter flere vonde opplevelser, forstå meg rett... Stor klem til deg, håper spireliten klorer seg fast og at HCG fortsetter å stige som den skal ❤️❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg forstår godt at du tenker slik. Jeg hadde det slik etter bare 2 SA. Var helt nervevrak de første ukene.. Håper virkelig det går fint denne gangen! ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår godt at du tenker sånn,  for å si det sånn...jeg hadde syntes det vært rart om du ikke tenkte sånn.

Men det er lov å håpe! Og vi håper med deg!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, snehvit88 skrev:

Håper🤞

De er fine foreløpig😎

Jeg fikk panikk igår så jeg tok blodprøve kl 14 i dag. Resultatet skal komme i morgen. Tenker også å ta blodprøve onsdag neste uke siden da skal jeg til lege for kontroll av stoffskifte uansett.

 

5+0.

Nervene og de mørke tankene og marerittfølelsen meldte seg i går kveld. Hjertet skal jo begynne å slå om tre dager. Nå er vi på karusellen igjen. Tenker på dette hele tiden. I dag skal jeg fortelle sjefen. Om planen om å sette av to dager uten jobb i tilfelle embryo er dødt og jeg må ta abort igjen. Det er også en sjanse for at fostersekken er tom. Jeg visste det kom til å bli sånn. Jo lenger ut i svangerskapet (kan man kalle det det så tidlig?) jo mer blir det som å leve i et mareritt. Akkurat nå har jeg det ikke bra. Nå starter ventingen på når det skal gå galt. 

Det må være vondt å ha det sånn! 

Håper du får tett oppfølging nå, sånn at du km senke skuldrene litt mer for hver dag som går. 

Krysser og krysser for dere- denne gangen SKAL det gå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Blondie65

Jeg skulle ønske jeg kunne si noe annet enn at det ikke er rart at du tenker sånn. Nytter lite med formaninger om å være optimist når all erfaring fra tidligere er vanskelig å se tilbake på.

Så mitt beste råd er å distrahere deg selv med aktiviteter - det er selvsagt OGSÅ lettere sagt enn gjort.

Men du skal nå vite en ting da, og det er at vi alle sammen krysser fingre, tær og alt annet som krysses skal for din lille spire.

Og så tenker vi på deg og skulle ønske at vi kunne "blåse på" de vonde tankene slik at de ble borte. Eller at vi kunne båret litt av børen for deg.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Patriotpaula skrev:

Uff, så vonde tanker... Når du bare venter på at ting skal gå galt, når man egentlig bør være lykkelig over å være gravid ❤️ Skjønner jo at du er gravid med en bismak etter flere vonde opplevelser, forstå meg rett... Stor klem til deg, håper spireliten klorer seg fast og at HCG fortsetter å stige som den skal ❤️❤️

😘❤️takk

22 timer siden, lillemeg90 skrev:

Jeg forstår godt at du tenker slik. Jeg hadde det slik etter bare 2 SA. Var helt nervevrak de første ukene.. Håper virkelig det går fint denne gangen! ❤

Det er lett å være negativt innstilt når man har fått bekreftet så mange ganger at det kan gå galt. Det er bra å vite at du er et eksempel på livredd og da går det likevel an å gå bra❤️

21 timer siden, Rucula skrev:

Jeg forstår godt at du tenker sånn,  for å si det sånn...jeg hadde syntes det vært rart om du ikke tenkte sånn.

Men det er lov å håpe! Og vi håper med deg!! 

Takk Rucula😘

20 timer siden, Bimle skrev:

Det må være vondt å ha det sånn! 

Håper du får tett oppfølging nå, sånn at du km senke skuldrene litt mer for hver dag som går. 

Krysser og krysser for dere- denne gangen SKAL det gå!

Kommer til å mase mye på legen😅 Nå er det veldig bra for meg at damene på legekontoret også heier på meg og er like spente på prøvesvar. De har fulgt meg hele veien og da vet de at jeg ikke er helt gal og hysterisk nå som jeg har ringt dem tre ganger i dag😅

16 timer siden, Blondie65 skrev:

Jeg skulle ønske jeg kunne si noe annet enn at det ikke er rart at du tenker sånn. Nytter lite med formaninger om å være optimist når all erfaring fra tidligere er vanskelig å se tilbake på.

Så mitt beste råd er å distrahere deg selv med aktiviteter - det er selvsagt OGSÅ lettere sagt enn gjort.

Men du skal nå vite en ting da, og det er at vi alle sammen krysser fingre, tær og alt annet som krysses skal for din lille spire.

Og så tenker vi på deg og skulle ønske at vi kunne "blåse på" de vonde tankene slik at de ble borte. Eller at vi kunne båret litt av børen for deg.

:klem:

Tusen takk @Blondie65😍 Det varmer

2 timer siden, lillemeg90 skrev:

Håper HCG er stigende ❤

Hcg svar fra i går var bra. 

21dpo kl 14 var hcg på 5756. 

oversikten ser slik ut:

16dpo 711   (Kl 10)

18dpo 1478   (Kl 8, 46 timer)

21dpo 5756    (Kl 14, 78 timer)

 

Nå sitter jeg og regner i timer og minutter for å se om stigningen fortsetter i jevn kurve. Redd det skal slake ut. Når hcg bikker 6000 så stiger den senere. Det blir blodprøve på fredag også. Da tar jeg den på morgenen For å få svaret samme dag. 

Nå føles underlivet enda fullere og tyngre enn før, øm noen ganger. Det er  noen ganger jeg kjenner etter og kjenner at det murrer men jeg er så vant til det at det merkes ikke til vanlig. Det kjens som murringen sitter dypere. Magen er så oppblåst at jeg må gå med store lange gensere og åpen buksesmekk på jobb. Kjenner trettheten. Klokken 11 sitter jeg å dupper. I går sovnet jeg på jobb med hodet på spisebordet. 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...